Elektromobily
Přihlásit pro přidání komentáře
Anonym
https😐/www.idnes.cz/…503_automoto_fdv
Takže zakážeme všechny auto neomarxisti? Protože tohle se týká i EV pleček
Navíc se naplno ukazuje, kolik emisí dělaj letadla, lodě, jak klesaj emise, když půlka letadle a lodí stojí, když půlka číny nejede na plnou kapacitu a k tomu brzy třetina Evropy.
To najednou padaj emise co, i když jezdí auta. Holt to bude chtít aby letenka do Milána nestála 900 ale 3000, letenka do newyorku nestála 8 ale 14 a letenka do sydnes stála 45 a do dubaje a na seyychely 30 a takovej výlet do brazílie aby stál rodinu se 4 členy tak 400 táců. A kdo naléta soukromě víc jak 15000 km ročně a obchodně víc jak 25000 km, tak přirážka k letence +30%.
A nevozily se tuny cetek z asie do Evropy a USA a začlo se vyrábět v Evropě a v USA. Pak nám klesnou emise z letecké, lodní a kamionové dopravy o 40% dlouhodě i bez nesmyslných EV
A emise z průmyslu o 30% díky modernější a ekologické výrobě mimo asii.
Takže zakážeme všechny auto neomarxisti? Protože tohle se týká i EV pleček
Navíc se naplno ukazuje, kolik emisí dělaj letadla, lodě, jak klesaj emise, když půlka letadle a lodí stojí, když půlka číny nejede na plnou kapacitu a k tomu brzy třetina Evropy.
To najednou padaj emise co, i když jezdí auta. Holt to bude chtít aby letenka do Milána nestála 900 ale 3000, letenka do newyorku nestála 8 ale 14 a letenka do sydnes stála 45 a do dubaje a na seyychely 30 a takovej výlet do brazílie aby stál rodinu se 4 členy tak 400 táců. A kdo naléta soukromě víc jak 15000 km ročně a obchodně víc jak 25000 km, tak přirážka k letence +30%.
A nevozily se tuny cetek z asie do Evropy a USA a začlo se vyrábět v Evropě a v USA. Pak nám klesnou emise z letecké, lodní a kamionové dopravy o 40% dlouhodě i bez nesmyslných EV
A emise z průmyslu o 30% díky modernější a ekologické výrobě mimo asii.
Já jsem pro návrat ke starým dobrým loukoťákům ze žebřiňáků. A brzdit by se nemuselo vůbec, když se stanoví rozumná rychlost na zastavení tak nějak samovolně 😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jerry.Gunman
Velice rád bych se pletl, ale mám "takový nějaký" vcelku intenzivní dojem, že se v horizontu cca dvou měsíců v každé velké automobilce sejde +- 50 lidí ze strategického vedení, vezmou výrobní, prodejní a finanční plány na rok 2020 a korporativně je půjdou spláchnout do hýzlu. Jako první nejspíš poletí plány na odvážné pokroky ve věci elektromobility.
A pak si sednou a začnou špekulovat, co fčílkaj a kudy z toho ven
První a druhý kvartál v Číně - a jen pánBůh a svatej Václav vědí, jak dlouhou dobu v zemích Evropy, mohou z výroby a prodejů celkem efektivně škrtnout. Takže ekonomika (v EU už tak od loňského léta poznenáhlu zpomalující) dostane masivní ránu palicí mezi světla. A je otázkou, jak dlouho se z toho bude sbírat a probírat...
Ono systémy dodávek (skoro) just in time, na kterých automobilky stojí, jsou sice fajn (umožňují jim vázat méně peněz v zásobách, lépe využít prostory i lidi ve firmách) - ale je to takové, řekněme... řešení pro dobré počasí, maximálně pro lehké kouřmo, slabej větříček nebo drobné mrholení. Ve chvíli, kdy přitrhne velká bouřka, sytém se položí. A to je přesně to, co se začíná dít právě teď :no:
A pak si sednou a začnou špekulovat, co fčílkaj a kudy z toho ven
První a druhý kvartál v Číně - a jen pánBůh a svatej Václav vědí, jak dlouhou dobu v zemích Evropy, mohou z výroby a prodejů celkem efektivně škrtnout. Takže ekonomika (v EU už tak od loňského léta poznenáhlu zpomalující) dostane masivní ránu palicí mezi světla. A je otázkou, jak dlouho se z toho bude sbírat a probírat...
Ono systémy dodávek (skoro) just in time, na kterých automobilky stojí, jsou sice fajn (umožňují jim vázat méně peněz v zásobách, lépe využít prostory i lidi ve firmách) - ale je to takové, řekněme... řešení pro dobré počasí, maximálně pro lehké kouřmo, slabej větříček nebo drobné mrholení. Ve chvíli, kdy přitrhne velká bouřka, sytém se položí. A to je přesně to, co se začíná dít právě teď :no:
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Kéž bys měl pravdu. Ale hlavně by se mělo sejít vedení EU a pokorně přiznat, že násilím vnucovaná elektromobilita (přes absurdně nízké limity CO2) je pro Evropu a její automobilový průmlysl zcela absurdní a likvidační ideologie. Automobilky potřebují, aby zase mohli fungovat na tržních principech, tj. naslouchat svým zákazníkům a ne pseudozelené fašistické idelogoii zelených šílenců z EU!
Když si přečteš, jak se včera vyjádřilo Lejno v Brusli na margo koronaviru
https😐/www.lidovky.cz/…ln_zahranici_ele tak bych na rozumné jednání chovanců tamního šaškecu moc nespoléhal...
výroba aut v Koreji už v tom průšvihu stojí oběma nohama - https😐/www.autoforum.cz/…be-pujde-koupit/?…
A co se elektroDEBILITY TÝKÁ - https😐/www.autoforum.cz/…tize-mohou-samy/?…
(1) ...Regulace se staly příliš tvrdými, elektromobily zůstaly příliš drahými a pak je tu anomálie jménem Tesla, která sice nasekala ztráty přes 100 miliard korun, aura Elona Muska a jeho marketingová kouzla ale dokážou dostatek investorů přimět věřit v její budoucnost a zásobovat ji skoro nekonečným množstvím kapitálu
(2) ... Jinak nelze interpretovat slova šéfa Škody Bernharda Maiera, který volá po zvýšení dotací, které by z elektromobilů konečně udělat masovou záležitost.
V roce 2020 bude EU čelit patrně největší ekonomické krizi za celou dobu své historie - a vidíte ze strany verchušky štrasbruselské nějaké SMYSLUPLNÉ konání...?
Já taky ne
S Eurobruselským svazem
jako s jedovatým plazem
https😐/www.lidovky.cz/…ln_zahranici_ele tak bych na rozumné jednání chovanců tamního šaškecu moc nespoléhal...
výroba aut v Koreji už v tom průšvihu stojí oběma nohama - https😐/www.autoforum.cz/…be-pujde-koupit/?…
A co se elektroDEBILITY TÝKÁ - https😐/www.autoforum.cz/…tize-mohou-samy/?…
(1) ...Regulace se staly příliš tvrdými, elektromobily zůstaly příliš drahými a pak je tu anomálie jménem Tesla, která sice nasekala ztráty přes 100 miliard korun, aura Elona Muska a jeho marketingová kouzla ale dokážou dostatek investorů přimět věřit v její budoucnost a zásobovat ji skoro nekonečným množstvím kapitálu
(2) ... Jinak nelze interpretovat slova šéfa Škody Bernharda Maiera, který volá po zvýšení dotací, které by z elektromobilů konečně udělat masovou záležitost.
V roce 2020 bude EU čelit patrně největší ekonomické krizi za celou dobu své historie - a vidíte ze strany verchušky štrasbruselské nějaké SMYSLUPLNÉ konání...?
Já taky ne
S Eurobruselským svazem
jako s jedovatým plazem
Jestli ti bruselští dutohlavové budou chtít opravdu na benzín a naftu navalit nějaké obrovské nové daně, aby ty elektrokrumply lidem násilím vnutili, brzy uvidí takové demonstrace a občanskou nepošlušnost, že se z toho pos...ou strachy!!! 😒] 😒] 😒]
Takže Bystronova rýmovačka je asi jediná, která tu má uplatnění. 😉
Tak jako tak, sice se to nerýmuje, ale aspoň je to pravda.