Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

V Česku vyráběné Hyundai Kona Electric nabídne ještě lepší parametry

20 komentářů

Insider01
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
https😐/www.idnes.cz/…503_automoto_fdv

Takže zakážeme všechny auto neomarxisti? Protože tohle se týká i EV pleček


Navíc se naplno ukazuje, kolik emisí dělaj letadla, lodě, jak klesaj emise, když půlka letadle a lodí stojí, když půlka číny nejede na plnou kapacitu a k tomu brzy třetina Evropy.
To najednou padaj emise co, i když jezdí auta. Holt to bude chtít aby letenka do Milána nestála 900 ale 3000, letenka do newyorku nestála 8 ale 14 a letenka do sydnes stála 45 a do dubaje a na seyychely 30 a takovej výlet do brazílie aby stál rodinu se 4 členy tak 400 táců. A kdo naléta soukromě víc jak 15000 km ročně a obchodně víc jak 25000 km, tak přirážka k letence +30%.
A nevozily se tuny cetek z asie do Evropy a USA a začlo se vyrábět v Evropě a v USA. Pak nám klesnou emise z letecké, lodní a kamionové dopravy o 40% dlouhodě i bez nesmyslných EV

A emise z průmyslu o 30% díky modernější a ekologické výrobě mimo asii.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Myslím, že je to parafráze z Izerovy Policejní akademie.
Tak jako tak, sice se to nerýmuje, ale aspoň je to pravda.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Když on kolega Bystroň je bystrý jenom svou přezdívkou 😁
Avatar - zaplosak
zaplosak
nic si nepochopil Ivánku 😁
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Velice rád bych se pletl, ale mám "takový nějaký" vcelku intenzivní dojem, že se v horizontu cca dvou měsíců v každé velké automobilce sejde +- 50 lidí ze strategického vedení, vezmou výrobní, prodejní a finanční plány na rok 2020 a korporativně je půjdou spláchnout do hýzlu. Jako první nejspíš poletí plány na odvážné pokroky ve věci elektromobility.
A pak si sednou a začnou špekulovat, co fčílkaj a kudy z toho ven

První a druhý kvartál v Číně - a jen pánBůh a svatej Václav vědí, jak dlouhou dobu v zemích Evropy, mohou z výroby a prodejů celkem efektivně škrtnout. Takže ekonomika (v EU už tak od loňského léta poznenáhlu zpomalující) dostane masivní ránu palicí mezi světla. A je otázkou, jak dlouho se z toho bude sbírat a probírat...

Ono systémy dodávek (skoro) just in time, na kterých automobilky stojí, jsou sice fajn (umožňují jim vázat méně peněz v zásobách, lépe využít prostory i lidi ve firmách) - ale je to takové, řekněme... řešení pro dobré počasí, maximálně pro lehké kouřmo, slabej větříček nebo drobné mrholení. Ve chvíli, kdy přitrhne velká bouřka, sytém se položí. A to je přesně to, co se začíná dít právě teď :no:
car
Zhorny,Zhorny stále nepozorny..jasně Izer Policejní akademie😂
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jo, tohle vyjádření ukazuje, pro koho pracují. Obchod se musí hýbat...
Tragédie.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Když si přečteš, jak se včera vyjádřilo Lejno v Brusli na margo koronaviru
https😐/www.lidovky.cz/…ln_zahranici_ele tak bych na rozumné jednání chovanců tamního šaškecu moc nespoléhal...

výroba aut v Koreji už v tom průšvihu stojí oběma nohama - https😐/www.autoforum.cz/…be-pujde-koupit/?…

A co se elektroDEBILITY TÝKÁ - https😐/www.autoforum.cz/…tize-mohou-samy/?…
(1) ...Regulace se staly příliš tvrdými, elektromobily zůstaly příliš drahými a pak je tu anomálie jménem Tesla, která sice nasekala ztráty přes 100 miliard korun, aura Elona Muska a jeho marketingová kouzla ale dokážou dostatek investorů přimět věřit v její budoucnost a zásobovat ji skoro nekonečným množstvím kapitálu
(2) ... Jinak nelze interpretovat slova šéfa Škody Bernharda Maiera, který volá po zvýšení dotací, které by z elektromobilů konečně udělat masovou záležitost.

V roce 2020 bude EU čelit patrně největší ekonomické krizi za celou dobu své historie - a vidíte ze strany verchušky štrasbruselské nějaké SMYSLUPLNÉ konání...?
Já taky ne

S Eurobruselským svazem
jako s jedovatým plazem
Arese
Kéž bys měl pravdu. Ale hlavně by se mělo sejít vedení EU a pokorně přiznat, že násilím vnucovaná elektromobilita (přes absurdně nízké limity CO2) je pro Evropu a její automobilový průmlysl zcela absurdní a likvidační ideologie. Automobilky potřebují, aby zase mohli fungovat na tržních principech, tj. naslouchat svým zákazníkům a ne pseudozelené fašistické idelogoii zelených šílenců z EU!
Arese
Já bych nebyl tak přísný a omezil bych to jen na elektrické modely! :😉
Avatar - donPedro
donPedro
Já jsem pro návrat ke starým dobrým loukoťákům ze žebřiňáků. A brzdit by se nemuselo vůbec, když se stanoví rozumná rychlost na zastavení tak nějak samovolně 😉
SLeon
...jestli se jim podaří vyřešit tu trakci a nedotáčivost na mokru. Podvozek prý pro MY 2020 upravily, ale více eko pneu s nižším valivým odporem v rychlejších zatáčkách žádný zázrak nebudou.
webpaja
Jediný problém je, že rýmovačka by měla obsahovat rým, což se ve tvém textu neobjevuje...

Takže Bystronova rýmovačka je asi jediná, která tu má uplatnění. 😉
Avatar - bystron
bystron
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
Máš asi, žiaľ, pravdu.
Arese
Jestli ti bruselští dutohlavové budou chtít opravdu na benzín a naftu navalit nějaké obrovské nové daně, aby ty elektrokrumply lidem násilím vnutili, brzy uvidí takové demonstrace a občanskou nepošlušnost, že se z toho pos...ou strachy!!! 😒] 😒] 😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Což jen potvrzuje, že jsi jste byli s Bystroněm spolužáci.