Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠkoda Kodiaq RS se loučí se silným turbodieselem. Limitovaná edice přijde na 1,4 milionu
78 komentářů
zaplosak
tak jo - tak pá pá lá lá... 😁
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Emel
17% prodaných Kodiaqů jako RS, to je hodně, tipoval bych určitě do 10%... je škoda, že se k těmhle číslům nedá pořádně dostat. Taky je to asi dost rázná odpověď na nářky nad "neadekvátní cenou".
Redakce - za jaký trh je těch 17%, CZ, EU nebo celosvětově? Neuměli byste sehnat víc takových čísel? Prodané hothatche apod.? Vím, že se dají sehnat čísla dle motorizací z Německa...
No nic, je to škoda (ne že bych si to chtěl koupit)... mohla by třeba nastoupit aspoň hybridní technika Octy RS... bylo by zajímavé mít něco víc než 2.0TSI 140kW v benzínu... a větší váha by tu asi tolik nevadila.
Redakce - za jaký trh je těch 17%, CZ, EU nebo celosvětově? Neuměli byste sehnat víc takových čísel? Prodané hothatche apod.? Vím, že se dají sehnat čísla dle motorizací z Německa...
No nic, je to škoda (ne že bych si to chtěl koupit)... mohla by třeba nastoupit aspoň hybridní technika Octy RS... bylo by zajímavé mít něco víc než 2.0TSI 140kW v benzínu... a větší váha by tu asi tolik nevadila.
Označení RS je na takovém mastodontovi vtipné, ale objektivně vzato je to více než důstojný vrchol nabídky. Bi-TDI zde dává větší smysl než kdekoli jinde. Začínají mě ty emisní pokuty vážně štvát...
Jako že by dali do takového SUV 1,4 s baterkama a nazvali to ještě RS? To je ostuda i na té Octavii, natož na tomhle
3_diamanty
sa tu neohriala ... ako dlho sa vlastne predavala tato RS-ka ( ktoru na ringu vyprasi aj malicke starucke lupo gti s tymi "par konikmi" ) ? .. rok .. rok a pol? navyse za danu cenovku uz radsej 2 spickove hothatche ako taketo prasce hrajuce sa na sportiak ... a to mam inak kodiaq rad .. ten normalny este nevytuneny sa mi celkom vazne paci ... ale taketo nezmyselne verzie fakt neuznavam ... 😲 😉 8-s
A nebo jedno ASX a byt v Košicích, ne?
slo by to.. ale zalezi aky byt... neprerobeny dvojizbak mas u nas v cene od 65 tisic eur vyssie... v priemere uz kusok prerobeny stoji kludne aj 80 tisic ( samozrejme zalezi este aj od lokality a pod ) ... a potom uz vacsi stvorizbak ten stoji aj 120 tisic ... berme v uvahu vsetko bezne byty na sidliskach ... ziadne rezidentske supermoderne byvanie v novostavbach na okraji mesta ....
akurat auto ti zostarne... amortizacia je svina... kdezto byt ma stale hodnotu ( ba naopak coraz vacsiu a vacsiu ) ... ale samozrejme milionar toto neriesi.... ten si kupi aj 10 superdrahych pojazdnych somarin bez nejakeho cieleneho vyuzitia ked na to ma .... 😉
akurat auto ti zostarne... amortizacia je svina... kdezto byt ma stale hodnotu ( ba naopak coraz vacsiu a vacsiu ) ... ale samozrejme milionar toto neriesi.... ten si kupi aj 10 superdrahych pojazdnych somarin bez nejakeho cieleneho vyuzitia ked na to ma .... 😉
Nechci bejt rejpal, ale můžu se zeptat kde koupím RS3/A45 za 700???
Že bych si hned objednal.. 😄
Že bych si hned objednal.. 😄
treba mrknut nejake skladovky p308 ... meganu a pod :yes:
Za cenu tohto Kodiaqa akože kúpiš v pohode 2x nový Megane RS? To chcem vidieť.
tak smola... kupis len jeden hot ... a zbytok das na klasicky megane... ale stale budes na tom daleko lepsie ako vysolit 1,4 mega za vytuneneho kodiaqa...
To řekni sportovně založené rodince, až pojedou třeba na hory, že taťka může jet špičkovým hothatch a mamka s dětmi dorazí později v normálním Megane.. 😁
alebo naopak.. mamka pojde klido pido na hot.. a otecko bude tlacit na pilu v normalnom hatchi a trosku sa ukaze co v nom je ... a nakoniec mozno dojedu aj narovnako ... mohlo by to vyjst 😉
za 1,4 mega je uz touareg... sice nie uplne vycencany .. ale ten je uz aj v zaklade vo vsetkom uplne ina liga ako RS kodiaq ... takze za mna je kodiaq RS v cene 1,4 miliona proste kusok nezazivna volba .. ono aj ta dynamika sa tam mina ucinku ... na ringu je kodiaq RS vzhladom na vykon fakt pomaly ( ale je to logicke kedze je to stale primarne SUV skatula na rodinnom podvozku ) .... je to proste nic ine len kusok rychlejsie mainstreamove SUV ale v cene kde ozaj sa daju kupit uz skutocne sportove vozy alebo nejake sice nie vykonnejsie ale svojou podstatou uz fakt lepsie a zmyslupnejsie SUVecka ako vytuneny dizlovy kodiaq.... popravde ja mat 1,4 mega tak chcem tuarega... a je mi v tomto pripade jedno ci ma kodiaq RS aj 1000 koni... za 1,4 mega je to proste blud vedla touarega ci nejakej Q3 za rovnaku cenovku
za 1,4 mega je uz touareg... sice nie uplne vycencany .. ale ten je uz aj v zaklade vo vsetkom uplne ina liga ako RS kodiaq ... takze za mna je kodiaq RS v cene 1,4 miliona proste kusok nezazivna volba .. ono aj ta dynamika sa tam mina ucinku ... na ringu je kodiaq RS vzhladom na vykon fakt pomaly ( ale je to logicke kedze je to stale primarne SUV skatula na rodinnom podvozku ) .... je to proste nic ine len kusok rychlejsie mainstreamove SUV ale v cene kde ozaj sa daju kupit uz skutocne sportove vozy alebo nejake sice nie vykonnejsie ale svojou podstatou uz fakt lepsie a zmyslupnejsie SUVecka ako vytuneny dizlovy kodiaq.... popravde ja mat 1,4 mega tak chcem tuarega... a je mi v tomto pripade jedno ci ma kodiaq RS aj 1000 koni... za 1,4 mega je to proste blud vedla touarega ci nejakej Q3 za rovnaku cenovku
Pozri cena je pre teba či pre mňa povedzme blud. Ale pokiaľ viem, stále je dosť kupcov si takéto auto kúpiť. Niekomu dáva zmysel, niekomu nie, tak ako pri všetkom.
empeso
Trošku okrajová souvislost, a aniž bych se snažil provokovat, vidím že cenová parita mezi ICE a elektrem v některých segmentech právě přišla.
Oproti TMY tenhle kodiaq nemá za stejnou cenu nic navíc, je pomalejší, stejně těžkej a mnohem míň sportovní.
Ani se nemusíme bavit o nákladech a poklesu hodnoty během následujících let, a stejně už to nevychází.
Oproti TMY tenhle kodiaq nemá za stejnou cenu nic navíc, je pomalejší, stejně těžkej a mnohem míň sportovní.
Ani se nemusíme bavit o nákladech a poklesu hodnoty během následujících let, a stejně už to nevychází.
Pomalejší, hm... tipuju, že Y bude stejně jako S nejčastěji k vidění ve vzduchovém pytli za žlutým autobusem, hezky 120 s adaptivním tempomatem 😉
Tenhle Kodiaq stojí 1,4 mio, TMX podle provedení stojí od 2,5 do 2,9 mio.
Myslel jsem spíš TMY, podle mě srovnatelnější...
A jaké má české ceny TMY, jezdím obden kolem Advantage a ještě jsem jí tam nezahlédl.
No, známe svý lidi takže o dostupnosti bych raději taktně pomlčel... Ve státech se za Y připlácí 3k USD oproti TM3, takže u nás snad bude základ za 1.3M, když TM3 je za 1.2M.
Ale TMY ma panoramatickou strechu i nezavisly topeni v zakladu 😄
U Kodiaqa tohle prijde na 69.000Kc 😲
No a TMY ma navic i nezavislou klimu :yes😒br />
O dynamice radeji ani nepisu...
https😐/ev-database.org/…Range-Dual-Motor
TMY dela prave z podobnych aut absolutni loosery. Vlastne Skodovka ma vyhody: v dojezdu a rychlosti tankovani. Pak snad uz jen v tazeni tezkeho privesu.
Ale pro ty, kdo tohle nepotrebuji, bude TMY o vesmir lepsim autem. A za nizsi cenu (v zakladu urcite). :yes😒br />
Jinak Kodiaqa deklasuje i RAV-4 PHEV spotrebou, emisema i zrychlenim.
https😐/www.auto.cz/…ny-dojezd-132125
Budoucnost nebude tak spatna, bez smradlavych drahych nespolehlivych hlucnych dieselu.
PS Jak asi bude vychazet TCO stejne draheho EV a dieselu??? :yes:
U Kodiaqa tohle prijde na 69.000Kc 😲
No a TMY ma navic i nezavislou klimu :yes😒br />
O dynamice radeji ani nepisu...
https😐/ev-database.org/…Range-Dual-Motor
TMY dela prave z podobnych aut absolutni loosery. Vlastne Skodovka ma vyhody: v dojezdu a rychlosti tankovani. Pak snad uz jen v tazeni tezkeho privesu.
Ale pro ty, kdo tohle nepotrebuji, bude TMY o vesmir lepsim autem. A za nizsi cenu (v zakladu urcite). :yes😒br />
Jinak Kodiaqa deklasuje i RAV-4 PHEV spotrebou, emisema i zrychlenim.
https😐/www.auto.cz/…ny-dojezd-132125
Budoucnost nebude tak spatna, bez smradlavych drahych nespolehlivych hlucnych dieselu.
PS Jak asi bude vychazet TCO stejne draheho EV a dieselu??? :yes:
oproti tomu šrotu, kde spáry můžeš měřit umělým pravítkem pro 1. Stupeň základní školy to má jeden podstatný bonus. Má to motor.
😁 😁 😁
https😐/elektrickevozy.cz/…ko-lepe-vyrobeny
Sandy Munro je nadšený z Modelu Y... 😉
TMY ma ve vyssich specifikacich motory dva :-!
https😐/elektrickevozy.cz/…ko-lepe-vyrobeny
Sandy Munro je nadšený z Modelu Y... 😉
TMY ma ve vyssich specifikacich motory dva :-!
Nevím, jestli má smysl se trefovat zrovna do motoru. Elektromotor je snad ve všech ohledech lepší než spalovací, nenapadá mě teď jedna jediná výhoda spalováku. Co je problém, je úložiště energie, kde nás ještě čeká hodně vývoje, abychom se zbavili některých limitací.
Arese
...A další určitě budou následovat. Je to zločin a husný ekoterorismus EU! 😒 :no: :no: :no:
na druhej strane ked zvazis ake stvorkolesove kusky sa daju kupit za 1,4 mega ( a ze ich je hodne paradnych ) ... tak clovek rychlo zisti ze tato verzia kodiaqa je nezmyselna nielen svojou kratkozrakou pointou ale nakoniec este viac aj prave tou svojou cenou
Opravdu? Tak sem hoď tři, čtyři příklady stejně velkých, stejně výkonných a stejně vybavených SUV za 1,4. To jsem na ty tvoje kousky zvědav.
Mně vzhledem k poměru cena/technika přijde 1,4 🍉 taky lehce mimo, problém vidím taky v tom, že potom není Kodiak opravdu full house a cena se dá dál šponovat do nesmyslu, na druhou stranu ty příklady bych chtěl taky vidět. :yes:
Jaguar F-Pace, Volvo xc60, Jeep Grand Cherokee např.
F-Pace je za 1,5 🍉 240ps holobyt s halogeny 😉
Když pominu fakt, že to nejsou sedmimístné SUV, tak
XC60 ekvivalentní naftu nemá, D4 je předohrab se 140 kW a v ekvivalentní výbavě začíná na 1,45, když vezmu benzín B6 AWD tak začínám na 1,75 mega.
F-Pace má ekvivalentní naftu 25d a v podobné výbavě začíná na 1,6 mega a i v základní PURE je za 1,5 mega
JGC začíná na 1,69, pravda má o něco výkonnější šestiválec.
Takže zkus jiné 3 příklady.
XC60 ekvivalentní naftu nemá, D4 je předohrab se 140 kW a v ekvivalentní výbavě začíná na 1,45, když vezmu benzín B6 AWD tak začínám na 1,75 mega.
F-Pace má ekvivalentní naftu 25d a v podobné výbavě začíná na 1,6 mega a i v základní PURE je za 1,5 mega
JGC začíná na 1,69, pravda má o něco výkonnější šestiválec.
Takže zkus jiné 3 příklady.
Nebudu už nic zkoušet... Nemá to cenu. ;-\ no tak ještě dodám, na jeep jsem teď koukal a jsou tam akční ceny... Takže za necelých 1,5 tam je Overland😁
Vůbec mi nejde o obhajobu ceny K RS, sám bych si jej nevybral. Ale objektivně pokud porovnávám ceníky a ne nějaké předváděčky, skladovky nebo slevy (osobně vyjednám určitě o 3-5% vyšší slevu u Škodovky než u D3), tak prostě cena je posazená přesně mezi technicky lepší prémii a vrcholy mainstreamu (které ale nemají dostatečně výkonné motory).
Ale on nemluvil specificky o SUV... natož o sedmimístných SUV. To jen ty zase nastavuješ absurdní podmínky, aby to šlo co nejhůře splnit.
"On" (Alf1k) sem dal SUV podobné velikosti (XC60, F-Pace, Jeep GC) na která jsem reagoval. No pokud to chceš srovnávat s Lotusy Elise nebo kolovými nakladači tak good luck já žiji v domnění, že smysl má porovnávat porovnatelné.
samo ze s rovnakym vykonom v danej cene nenajdes nejaku premiovu Q3.. ale ta bude aj v slabsej kombinacii za danu cenu RS kodiaqa stejne lepsi a zmyslupnejsi kusok ako kodiaq RS... to iste povedzme zakladny touareg.. jaguar F-pace a pod .... neviem ci mi rozumies... ale ok.. tieto topky nie su o logike to je jasne... kazdopadne RS kodiaq sa mi ani tym bodykitom s tmavou maskou nepaci tak ako klasicky kodiaq... cele sa to mina ucinku...
Q3 je na stejné mainstreamové technice s motorem napříč a haldexem jako Kodiaq, ale výrazně menší, šestiválcovou naftu nemá a s čtyřválcovou končí na na stejném čtyřhrnku ale jenom se 140 kW. První co padá do úvahy je třída Q5, GLC atp., ale tam se stejnou výbavou/výkonem platíš o statisíce více. Cena Kodiaqa je posazená přesně pod prémii, takže každý si musí vybrat, buď lepší prémii, ale za víc peněz nebo naopak, přesně podle hesla "něco za něco".
Topere plácáš. Touareg aby nebyl žebrák, tak ceník přes 2mil. A to se rozhodně nerozšoupneš. Auto je to o parník lepší, ale cenou úplně jinde. Ne nadarmo stojí základ Touareg dva základní Kodiaqy.
S Touaregem mimo úplně a Q3 už tuplem, to je opravdu pro potenciální kupce Kodiagu konkurent jak víno.
Plácání, plácání.. :yes:
Plácání, plácání.. :yes:
Touareg zacina s V6 tam, kde zacina tato Skodovka. Aj s par priplatkami. A 250kw V6 benzin tam, kde skoda konci.
A v tom "zaklade" Touaregu su vsetky podstatne veci. Kadejake cingrlatka auto fakt nerobia.
Chciet utratil tolko penazi za konfekciu, ukazem prstom na ovela zaujimavejsie auto hocikde na svete, dovezu mi ho pod nos a este mi tretina penazi ostane na benzin.
A v tom "zaklade" Touaregu su vsetky podstatne veci. Kadejake cingrlatka auto fakt nerobia.
Chciet utratil tolko penazi za konfekciu, ukazem prstom na ovela zaujimavejsie auto hocikde na svete, dovezu mi ho pod nos a este mi tretina penazi ostane na benzin.
Jestli máš pocit, že snad tvrdím, že to není drahý, tak ne, fakt netvrdím. Ale nevykladej prosím hlouposti o touaregu.
Tahle škodovka nezačíná na 1,4. Tohle je její vrchol, a velmi slušně vybavený. U nás turek začíná o 150t dráž. Začíná. I tak by ho bral raději, ale je holt bez výbavy, nejen bez cingrlatek.
Tahle škodovka nezačíná na 1,4. Tohle je její vrchol, a velmi slušně vybavený. U nás turek začíná o 150t dráž. Začíná. I tak by ho bral raději, ale je holt bez výbavy, nejen bez cingrlatek.
Hmm, a to je přesně ono. Podle tvého názoru je Kodiaq RS "nesmyslný", ale spousta zákazníků má přesně opačný názor, takže si ho podle svého svobodného rozhodnutí pořídila. A teď už kvůli zvůli EU se toto auto nebude smět vyrábět. Prostě naprosté pošlapání svobodného trhu socialisticky se chovající politickou mocí. Hnus! 😒 :no:
Už jsi s tou EU pořád dokola docela trapný. Ty bys na ně svedl snad i to, že ti ráno nestojí.
Alf1k
Ať už si od začátku o písmenkách RS na Kodiaku myslím cokoliv tak trend omezovaní, zakazování a prosazování nesmyslů je smutná story.. 😒
Ernesto01
Věřil bych tomu, že se jich prodalo 17%. Respektive ne prodalo, ale lízalo na firmu. Snad každý co jsem tady v Praze a okolí potkal má typickou samolepku operákové společnosti.
Ale že by to jezdilo jako RS ? Ne. Přes 200 už nezrychluje. Inu, je to strašná kráva a téměř 180 kW je tak tak, aby udržel krok normálním, o 70kW méně výkonným Passatem. Na dálnici to fakt není. Tak do 150. A v zatáčkách je to extrémně pomalé.
Výhoda této síly je při tahání těžkého přívesu a v plně naloženém autě.
Ale že by to jezdilo jako RS ? Ne. Přes 200 už nezrychluje. Inu, je to strašná kráva a téměř 180 kW je tak tak, aby udržel krok normálním, o 70kW méně výkonným Passatem. Na dálnici to fakt není. Tak do 150. A v zatáčkách je to extrémně pomalé.
Výhoda této síly je při tahání těžkého přívesu a v plně naloženém autě.
Na dálnici do 150kmh?Kam na ty bludy chodíš? Do Čtyřlístku? Mám to v nejslabší naftě a ve 170kmh se to chová pořád úplně normálně. Rychleji nejezdím, což je problém můj a ne auta.
V nejslabší naftě to ve 170 km/h zrychluje hrozným tempem, nedejboze když fouká trochu protivítr. Základní nafta v Passatu za podobnou cenu s lepší výbavou třeba pojede o dost lépe. Na dálnici to fakt není a ta velká krabice šíleně omezuje dynamiku.
Každé předjetí a zrychlení s RS stojí šíleně energie. To auto má maximální rychlost 220 a po 200 kmh přestane zrychlovat a spíše se jen tak plazí.
Srovnání s Passatem je nahodilé. Superb 140 kW jede lépe a tiseji. Vám nevadí ten hluk co začne okolo 150 ? Potom už to auto zrychluje spíše vlažně. Jasně, na Fabie HTP to a přehledem stačí, ale vecpat se do mezery na dálnici a normálnímu autem okolo 110 kW v dieselu člověk zmakne, když za ním někdo jede rychleji. V tomto se srovnává rychlost o poznání hůř. Ve 170 akcelerace už fakt trvá.
Na dálnice se to extrémně nehodí, za tím si stojím. Ještě jsem neviděl nikoho, kdo by s tím jel rychle.
Každé předjetí a zrychlení s RS stojí šíleně energie. To auto má maximální rychlost 220 a po 200 kmh přestane zrychlovat a spíše se jen tak plazí.
Srovnání s Passatem je nahodilé. Superb 140 kW jede lépe a tiseji. Vám nevadí ten hluk co začne okolo 150 ? Potom už to auto zrychluje spíše vlažně. Jasně, na Fabie HTP to a přehledem stačí, ale vecpat se do mezery na dálnici a normálnímu autem okolo 110 kW v dieselu člověk zmakne, když za ním někdo jede rychleji. V tomto se srovnává rychlost o poznání hůř. Ve 170 akcelerace už fakt trvá.
Na dálnice se to extrémně nehodí, za tím si stojím. Ještě jsem neviděl nikoho, kdo by s tím jel rychle.
Tak to je geniální a objevná dedukce, že SUV mají větší odpor vzduchu a tudíž jedou ve vysokých rychlostech hůř, než nízká auta :yes:
S KRS jsem nejel, ale rozdíl v dynamice proti mému bude dost velký, a i moje auto jezdí dostatečně. Pokud pravidelně jezdíš 200kmh a potřebuješ na tu rychlost bleskově zrychlovat, pak asi bude lepší nějaký šestiválec, ideálně v nízkém autě. A touto bombou na konec bych se rozloučil.
S KRS jsem nejel, ale rozdíl v dynamice proti mému bude dost velký, a i moje auto jezdí dostatečně. Pokud pravidelně jezdíš 200kmh a potřebuješ na tu rychlost bleskově zrychlovat, pak asi bude lepší nějaký šestiválec, ideálně v nízkém autě. A touto bombou na konec bych se rozloučil.
Podle mě to moc hrotíš do extrémů. Jasně není to sportovní auto a velká váha znamená, že solidních 176kW 500Nm stačí na lehce nadstandardní dynamiku, na king of the road můžeš zapomenout. Zas ale to má maximálku 220 a třeba těch 180-200 to dá s přehledem... nevím proč by to nebylo na dálnici, kolik bys s tím chtěl jezdit?
Většinou 130. To zvládnou všechny motorizace.
180 tempomat pro RS není problém na rovinkách, v horších zatáčkách na dálnici už to není ono, ale opět si to dávat do perspektivy k ceně je to hlavní.
Do 180 je tah slušný, pak ustává a ve 200 to auto chcípne. Někde tam se láme aerodynamika a ani tak silný motor to už nedává. Na 220 se dosourat trvá věčnost. Za 1.4 mega jsou auta na normální ježdění mnohem větší. Pravda, nemají tolik vzduchu nad hlavou. Třeba s logem BMW.
180 tempomat pro RS není problém na rovinkách, v horších zatáčkách na dálnici už to není ono, ale opět si to dávat do perspektivy k ceně je to hlavní.
Do 180 je tah slušný, pak ustává a ve 200 to auto chcípne. Někde tam se láme aerodynamika a ani tak silný motor to už nedává. Na 220 se dosourat trvá věčnost. Za 1.4 mega jsou auta na normální ježdění mnohem větší. Pravda, nemají tolik vzduchu nad hlavou. Třeba s logem BMW.
To BMW za ceníkových 1,4M, které je větší než Kodiaq a s alespoň podobnou výbavou, by mě docela zajímalo, hned bych objednal. Máš konkrétní typ?
No myslel jsem si, že ti budu oponovat, protože teď se se mnou jeden Kodiak chtěl honit, když jsem jel v Audi R8 směrem do Prahy. V kopci to vypadalo že se docela drží, tedy pár sekund. Ale nakonec jsem se podíval na YouTube a zrychlení z nuly na 200. Jako 33s je vážně dost drsná hodnota.
Koukl jsem pro zajímavost na Q5 3,0tdi se stejným výkonem, a je to velmi podobné. Byť bude Q5 o něco těžší.
X5 40d s 313k to umí za 28 sec. Toho KRS jsem našel za 31sec.
Takže nějak nevidím problém. Kolik by čekal?
X5 40d s 313k to umí za 28 sec. Toho KRS jsem našel za 31sec.
Takže nějak nevidím problém. Kolik by čekal?
Anonym
ačínalo to na reálnější ceně. Teď je to se stejnou výbavou tak vo 2 kila jinde než ze startu.
Škodovka brutálnězdražila auta i doplňkx. Na Kodiaqu ve Sportlinu je to v přiměřený výbavě cca 90 litrů
Jen blbá prodloužená zárukamísto dvojky stojí ale 16 nebo co.
Kola zdrařily.
A samotnej koudy asi vo 60 nebo 70, podle výbavy,
A vůbec všechny škodovky vyjma Oc4 ale tam zdražily položky.
Komentovat můžete, ale polemizovat ne. Díky.
Škodovka brutálnězdražila auta i doplňkx. Na Kodiaqu ve Sportlinu je to v přiměřený výbavě cca 90 litrů
Jen blbá prodloužená zárukamísto dvojky stojí ale 16 nebo co.
Kola zdrařily.
A samotnej koudy asi vo 60 nebo 70, podle výbavy,
A vůbec všechny škodovky vyjma Oc4 ale tam zdražily položky.
Komentovat můžete, ale polemizovat ne. Díky.
Ne, můžeme i polemizovat. Výbavy je teď víc. U tohoto konkrétního auta. Nicméně tu cenu neobhajuju.
Beefcake
Neviem, ci sa mam smiat alebo plakat.
Kozovka od cca 53K do 64K Euro ? 😉 😉 😉
Ale ved kupujte, nebudu, podporite ekonomiku 😊
Kozovka od cca 53K do 64K Euro ? 😉 😉 😉
Ale ved kupujte, nebudu, podporite ekonomiku 😊
Sumi2000
U levné české značky jde o nesmysl... 😄
Škodovka brutálnězdražila auta i doplňkx. Na Kodiaqu ve Sportlinu je to v přiměřený výbavě cca 90 litrů.