Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
akurat v tejto kombinacii dynamikou na urovni felicie mpi 50kw spred 20 rokov este aj zrychlenie maju obaja uplne rovnake ( a to fakt felda s mpi nie je ziadny trhac .. ale skor kombinacia na dochodcovske povozenie sa kde vas kazdy naokolo predbieha ) ....
kto si dnes kupi auto za 300 litrov na sirokych 16tkach s 55kw atmosferou s dynamikou feldy .... za mna hodne divna kombinacia ( pneu vs motor ) .. ...a ked uz tam nalozit siroke 16tky tak nech to ma aj vykon to auto aby tie siroke pneu ho dynamicky uplne nezazdili... teda aspon uz nejake to 1,2 turbo... PSA ma sikovne turba predsa...
kto si dnes kupi auto za 300 litrov na sirokych 16tkach s 55kw atmosferou s dynamikou feldy .... za mna hodne divna kombinacia ( pneu vs motor ) .. ...a ked uz tam nalozit siroke 16tky tak nech to ma aj vykon to auto aby tie siroke pneu ho dynamicky uplne nezazdili... teda aspon uz nejake to 1,2 turbo... PSA ma sikovne turba predsa...
No a co jinýho si chceš za 300 koupit? Tříválec je klasika, 1.2 je o 20% víc než 1.0... jako základ do města dobrý.
Auto je to fakt hezký, barva (+ cenová politika) super... jen teda ty 16"... ty 16", který nejsou úplný standard ani u kompaktů... najednou vypadaj z boku nějaký malý. Víceméně stejný dojem, jaký jsem měl na prodejně z nové Corsy. Možná je to tím, že je z boku spousta lakované plochy, relativně málo členěné... a s tou výraznou barvou... no, pořád bych ale řekl, že to Peugeot zvládá líp.
PS: zajímavá je nádrž vlevo... to bývalo spíš u japonských aut... ale jo, vím, že to měly i nějaké evropské modely (CLA myslím?).
Auto je to fakt hezký, barva (+ cenová politika) super... jen teda ty 16"... ty 16", který nejsou úplný standard ani u kompaktů... najednou vypadaj z boku nějaký malý. Víceméně stejný dojem, jaký jsem měl na prodejně z nové Corsy. Možná je to tím, že je z boku spousta lakované plochy, relativně málo členěné... a s tou výraznou barvou... no, pořád bych ale řekl, že to Peugeot zvládá líp.
PS: zajímavá je nádrž vlevo... to bývalo spíš u japonských aut... ale jo, vím, že to měly i nějaké evropské modely (CLA myslím?).
No hold, bočný profil Corsy a 208 je veľmi podobný, nechcem povedať rovnaký. Takže menšie kolesá nebudú ani na jednom vyzerať dobre. Zvlášť ak je človek plný promo fotiek verzie GT na 18.
Nadrz vlavo ma aj 207. Tiez neviem preco. 308 ma vpravo.
No, super. Ten začátek celkem jde, pak to začne lítat. První Allure (1.2 Pure Tech 100) za 403t. To než se stačím vůbec pohoršit, už dávno jezdím v Cliu TCe 100 Intens za 340t. Nebo za 370t v R.S. Line. A kdybych chtěl rozhazovat, tak za 415t mám 1.3 Tce130 Intens i s automatem. Ba ne, to Clio má super cenovou politiku. Navíc se mi osobně líbí víc (ani naživo mě 208 bůhvíjak neohromila, i když ve srovnání s předchůdcem to bomba bezesporu je) a jako bonus se nemusím potýkat s i-cockpitem.
Zaujímavé, že aj napriek cene sa 208ky celkom predávajú.
Pro Peugeot jedině dobře, jestli dokáže prodávat za vyšší ceny. Já nejsem škudlil, kterej by vyžadoval 208 Junior, ale zase se nebudu silou mocí bránit lepším (pro mě) nabídkám.
Vcelku souhlas... je tu pár polehčujících okolností...
U Clia to jsou akční ceny, může to znamenat, že tím slevy končí... ale jak jsem zvával Renault, tak spíš ne.
V základu je u Renaultu jen bílá, hezké barvy jsou za 12 nebo za 14 (což už je fuk, takže asi klidně oranžádu)... 208 bych klidně dal v té žluté.
Hm, takže fakt pár 😄
U Clia to jsou akční ceny, může to znamenat, že tím slevy končí... ale jak jsem zvával Renault, tak spíš ne.
V základu je u Renaultu jen bílá, hezké barvy jsou za 12 nebo za 14 (což už je fuk, takže asi klidně oranžádu)... 208 bych klidně dal v té žluté.
Hm, takže fakt pár 😄
No moment. U Clia se sice jedná o akční ceny (-20t) ale jestli myslíš, že u 208 ne, tak jsi na omylu. Mínus 50-60t. 😉
http😐/peugeot.ecpaper.cz/…t-208-new-cenik/?…
http😐/peugeot.ecpaper.cz/…t-208-new-cenik/?…
Presne, komu ide o najlepší pomer ceny a výbavy, tak v dvoch najnižších výbavách brať 208, ale potom už Clio. :yes:
Keby zaviedli znova nejakú formu šrotovného, tak práve také autíčka by išli ako teplé rožky 😉. Okrem toho je stále veľa ľudí, ktorí potrebujú auto do mesta a okolia. Kedysi vymenili svoju Škodu 120, Favorita... za Fiat Punto II a dnes by vymenili práve ten Fiat za Peugeot 208 v základe. Boli by isto spokojní.
Presne tak. Obzvlast v dnesni dobe se maji sanci navzdory narizenim EU o emisich prodavat takovyhle jednoduchy levny auta. EV a PHEV za milion a vic koncej. Na to fakt lidi prachy mit nebudou a nebude ani na jejich dotovani. Ani ze strany automobilek ani ze strany vlad. Takze jsme v dobe kdy se budou prodavat tak rok mozna dva levny SPALOVACI auta s dobrym pomerem cena vykon. Bohuzel budeme muset tu zachranu planety asi o par let odlozit. 😁
No... je to složitý.
Vlády mají peněz v principu neomezeně. Spolu s centrálními bankami budou chtít ekonomiku rozhýbat a budou do ní pumpovat peníze horem dolem. Takže můj tip je, že dotace budou.
Uvidíme, jestli EU nevyměkne a neuvolní trošku emisní legislativu... zatím to ale moc nevypadá.
Vlády mají peněz v principu neomezeně. Spolu s centrálními bankami budou chtít ekonomiku rozhýbat a budou do ní pumpovat peníze horem dolem. Takže můj tip je, že dotace budou.
Uvidíme, jestli EU nevyměkne a neuvolní trošku emisní legislativu... zatím to ale moc nevypadá.
Kdo si takové auto koupí? Inu, spousta lidí, kteří ho potřebují a nepřipadá jim rozumné utrácet za cokoli většího a výkonnějšího. Zrovna jsem byl na návštěvě u našich a v klasické venkovské oblasti jsou tohle naprosto běžná auta. A kupodivu nahrazují právě ty rozpadající se Felicie a první Fabie, nebo auta podobného stáří. Myslíš, že ti lidé nevědí, proč si taková auta kupují?
A tak úplně na okraj, pořád je to dynamicky lepší než základní Clio, i20 nebo Fabia. A tvoje milované Mitsubishi se vůči 208 taky moc nepředvede.
A tak úplně na okraj, pořád je to dynamicky lepší než základní Clio, i20 nebo Fabia. A tvoje milované Mitsubishi se vůči 208 taky moc nepředvede.
S tym vobec nesuhlasim Toppík...
1. Feliciu by pežotka nechala, pretoze ma 118nm, na ktore sa felda 1.3mpi nepozrie ani z daleka a 5kW je v tomto kontexte omnoho viac ako keby ma podobny krutiak s 1.3mpi, len vykon vo vyssich otackach (rozdiel 5kw by sa nasiel len nad 5tis ot). Okrem toho ma o tych skoro 20nm viac ako 1.0 MPI ako pisal Emel (v krutiaku a jeho priebehu sa tieto % objemu velmi pekne prejavuju)
Dynamika je teda uplne dostatocna (nie suprova) takmer vsade, v meste super, na okreske staci aj na trochu radosti a na dialnici do 130 bezproblemovo... aj tak sa vacsina uspornejsich vodicov v silnejsich autach vlecie bezne po dialnici 110-120
2. Spotreba okolo 5l po meste bude pri normal jazde aj na okreske a to je velmi pekné, turbá budu tak o 0.5-1l viac zrat, samozrejme aj ovela lepsie idú, jedine na dialnici pri 130 a viac budu uspornejsie kvoli prevodovke a preplnaniu
3. Konkretne za 308tis v tejto vybave je to aj financne velmi priaznive vozitko,(menej majetni ludia, 2-3 auto do rodiny) bezpecnost, jazdne vlastnosti, interier, dostatok priestoru, takze kompletne a navyse aj pekne, moderne auto za 300tis
Ma to velky zmysel podla mna.
1. Feliciu by pežotka nechala, pretoze ma 118nm, na ktore sa felda 1.3mpi nepozrie ani z daleka a 5kW je v tomto kontexte omnoho viac ako keby ma podobny krutiak s 1.3mpi, len vykon vo vyssich otackach (rozdiel 5kw by sa nasiel len nad 5tis ot). Okrem toho ma o tych skoro 20nm viac ako 1.0 MPI ako pisal Emel (v krutiaku a jeho priebehu sa tieto % objemu velmi pekne prejavuju)
Dynamika je teda uplne dostatocna (nie suprova) takmer vsade, v meste super, na okreske staci aj na trochu radosti a na dialnici do 130 bezproblemovo... aj tak sa vacsina uspornejsich vodicov v silnejsich autach vlecie bezne po dialnici 110-120
2. Spotreba okolo 5l po meste bude pri normal jazde aj na okreske a to je velmi pekné, turbá budu tak o 0.5-1l viac zrat, samozrejme aj ovela lepsie idú, jedine na dialnici pri 130 a viac budu uspornejsie kvoli prevodovke a preplnaniu
3. Konkretne za 308tis v tejto vybave je to aj financne velmi priaznive vozitko,(menej majetni ludia, 2-3 auto do rodiny) bezpecnost, jazdne vlastnosti, interier, dostatok priestoru, takze kompletne a navyse aj pekne, moderne auto za 300tis
Ma to velky zmysel podla mna.
Já vím, že sem chodí jenom milionáři... le stejně mě to vždycky trpce pobaví😒br />
menej majetni ludia, 2-3 auto do rodiny
Jasně, podle toho se poznají méně majetní lidé, že kupují za 300+ tisíc druhé až třetí auto do rodiny.
Jasně, podle toho se poznají méně majetní lidé, že kupují za 300+ tisíc druhé až třetí auto do rodiny.
Asi by si to mohol rozdelit, su to dva rozdielne priklady, kde je na nizku cenu brany ohlad.
Nebudu o zbytku polemizovat, naopak to podepíši, jen pokud jde o 2 různé kategorie, tak to prostě díky Tvé formulací splynulo v jednu, jenž vyzněla tak, jak to Já první popsal ... Jde tedy o "literární jemnocit" 😄
No to mi je lúto, ale fakt su to 2 kategorie kde sa na tu cenu dost hladi... aj u majetnich su tieto auta casto holatka, peniaze tlacia do tych dolezitejsich aut v rodine.
Já to jako dvě různé kategorie lidí pochopil od počátku... Koukám, že někteří už chodí s nějakými předsudky z principu.
Tak já mám doma Citroen C3 s ještě nepřiškrceným motorem 1.2VTi 60kW / 118Nm jako třetí auto v rodině. Takovej ten otloukánek. Na město ten motor stačí úplně v pohodě, živý a i úsporný. Na okresky ve 2 lidech stačí také, rozhodně nejsem brzdou provozu. Na dálnice se už ale opravdu nehodí, při 130km/h točí 4000 ot a už se hoooodně ozývá... Tahle P208 bude super auto do města nebo pro movitější začínající řidiče, ale stejně tak vyhoví seniorům na chatu 😉
https😐/youtu.be/pODSvVgT7AM skoro 95k na atmo 1.2 to neni zle
na caste dialnice urcite fukany.......
na caste dialnice urcite fukany.......
Ja som si to s touto atmosferou v 2013 kupil a bol som relativne spokojny. Ked sa to toci, ide to pekne. A aj vrchol krutiaceho momentu ma nizko, cize aj ked sa netoci, ide pekne 😄
Dnes som videl 2 v takejto celkom peknej farbe. Jedno som obdivoval na semafore a dufal, ze to bude e208 a len si odfrci. Ked sa vsak na zelenej ozval vyfuk, az ma naplo 😁
Dnes som videl 2 v takejto celkom peknej farbe. Jedno som obdivoval na semafore a dufal, ze to bude e208 a len si odfrci. Ked sa vsak na zelenej ozval vyfuk, az ma naplo 😁
to aj taka R8 znie lepsie nie ? 😁
Skôr som čakal, že to odštartuje ticho. R8 si treba vyskúšať, fakt to nie je nič moc počúvať pri štartovaní a parkovaní. Rovnako ma zaujalo Ferrari, tiež to má taký dunivý zvuk. Model neviem aký, ale normálne som šiel k bráne pozrieť, čo za traktor ide do ulice.
nemusim si R8 vyskusat na to aby som jej zvuk povazoval za skvostny, sorry
To je ta chyba, v televizore vytocene to znie dobre, inak o nicom. Zazitok a auto je to urcite dobre, bavime sa cisto o zvuku zvonku (pri nesoferovani). Kazdemu sa ine paci, ja nedam dopustit na tichost a dynamiku elektromotora 😄
V televizore ? Pocul si uz niekedy ine vysokotackove V8-V10 motory s otvorenejsim vyfukom ako limousine ?
Nepotrebujem v televizore vidiet, mne sa ten zvuk paci. Viac ako ten v tramvaji.
Nebudeme sa snad bavit o rozlisovani toho, na co sa ktory zvuk hodí...
Nepotrebujem v televizore vidiet, mne sa ten zvuk paci. Viac ako ten v tramvaji.
Nebudeme sa snad bavit o rozlisovani toho, na co sa ktory zvuk hodí...
Pri parkovani a prijazde a odjazde z garaze som tie motory pocul a nic moc. Dokonca ma to vyrusovalo. Myslim, ze sa zhodneme, ze vam sa zvuk paci, mne sa nepaci a zbytocne riesit. Len cita tu plno ludi, ktori tie auta videli na obrazku, alebo v televizore a idealizuju si ich.
Určitě se někomu může líbit tohle😒br />
https😐/www.youtube.com/watch?…
A jiným zase tohle😒br />
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
A jiným zase tohle😒br />
https😐/www.youtube.com/watch?…
Mno, mne sa zvuk tej R8 páči. Ale ešte minulý rok mi očividne neďaleko bývajúci "ockov syn" dosť žral nervy svojou R8. Neviem či tam aj náhodou nedal nejaký iný ladený výfuk, ale keď ti to deň aj noc chodí popod okno časom to proste začne otravovať a je jedno aký skvost na kolesách to bude. Ale inak R8 V10 :yes:
Pokud to týral nezahřátý, dlouho to trvat nebude 😉 Souhlas, když už mám něco podobného, tak neobtěžuju sousedy.
Keby to bolo čo ja viem dvakrát do dňa nepoviem ani fň. Ale keď ti popod okno chodí pomaly každú hodinu + kopa ďalších iných podobne "hlučných" áut a motoriek, tak ti to už večer začína liezť na nervy, nech to je čokoľvek. Som zvedavý ako to bude tento rok, lebo minulé leto to bolo miestami až neúnosné.
to hej, nie je nic lepsie ako ked nejaky pozér ma v ruke otvoreny vyfuk, je jedno ci auto, alebo motorka.... pokial to niekto uziva s rozumom da sa to... co teda pre pozerov a ich hladne ego neplati
Jde o pouziti auta. Tohle je maly auto do mesta. Neni urceny na zavodeni,predjizdeni ani trhani rekordu ve zrychleni. Proste s tim majitele budou jezdit po meste a okoli rychlostmi do 110 km/h na coz dynamika auta postacuje. Ten motor sice nijak moc nepojede ale zase treba vydrzi. Ja v tom problem nevidim.
nekecaj blbosti... :-! :-! :-! :-!
mam c3 s podobnym motorom, v plyne to ma 55kw, na benzin je to 60.
pocitovo je to rovnake.
vtip spociva v tom , ze v pohode nahanam 1.9 TenDymIgnoruj.
chrochtadla s vacsim objemom sa vzdaluju na rovinke, ale v zakrutach ho tlacim pred sebou.... 😒]
zabavne ako niektori jedinci reaguju a maju z toho stresy 😒]
tieto atmo motory su fajn na okresky, na dialnicu radsej fukany.....+ 6°.... :yes:
zatial pokuta za rychlost 250€....uvidime do buducna
mam c3 s podobnym motorom, v plyne to ma 55kw, na benzin je to 60.
pocitovo je to rovnake.
vtip spociva v tom , ze v pohode nahanam 1.9 TenDymIgnoruj.
chrochtadla s vacsim objemom sa vzdaluju na rovinke, ale v zakrutach ho tlacim pred sebou.... 😒]
zabavne ako niektori jedinci reaguju a maju z toho stresy 😒]
tieto atmo motory su fajn na okresky, na dialnicu radsej fukany.....+ 6°.... :yes:
zatial pokuta za rychlost 250€....uvidime do buducna
moan78
Za 275.000 sa dala kupit predchadzajuca 308 1.4 vti, ked koncila zivotny cyklus. Inak co sa dynamiky tyka, predchodca 207 sw 1.4 8v mala 0-100 za 14,7 a sla 167, spotreba asi o pol litra viac. Tak aspon, ze 208 ma ten iCocpit :-!
Verny_2013
Totálně zmršené i-kok***m. A je úplně jedno jestli je digitální nebo analogový. Jezdil jsem v několika Pegueotech s touto vychytávkou a přesto že je údajně s každým modelem lepší, tak já vidím na přístroje pořád stejně na Ho-no.
Presne to som čítal v každej recenzii na Peugeot kokpit 😊. Ja som to pre istotu ani nikdy neskúsil, lebo už z obrázkov ma to odradilo.
Mne kokpit Peugeotu naopak uplne vyhovuje.
Zkousel jsem ruzne modely a nemel problemy s zadnym.
Nemam problem s nizsi pozici volantu.
Velikost a tvarovani volantu je super.
Citelnost pristroju je jak s head-up.. :yes:
A celkove kokpit vypada (jak zpracovanim, tak hlavne designem) skoro premiove.
Kdo chce klasiku, koupi si Citroen nebo Opel.
Dobra strategie.
Zkousel jsem ruzne modely a nemel problemy s zadnym.
Nemam problem s nizsi pozici volantu.
Velikost a tvarovani volantu je super.
Citelnost pristroju je jak s head-up.. :yes:
A celkove kokpit vypada (jak zpracovanim, tak hlavne designem) skoro premiove.
Kdo chce klasiku, koupi si Citroen nebo Opel.
Dobra strategie.
Ja zase nevidim na budiky v Citigu, presne hornu cast nevidim a neviem ani s volantom nic urobit, lebo je iba vyskovo posuvny a aj to nedostatocne. Rovnako blbo vidim budiky aj v X1. Zato Renault ma budiky pekne viditelne.
Vyzkoušej, doporučuji. Z principu nelze seřídit tak, abys současně pohodlně viděl na budíky a pohodlně ergonomicky držel volant. Ten je navíc 2x zploštělý, šišatý a malý jak na motokáře. Posaz za volantem je vždy kompromis - auto vyžaduje, aby ses mu přizpůsobil. A to já nikdy neudělám. Větší zrůdnost v novodobé ergonomii snad ještě nikdo nevymyslel. Jinak jsou Pažouti dobrá auta, která se prodávají navzdory tomuto nesmyslu.
Proč nedokážeš přijmout, že je mnoho lidí, kterým to uspořádání interiéru vyhovuje a nemusí se mu nijak přizpůsobovat? Ne, to by se nemohlo stát, protože to nesedí tobě, že?
Bože, mě je to úplně jedno, nepotřebuju nic přijímat ani odmítat. Jen konstatuji že si v žádném Pegueotu s i-kokpitem svou polohu nenajdu a odmítám se autu přízpůsobovat. Koupím si prostě jiné, které se přizpůsobí mě. Pokud to má někdo jinak, jeho volba. Můj názor na tento Pegueotí paskvil ale nic nemění na tom že je to jinak krásné auto do města a zvenku se mi dost líbí.
Hm, minulá 208 bez problémů, nová 208 bez problémů, 2008 bez problémů (logicky, koncepce je stejná), 308 naprosto bez problémů. Vadilo mi to akorát v Rifteru, ale tam jsem se celkově nemohl moc srovnat, abych se cítil zcela komfortně. To je spíš dané dodávkovým pojetím sezení v autě, na což bych si musel zvyknout.
Já si I-cockpit vyzkoušel loni v 508 a za sebe říkám že kdyby dávaly automobilky na výběr mezi icockpitem a budíky dole tak vždy sáhnu po i-cockpitu.
velice ftipne, jak zrazu vsetci maju potrebu NEUSTALE CUMET na budiky...
mas cumet na cestu.
mas cumet na cestu.
Anonym
s nenáročnou atmo 1.2kou a jakousi historií. Docela fajn evropská značka.
Takže - nevidím tam nic špatnýho.
Takže - nevidím tam nic špatnýho.
Andromeda
V prosinci jsem jej krátce projel s oturbenou 1,2; 100 kobyl, :6 stupňová převodovka, výbava myslím GT Line ... Motoricky fajn, převodovka v pohodě, podvozek zanechal dobrý dojem - mix jistoty, ovladatelnosti i schopnosti absorbovat nerovnosti bez nějaké prkennosti.
Ač nejsem čahoun, docela blbě jsem se tam skládal, a i-coptik, nooo, zkoušel jsem si zvykat 😄 ...
Zvenčí trefa, uvnitř dojem překvapivě dobrý ...
Zavirovaná realita prodejům moc nepřidá ...
Ač nejsem čahoun, docela blbě jsem se tam skládal, a i-coptik, nooo, zkoušel jsem si zvykat 😄 ...
Zvenčí trefa, uvnitř dojem překvapivě dobrý ...
Zavirovaná realita prodejům moc nepřidá ...
Avantime
Vyskúšal som si túto 75-koňovú atmosféru v novej 208 a rok predtým v C3 Origins. S tým motorom je C3 jedno z najhorších áut, aké si dnes môžete kúpiť nové a to mi ten Citroen so silnejšou motorizáciou nijak neprekáža, ale v kombinácii so 1,2 PureTech 75 je to príšerné auto.
O to väčšie prekvapenie bol pre mňa ten motor v tejto 208-ke. Jazdil som s ním len nejakú hodinu a prevažne po okreskách, ale úplne iný pocit z toho auta. Jedine pri rozbehu som mal stále pocit, že je zatiahnutá ručná brzda, ale inak fajn.
Určite by som ten motor volil len pri dvoch najnižších výbavách, lebo potom už 208-ka naberá na váhe a žiada sa viac výkonu.
Táto skúsenosť ma utvrdila v tom, že rovnaký motor v inom aute, hoci z rovnakej triedy, sa môže správať úplne inak. Nerozumiem síce čo presne spôsobilo tento rozdiel, ak niekto viete, rád sa o tom dozviem viac. Ći napríklad v uplynulom roku ten atmosférický trojvalec nejak neprekopali alebo čo.
O to väčšie prekvapenie bol pre mňa ten motor v tejto 208-ke. Jazdil som s ním len nejakú hodinu a prevažne po okreskách, ale úplne iný pocit z toho auta. Jedine pri rozbehu som mal stále pocit, že je zatiahnutá ručná brzda, ale inak fajn.
Určite by som ten motor volil len pri dvoch najnižších výbavách, lebo potom už 208-ka naberá na váhe a žiada sa viac výkonu.
Táto skúsenosť ma utvrdila v tom, že rovnaký motor v inom aute, hoci z rovnakej triedy, sa môže správať úplne inak. Nerozumiem síce čo presne spôsobilo tento rozdiel, ak niekto viete, rád sa o tom dozviem viac. Ći napríklad v uplynulom roku ten atmosférický trojvalec nejak neprekopali alebo čo.
Já ti nevím, ale C3 nikdy neměla variantu se 75 koníky, zejména ne v Origins. Tam bylo buď 60 nebo 82 koní. Slabší verze stojí za prd, silnější je naopak naprosto skvělá.
A dneska už nabízejí jen tu 82 k... a ano, je mi sympatičtějí.
I když ten čumák je trochu ... zvláštní?
I když ten čumák je trochu ... zvláštní?
V C3 je hlavně oproti 208 podélně více místa. Tam Peugeot trestuhodně prohospodařil celý rozměrový náskok a nezískal nic navíc. Je jen málo aut, ve kterých se s výškou 178 cm neposadím pohodlně za sebe, a zrovna 208 patří mezi ně. I minulá 208 na tom byla o dost lépe.
Máš pravdu, pri C3 som sa sekol, bol to ten 82-koňový VTi PureTech (EB2). Tento novší čo je v 208 neviem čo je zač, parametrami zodpovedá tomu, čo sa dával do C4 Cactus, ale ten už myslím dávno skončil.
To je právě divné, protože motor je úplně stejný, jen použili jinou výkonovou verzi.
V kaktusovi byl taky jen ve verzi 82 koní, pak až turbovarianty (u nás jen ta turba). Novou 208 zatím nemám jízdně otestovanou natolik, abych mohl ten motor posoudit, nakolik se liší od minulé generace, se kterou mám pár tisíc najeto.
V kaktusovi byl taky jen ve verzi 82 koní, pak až turbovarianty (u nás jen ta turba). Novou 208 zatím nemám jízdně otestovanou natolik, abych mohl ten motor posoudit, nakolik se liší od minulé generace, se kterou mám pár tisíc najeto.
Verzi s 82HP jsem kupoval kolegyním. Jako základní motor do města proč ne, na nějaké dynamičtější rajtování to není, nicméně na účely městského vozítka stačí.
Co mě překvapilo v testu, je zmínka o rozumné přesnosti pětikvaltu, ten v C3 je až úsměvně rozbředlý a nepřesný. 😉
Co mě překvapilo v testu, je zmínka o rozumné přesnosti pětikvaltu, ten v C3 je až úsměvně rozbředlý a nepřesný. 😉
nebude tam medzi nimi rozdiel v prevodovke, resp. výslednom prevode? Niekedy fakt málo stačí, aby auto s rovnakým motorom jazdilo diametrálne odlišne.
KANKUNEN
fostekoveho cicka nebo cickoveho fosteka, mi píšou furt stejně : f c je na vašem hatelistu.
KANKUNEN
za přešlapy a bizarnosti. Ale tady nastává změna, převrácený interiér je najednou tradice a ten design je fantastický, vypadá to líp než MZD3.
Je to neskutocne aky preslap sa v dnesnej masovej produkcii ukaze vymyslanie kolesa... snad sa vacsina automobiliek poucila z toho. Inak suhlasim, pekne vozitko ...
No, PSA má jednu výhodu - pro konzervativní zákazníky má v nabídce Corsu se stejnou technikou, ale "normálním" interiérem. Takže když někomu nevyhovuje jedno, může si vybrat druhé. Je to docela unikátní, jsem zvědavý, jak dlouho to vydrží.
MOJE JMÉNO
Jen tak pro info jsem si naklikal H i20 a ve srovnatelné ceně dle mého názoru toho ten H nabízí mnohem více, včetně 4-válcového motoru a vyššího výkonu. To jen tak pro srovnání... :-!
Opravdu? Kde má ten srovnatelný Hyundai třeba LED světla? To, že za asistenční systémy, které má 208 v základu, se připlácí i u nejvyšší verze i20, jsi taky přehlédl, že? Ale já vím, to je výbava, kterou ty nechceš, a tak se nepočítá... A najednou je z nižší ceny u výběhového auta cena výrazně vyšší...
Testované auto LED světla nemá a vnucené asistenční systémy (navíc v této kategorii 100% na úrovni "aby EuroNCAP neřekl, že tam nejsou") opravdu nechci. Ale mezi těma dvěma bych se nerozhodoval.
Testované auto má LED, ne?
Nemá. Jsou to tyhle halogeny.
https😐/youtu.be/P2O10a1IQwY?t=30
https😐/youtu.be/P2O10a1IQwY?t=30
Z fotek se mi to taky zdálo jako halogeny, ale pak to tedy neodpovídá ceníku. Active má mít "přední LED světlomety s integrovanými LED denními světly".
Jo, asi má kolega pravdu... z té úvodní fotky jsem si říkal že by to mohly být LED, ale evidentně tam je nějaká žárovka... nebo teda možná LEDka, ale když, tak jen ve formě světelného zdroje v normální parabole.
LED je tohle:
https😐/d19-a.sdn.cz/…_F_e/eWp7mc.jpeg?…
Na fotkách je😒br />https😐/d19-a.sdn.cz/…_E_Z/vkAOur.jpeg?…
Pravděpodobně tam mají chybu. Jestli jsem to dobře pochopil, dle výbavy je halogen + žárovkové DRL, halogen + LED DRL, LED, LED s drápky.
https😐/d19-a.sdn.cz/…_F_e/eWp7mc.jpeg?…
Na fotkách je😒br />https😐/d19-a.sdn.cz/…_E_Z/vkAOur.jpeg?…
Pravděpodobně tam mají chybu. Jestli jsem to dobře pochopil, dle výbavy je halogen + žárovkové DRL, halogen + LED DRL, LED, LED s drápky.
LED svetla jsou uzasna, ale u mestskeho auta bych asi nepriplacel. Asistencni systemy, to je otazka, nektere jsou dobre, nektere otravne. Ale budu se opakovat, je to auto do mesta a ne dalnicni kriznik,
Nepřu se o LED světla (která já osobně u této kategorie vnímám spíše jako nevýhodu), ale řekl bych, že jsi nějak nestihnul zaregistrovat, že H i20 není výběhový model, ale úplná novinka.... 😉
s0va
Kdy už sem konečně dáte test Golfa? 😐
už bol, hľadaj 😁
Nebol. Kdyby byl, tak se neptám, zatím byla jen Octa.
cascadia2
Auto je mi celkem symatické, že je mladé svěží a dynamické. Ale kokpit bohužel jedním slovem NE. ;-\ Snad to vidí část 20 letých kupců svého prvního auta jinak.
chytrak1
Zvenku auto OK (což je taková dobrá tradice peugeotu , ale se spoustou výjimek z pravidla). Nicméně interiér je už podle fotek skutečně malý - pidisedadla vzadu navíc posunutá mezi kola, strašně krátký zadní dveře. Tady se s jízdou ve 3-4 fakt nepočítá. A ten kufr co má mít 309 litrů - Ha ha ha, to bude mnohem blíž pravdě těch 260, co udávali při premiéře ( pak se najednou začaly objevovat jiný nafouknutý údaje).
A motor - s velmi podobnými parametry tu bylo léta plísněno jakési HTP (výkonově i dynamicky), a dnes je to u Pažouta na pochvalu. Jako vážně?
A motor - s velmi podobnými parametry tu bylo léta plísněno jakési HTP (výkonově i dynamicky), a dnes je to u Pažouta na pochvalu. Jako vážně?
HTP bylo plísněno čistě z principu a občas ze zkušeností s prvním 40kW. Vzhledem k tomu, že přidušení dlouhými převody ani vysokou hmotností se zde nekoná, nevidím důvod, proč by do města nestačil. Jen od toho nemůžeš čekat předjíždění s prstem v nose na čtyřku.
puretech je tichy a nemlati s autom, na rozdiel od hatapky.
spotreba je dobra 5-6L...
kdepak soudruzi zo skodofky udelali chybu??? 😄
ked sa bavime o tsi, tak zadna hitparada. ich motory problemove, bez ohladu ci maju 3 alebo 4 valce. ;-\
spotreba je dobra 5-6L...
kdepak soudruzi zo skodofky udelali chybu??? 😄
ked sa bavime o tsi, tak zadna hitparada. ich motory problemove, bez ohladu ci maju 3 alebo 4 valce. ;-\
Arese
...tak nesmyslně krátké zadní boční dveře?!! Ve srovnání s délkou předních dveří to vypadá příšerně nevyváženě a navíc to přináší zoufale špatný přístup k zadním sedadlům, na kterých je navíc příliš málo místa i na segment B. A úplně stejnými problémy bohužel trpí i odvozená nová Corsa... 😒
Základní verzi 208 hraje do karet slušná cena, ta pěkná bezpříplatková barva, velkorysá velikost základních 16palcových kol i to, že nemá nehezké černé lemy blatníků, které kola naopak opticky zmenšují. Velkou pochvalu samozřejmě zasluhuje také přítomnost mechanické P brzdy! Bohužel to auto ale spolehlivě znehodnocuje ten stupidní i-Cocpit. Vyzkoušel jsem si ho u několika modrních Peugeotů, ale při mé výšce skoro 190 cm byl pro mě vždy naprosto nepřijatelný. Buď jsme měl volant skoro mezi koleny, nebo jsem neviděl na budíky. Nemluvě o nepříjemné citlivosti malého volantíku v dálničních rychlostech. Zastávám názor, že auto má být přizpůsobeno řidiči, a ne naopak!
Základní verzi 208 hraje do karet slušná cena, ta pěkná bezpříplatková barva, velkorysá velikost základních 16palcových kol i to, že nemá nehezké černé lemy blatníků, které kola naopak opticky zmenšují. Velkou pochvalu samozřejmě zasluhuje také přítomnost mechanické P brzdy! Bohužel to auto ale spolehlivě znehodnocuje ten stupidní i-Cocpit. Vyzkoušel jsem si ho u několika modrních Peugeotů, ale při mé výšce skoro 190 cm byl pro mě vždy naprosto nepřijatelný. Buď jsme měl volant skoro mezi koleny, nebo jsem neviděl na budíky. Nemluvě o nepříjemné citlivosti malého volantíku v dálničních rychlostech. Zastávám názor, že auto má být přizpůsobeno řidiči, a ne naopak!
Marekx
Pobavilo, jak se tady skoro každý nad novou 208 rozplývá, ale očividně si ceník neprošli ani omylem. Kdo to udělal tak rázem zjistí, že ona už dnes spíše standardní výbava, kde nejblíže je Active začíná se základní motorizací na 360tkč (po akční slevě na 315tkč) a to tam není na rozdíl od konkurence ani zadní park. asistent, AC, hliníkové kola, dojezdovka, elektronické stahování zadních oken, ani metalíza, protože ne každý chce auto kanárkově žluté nebo bílé a ve městě již celkem nutnost automatického sklápění zpětných zrcátek, pokud o ně nechcete v úzkých uličkách při parkování hned přijít a omrzelo vás to dělat ručně. Takže po doplnění cena povyskočí o dalších minimálně +53tkč. Dvojče Opel Corsa, se ale cenově rozšouplo ještě více, takže cenově úplně mimo na něco, co má sloužit spíše jako druhé auto do rodiny, na úkor exteriéru promarněnému vnitřnímu prostoru a to navíc se základní motorizací, fakt komici 😁
To je trošku přitažené za vlasy. Já rozhodně netvrdím, že je 208 levná, ale tak mi řekni, která konkurence to všechno tebou vypsané za 308t (nikoliv za 315t) má.
v tomto kontexte nema zmysel sa o tom bavit. nove auto nekupujes na haler presne.
skladove u dilera budu vzdy "namichane" s priplatkovou vybavou, ziadne holobyty nemaju. mozno tak u dacie.
lebo o holobyty a najnizsie verzie jednoducho neni zaujem...
pochopis ked budes kupovat nove auto. 😄
bral som pozicku s nizkym urokom, lizing sa neoplatil.
+- 1500€ vplyv na velkost splatok bol zanedbatelny.
napr tempomat s citanim znaciek (fajn vec) a omezovac je v uplne kazdom psa.. ostatni za priplatok..
adaptivny tempomat (stop&go) je mozne dokupit, no hjonde toto vobec nema
skladove u dilera budu vzdy "namichane" s priplatkovou vybavou, ziadne holobyty nemaju. mozno tak u dacie.
lebo o holobyty a najnizsie verzie jednoducho neni zaujem...
pochopis ked budes kupovat nove auto. 😄
bral som pozicku s nizkym urokom, lizing sa neoplatil.
+- 1500€ vplyv na velkost splatok bol zanedbatelny.
napr tempomat s citanim znaciek (fajn vec) a omezovac je v uplne kazdom psa.. ostatni za priplatok..
adaptivny tempomat (stop&go) je mozne dokupit, no hjonde toto vobec nema
No hold chválospěv, psaní o Škodovce, to není ....
Ale že se tím prsíš, to už je jiná liga.
:-!
Tak si nech ty kecy vo škodovce.
My jí tady měli i před tím. A Tatru a jiné automobilky.
U vás byly romský osady a korbáčiky 😄
..hele začal sis.
Jinak info beru. A sorry...musel jsem 😄
...zapomněl jsem na barevnej kopuř nad Ružomberkom a langoše. 😲
Inak toto zrovnávanie pipíkov (nie len medzi SK/CZ, ale celkovo) som zatiaľ nepochopil, v skutočnosti to bude o ľuďoch. Na tom viac záleží, pozri sa na Svet.
Byla to taková trolí sranda. 😄
My Slováci sme mali nevýhodu, že sme patrili pod Uhorsko = nebolo nám dopriate rozvoja.
Na druhej strane mali sme vždy pekné dievčatá 😉. Ale to aj Česi - sme predsa Slovania 😊.
V každom prípade sme si jazykovo aj kultúrou veľmi blízky.
Otázka na záver - čo by sa tak dalo robiť preto, aby sme neboli iba montovňou? Ľahko sa to povie teoretikom, horšie sa vymyslí.
Jasné, že Mundyho príspevok je fail tiež, to snáď každý znalý detailov pochopil..
keby vag neprevzal skodu, tak by v globalnom konkurencnom boji bola mrtva/zbankrotovala. len otazka casu.
mali zastarale technologie, niekto zo zapadu musel pomoct...
htp je cesky vynalez, a jak to dopadlo. terc posmechu.
cesi si myslia ze skodofka je ceska, houby makove... maximalne tak dizajn a emblem..
dnes sa zgrupuju omnoho vacsie celky......v zaujme prezitia v zlych casoch...