Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
CHerokee
Snad k tomu nebude muset potenciální majitel koupit ještě ten elektrický nesmysl, popřípadě dva hybridy. Tak tomu skoro bylo, když jsem kupoval MY 2019...dealer musel s prodejem CTR doložit podej EV či dvou hybridů, jinak by mu vůz nebyl dodán. A to nemluvím o tom, že cenu nelze ukecat, protože české zastoupení značky zrušilo pro CTR veškerou podporu, takže maximum je něco z marže dealera.
Svět se v tomto ohledu k řidičům v kravskou prd*l obrací.
Svět se v tomto ohledu k řidičům v kravskou prd*l obrací.
Je to tak, tiež som sa nedávno bavil s dealerom Kie a oni majú prikázané tlačiť predaje dízlov a z benzínov trojvalce (lebo emisie) a samozrejme hybridov. Stinger V6 je pekný showcar, ale ten im tie fleetové emisie len kazí a teda ho ani moc nemajú záujem predávať.
Ale on ho nikdo nechce kupovat, takže je to jedno.
Nebo je jim trapný,jakej je to propadáka a takhle blbě blekotaj.
Nebo je jim trapný,jakej je to propadáka a takhle blbě blekotaj.
Neviem, len proste na to auto nedostaneš žiadnu zľavu, resp. takú zľavu, akú by si pri tej cenovke očakával a tak sa konečná cena dostane na úroveň, príp., aj pod cenovú hladinu BMW a spol., ktorí ti zľavu dajú. A to logicky nikto súdny Stinger GT za cenu M340i nekúpi.
Ale hodně lidí je BYkoupilo!
Jen tady na ACZ je spousta BYprodanejch Stingerů. :-!
Jen tady na ACZ je spousta BYprodanejch Stingerů. :-!
No ale v tejto cenovej ide práve o tú cenu, keď Stinger GT stojí toľko čo spomenutá 340i nie je o čom. Ak BY Kia prejavila väčší jemnocit, tak BY sa aj ten Stinger predával lepšie. Lenže oni nechcú aby sa predával, stačí im jeho pozícia ako imagemakera.
Jenže tak to u Stingeru bylo už při uvedení na trh. Zvažoval jsem ho při výběru Insi, ale reálně nebyli schopní dostat se s dvoulitrem výrazně pod milion.
A BTW úplně stejné to bylo i s Optimou GT SW... taky 900+.
A BTW úplně stejné to bylo i s Optimou GT SW... taky 900+.
Aj v tomto kontexte mi ten typ imagemakera dáva ešte viac zmysel. Proste robíme si v európe reklamu, nejak veľa nás to nestojí, lebo vývoj a všetko ostané zaplatia predaje v US. Niečo predáme aj v EU ale nie veľa aby nám to nedvihlo veľmi flotilové emisie a showroomy neobsahujú len SUV a max. kombi C segmentu. 😊 Teda môžme sa pobúchať po pleciach, že máme sortiment a naši vývojári majú čo robiť. 😊
Neviem ako to je teraz, ale minuly rok v maji som bol v kii kosice skusat proceeda gt 1.6 a zlava na stingera v topke awd bola cez 6k a na optimu kombi cez 3k pre sukromnika, na firmu este +
No ale 6t pri cenovke 60t je len 10%, na porovnateľnú prémiovú konkurenciu si mohol dostať dvoj. a niekedy i trojnásobok. Takže ako som písal, reálne môže vyjsť prémiový hotsedan lacnejšie ako Stinger. A tam nie je o čom.
iudex
Tak cena ma hodne sklamala. Ani nie fakt, že CtR plošne zdražel, s tým človek tak nejak dnes ráta, ale najmä fakt, že tá základnejšia, skromnejšia verzia Sport je drahšia ako štandardný type R. Je to dosť proti logike, že štandardnému type R zoberú niektoré prvky (krídlo, 19" disky namiesto 20"), ale cena oholenejšieho modelu nejde dolu, ale naopak nahor. Nechápem. Za toto Honde :no:
Samozrejme za zachovanie type R ako takého :yes: , stále je to 320k hotheč s manuálom, už len ten samotný fakt si v dnešnej dobe zaslúži aplauz.
Samozrejme za zachovanie type R ako takého :yes: , stále je to 320k hotheč s manuálom, už len ten samotný fakt si v dnešnej dobe zaslúži aplauz.
Při všech parametrech bych za předokolku s jakkoliv nafoukaným dvoultrem mega nevysolil.
Tak ja som posledný, kto akceptuje súčasné vyšpičkované ceny, ale realita je proste taká, hotheč pod 30t už v podstate nie je, napr. Renault patrí cenovo k tým lacnejším a jeho základný Megane RS začína na 32t eur, a to je auto bez samosvoru s 280k. Trophy s 300k, ktorý je predsalen Civicu type R najbližší, stojí 36t. Potom mi cena 37t za 320k CtR príde adekvátna.
Proste časy, keď sa dali kúpiť hotheče za 25-26t eur sú už preč. Kríza možno trochu zvráti ten trend zdražovania, ale návrat na uvedené úrovne z r. 2012-2015 je nereálny.
Proste časy, keď sa dali kúpiť hotheče za 25-26t eur sú už preč. Kríza možno trochu zvráti ten trend zdražovania, ale návrat na uvedené úrovne z r. 2012-2015 je nereálny.
Souhlasím. Ze zajímavosti jsem se kouknul na moje předchozí auto a v roce 2015 byl poslední facelift Polo GTI v ceníku základ o nějakých cca 5t euro levnější (cca podle kurzu) Měl jsem ho 4 a půl roku a prodal se ztrátou 4t euro, což je míň než o co se zvedl ceník. To mi přijde jako úlet 😁
A takové zvýšení cen v rámci kapesních hothatch? Ale paradoxně jich vidím na cestách víc, takže to zjevně pro lidi není překážka.
A takové zvýšení cen v rámci kapesních hothatch? Ale paradoxně jich vidím na cestách víc, takže to zjevně pro lidi není překážka.
...jo, a na TypeR jsem se taky byl podívat 😁 . V ČR to tehdy (léto 2017) bylo tak, že na to byly kvóty a ta nižší verze byla "vyprodaná", dala se koupit jen ta lepší GT a ta taky stála skoro mega, s nějakou slevičkou to bylo myslím kousek přes 900. Takže je otázka, jestli se reálně koná nějaké zvýšení ceny nebo ne... a celkem mi to přijde taky adekvátní.
Asi by to chtělo prozkoumat výbavy. Sport line má vyšší výbavu (jako GT), ale to už se autorovi článku nechtělo. Ten článek není přesný. Před faceliftem byl taky S (nikdo nekoupil) R a R GT (dominoval prodejům..logicky na denní ježdění). Teď je to složitější.
Ham.
o tom mě tady nedávno přesvědčovala řada diskutérů. Krizi tady máme už minimálně od začátku roku, tož kde je ta sleva? :-!
Jediný, komu máš věřit, je fostek Ajtoláh automobilismu.
A ten NIKDY neřekl, že auta zlevní.
Děláš si to sám, máš naslouchat autoritám!
A ten NIKDY neřekl, že auta zlevní.
Děláš si to sám, máš naslouchat autoritám!
No není jak posuzovat cenu u ultimativního auta. Cenu počítej ze stejných neelektrifikovaných modelů rok 19 a 20 a začni v červnu.
Není jak posuzovat? Proč by nebylo, Type-R se zde prodává s krátkými přestávkami víc než 20 let a nyní je nejdražší ever.
No a ako sa tento rok predáva? Alebo všeobecne ako sa tento rok predávajú hotheče? Ja si myslím, že dosť horšie oproti minulým rokom.
Myslim, ze sa predava hlavne i30N.
Jak se prodává Type-R nevím, já reagoval na cenu. Ale Civic se u nás prodává hodně špatně, od začátku roku 46 kusů, takže Type-R nebude výjimka a tipoval bych to maximálně na 2-3 kusy..
A nebylo by rozumnější sledovat vývoj cen podle konfekce a ne podle vrcholného modelu.
No ona ta konfekce zdražuje úplně stejně jako ty vrcholné modely, stačí se podívat na nový (nebo nedávno nový) Focus, novou Octavii, nový Golf nebo novou Ma3, zdražování Type-R pak jenom zapadá do celkového trendu.
Všimnul jsis něčeho venku nebo ve zprávách , dnešní svět je úplně jiný než před měsícem. A až to skončí, fakt myslíš že se poběží kupovat nová auta. Automobilky budou rády, že prodají aspoň něco. Ale možná bude reklama: Kupte kupte, zdražili jsme míň než jsme chtěli. :-!
Ano, dnešní svět je úplně jiný, auta už se 3 měsíce prodávají hodně blbě a přesto zdražují. :-!
Dobře tak úplně po lopatě, ty máš v bazaru 5 aut za cenu x, příjde krize a ty budeš chtít prodat, co uděláš? A EU bude muset ustoupit na čas od elektrifikace, emisních pokut , protože velký pád by průmysl jen tak neustál.
Ale to možná ještě přijde. Pokud přijde hospodářská recese, a ona asi díky soudruhům z Číny skutečně přijde, auta zlevní. Teď jde o to, aby nekrachly automobilky. Místo vyhlašování Green deal by měla EU zrušit plánované normy pro rok 2021 a pokuty s nimi spojené. A to okamžitě.
miromen
Nějak nechapu z jakeho duvodu je vybava Sport Line dražši. Přitom mi tahle vybava je určitě bliž, křidlo je jen takovy detail, i když teď ta zadnice vypada paradně, ale 19" kolum bych určitě dal přednost před 20".
Anonym
až potkám na silnici a popravím. :-!
Je to hnus k zblití.
Je to hnus k zblití.
Tak jo, jezdíš někde kolem Prahy ? Zajedeme do Mostu a ty mě s tím svým šrotem zkusíš popravit, ok ?
Na silnici hlavně nikoho nepopravuj, mohl bys někoho popravit skutečně, například sebe. Nárazem do svodidel například. V normálním provozu se jezdí.
Že ty budeš jeden z těch co popravujou ostatní a ti a i neví, že se závodí ?
Na silnici hlavně nikoho nepopravuj, mohl bys někoho popravit skutečně, například sebe. Nárazem do svodidel například. V normálním provozu se jezdí.
Že ty budeš jeden z těch co popravujou ostatní a ti a i neví, že se závodí ?
Tušíš aspoň o jakém "šrotu" konkrétně píšeš?
Dotkl se tvé garáže, ale ty nereaguješ o nic racionálněji, než to napsal on.
Dotkl se tvé garáže, ale ty nereaguješ o nic racionálněji, než to napsal on.
Ten fostekov "šrot" je superšport s V10, tak by som sa so svojím FWD štvorvalcom moc neprsil. 😉
A síce fostek píše niekedy ako arogantný tlčhuba, ale ako píše label o nič lepšie sa nesprávaš ani ty.
A síce fostek píše niekedy ako arogantný tlčhuba, ale ako píše label o nič lepšie sa nesprávaš ani ty.
Já to auto nevlastním, to zaprvé. Pouze ho mám v paletě. Já nevlastním žádné auto, z firmy si vezmu co zrovna je, většinou na zelených značkách. Pro nás jsou auta o technice, ne o kompenzaci malého penisu. Za druhé, proč by někdo s V10 vůbec přemýšlel o skalpování čehokoliv ? Tak já si vezmu něco jiného no. Bude stačit Aventador ? Nic rychlejšího k dispozici na půjčení nemám. To by ho mohlo skalpovat, ne ?
Však je to až úsměvné chování a evidentně si něco hodně kompenzuje. Radši nevědět, jak se na silnici chová.
Konec konců, trefil jsem ho dobře.
Však je to až úsměvné chování a evidentně si něco hodně kompenzuje. Radši nevědět, jak se na silnici chová.
Konec konců, trefil jsem ho dobře.
Vezmeš si z firmy Aventador, třeba na okruh, jo? No tak super, tak ho na nějaký sraz přivez...
_Karel_
Ve žluté vidím obrázky asi poprvé a musím říct, že kromě zadku v ní vypadá opravdu parádně. Tím spíš je toho překombinovanýho zmršenýho zadku škoda. Interiér mi přijde z celé (mainstreamové) konkurence the best off. :yes:
K ceně - myslím si, že vybavený Golf R na tom líp nebude, takže proč ne.
K ceně - myslím si, že vybavený Golf R na tom líp nebude, takže proč ne.
Cenově na tom lépe Golf R nebude určitě. Ten nový ještě zdraží.
Potom už je to jen otázka. Civic je za ty peníze super hračka. Až se jeden pozastavuje nad tím, proč má Golf AWD, když toto je rychlejší.
Jako vážného konkurenta vidím nové WRX. V tom, že oboje jsou řidičské hračky. WRX se svou schopností jezdit horší cesty a skvělým awd je jinde - je podstatně univerzálnější. Golf i Civic a Megan či Ford jsou v podstatě čisté asfaltové hračky. Uvidíme ale, kdy přijde nová generace a jak bude nacenena.
Co se Golfu nebo Hyundai týče, tak u nich jsou ty R a N verze jakoby dolepene a je to hrozně znát. Civic je od začátku postaven jako R. Po presednuti je rozdíl až šílený ve prospěch Civicu.
Potom už je to jen otázka. Civic je za ty peníze super hračka. Až se jeden pozastavuje nad tím, proč má Golf AWD, když toto je rychlejší.
Jako vážného konkurenta vidím nové WRX. V tom, že oboje jsou řidičské hračky. WRX se svou schopností jezdit horší cesty a skvělým awd je jinde - je podstatně univerzálnější. Golf i Civic a Megan či Ford jsou v podstatě čisté asfaltové hračky. Uvidíme ale, kdy přijde nová generace a jak bude nacenena.
Co se Golfu nebo Hyundai týče, tak u nich jsou ty R a N verze jakoby dolepene a je to hrozně znát. Civic je od začátku postaven jako R. Po presednuti je rozdíl až šílený ve prospěch Civicu.
Tu si asi niekto obhajuje vlastnú garáž. Neviem, či si jazdil Golf R a i30N, ale tam nič "dolepené" (čo to presne znamená?) nie je, práve Nko je diametrálne odlišné od nudnej série, tam je jasne cítiť tá práca a ladenie od podlahy, žiadna séria s vyšším výkonom. Samozrejme že CtR bude rýchlejšie a ostrejšie, predsalen je tam 45 koní naviac a okruhovejšie zameranie, i30N aj GR sú univerzály (vedomé a cielené), takže logicky nie sú ladené až tak ultimatívne.
Nové WRX je fikcia, pochybujem, že bude (a ak bude, tak či príde do EU).
Nové WRX je fikcia, pochybujem, že bude (a ak bude, tak či príde do EU).
BTW... ty výfuky vypadají dejme tomu efektně, ale když člověk klekne a koukne pod auto, kolik místa to tam zabírá... rezerva nelze, tažné nelze... dost se divím, že to i u té 1.5 postavili tak ultimativně. U TypeR fajn, tam jsou priority jasné a není to ani rezerva, ani tažné, ani kufr.