Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST BMW M850i xDrive Gran Coupé – Dlouhé, široké a bystrozraké

90 komentářů

ProchyTom
Takovej luxusnejsi Mustang s druhym parem dveri. Proc ne 👍
webpaja
😒] Dobrý fórek.
jonyt
Ale oproti Mustangu tohle nemá charisma.
webpaja
Možná pro některé na plakátu... 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale on má pravdu, tohle fakt nemá proti Mustangu charisma... charisma namakaného burana z Ameriky 😁
Avatar - Alf1k
Alf1k
Ajéje, tady asi taky bmw fans neumí respektovat názor 😒]
webpaja
Viz Ozzy 😉
Avatar - Alf1k
Alf1k
Já jen, že ne všichni tady, pro který je tohle prostě jen další “nadupaný bávo” se musej spokojit jen s plakátem 😒] Někdy i to charisma namakaného burana z Ameriky může bejt pro někoho pořád snesitelnější 😉
webpaja
To vůbec nezpochybňuji. Jen si neumím představit, že jde někdo pro 4d kupé (Panamera, AMG GT apod.) a nakonec mávne rukou a běží ke Kačmáčkovi pro Forda. 😉
Pak se totiž začínají vytahovat neměřitelné věci jako je právě charisma.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hmm.. ja si takovýho člověka představit umím.... 😒]
Avatar - fOE
fOE
Ne necekane. 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jsem tu kvůli tobě posíbral takovejch disslike 😁 Já bych ho ale chtěl, toho namakanýho burana z USA , víc , než BMW 😁
adamzprahy
Nesmysl. Má to jiné charizma, ne že ho nemá.

Když už srovnávat tak 4er vs Mustang. A srovnání vyjde jako vždy když se řeší mainstream vs prémie. Ano, mainstream nabízí hodně muziky za málo peněz, ale prémie nabízí ještě víc muziky za hodně peněz.
jonyt
No jasně že má. Charisma ma i VW Golf, ale malo. Tohle má taky málo, za hodně peněz 😁 Fakt velká škoda, protože takové auto by mohlo být o hodně originálnější. Chapu že se musí líbít i Číňanům.. a je to hobužel i vidět. Baroko prostě neni můj oblíbený stýl, elegantní čisté funcionalismus ano.
Ale BMW taky umí dělat krásná auta.. např. i8 :yes: Jen aby někteří tu pochopili, že to píšu čistě z hlediska designu 😉
Avatar - donPedro
donPedro
Elegance, jak vně, tak uvnitř, žádné mega ledvinky pro nevím koho, motorizace na patřičné úrovni. Takže taková maličkost, jako ten testérem zmiňovaný šum dálničního svistu, se dá zajisté odpustit :yes:
scadar
Ti teda nevim, u auta, který patří na dálnici bych spíš odpouštěl rány při přejíždění příčnejch prahů než svist při dálničních rychlostech...

...při pohledu na cenovku bych ale raději neodpouštěl ani jedno.
webpaja
Cenovka je trochu zkreslená. 3mio je odpovídající a v extras jsou jen položky lak a čalounění za +250k, které mít opravdu nemusíš.
Avatar - xxc
xxc
Ja mam opacny nazor, prave ten svist na dialnici je neodpustitelny v takom GT. Ved na to to auto sluzi, na cestovanie 😄
webpaja
...nemůžu souhlasit s nedostatkem prostoru vzadu. Nejsem z nejvyšších, ale i 190cm vysoký syn si sedl za sebe. Nad hlavou už moc místa není, ale na kolena naopak slušně. Hluk u kupé nijak výrazný od oken nebyl, ale pohodlí zkombinované s příjemnou ostrostí jsou fajn. Z trojice AMG GT4d, A7 a 8GC je pro mě mnichovan nej 😉
Avatar - iudex
iudex
No syn je dosť skladný, ja mám len o 3 cm viac a hlavu som tam nedal nijako, musel som ju mať vykrútenú do boku (nohy už sa celkom dali). Proste "štvordverové kupé". Ale zase keď to porovnám s východiskovým kupé, tak tam sa nezmestím vôbec, proste tam nijako nevleziem, to je max. pre 8 ročné deti, takže GC je aspoň pre ľudí stredného vzrastu použiteľné aj vzadu. Každopádne sa nemôžem zbaviť dojmu, že auto dlhé 5,08 m by mohlo mať vzadu miesta aspoň ako Golf.
webpaja
Zkus AM Rapid 😒] Je to samo o poměru nohy, trup, krk, hlava...

Já jsem tam královsky. 😉
Avatar - iudex
iudex
Je mi jasné, že pri tomto koncepte nemôžem čakať zázraky, ten Aston je na tom ešte horšie, viem. Ale ten Aston vyzerá famózne, tam nie je jediná dizajnová vada, proste krásne kupé, ktorúmu sa nenásilne a elegantne pridali zadné dvere: https😐/21stcentury.sk/…de-3_1600x0w.jpg 8GC je proste taký dynamickejší sedan, vcelku pekný a elegantný, ale oveľa skôr sedan než kupé: https😐/img2.auto.cz/…ull/6218084_.jpg
webpaja
Oproti designu Rapidu ani píp, ale 8GC je pro mě pěkný kousek 😉
Priateľský ľudožrút
Mam 190, jeden syn 2m a druhy 2+ a ked sme zhanali auto velkostne primerane, tak mi kamarat poradil skrinovu Aviu. Na to su skratka dobri kamosi...
Avatar - white label
white label
"Nejsem z nejvyšších...", pěkně diplomaticky napsáno. 😄
"Syn má 190 cm...", tak mě napadá, jen tak pro zajímavost, kolik měří soused? 😲 😒] 😉
Avatar - lamal
lamal
komu sa este dnes lubi bmw ? ... trochu prehanam
vobec ma tie auta neoslovuju, ani dizajn (vyslovene pekne nove BMW som uz dlho nevidel..3/5ka nesklame, ale nic viac) ani vysoke hmotnosti vacsiny vozidiel ... (ovsem je to len moj osobny pocit, nepausalizujem) ... k tomu klasika = runflaty, M podvozky na vsetkom kde to ani nema zmysel (povinnost)
Avatar - Alf1k
Alf1k
No tohle má vzhledem k hmotnosti zrychlení brutální a každému se líbí něco 😉 pro mě zajímavost a emoce u BMW začínají na dvou modelech - na M2 a končí s M5 :😉 uvidíme co nová M3, ale ty zadní světla nejsou zrovna podle gusta..
Ale fascinace je dívat se i u jednoho z vrcholných modelů za 3melounky na ten tragickej budík nebo co to je, to je bomba 😒]
Avatar - lamal
lamal
Zrychlenie a R6, V8 budu asi vzdy dobre, otazka je ci to staci... mam pocit, ze bmw ideovo aj dizajnovo dost tápe, nepoznam vsak nazory nejakych más. Smerovanie audi, alebo mercedesu mi pride trochu zmysluplnejsie, aj ked ten druhy menovany neposobi najistejsie poslednu dobu, aspon sa na ne lepsie pozera ako na bmw...
webpaja
Já vidím Audi zacyklené, MB se vydal směrem, kterému chybí vize evoluce a BMW někdy revoltuje za každou cenu.
Ale podívej jak dlouho trvalo než Porsche udělalo koukatelnou Panameru nebo Cayenne. 😉
Avatar - lamal
lamal
Pri pohlade na novu A3 clovek zrovna nejasa, no mam pocit, ze to u audi nejak funguje a nikto zabavu neocakava, (S a RS su playstationy@katapulty pre majetnych) naopak v jazdnych vlastnostiach (nie v zabave) urobili vsetky modely obrovsky posun a da sa konecne prehlasit, naskok diky technike... bmw vsak zabavne auta nema tiez (ano po case ta new 3 a 5 co to napravila), celkovo len stale napravuje co mu nejde a celoplosne to na mna posobi ako taky napis šport na pyžame... s runflatmi a M podvozkom co drnca, lebo 20tky tam tiez musia byt... Otazka je aku evoluciu by si si predstavoval u mercedesu, mne pride ze nejaku dizajnovu aj funkcnu eleganciu splnaju aj dnes (MB lux je trefa) a kvalita ako taka je otazna u kazdeho premioveho produktu dnes (asi najviac verim japoncom v real kvalite produktu)
webpaja
M podvozek už dávno nedrncá. Jen to trvalo generaci než se to naučili. Standardní podvozek bych u BMW ani nechtěl, sportovní je krásně vyvážený a přitom pohodlný. U 3er nejsou problém RFT 19" kola, u 5er pak 20".
Horší je to s řízením, MB v poslední generaci funguje o ždibec lépe. Na Jan nebo AR pak ještě něco schází oběma. 😉
Avatar - lamal
lamal
Preto som pisal k tomu aj tie 20cky + RFT... Mko prakticky nikdy nedrncalo na rozumnych diskoch pokial neprisli RFT, problem je ze dnes to je detto, pretoze tie velke disky sa stavaju standartom pomaly a spolu s RFT to drnca zase... pokial by sa davali rozumne velkosti diskov, ale nedavaju sa,... thats the problem

Nejake sudy samozrejme nevydavam, nie som cielkovka a nemozem to ani sam sudit k novym BMW sa nedostavam... celkovo mi vsak pride nudne a take upotené... neviem koho uz ocari bmw stylom wow... nepomozu tomu ani uzasne zrychlenia a cisla, to uz ma dnes kde kdo... skratka MB a Audi mi pridu zmysluplnejsie a stale sa pri tom drzia svojho tradicneho ponatia, urcite lepsie ako BMW ... BMWcku to za chvilu vyfúcknu Kórejci
Avatar - _Karel_
_Karel_
Aby toho nebylo málo, asi se jim už nelíbilo ani logo: https😐/www.autozive.cz/…m-se-bude-libit/?…

Představuji si to asi tak: sejde se 30 e😜ertů, pracují 3 měsíce dnem i nocí, stojí to 15mil.E a vypadne z nich takováto pítchovina.
:no:
Mig_35
Tohle nechápu. Logo je svaté. To je dědictví. Na to se nehrabe. BMW jde pěkně do kopru... To jsem myslel, že do Mercedesu přesednu až v padesáti ale s tímhle tempem 😒
webpaja
Kvůli těm manuálům, že jo? 😉
Avatar - lamal
lamal
jj je to des
webpaja
No, vidíme to jinak. Audi zparchantělo a odnáší svůj podíl na diesel gate. MB na tom bude bohužel podobně a BMW se s G řadami obrátilo spíš zpátky k hodnotám, pro které bylo vždy výjimečné.
Avatar - lamal
lamal
je to mozne, co u Audi sparchantelo ? (okrem tych cheap plastic kreatur typu A1, Q1 a Q2, 3valcov ci nepodarku 1.5tsi)
webpaja
Podívej čemu všemu se dnes říká Quattro, kde jsou benzínové šestiválce atd...
Avatar - lamal
lamal
to je fakt aj sudenie tych nizsich modelov, ci uz materialy, technika atd... moneymakery bez kvality
ptr078
Cayenne je stale katastofa 😄
webpaja
Podívej na hmotnosti 3er, 5er, 7er vs konkurence. AMG GT4d má s R6 2045kg, s V8 2100kg. 😉
Avatar - lamal
lamal
ano 3 a 5 maju hmotnosti v poriadku a tam sa ich snaha ceni, ovsem vsetko ostatne mi pride take mastodontie (aj dizajnovo)... je to choroba tej prieme celkovo asi (odhlucnenie, bezpecnost, vybava, velkost diskov a modelov celkovo)
Avatar - _Karel_
_Karel_
Souhlasím, mě se taky nijak zvlášť nelíbí. První 8-er byla parádní, tohle spíš slabota (design, nic jiného).
A obecně bych to asi mohl říct i o dnešních Audi a MB. 😒
Avatar - lamal
lamal
MB akceptujem aj ked unifikacia ma velmi sklamala, avsak aj po dlhsom case sa na tie auta da pozerat a nezostarli, sam u seba som prepokladal aj kvoli vyssie napisanemu skorsi upadok dizajnu... Audi tiez nezeriem, no tak nejak mi to k nemu sedi, nudu ocakavam a obcas tam hodia nieco aspon trochu prijemne nadcasove, prepracovane a konzervativne zaroven + vyzeraju aspon trochu drahsie... to co by asi chcelo aj BMW, ale z jeho tvarov, ladvin atd mi je skor na grc... nova 7 OK ta velkost jej prospieva trochu, inak ma neoslovuje a ked vidim predoslu generaciu 5ky tak si nemozem pomoct aky gycovy a tazkopadny dizajnovy koktejl predstavuje
ProchyTom
Dalnicni presuny se stabilitou kovadliny zvladne i Mustang za 1,2. Na co stejne tezky bmw kde jizdni vlastnosti jdou taky do riti vahou a delkou. Prakticnost lepsi jak u muscle car? Pouze v druhych paru dverich, jinak pozlatko a styl velkyho nasranyho báva. Kočárek a děti dam i do Mustanga. Dobry noo, a co takhle cena? S cenovkou jsme ve vodach porsche panamera, kde jsme jinde s technikou, kvalitou zpracovani, hodnotou. Je to hezky ovsem s touhle cenou porad jen bmw, ale proti gustu velký ledvinky.
webpaja
No pohledem plakátu zcela jistě. Při vší úctě k Mustangu je to asi jako přijít do vesnické knajpy nebo luxusní restaurace.
Ale určitě jsi to osobně srovnával a projížděl, dohromady s Panamerou 😉
Avatar - lamal
lamal
pride mi, ze hore to chvalil a tu dolu zase haní... wtf
Avatar - spitfirecz
spitfirecz
To je asi trochu nereálný srovnání ne? Prvně, vážně bych při výběru nezvažoval Mustanga. Ty auta mají úplně jinou cílovku, mustang stojí třetinu. Zbytek argumentů už vůbec nedává smysl, protože přece kočárek a děti dám i do Dacie ne?

No a co se týče srovnání s Panamerou - nová osmička je fakt povedená, kvalitativně +- srovnatelná s Porsche, a cenově je posazená o cca milion až milion a pul níže, dle výbav (srovnání s Panamerou Turbo jakožto srovnatelným modelem). Základní motorizace mají cenový rozdíl nižší.

BMW bude mít určitě levnější servis (Za výměnu oleje v podobném motoru BMW účtuje okolo 15k, u minulé generace Panamery Turbo stál v Praze okolo 30, ve Vídni cca 20).
adamzprahy
Přesně. Psal jsem to i výše. Když už, srovnejme 4er a Mustang. A je to prostě mainstream vs prémie, klasika...
Avatar - Dinar
Dinar
Mustang a M850i v jedné větě. 😁 😁
"S cenovkou jsme ve vodách porsche panamera..." No, jistě, protože to je konkurent porsche panamera, a pokud píšeš, že to je jinde technikou, kvalitou zpracování, pak můžu jen konstatovat, žes neseděl ani v jednom z nich.
Užívej mustanga, a pokud se mluví o autech z kategorie panamera, 850i, raději šoupej nohama, ať nejsi za blbce.
LORASI
je vtipne / tragicke / smutne co dokazu anonymni teoretici vyplodit na roznych diskusnych forach 😄 ako pises, presne vidiet, kto v tych autach aspon sedel ( ked uz nie riadil, ci nebodaj vlastnil ) a kto ich videl akurat tak na fotografiach
Mig_35
"Nabídku BMW řady 8 doplnila třetí karosářská varianta. A podle našeho názoru je ta vůbec nejpovedenější."

Co je na tomhle nejpovedenější?
https😐/img2.auto.cz/…ull/6218083_.jpg
Pidi kolečka na jezevčíkovi? Klasické kupé je daleko hezčí a kabrio taky. A definuje to podle mého tuhle kategorii daleko lépe. Mám na to, utratím tři plus za auto pro dva ve kterém budu většinu času jezdit sám... Velké kupé - GT, vrchol potravního řetězce, limuzína ale jenom dva páry dveří...
adamzprahy
Konfigurace v testu je podle mě hodně nepovedená a zatím nejhorší co jsem viděl. Dá se to nakonfigurovat i jinak.

Co se týče coupé vs "gran coupé". Lidé, kteří na tato auta mají, už nejsou lordi co sedí na zámku a s milostpaní vyjedou na výlet evropou. Prostě občas vozíš lidi, ať už kamarády, rodinu nebo kolegy třeba jen na oběd. Nebo taky máš děti a chceš mít stylové auto neřešit další, namísto řešení stylovky a k tomu autobus. V tomhle je GC povedené.

Každopádně máš na výběr, můžeš vzít normál 8er nebo tu prodlouženou, kterou máš jako daily car na všechno.
Avatar - white label
white label
Souhlas, ta karoserie je z profilu takový kříženec/"voříšek".
LandHodor
Krasne Maserati/Rapid Gran Coupe jsem rad ze nema ledviny s X7 😁 Ikdyz nova 4 je bude mit jeste vetsi. 50i ma vykon skoro 400 kw podobne jak predchudce M6 Gran Coupe / sedan M5, proto me cena nepripada prehnana. Navic 8 je o dost prostornejsi hlavne na zadnich sedadlech proti 6 GC. 8 je 7 coupe a 6 byla 5 coupe. Za me vzhledove vitezi 1. Porsche Taycan (nelze srovnat) 2. BMW 8 GC 3. Audi A7 4. M-B AMG GT 4door 5. Porsche Panamera je osklivy kral 😁
Priateľský ľudožrút
pre mladych rychlych chrtov preco nie. A aj BMW mam rad i ked na tuto uroven asi nikdy nedosiahnem i ked rad zabludim do predajne pokial mam cas. Jedina vec, ktoru by som okamzite na vsetkych novych BMW vymenil je virtual pristrojovka, neviem ci len mne, ale strasne mi tam nesedi a sa mi nepaci. BMW ma stastie ze mam prazdne prasiatko, lebo by ma to mozno od pripadnej kupy odradilo, resp. siahol by som po klasike.
dr.Remorey
to je strasne pekný.
všechny suv muzou blednout závistí.
LandHodor
Presne tak !
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je to pekne to ano :yes:

ale ja mat len tak 3 melony ... tak radsej poprosim jedno cierne Gecko :yes:
dr.Remorey
😁 😁 😁
jj, krabice ve tvaru cihly je prímej konkurent vysoce elegantního 4dverovýho kupé 😁
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Bud realista a radsej si vychutnaj toto video :-!
https😐/www.youtube.com/watch?…
adamzprahy
V diskusi zaznívá, že je to nuda, předražené, nepovedené atd. No já bych teda hodně oponoval ve všem.

Za mě ta specifikace v testu je co se týče vzhledu zvenku i zevnitř docela fádní, já bych konfiguroval jinak. Je to věc vkusu, ale ta možnost udělat to zajímavější existuje. Jinak fotky zrovna v tomto případě dost zkreslují detaily, kterých se všimnete osobně.

Oproti 6 GC je to obrovský posun. Ta poslední generace se mi nelíbila, kolega měl přesně takovou šedivou a...to byla pro mě nuda.

Hlavně co chci říct - CENA je podle mě vyloženě příznivá. Bavíme se o téměř 5.1m dlouhé výkladní skříni BMW. V základu má výbavu o které se mainstreamu nezdá a za % malé příplatky se dá dovybavit na totální vrchol. Stylem, výkony i výbavou atakuje luxusní třídu typu Panamera, AM Rapide, Maserati QP apod. Ale za mnohem nižší cenu!

Nabízí se mi srovnání 8er s končící S klasse coupé, akorát dokáže dát nižší cenu a praktičtější balení.

Co chci k ceně ještě říct, BMW je známo slevami a má oproti luxusní třídě výhodu spojení fleetových nabídek. Pro mě už je sice 8er moc (velikost, cena), ale ze zvědavosti jsem zkoušel konfiguraci. Moc pěkná 840i GC mi vyšla na 2.9M ceník, reálně mám možnost stlačit to pod 2M a přibížit se ceníku vrcholného Arteona...tak jen pro srovnání. BMW :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, to auto se dá nakonfigurovat, z hlediska kombinací kol a barev, potažmo interieru, mnohem líp, tyhle novinářské "frozen šedé", to je už závan minulosti.

A i se zbytkem textu souhlas, tohle je přesně takové, jaké má bmw být, umí konkurovat projevem srovnatelnému modelu čistě sportovní značky, umí provedením navodit atmosféru lux. třídy značek výrazně výše pozicionovaných, a přitom cena je prostě za bmw, tj. za premiovou konfekci. M850i je přesně tohle, trefa do terče, a jak píšeš, i dobře nakonfigurovaná 840i bude stačit předvést podobné "divadlo". 😉 :yes:
Avatar - iudex
iudex
Je vidieť, že na rozdiel od niektorých pubertálnych výkrikov tu Ty vieš, o čom píšeš. Nemá zmysel rozčuľovať sa, že promo auto pre novinárov má cenníkovku 3,5mega, keď v trochu rozumnejšej konfigurácii a hlavne so zľavou bude reálna kúpna cena výrazne, výrazne nižšia a to sa razom z "predraženého Mustanga so zadnými dverami" stáva super kauf, ktorý v kľude zaparkuješ vedľa dvakrát tak drahej Panamery a spravíš rovnakú parádu.
Osobne by som tiež kašľal na 50i a uspokojil sa so 40i, výkonovo viac ako dostatočná a pre mňa R6 s lepším/zaujímavejším zvukom ako V8.
ProchyTom
Vykladni skrin tezkyho auta na dalnici za 3,5. Nic vic nic min nez dalnicni kriznik ale s místem v parížsky protoze zatacky si “uzijes”i se stejne tezkym Camarem/mustangem. Mrknul bych na nabidku od porsche v Nemecku na gts panameru za 3,5. 460 koni. No a ze bmw lze stlacit za 2 miliony neco co stoji dle ceniku 2,9 je teda novinka asi jako ze skodovka ma akci 125 let a vyprodava octavii 3 za zvyhodnenou cenu. Vymenu oleje, chaou to spravne ze vypustim dole olej a naliju novej? Tak bud dam 20 v reichu a nebo si to muzu udelat sam. Jo aha, kdo ma 3,5 mega tak jezdi long life a nešahne na to. Protoze neni socka prece nebo jak?
adamzprahy
Vůbec ti nerozumím. Brečíš tady, že je to auto za 3.5M. Já ti říkám, že reální kupci platí o dost míň (klidně až polovinu) a za ty peníze je to hodně muziky. Srovnání s nabídkama Škodovky je úplně mimo. Výprodej výběhového modelu nějaké budget verze pro masy srovnáváš s konfigurátorem nového modelu na vrcholu prémie? Vážně?

A vůbec, co sem taháš Mustanga? Mustang je tak zhruba třída 4er, která bude mít novou generaci. Každopándě Mustang je levný auto s dobrou image, není to prémie. Nikdy nebyla a nebude.

Jestli na tohle nemáš, tak si jezdi Mustangem, ale neříkej, že je to k ničemu a Mustang je alternativa. NENÍ. To už je pak alternativa pro 5er Dacia Logan MCV a místo X7 si koupíš Kodiaq.
webpaja
Jestli zkoušíš argumentaci, pak jsi narazil v boji na větrný mlýn. Tenhle klučina ještě nedospěl a tak tu mlátí pátý přes devátý bez ladu a skladu. 😉
Mig_35
reálný kupec platí 1,8? můžu se na tebe obrátit? :yes:
webpaja
Polovina se mi ještě nepodařila, ale lehce přes 30% na auto do výroby ano. Záleží na typu a množství extras, ze kterých se stahuje nejlíp.
Avatar - Dinar
Dinar
Pokud vezmu auto po půlročním leasingu, ježděné mnou, jsem schopen se při odkupu dostat na slevu 40% z pořizovací ceny, půlka už je moc.
Na druhou stranu, pokud by ti stačila rozumně nakonfigurovaná 840iGC, tak řekni, tu bych ti za 1,8 bez daně uměl domluvit rovnou. 😉
Mig_35
zastáváte se naprosto zcestného tvrzení. auto za 3,5 se reálně nekupuje za polovinu jak Adamzprahy tvrdí.
adamzprahy
Myslel jsem tím i to, že reálný kupec konfiguruje jinak a v kombinaci se slevou to může dát i půlku oproti cifrám co se řeší tady v diskusi (3.5M - 3.9M). Viz třeba já, nemusel bych mít 50i, ale 40i, dám rozumnější a hezčí konfiguraci a s mou fleetovou slevou jsem 1.8-2.0M, tzn. až na polovině 😊 A rozhodně za to nemám nějaké holátko nebo něco co by bylo vzdáleno verzi v testu.

Bohužel nejsem schopen tu slevu dál distribuovat, ale můžu napsat víc info do SZ jestli chceš 😉 Co můžu říct veřejně, i mimo fleet se dá zakouzlit u modelů nad 1.5M až na 30% i když jdeš na blind. Ale upřímně nevím jestli to teď neohrozí nová emisní pravidla, která reálně tahle silnější auta ohrožují / zdražují...
Mig_35
Takové auto je takové auto. Takové auto není jiné auto. Chápeme se dobře? Říct, že reálný kupec za takové auto za 3,5M reálně zaplatí 1,8M je nesmysl.
Nicméně, kdybys měl trochu fióna tak sleva 30% a DPH 21% dohromady polovinu dají😊
ProchyTom
Kdo urcuje co s cim srovnavat? Par bojovnicku hrdinu na netu co si koupili nadupany bmw? A co ty lidi co prijedou v mercedesu třídy G do showroomu Ducati, ze videli motocykl cervene barvy v casopisu a ze si ho chteji poridit s manzelkou. A rovnou kozene kombinezy at jim to ladi. Tolik asi k tomu jakej je dnesni svet tam nahoře, ale to ze si nasetris na auto za 2 mega a pulku splacis a myslet si jak vim jaky to je mit prachy na drahý auta a bejt znalec, je asi jako se jit podivat na jardu jagra na kladne a povidat o jeho zivote a že vis o cem to je. Jinak par hrdinu co si mysli ze kdyz je bmw rady 8 za 3 miliony a ma plno veci jako led inteligentni svetla a dalsi chujoviny nejde srovnat s mustangem za tretinu. No prave ze dve tuny na silnici budou vzdycky dve tuny. Takhle aspon to tridi lidi co autama jezdi jako ridici a ne pozéři. Dnesni moderni BMW 8 je leda tak vykladni skrin velkych ledvinek a vymetac levyho pruhu na dalnici. Nehlede na to ze proste museli chytit ten ujizdejici vlak stylu usa muscle car a v evrope gt. Krasny sny, back to the nactiletý 😁
webpaja
Přesně jsi se popsal...pozér a neználek, ale přesto rozumbrada až na půdu a v kapse dva klíče od Taj Mahalu.
Dokonce jsi i přesně trefil story s Jágrem, nebyl bych si u tebe ani jistý tím, že jsi 8er vůbec naživo viděl.
Věřím, že s touhle hustou mluvou zapůsobíš mezi svou teenagerovskou grupou, tady jsi se moc nepředvedl.
Nebo si řekneme jaký je rozdíl v kvalitě jízdy v 8er a jak funguje Mustang?

Ve své hlavě si můžeš srovnávat TGV s pomerančem, ale nemá to většího smyslu pro naprostou většinu rozumně uvažujících lidí. Rád se bavím o autech, kluků i s rozdílnými názory je tu dost...to co tu předvádíš není o autech, ale o zbytečném vymezování se. Zase ale nevědomí nemaskuješ. 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Taková hromada hloupých žvástů.....
Avatar - Alf1k
Alf1k
Nevím jestli tu fungujou i jiní smajlíci, protože na tvoje kecy se jeden hodí perfektně: 🤮
LORASI
on bude vazne uplne mimo 😄
LandHodor
Nikdo to neurcuje kdo s kym srovnavat, protoze to je jednoduse dany. Mustang si srovnavej s Muscle autama: Camarem nebo Challangerem. BMW 8 GC a se srovnavaji s rivali M-B CLS, Audi A7, Porsche Panamera. Neprakticky, nepohodlny, technicky chudymi, navic vetsinou s problemy ze nedokazou prebytek vykonu prenest na silinci, to je asi decky sen nactiletych Muscle car. Neplet do toho luxusni 4door GT.
Mig_35
fakt je, že verzi kupé je Mustang z bočního pohledu velmi podobný 8er. a nepochybuju o tom, že zvuk osmiválce bude mít daleko hezčí...
LandHodor
Zvuk jo, Mustang 5.0 je atmosfera prece.
webpaja
Fakt je, že většina kupé s motorem vpředu a RWD si je vzájemně podobná a 50i zní moc hezky na to, že musí splňovat normy.
Mig_35
tak třeba S-coupé není podobné Mustangu vůbec. ale jo, je to pohledné auto, ale ne v natažené verzi, to mi nikdo nevymluví. a co jsem mluvil s mechaniky od BMW naposled, tak osmiválec je pořád sázka do loterie a moc ho nedoporučují...
Avatar - Dinar
Dinar
Když pominu, že pan matlal tu srovnává mustanga s 850iGC tak poznatek, že dvoudveřové kupé je tvarově podobné jinému dvoudveřovému kupé, je opravdu objevný...
Mig_35
To je pravda. Čtyřdveřový Mustang by byl určitě hezčí😊
https😐/cdn.motor1.com/…r-door-sedan.jpg
dr.Remorey
ty jsi choromyslný člověk, člověče
adamzprahy
EDIT - příspěvek se špatně vložil, mažu...
fortik
Dobrý to je, ale o 2.5M lepší? 😉

https😐/i.imgur.com/GaxmuA6.jpg