Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nástupce BMW i8? Novinka inspirovaná M1 může mít až 600 koní

9 komentářů

Anonym
že laťku mají hodně nízko. i8 bylo směšný auto. Supersport se tříválcem na galuzkách. Za volantem zpravidla geek. Všechno špatně.
BMW mělo na konci nultých let rozpracovaný projekt supersportu - přímého konkurenta Turba a R8. S receptem jako to udělalo Audi.- pěknej středomotorovej supersport a dovnitř a pod kapotu věci z normálních BMW - a že u M by se super motory našly. Stačil by naprosto famózní V10 z tehdejší M5. Bylo by to provozovatelný, rychlý a hezký.
Ale přišla krize a podělali se. A aby to zabili úplně, vybalili potom schízu jménem i8
Tak snad se poučili.
Arese
kombinace benzinového turbotříválce s elektromotorem zaujala jen málokoho. Bohužel se BMW nepoučilo a opět do toho bude rvát těžké hybridní ústrojí... Mnohem lepší by byl ikonický šesti-či osmiválec z emkových modelů, jen uložený před zadní nápravou. ;-\
Avatar - Dinar
Dinar
Problémem je cena, bmw chtělo postavit něco proti základní 911 (jako supersport i8 nikdy neprezentovali), jenže pak i8 prodávali za cenu pomalu turba. Osobně nevidím smysl pro bmw v postavení supersportu, idea sporťáku byla dobrá, jen se tak nějak spolehli, že na tu novátorskou technologii v kombinaci s futur designem lidi uslyší a ty love jim za to dají. No, nestalo se, pokud ve druhé gen. dokážou cenu udržet někde kolem dva a půl, auto bude výkonnější, na normálních gumách, nevidím problém, proč by se nemělo chytit jako alternativa k 911. Motat se v ranku ferrari nebo lamba nemá pro bmw smysl, audi si to opravdu může dovolit jen díky sdílení dílů a části odlesku image býka.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Bohužel tohle byl jak když pejsek a kočička vařili dort.
Mohlo to být zajímavé auto se sportovními ambicemi, ale oni místo toho si začnou hrát na ekologii. Stejně to nebudou statisícové série, takže klidně mohli odhlédnout od emisí.
Když to zkoušeli, tak to na okruhu stačilo chvíli pronásledovat Porsche, ale pak tomu došla baterka a stalo se to "brzdou" okruhového provozu. Přitom i s pěkně vyladěným třílitrem a příznivou hmotností by to byla slušná "raketa" a ani by to nemuseli moc ladit, i motor z M3 by s přehledem postačoval.
Anonym
Jj, takhle jednoduše začala R8. Prostě s motorem z RS4. Ale Audi to má se supersporty jednodušší ekonomicky - spousta se toho prodá za raketu s bejčkem na kapotě a to kousek vývoje zaplatí.
Jinak s tou váhou jsem chtěl taky něco napsat...ale on jak je tam menší motor a tak...akorát je to hodně komplikovaný. A výkon nemáš vždycky.
i8-čkáři měli po pár rozjezdech hotovo.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ja by som skôr povedal, že celý vývoj im zaplatia kusy ktoré predá Lambo. Predsa len už ich robia v značných množstvách a nechajú si aj patrične zaplatiť, lebo Lambo. 😊
Avatar - wakantanka
wakantanka
:yes: 😄
Anonym
jj, tak jsem to myslel...a asi ne dobře napsal
Anonym
No....lambo si může celou svou existenci dovolit jen kvůli Audi.
Je to oboustranně výhodné.
A pro řidiče nejlepší - máš tady jedno reálně nejrychlejších aut na světě za snesitelné peníze, servis atd,