Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
twistedTSD
Doma budou "zachraňovat planetu" předraženou ID plečkou a v USA budou vesele prodávat šestiválcový Atlas. Vidí v tom někdo smysl?
No a proč ne, prostě chtějí jenom vyrábět a prodávat, co si který kontinent zvolil, to dostane, EU chce EV, tak dostane EV. Problém není v automobilkách, ty prostě vyrobí co se po nich žádá.
No, to je ale omyl, Evropa EV v podstatě nechce. Jen jim je Brusel vnucuje silou vyhlášek a nařízeních v rámci vyššího ekodobra :no:
To mi tedy řekni, kdo ta vnucená EV kupuje? A jak je těm lidem Brusel nutí? Stojí jim úředník s pistolí u hlavy?
No díky z přísňujícím se EURO normám se zužuje výběr aut, až to zaříznou úplně a zbydou tu jen EV plečky. Klasická auta nebudou schopna limity splnit. Už aktuální limit je dost na hraně. Navíc se díky tomu klasická auta zdražují, poslední rok nižší střední skoro všude o 50-100tis nahoru, tím jsou méně dostupná. A evidentně to bude pokračovat dál = nebude na výběr 😒
suhlas .. zdrazuje sa to nejak poslednu dobu uz ... kde su tie casy ked sa zakladny leon golf ci ceed alebo civic ( vsetky este v predoslej generacii ) dali kupit za 13 tisic eur... dnes zakladny leon u nas stoji 16 tisic ... octavka hadam az 17 ( niekde je narast aj 2000-3000 eur pri prechode z predoslej na sucasnu uz novu generaciu a to je fakt citelne ) ... sam som zvedavy co prinesie nasledujuca dekada ale podla mna sa automobilizmus uz dost zmeni a jeho prioritou uz nebude kvantita ako doteraz ... a auta sa v blizkej buducnosti mozno stanu opat vysadou tych "bohatsich" ako tomu bolo povedzme aj pred polstorocim ...
Výběr spalovacích aut se nijak dramatiky nezužuje. Určitě ne tak že by lidi museli místo nich kupovat elektromobily
To vážne nevidíš alebo to iba nechceš vidieť?? V záujme “nášho dobra” nám tu sprísňujú eko normy ktoré samozrejme výkonnejšie autá nedokážu splniť pod nejakou pokutou ktorú aj tak zaplatí zákazník.
problem vidim aj v preludnenosti europy... pisem aj...... aby si niekto nemyslel ze len v preludnenosti je problem... .... kazdopadne usa maju na podobnej rozlohe ako europa 3 x menej obyvatelov ( rovnako aj aut tam bude tiez menej ) voci eu ... cize to tam nemusia az tak hrotit ako my v eu kde je to uz same auto.. samy smog... sama cesta a asfalt... a s tym spojene coraz vyraznejsie klimaticke vplyvy dopravy na cloveka aj zivotne prostredie a bla bla....
zober si aj australiu... aj tam to maju tiez v pohode a mas tam nadalej auta ake tu v eu uz nikdy neuvidime ...
zober si aj australiu... aj tam to maju tiez v pohode a mas tam nadalej auta ake tu v eu uz nikdy neuvidime ...
To je blbost, Američan najede v průměru mnohem víc než Evropan, takže o významně menším klimatickém vlivu nemůže být vůbec řeč.
Thomas1966
Tak snad se VW pouči z prodeje G8 a myslím že nebudou v takových číslech jako u G7 a udělájí opět auto, které bude stát za to!Za mě je G8 obdobně hnusné jako G5😂
Hlavně, až se co nejdříve vrátí ke své skvělé ergnomii s pořádnými klasickými ovladači a tlačítky! Životu nebezpečné dotykové s.r.a.č.k.y k ovládání základních funkcí do auta nepatří!!! 😒 :no:
To sa uz nevrati, displejovy interier je pre vyrobcu ideal, hardver ostava rovnaky, softver sa moze casom dohrat, znizia sa naklady na vyrobu a mozu vyrabat viac na sklad, vybava sa dodatone optimalizuje pre potreby zakaznika, vyrobca viac zarobi a zakaznik si casom zvykne
Zial nielen automobilky, ale aj subdodávatelia pretlacaju "inteligentne" interiéry, vsetko to bude len viac a viac digitalizovane, displeje mozno nahradia inteligentne povrchy, ked si budes "cmarat" po palubovke, dalsi dovod nekupit...
Golf má aktuálne problém so softvérom (znovu) . Zastavené sú dodávky a už dodané vozidlá cca 30000ks musí ísť do servisu . Dôvodom sú problémy elektronického núdzového asistenta eCall. https😐/auto.pravda.sk/…adil-ho-softver/
ID 3 se vyrabi ale neprodava jen stoji na parkovisti, Golf 8 se vyrabi ale neprodava jen stoji na parkovisti ... tenhle VW zacina byt zajimava firma.
Octavia a Leon prepokladam maji ten stejny software jako Golf 8, jen jiny barvicky a obrazky ... a ty se prodavat muzou?
Ja rikam, ze chteji vymamit srotovny plus 2. ctvrtleti koronaviroveho roku je stejne k nicemu, tak ty prodeje “presunou” do 3 kvartalu. Pak muzou na stat hazet cislama jak se spatne prodavalo ve 2. kvartalu a na investory zase jak se pekne prodavalo ve 3 kvartalu.
Octavia a Leon prepokladam maji ten stejny software jako Golf 8, jen jiny barvicky a obrazky ... a ty se prodavat muzou?
Ja rikam, ze chteji vymamit srotovny plus 2. ctvrtleti koronaviroveho roku je stejne k nicemu, tak ty prodeje “presunou” do 3 kvartalu. Pak muzou na stat hazet cislama jak se spatne prodavalo ve 2. kvartalu a na investory zase jak se pekne prodavalo ve 3 kvartalu.
Arese
...miliardám vyhozeným z okna za elektrodebilitu nebude návratu, se nemilosrdně blíží! V příštích měsících uvidíme sebevraždu VW na elektrickém křesle v přímém přenosu... 😒 😒 :no:
Zemřela matka a do hrobu dána,
siroty po ní zůstaly;
i přicházely každičkého rána
a matičku svou hledaly.
siroty po ní zůstaly;
i přicházely každičkého rána
a matičku svou hledaly.
Myslím, že VW z mainstreamu vydrží nejdéle.
Co Toyota nebo Hyundai?
Asiati nebudou blbnout jako my v Evropě a zvlášť Korea by svou automobilku padnout nenechala.
Eee no nevim ale korejci vydavaji uz rok co mesic dve elektrifikovany auta a maji v planu v tom pokracovat.
Prave ted uz maji pomalu nejsirsi nabidku plugin hybridu a EV.
Toyota sice nejede EV ale ve vsem ostatnim je o deset let napred.
Honda a mazda uz maji EV v prodeji.
Prave ted uz maji pomalu nejsirsi nabidku plugin hybridu a EV.
Toyota sice nejede EV ale ve vsem ostatnim je o deset let napred.
Honda a mazda uz maji EV v prodeji.