Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeKia Stinger se nástupce zřejmě nedočká. Budoucnost ohrožuje sedan z vlastní stáje
30 komentářů
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
..podobná auta na dnešním automobilovém trhu příliš netáhnou... ;-\ :no: Myslím si, že zejména na americkém trhu by toto auto uspělo o dost lépe, kdyby místo zadní výklopné stěny bylo klasickým tříprostorovým sedanem.
Anonym
je dokladem fostekovi geniality.
Počet BYkupců a chváličů je asi milion k jedné vůči prodaným autům.
Kéž ba někdo vytáhl tu starou diskusi, kdy FF (famózní fostek) po uvedení na trh prorokoval nízké až ubohé prodeje. I když se na něj vrhla kvičící lůza a udělila mu rekordní počet urážek a palců dolů...měl prostě pravdu.
Jako vždy. BYkupci kafrají, auta hnijou na showroomech.
A tohle bylo BYkupecké auto dekády, o tom žádná.
Fostek rulez!
Počet BYkupců a chváličů je asi milion k jedné vůči prodaným autům.
Kéž ba někdo vytáhl tu starou diskusi, kdy FF (famózní fostek) po uvedení na trh prorokoval nízké až ubohé prodeje. I když se na něj vrhla kvičící lůza a udělila mu rekordní počet urážek a palců dolů...měl prostě pravdu.
Jako vždy. BYkupci kafrají, auta hnijou na showroomech.
A tohle bylo BYkupecké auto dekády, o tom žádná.
Fostek rulez!
Kubas_AR
.... že tyhle auta strašně rychle morálně zastarávají, prostě je to taková kategorie o kterou už není zájem.... Stinger, Giulia, XE.... jezdí to pěkně, hezky vypadají, ale nikdo to nechce.... nevím co třeba německá prémie střední třídy ve verzi sedan, asi taky nic moc.... holt doba je jinde.... Přitom třeba na svezení v Giulii nedám dopustit a je to opravdu osvěžující zážitek i se základním benzínem 200k....
těžko říct proč to lidi nechtějí, praktičnost samozřejmě nic moc, jízdní výkony není moc kde si užít.... cena asi není tak zásadní, když dobře vybavené SUV nižší střední už dneska taky stojí ranec....
škoda... co už.... svět se točí dál a furt jsou to jen plechovky 😉
těžko říct proč to lidi nechtějí, praktičnost samozřejmě nic moc, jízdní výkony není moc kde si užít.... cena asi není tak zásadní, když dobře vybavené SUV nižší střední už dneska taky stojí ranec....
škoda... co už.... svět se točí dál a furt jsou to jen plechovky 😉
Problém je je hlavně v tom, že zelenobolševická individua jako Gréta spoustě mladých lidí auta trestuhodně zošklivila. Takže až vymře naše generace, tak se těch řidičských aut bude asi opravdu prodávat minimum... 😒 :no:
jo jo, za všechno může Brusel a Gréta.... představ si že ačkoliv jsem autíčkář a kolem aut něco dělám furt, mého šestiletého syna to vůbec nezajímá.... už je taky indoktrinovaný Bruselem? není to spíš tím že před 30 lety byl prostě zážitek vidět někde pěkné auto, zatímco dnes jsou auta všude a ani když projede kolem Porsche tak se neohlídneš? stala se z toho prostě obyčejná konzumní věc které je všude plno.... už to není věc ze které by si mladí dělali koníček, baví je prostě jiné věci....
Ciastocne suhlasim s tebou ale urcite je pravda aj to, ze v nizkych predajoch su aj a HLAVNE "Zeleni". Slovensko a Cesko su este vynimkami ale napr. v Rakusku by si zaplatil kazdorocne dan za take auto niekolko tisic eur, v Holandsku este viac a v Norsku daleko viac. To su uz sumy, ktore nie su znesitelne. Okrem toho uz pri nakupe auta, napr. o Rakusku, kde situaciu poznam najlepsie, platis +ekologicku dan (tzv. NOVA) az do dodatocnych 40% navyse (!!!) ako to bolo v pripade Subaru WRX a to su uz nie tisicky ale dokonca desatisice eur navyse. Takze tieto giganticke sumy si nemoze uz dovolit ani lepsie zarabajuci clovek . Takze ja som uplne presvedceny, ze toto je nie jediny ale jeden z hlavnych problemov, preco sa taketo auta v Europe uz tak nekupuju.
Jo jo tak to je padny argument.... ale proc ty auta nikdo nechce ani v CR/SR? A co treba Nemecko? Proc tam jezdi kvanta X5/X3 a nikdo zaroven tam taky nikoho nezajima stredni trida? No proste kombinace faktoru.... nedavno mi jeden znamy rikal, ze chce vsechny mozne asistenty, protoze jeho cesta v Nemecku z prace spociva v kazdodenim plouzeni 80kmh po preplnene dalnici.... 😒
Neviem ako v CR ale na Slovensku by si si pri prihlaseni vozidla s motorom 3,3 priplatil 3900 eur a to je uz zase nehorazna suma. Jedna sa o tzv. "dan z luxusu". A to je uz pre Slovaka dost velka suma.
Odkaz na platby v SK https😐/www.minv.sk/?…
Co sa tyka Nemecka, ja ako clovek, ktory sa stretava s nemcami pravidelne viem, ze tam sa tazko presadi ina ako nemecka znacka. To je ich narodny nacionalizmus alebo hrdost alebo nech si to uz nazve kto chce ako chce.
Odkaz na platby v SK https😐/www.minv.sk/?…
Co sa tyka Nemecka, ja ako clovek, ktory sa stretava s nemcami pravidelne viem, ze tam sa tazko presadi ina ako nemecka znacka. To je ich narodny nacionalizmus alebo hrdost alebo nech si to uz nazve kto chce ako chce.
Jo chapu ale stejne pokuty plati i kupci silnych SUV a evidentne to jejich prodeji nebrani....
Ty daně byly v mnoha zemích vysoké dávno v minulosti, kdy se o nějakém CO2 ani nemluvilo, tak tu neplácej zase takové kraviny.
Já to vidím, tak, že dnešní mládež prostě víc zajímají telefony, tablety, ksichtoknihy. S nějakou ekologií bych to moc nespojoval.
jJ, auto je pro mladý dnest ta podivná věc s kolama, co obklopuje ten krásný tablet. 😄
Mládež nežije předraženým kusem spotřebního zboží na čtyřech kolech. Ó, jaká tragédie...
svět je jinej než za nás... a to je špatně.... aneb jak mít mentální nastavení jako zapšklej důchodce i když je ti třeba 40 😄
Kdyby byl svět stále stejný jako za mého mládí, to by byla pořádná bída. Nebo svět za mládí těch zaostalců, kteří si po převratu plnili ty své plakátové sny, to už si vůbec nepřeju.
Je to tak, v 90tkách v šedi 120tek a jiných východoevropských škopků jsme se jako děti otáčeli za každou "cizinou" ze západu, fascinovalo nás, že to má hezké tvary, silné motory a výbavy... navíc nebyla miliarda jiných zábav pro děti a dospívající, jako je teď... je to prostě dobou...
A to dědictví komunismu a devadesátek je v mnoha lidech stále hluboce zakořeněné, jak se ukazuje (i tady). Je mi smutno, že věkem patřím do téhle zaostalé generace.
Chod uz k doktorovi prosim ta.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Greta není příčina, ale symptom. Příčinu bych hledal u mladýho cápka, kterýho problikává a následně vybržďuje Trpišovský nebo nějaký podobný pologramotný vocas v X6tce, co stojí víc, než pěkný byt.
Většina z nás chápe, že se společenským postavením se pojí společenská odpovědnost (proto je tak úspěšná Tesla nebo Toyota), ale pak jsou tu taky ti kupci X6 a podobných cirkusáckých okázalostí, kteří to moc nechápou, a z toho těm malým lidičkám jednou dojde trpělivost a bude průšvih, lhostejno jestli pod rouškou ekologie, gender ideologie nebo třídního boje. Na západě už je to jasně vidět. My si ještě pamatujeme ten minulý průšvih, tak jsme proti tomu odolnější.
Ostatně, je to historie - furt kolem dokola 😒]
Většina z nás chápe, že se společenským postavením se pojí společenská odpovědnost (proto je tak úspěšná Tesla nebo Toyota), ale pak jsou tu taky ti kupci X6 a podobných cirkusáckých okázalostí, kteří to moc nechápou, a z toho těm malým lidičkám jednou dojde trpělivost a bude průšvih, lhostejno jestli pod rouškou ekologie, gender ideologie nebo třídního boje. Na západě už je to jasně vidět. My si ještě pamatujeme ten minulý průšvih, tak jsme proti tomu odolnější.
Ostatně, je to historie - furt kolem dokola 😒]
Jasně, mladí kašlou na auta, protože je někdo arogantní vybrzdil, a Teslu si lidé kupují, protože jsou zodpovědní. 😁
Je to asi kombinace spousty faktorů, od praktičnosti po wow efekt za danou cenu. Pro auto-analfabeta je prostě za milion "lepší koupě" Hyundai SantaFe. Ale je fakt, že auta střední třídy (mainstream i prémie) za 20 let v Evropě spadla z vrcholu skoro na okraj zájmu. Stačí se podívat na prodeje Mondea, Laguny (Talismanu), atd atd.. Alfa 156 se prodavala skoro 100k ročně, myslím že Giulia letos bude tak na 10 tisících. Vůbec jsem zvědavý jak dlouho bude FCA chtít jeste Alfu dotovat, je to škoda...
Meky
Možno čaká na jazdenky.
Kupovať to ako nove je ťažké. Kupec chce image tak si kúpi napr nespoľahlivé BMW. Alebo iný šerbeľ.
Pre kupcu z druhej ruky to bude poklad.
Kupovať to ako nove je ťažké. Kupec chce image tak si kúpi napr nespoľahlivé BMW. Alebo iný šerbeľ.
Pre kupcu z druhej ruky to bude poklad.
Beefcake
Ziadne emisie, ziadna EU. Toto je cisto o zmyslani ludi. Pritom Stinger vobec nie je drahe auto.
Aktualna cena od 37900E mi za zadokolku s 245k a samosvorom pride velmi zaujimava. Hlavne s ohladom na dnesne ceny. Mam pocit, ze ju dokonca este znizili. A top model ma cenu tiez v norme. Radsej nebudem porovnavat s tunajsimi modlami 😒]
Stinger je zaujimave auto. Aj preto, ze takych aut je malo a ze to nie je uplna konfekcia.
Tak, ako si Bezny Franta Uzivatel/vodic povie, ze ma za tu cenu "premiu" a toto predsa nebude mat taky wow efekt, ide hladat inam. Akurat, ze za tu cenu nenajde nic podobne.
Bohuzial to nie je auto ako jedine do rodiny, co tymto autam ubera na predajnosti.
"Genesis má totiž jednu zásadní výhodu, kterou Stinger postrádá, a tou je image. Přestože je Genesis jako samostatný subjekt stále relativně novou značkou (založen byl v roce 2015), díky luxusnímu pojetí má zkrátka hodnotnější pověst. A ta už je v cenové relaci Stingeru důležitá..."
Vobec si nemyslim, ze Genesis je u nas znamejsi viac, ako par ludom. To su znacky na rovnakej urovni.
Image ? Ano, to je problem. ale akurat tak v hlave.
To je presne ten isty problem, ako ked dorazila na trh ocakavana Supra, paradne auto, trosku inak ladene a podla niektorych aj s mierne lepsimi vlastnostami ako Z4.
Ale aj podla bykupcov tu a inde po forach. Radsej typek si otoci siltovku naopak a pojde kupit konfekcnu Z4, lebo predsa za rovnaku cenu ma "baworaka". Uplne naopak a uplne zle.
Aktualna cena od 37900E mi za zadokolku s 245k a samosvorom pride velmi zaujimava. Hlavne s ohladom na dnesne ceny. Mam pocit, ze ju dokonca este znizili. A top model ma cenu tiez v norme. Radsej nebudem porovnavat s tunajsimi modlami 😒]
Stinger je zaujimave auto. Aj preto, ze takych aut je malo a ze to nie je uplna konfekcia.
Tak, ako si Bezny Franta Uzivatel/vodic povie, ze ma za tu cenu "premiu" a toto predsa nebude mat taky wow efekt, ide hladat inam. Akurat, ze za tu cenu nenajde nic podobne.
Bohuzial to nie je auto ako jedine do rodiny, co tymto autam ubera na predajnosti.
"Genesis má totiž jednu zásadní výhodu, kterou Stinger postrádá, a tou je image. Přestože je Genesis jako samostatný subjekt stále relativně novou značkou (založen byl v roce 2015), díky luxusnímu pojetí má zkrátka hodnotnější pověst. A ta už je v cenové relaci Stingeru důležitá..."
Vobec si nemyslim, ze Genesis je u nas znamejsi viac, ako par ludom. To su znacky na rovnakej urovni.
Image ? Ano, to je problem. ale akurat tak v hlave.
To je presne ten isty problem, ako ked dorazila na trh ocakavana Supra, paradne auto, trosku inak ladene a podla niektorych aj s mierne lepsimi vlastnostami ako Z4.
Ale aj podla bykupcov tu a inde po forach. Radsej typek si otoci siltovku naopak a pojde kupit konfekcnu Z4, lebo predsa za rovnaku cenu ma "baworaka". Uplne naopak a uplne zle.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Mig_35
No protože je to Kia.
Jsem zvědav na zadokolku od Mazdy. Každopádně, aby se takové auto prosadilo musí být výrazně levnější, než D3. Protože s podobnou cenou se nijak zvlášť nechytá ani Jaguar, Alfa nebo Lexus.
Jsem zvědav na zadokolku od Mazdy. Každopádně, aby se takové auto prosadilo musí být výrazně levnější, než D3. Protože s podobnou cenou se nijak zvlášť nechytá ani Jaguar, Alfa nebo Lexus.
Blue Sun
z faktorů nepříliš oslňujících prodejů byly i podivné kombinace motorů a pohonů. Zadokolka pouze k téhle motorizaci, k tamté zase jen 4x4... Myšlenka byla dobrá, ale dotažení do konce se nepovedlo.