Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠkoda Superb Scout ukazuje, že diesel žije. A že za dobrodruha si lidé rádi připlatí
39 komentářů
KANKUNEN
tak vidím budoucnost v tomto typu aut. Budou za normální peníze a půjdou jak rohlíky.
...omrzí SUV...? To by napřed musely vymřít na koronavirus všechny ženské...... 😉
Jako že dát přednost Kodiaqu před Superbem je projev feminismu???
A že v X5-kách chlapa nepotkáš???
To snad ani nemůžeš myslet vážně 😉
A že v X5-kách chlapa nepotkáš???
To snad ani nemůžeš myslet vážně 😉
ProchyTom
Uz jsem se bal ze slovo dobrodruzstvi nepadne ale bylo hned v nadpisu i v perexu. Diky. A ted jeste derivát. Aha. Ten je hned v uvodu.
3_diamanty
vyzera paradne ale tu motorovu ponuku by som urcite rozsiril... chyba tam nieco okolo 110-140kw v benzine aj nieco okolo 110-120kw v dizli ... nic proti 200kw benzinu.. ale ten si kupi asi malokto ... skoda tejto "auto-politiky" lebo inak mohol mat superb scout daleko vacsi uspech... ale chapem... kazdopadne ten scout vyzera brutalne... moc pekny kusok :yes:
110kw v benzínu je, ale ne pro scouta. Ono to auto je už v základu přes mega, takže proč tam dávat slabý motor. Za mě 200kw 2,0tsi je pro tohle auto ideální motor. Zvukově výrazně lepší než tdi a výkonově taky, přeci jen je to těžká 4x4.
iudex
Som celkom priaznivcom týchto zdvihnutých kombi, stále tvrdím, že sú lepšou voľbou ako SUV, keď na 95% jazdia ako normálne kombíky so všetkými kladmi bežného auta, ale s pohonom 4x4 a zdvihnutým podvozkom prejdú 95% toho čo bežné SUV.
Len keď teraz aktuálne pozerám Superb a otvoril som aj cenník Scouta, tak som bol celkom nemilo prekvapený tou cenou: 45000 eur mi teda prída sakra veľa za neprémiové kombi so štvorvalcovým nič moc výkonným dízlom; prihodím nejakú výbavu a atakujem 50t. Neviem aké sú zľavy, možno to v reále bude úplne inde, ale ten cenník je sakra sebavedomý. ;-\ Notabene keď súrodenec Passat Alltrack s rovnakým motorom stojí 43100 eur.
Len keď teraz aktuálne pozerám Superb a otvoril som aj cenník Scouta, tak som bol celkom nemilo prekvapený tou cenou: 45000 eur mi teda prída sakra veľa za neprémiové kombi so štvorvalcovým nič moc výkonným dízlom; prihodím nejakú výbavu a atakujem 50t. Neviem aké sú zľavy, možno to v reále bude úplne inde, ale ten cenník je sakra sebavedomý. ;-\ Notabene keď súrodenec Passat Alltrack s rovnakým motorom stojí 43100 eur.
Obávám se, že slevy pro prostý lid nic moc. Mě na nejdražší VW (+2M) nabízí 12%, na kodiaqa to bylo 6-9%.
Idem práve riešiť koncern a nemám moc predstavu o zľavách, ale dúfal som, že 10 až 15% bude možných v pohode. ;-\ A teda firma, nie FO. V Opli dali 21% rovno od dverí.
Budu asi VW kupovat u vás, máte o dost lepší ceny, ale sleva největši 8,5%, a to jsem poptal všechny dealery. Ale jen jako FO.
No ešte som cenové ponuky nežiadal od Škody/VW (v Opli v pohode 21% a vo Forde 15😖, ale ak je to ako píšeš, tak bieda, notabene pri tom zvýšení cenníkových cien. ;-\
Superb na IČO max 12-13%, víc jsem nikde nedostal, holt mají dost zájemců i tak.
Passat přes 20%, ale nechápu Slovenské ceny VW, to máte Passat ku... levnější než my. U nás je Scout o 110 tisíc levnější a má mnohem levnější příplatky než Passat.
Passat přes 20%, ale nechápu Slovenské ceny VW, to máte Passat ku... levnější než my. U nás je Scout o 110 tisíc levnější a má mnohem levnější příplatky než Passat.
Píšeš o cenách pro fleet?
Ja som tiež povýšil z normálnej Corolli na Trek. Pohon 4x4 je pre mňa zbytočný, ale chcel som svetlú výšku ako na aute s pred desiatich rokov. V kategórii zvýšených predokolkových kombíkov bol jediný konkurent Focus Active, kde z nejakého dôvodu prestali ponúkať benzín s automatom.
Čo sa zliav týka, tak do tých sa teraz automobilkám moc nechce. U Toyoty som vyjednal 5% oproti trvalým akciovým cenám pre súkromných a to berieme dve autá, ktorých cenníková cena spolu presahuje 60. Ale je fakt,že ceny Corolli sú u nás o dosť nižšie ako vo väčšine EU a tak je tam asi menší priestor na zľavy.
Čo sa zliav týka, tak do tých sa teraz automobilkám moc nechce. U Toyoty som vyjednal 5% oproti trvalým akciovým cenám pre súkromných a to berieme dve autá, ktorých cenníková cena spolu presahuje 60. Ale je fakt,že ceny Corolli sú u nás o dosť nižšie ako vo väčšine EU a tak je tam asi menší priestor na zľavy.
Tady se píše pouze o prodejích Superbu Scout, kde žádný hybrid není a logicky si lidé spíš koupí naftu než nejsilnější benzín, který bude žrát o 3l navíc. Pro tvou informaci výroba Superbu celkově jede 55% vs 45% ve prospěch benzínu. Nejvíce vyráběný je 1.5TSI a hybrid je hned za 2.0TDI 110kW. Pokud jsou tedy od dodavatelů k dipozici komponenty pro baterky. Zájem je obrovský, kvóta je vyprodaná až do podzimu.
"Po půlroce na trhu Škodovka ukazuje, jak se manažerskému dobrodruhovi daří."
Takže opět gratuluji redakci Auto.cz. Jediné co jsem se opět z článku nedozvěděl, je jak se Superbu scout daří. Proč kur.. vždycky nadpis obsahuje otázku nebo oznámení, na kterou nikdy nedostaneme v článku odpověď???
Čekal bych údaj, kolik procent celkových prodejů Scout tvoří apod. Kolik lidí si konkrétně u téhle výbavy připlatí za sedačky s alcantarou mi osobně přijde úplně k ničemu. Motorový mix alespoň o něčem vypovídá.
Mimochodem neumíte ani správně opsat informaci ze článku od Škodovky. Píšou, že tažné si objednává 76% zákazníků, tedy ne každý čtvrtý.
http😐/portal.sda-cia.cz/stat.php?n
Proste doba predbehla predpisy (ako to nezriedka býva).