Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda Superb Scout ukazuje, že diesel žije. A že za dobrodruha si lidé rádi připlatí

39 komentářů

Avatar - Missouri
Missouri
že hybridní benzín firmám nevnutíš. Kdo totiž rozhoduje? Přesně - náš zákazník, náš pán. Takže ta bateriová mediální masáž se míjí účinkem. Nemá totiž racionální základ. Současné diesely vybavené ekologickými doplňky jsou čistší než slovo boží. Už se to ví. :-!
Avatar - pradeda777
pradeda777
...omrzí SUV...? To by napřed musely vymřít na koronavirus všechny ženské...... 😉
VII
Jsi úplně vedle.
Tady se píše pouze o prodejích Superbu Scout, kde žádný hybrid není a logicky si lidé spíš koupí naftu než nejsilnější benzín, který bude žrát o 3l navíc. Pro tvou informaci výroba Superbu celkově jede 55% vs 45% ve prospěch benzínu. Nejvíce vyráběný je 1.5TSI a hybrid je hned za 2.0TDI 110kW. Pokud jsou tedy od dodavatelů k dipozici komponenty pro baterky. Zájem je obrovský, kvóta je vyprodaná až do podzimu.

"Po půlroce na trhu Škodovka ukazuje, jak se manažerskému dobrodruhovi daří."

Takže opět gratuluji redakci Auto.cz. Jediné co jsem se opět z článku nedozvěděl, je jak se Superbu scout daří. Proč kur.. vždycky nadpis obsahuje otázku nebo oznámení, na kterou nikdy nedostaneme v článku odpověď???

Čekal bych údaj, kolik procent celkových prodejů Scout tvoří apod. Kolik lidí si konkrétně u téhle výbavy připlatí za sedačky s alcantarou mi osobně přijde úplně k ničemu. Motorový mix alespoň o něčem vypovídá.

Mimochodem neumíte ani správně opsat informaci ze článku od Škodovky. Píšou, že tažné si objednává 76% zákazníků, tedy ne každý čtvrtý.
Šimpanz
Stačí se podívat do statistik, Superb IV je nejprodávanější hybrid na našem trhu, z 1125 letos prodaných Superbů je 260ks ve variantě iV a určitě drtivá většina z nich je firemních.
http😐/portal.sda-cia.cz/stat.php?n
Nagano
Tak stačí se jen zamyslet nad tím, kolik je dealerů škodovky a máme půlku úspěchu...zase bych to tak neprožíval s tím úspěchem hybridů obecně... :-!
simson33
No nevím sice v jakém rozsahu obecně, ale do řady firemních flotil třeba v Praze hybridy už pronikly. Třeba Kooperativa používá hybridní Corolly a dalo by se pokračovat...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vyzera paradne ale tu motorovu ponuku by som urcite rozsiril... chyba tam nieco okolo 110-140kw v benzine aj nieco okolo 110-120kw v dizli ... nic proti 200kw benzinu.. ale ten si kupi asi malokto ... skoda tejto "auto-politiky" lebo inak mohol mat superb scout daleko vacsi uspech... ale chapem... kazdopadne ten scout vyzera brutalne... moc pekny kusok :yes:
aldys2
Nebýt Audi, tak si design škody ani neškrtne.
McBlacky
110kw v benzínu je, ale ne pro scouta. Ono to auto je už v základu přes mega, takže proč tam dávat slabý motor. Za mě 200kw 2,0tsi je pro tohle auto ideální motor. Zvukově výrazně lepší než tdi a výkonově taky, přeci jen je to těžká 4x4.
Niemand
Ja som tiež povýšil z normálnej Corolli na Trek. Pohon 4x4 je pre mňa zbytočný, ale chcel som svetlú výšku ako na aute s pred desiatich rokov. V kategórii zvýšených predokolkových kombíkov bol jediný konkurent Focus Active, kde z nejakého dôvodu prestali ponúkať benzín s automatom.
Čo sa zliav týka, tak do tých sa teraz automobilkám moc nechce. U Toyoty som vyjednal 5% oproti trvalým akciovým cenám pre súkromných a to berieme dve autá, ktorých cenníková cena spolu presahuje 60. Ale je fakt,že ceny Corolli sú u nás o dosť nižšie ako vo väčšine EU a tak je tam asi menší priestor na zľavy.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Dík :yes:
Mr.Murphy
Druha pulka ledna a uz mi stoji na showroomu....
VII
Bylo to Porsche Praha, ale ptal jsem se přes známého, co tam má známého 😁 Zkus a uvidíš.
Avatar - _Karel_
_Karel_
A nedal bys mi typ na toho dealera VW? Předem dík!
VII
Hele třeba u nás se skladovky Arteonu prodávají se slevou i 27%, ale jasně jsi limitovaný výbavu.
VII
Ne, cena pro samoživitele, takže jeden kus.
kesumb
A kdy si ho objednaval? Řešil jsem to před pár týdnama a byl problém stihnout léto. Ještě v loni v létě o tom autě neštěkl pes a najednou je to vyprodaný. Podle mýho to dokazuje pouze to, že ani výrobce neví, jak se trh zachová. Mimochodem na X5 45e je čekací doba skoro rok.
Avatar - iudex
iudex
Teraz som zisťoval VW a na IČO je to 15%. Čakal som viac keď ja ako FO som dostal v minulosti 12.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Píšeš o cenách pro fleet?
VII
Superb na IČO max 12-13%, víc jsem nikde nedostal, holt mají dost zájemců i tak.
Passat přes 20%, ale nechápu Slovenské ceny VW, to máte Passat ku... levnější než my. U nás je Scout o 110 tisíc levnější a má mnohem levnější příplatky než Passat.
Mr.Murphy
Ja naopak znam velkou IT firmu kde uz 3 roky maji v pozadavcich na auto max 99g co2 na 100.... asi je to pripad od pripadu....
Avatar - iudex
iudex
No ešte som cenové ponuky nežiadal od Škody/VW (v Opli v pohode 21% a vo Forde 15😖, ale ak je to ako píšeš, tak bieda, notabene pri tom zvýšení cenníkových cien. ;-\
Mr.Murphy
Hele me vyrobili Supa iV za cca 5 tydnu.... tak nevim s kvotou vyprodanou do podzimu....
Avatar - _Karel_
_Karel_
Budu asi VW kupovat u vás, máte o dost lepší ceny, ale sleva největši 8,5%, a to jsem poptal všechny dealery. Ale jen jako FO.
Avatar - iudex
iudex
Idem práve riešiť koncern a nemám moc predstavu o zľavách, ale dúfal som, že 10 až 15% bude možných v pohode. ;-\ A teda firma, nie FO. V Opli dali 21% rovno od dverí.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Obávám se, že slevy pro prostý lid nic moc. Mě na nejdražší VW (+2M) nabízí 12%, na kodiaqa to bylo 6-9%.
Avatar - _Karel_
_Karel_
😲 vážně? Tak to je vrchol pokrytectví.
Avatar - iudex
iudex
Som celkom priaznivcom týchto zdvihnutých kombi, stále tvrdím, že sú lepšou voľbou ako SUV, keď na 95% jazdia ako normálne kombíky so všetkými kladmi bežného auta, ale s pohonom 4x4 a zdvihnutým podvozkom prejdú 95% toho čo bežné SUV.
Len keď teraz aktuálne pozerám Superb a otvoril som aj cenník Scouta, tak som bol celkom nemilo prekvapený tou cenou: 45000 eur mi teda prída sakra veľa za neprémiové kombi so štvorvalcovým nič moc výkonným dízlom; prihodím nejakú výbavu a atakujem 50t. Neviem aké sú zľavy, možno to v reále bude úplne inde, ale ten cenník je sakra sebavedomý. ;-\ Notabene keď súrodenec Passat Alltrack s rovnakým motorom stojí 43100 eur.
Avatar - iudex
iudex
Prezrel, a preto po hatchbacku chce znovu SUV (crossover). 😁 😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Děda si sám X5 koupil. To jen na okraj.
Pak zřejmě prozřel a od teď už ví, co je a co není správné.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Editováno
pogo26
Stačilo lidi postrašit, udělat rychle nové normy, sem tam něco zakázat a hned se daří.
ProchyTom
Uz jsem se bal ze slovo dobrodruzstvi nepadne ale bylo hned v nadpisu i v perexu. Diky. A ted jeste derivát. Aha. Ten je hned v uvodu.
Avatar - LeonST
LeonST
Ale není, v naší firemní flotile je 44 aut, z toho 39 dieselů. Auto na baterky nechce nikdo. Na parkovišti soukromých aut je to 60% benzínů proti 40 % dieselů. Jeden hybrid od Toyoty, se kterým jezdí kolegyně, která to má do práce asi 4 km.
Avatar - iudex
iudex
Tak niektorí sa už zobudili, resp. majú aktualizovanú politiku, závisí na aktivizme zodpovedného menežéra. Väčšina ale má nejakú smernicu z roku pána, keď boli len benzíny a dízle a preto povoľujú kúpiť striktne len naftu.
simson33
Jako že dát přednost Kodiaqu před Superbem je projev feminismu???
A že v X5-kách chlapa nepotkáš???
To snad ani nemůžeš myslet vážně 😉
Avatar - iudex
iudex
Mám čerstvú skúsenosť k tomuto. Firmy väčšinou majú nejakú car policy, napísanú pred x rokmi, kedy žiadne hybridy neexistovali, iba benzín a nafta a tak logicky 99,9% fleet manažérov má v smernici napísané, že to musí byť dízel. Ak by sa tie smernice písali dnes, som presvedčený, že by tam už bol zakotvený i hybrid ako akceptovateľný pohon.
Proste doba predbehla predpisy (ako to nezriedka býva).
Avatar - Missouri
Missouri
ok, díky za novou informaci. Z úspěchu toyoty mám radost!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
tak vidím budoucnost v tomto typu aut. Budou za normální peníze a půjdou jak rohlíky.