Elektromobilita
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVolkswagen zřejmě prodlouží výrobu modelu e-Golf, naznačuje interní dokument
13 komentářů
.StenLi.
VW mal uviest aj EV verziu Golfu 8 nech sa zakaznici rozhodnu ci chcu ID.3 alebo e-Golf.. teraz maju dopyt po ID.3, auto nikde.. maju dopyt po e-Golfe a saskuju tu so starym modelom a novy v EV verzi nemaju a pritom dopyt po nom je velky. VAG proste nepochopil elektrifikaciu, ani HEV ani EV a nepchopili ani Trh. Tento rok im Toyota da pekne na frak.
A zatímco Tesla, Hyundai, Renault a další přicházejí na trh s novinkama, pak u koncernu o nich jen čteme. O smyslu EV si myslím svoje.
EGolf je o tri generácie pozadu, som zvedavý na predaje.
Dlhsi predaj len zvýrazní neschopnosť vw na poli ev.
Očakávam, že vzhľadom na to, čoskoro dôjde na úrovni eú k zrušeniu ev politiky.
Ev politiky odvážne presadil vw, aby zničil konkurenciu,alebo ev j lacnejšie na výrobu ako spalovak.
Lenže sa prepočítali.
Tipujem to na výhovorku o kríze a koronaviruse.
Emisné limity však zostanú na súčasnej úrovni až kým vw nedokáže konečne postaviť poriadny ev.
Fašizmus je im vlastný, korporácie vládnu Nemecku už celé roky.
VW nakupuje elektroniku do svojich dodavatelov. To iste moze kupit do Golfu aj do ID.3, jedinym rozdieom su priestorove pomery prisposobene pre ulozenie baterii a motorov.
Na predaje nemusis byt zvedavy, tie su zname a velmi dobre a v Nemecku VW zdvojanasoboval vyrobu e-Golfu kvoli dopytu uz minuly rok.
EU nema ziadnu EV politiku, iba emisne limity a odporucanie pre clenske krajiny ze dotacie na EV su najlacnejsim sposobom ako obmedzit emisie v ovzdusi.
VW urcite nie je ziadnym presadzovatelom EV politiky kedze predava smiesne mnozstva EV celosvetovo 😊 Urcite si uz pocul o Tesle, Renaulte a Nissane ktori kraluju EV predajom v EU 😉
Takisto sa mylis aj vo vyrobnych nakladoch na EV voci ICE. Vyroba EV je o cca 20% drahsia ako u ICE.
Emisne limity EU nemaju nic s VW a ich vyrobou EV, financna pomoc EU podnikom a pripadne ulavy na emisnych poplatkoch je nezavisla od typu auta, ide iba o gramy a tie ma EV nulove, preto citas vobec tento clanok..
Výroba ev nemôže byť drahšia, lebo nemá motor, výfuk, DPF,cprevodovku,xolej
Neuvazoval si niekedy dat si svoju uvahu do googlu a zistit co o nej hovoria skutocne data? Ak iba bateria do EV s dojazdom 400km stoji 15tis eur, tak asi tazko postavis lacnejsie cele EV aby si konkuroval 15 tisicovym ICE kompaktom. Toto je problem VW, GM a inych automobiliek ktore kupuju baterry packy a motory draho od dodavatelov a nevyrabaju si ich sami a preto nemaju sancu financne konkurovat Tesle ktora ma zisk 20% na kazdom aute a GM a VW stracaju na kazdom 3-6 tis eur. To meni celu perspektivu vyhodnosti vyroby EV este predtym ako sa do toho zapocitaju emisie.
Kedy prestanete s tym vymyslanim si v diskusiach?