Novinky
Subaru4ever
0
S křížkem jdeš jen částečně, jelikož ten srovnávací test vyšel jen tiskem, ne na netu. Ale jinak je to Autotip ročník 2007, číslo 12 strana 58. 😄
Přejít do diskuze
jdu s křížkem po funuse, ale o jakém srovnávacím testu mluvíš? nenašel jsem ho, prosím adresu
A nenapadne Veas trebars, ze ako to moze byt, ze tam daju V70ku, co je minimalne cenovo ina kategoria, ale hlavne je to uz poriadne auto, a neaky ten passat alebo mondeo predbehne... no iste, platili asi viac za reklamu, alebo redaktorovi, alebo niekomu... kupuje si este niekto taketo casopisy ak AutoTip, v dnesnej dobe okrem deti?
Pokud chcete 4kolku tak si kupte Subaru, pokud etalon střední třídy co se týče jízdních vlastností předekolek, tak Mondeo...asi tak... 😄
Puvodni Tribeca se mi dost libila, predni maska mi evokovala leteckou vrtuli. Ten novy design je na me moc usedly. Skoda, ze je Subaru v otazce designu takove priposr***.
A to je ten duvod, proc si spousta lidi toho Forda nekoupi. Jestli chces tak ne 4motion ale Quatro.
fan.mj
...to má ťažké prispôsobiť sa Európe. To čo výjde najprv sa im nepáči, tak spravia facelift, ktorý sa im zase nepáči ale zrazu sa im začala páčiť počiatočná verzia. Forester kritizovali za málo priestoru, kvalitu interiéru atd. Nový forester je vätší a interiér je na úrovni. Ludia píšu prispevky typu: kde je kompaktnosť starého forestra ke je tá sparťánskosť interiéru...
Impréza to isté: "kde je modrá farba" , kde su zlaté disky". Daktorý si asi myslíte že autu sa bude 20 rokov stále to isté! Alebo hlašky typu: "subaru nemá motor" . Neviem kto to písal ale keby sa na tej 2 a polke turbu previezol... Bolo to písané aj tu Auto.cz v teste s imprezou 2,0 R : je predražená. OK cena v plnej výbave 723 800 KČ Konkurencia: Audi A3 1,8 T FSI 788500 KČ nie moc veľký rozdiel ale pozor! Audi neni štvorkolka a je v zákl. výbave. BMW 118i 717500 ! Ale! taktiež v zákl výbave a bez 4X4!!! Ďalej Škoda Octavia Scout 769 900 KČ . Subaru určite nie je predražené. Áno subaru sa zmenilo sa ale nie je dôvot písať nezmysly.
Impréza to isté: "kde je modrá farba" , kde su zlaté disky". Daktorý si asi myslíte že autu sa bude 20 rokov stále to isté! Alebo hlašky typu: "subaru nemá motor" . Neviem kto to písal ale keby sa na tej 2 a polke turbu previezol... Bolo to písané aj tu Auto.cz v teste s imprezou 2,0 R : je predražená. OK cena v plnej výbave 723 800 KČ Konkurencia: Audi A3 1,8 T FSI 788500 KČ nie moc veľký rozdiel ale pozor! Audi neni štvorkolka a je v zákl. výbave. BMW 118i 717500 ! Ale! taktiež v zákl výbave a bez 4X4!!! Ďalej Škoda Octavia Scout 769 900 KČ . Subaru určite nie je predražené. Áno subaru sa zmenilo sa ale nie je dôvot písať nezmysly.
fan.mj
Tak to teda fakt sorry ale nájdi mi auto v tej kategorii s tou výbavou a pribliznymi parametrami a si frajer. Auto s zrovnatelným podvozkom BMW X5 3,0 zacina na cene 1 542000 kč a vzhľadom k tomu ze v základe nemá ani 1/10 z toho čo Tribeca cena pôjde oveľa, oveľa vyššie. takze :no:
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Á pán je provokatér. Nicméně souhlas! Pokračuji v provokaci... Octavii a ještě k tomu Skauta nemusím vůbec, vyjdu-li ale z (reálného) předpokladu, že do terénu pojede s Tribecou 1 % vlastníků, jsou to jen a jen vyhozené peníze. To v zásadě platí pro všechny výrobky této kategorie. A co dokazuje jejich vysoký prodej? To že lidé rádi vyhazují peníze a asi to rádi i ukazují (proč by to jinak dělali, že?)... a schovávají to za "krásné" pochybné řeči, že to koupili přece kvůli bezpečnosti, nebo kvůli tomu, aby měli z výšky přehled... >😒] A teď potrefené husy... hurá na mě!
Přesně jak zde již píše mnoho dalších, před faceliftem byla přední partie velice originální a hlavně nadčasová.., tohle je obyč. korea 90 let. 😢
novy forester už je.. a ty si skurveny, neznam dobrou značku, jezdi si v audi, která se ti za mesic 4x zesere
Vaše škoda, že se na Tribecu všichni jen díváte z okna. Z pohledu půlročního uživatele, který předtím nikdy neměl Subaru, musím nesouhlasit s hanou na motor, převodovku i tvary karoserie. Tribeca je monumentální a neokoukané auto, u něhož uživatel deklaruje vkus a originalitu. Vnitřek vozu budí úžas všech kolemjdoucích a působí jako sci-fi mezi palubkami konkurence. Jízdní vlastnosti jsou vynikající s přihlédnutím na bezmála dvě tuny, náklony v zatáčkách minimální, spolehlivost (zatím) stoprocentní. Až Češi za deset dvacet let pochopí přednosti automatů, přestanou nadávat na jejich pomalost. Do té doby budou všichni za borce, kteří přeřadí v milisekundách... A motor? Nechutně adrenalinová zábava - přerušit ticho dobře odhlučněného interiéru krásným zavytím třílitru s 250 koňmi, který auto s nepřehnanou graciézností vymrští vpřed. Spotřebu mám na úrovni 11 litrů s předpisovým poměrem okresek, města a dálnice. Takže závěrem na vysvětlenou - užitná hodnota na velmi uspokojivé úrovni, dojem ex/interiéru za jedna a jízda hodně dobrá pro neriskujícího, leč středně rychlého řidiče.
Toto je dílo špatného marketingu ve spojení s nízkým sebevědomím (podléhajícím novinářským kecům a soustavné masáži ve všech časopisech). Problém je v tom, už to někdo nadhodil, že Subaru má špatnou nabídku pohonných ústrojí prakticky ve všech modelových řadách, a Tribeca je vrchol. Pouze jeden motor (žravý), pouze jedna převodovka a vysoká hmotnost nedávají šanci uspět. Vsadím se, že i kdyby úplně okopírovali Ford F-150, což je podle mě jejich vysněný vzor, stejně to nepomůže, ani v USA, protože to, co bylo špatné, tak zůstalo. Jeden motor (pokud má nižší spotřebu tak OK) a jedna převodovka. Původní design byl OK, ve spojení s nejmenším supermini R1 to byla náhodou celkem stylové zarámování modelové nabídky. Nejmenší a největší auto se sebevědomou originální tváří (a zadkem taky). Nyní šeď a nuda. Bez stylu, rozpláclé, zaměnitelné za cokoliv. Nezbývá než se rozplývat pouze nad krásou symetrie pohonu.
Poslední dobou se denně na Tribecu dívám z okna a dost se mi začala líbit. Ta původní, samozřejmě.
Poslední dobou se denně na Tribecu dívám z okna a dost se mi začala líbit. Ta původní, samozřejmě.
Subaru4ever
Mám takovej pocit, že když si jde člověk pořídit Scouta, tak není za 750000 Kč! U toho auta totiž musíš připlatit ještě za kola, za volant, za centrální zamikání, 5000 za náhradní klíč, 8000 za každou svíčku do každého válce motoru a za 15000 recyklační daň za ty plasty kolem dokola. Jinými slovy, aby Scout měl výbavu jiných normálních aut, musí stát cirka 1 milion.... Otázka nakonec: "Přijde ti normální platit 1 mil. za Škodovku?" >😁 Za cenu Scouta můžeš mít Subaru Legacy/Outback, což je auto někde úplně jinde (viz. srovnávací test Autotip)..... Postesknutí nakonec: chtěl bych se dožít toho, kdy celý český národ prohlédne ten blud, že Škoda je nejlevnější, nejkvalitnější a nejlepší auto na světě. 😒
Jo! Je to jako bys´ na Santa Fe narouboval Forestera. Předchozí Tribeca byl nářez :yes: :yes: :yes: :-!
No Octavia je len akoze auto do terenu.Na SUBARU sa nechyta. Kvalita Skody je mytus a prezitok. Kvalita SUBARU je realita.Mame v rodine 2x Outback 2.5 a tiez Octavie 3x. Jeden Outback ma viac kilometrov ako tie Octavie spolu a servis nepozna.A to ma komplikovanejsi a narocnejsi zivot.Zato tie Skody to bola skoda penazi.A co sa tyka ceny za cenu Octavie mam Forester a este zostane na lyzovacku a strateny cas v servise s Octaviou mozem zarobit na dalsie SUBARU.DO SUBARU SA NERYPE NA SUBARU SA JAZDI.
Za ty peníze radši vymazlenou Octavii Scout. Menší spotřeba - lepší výkon a kvalita! A ještě mi 500.000kč zbyde na slušnou silvestrovskou večeři!
No tak to je 100%-ní pravda. Když jsem v Tr-ce seděl tak jsem prodejce poprosil o neasistenci a vzal si klíče. Náběh budíků - krása, pocit z interiéru - KRÁSA! No a pak jsme se jeli projet. On to jen tak šudlil po hlavní cestě, kde se prd pozná. Pak jsem zavolal majiteli (známý), abych si mohl B9 prubnout. Čudlika jsem vysadil u autosalonu a jel. Zklamání. Běžný městský provoz - těžkopádné, dálky - života bych se nedočkal. Působilo to jízdou poněkud staře a neživě. A při pohledu na spotřebu 14,9lt. bez toho, aniž bych mu dával, mě sebralo dech. Žral i patníky kolem cesty. Chce to fakt ropu - min. 250HP a cca. 450-550Nm krouťák - a hlavně vrátit zpět design. To pak sednu na *.
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
(Už viem prečo si z policajtov robia srandu!!!)
(Už viem prečo si z policajtov robia srandu!!!)
jmurjr (H22A7)
spredu mi to nehorazne pripomina chrysler pacifica. ale to je mozno len moj nazor. dizajn subaru sa vsak vyrazne umiernuje, a stava sa takym obycajnym.
Beersheva
Zvysit cenu za situace, kdy dolar je kde je, znamena jen si mastit kapsu cim dal vic. Nehlede na vylepseni, bohatsi vybavu, kde byl dolar pred rokem a kde dnes? V USA stoji v prepoctu od 57O tisic Kč! Marže importera a subaru je nechutna. Meli to udelat jak Mazda CX7, nevyhodu motoru (silnej benzin) bohate vyvazili super cenou. Tim spis, ze zatimco pred faceliftem byl design originalni (byt rozporuplny), tak po faceliftu mi to pripada krizence Chrysleru Town Country a Hyundai Grandeur, o nicem.
janodespota
Jak poznam japoncov, tak design noveho forestra bude pekne skurveny, no, nechajme sa neprijemne prekvapit..... :no: :-!
Krásný auto, nový předek je fajn, bohužel s objemem 3.6 v zaprděné a předražené Evropě moc neuspěje. Ale nejvíce se těším na návrat legendy, zakladatele kategorie SUV, nejspolehlivější auto dle TUV - NOVÉHO FORESTERA. Za necelé tři hodiny zkončí odpočítávání na stránkách Subaru (www.subaru.jp/forester/forester/) a snad budou oficiálně zveřejněna data + foto (pro nás co neumíme japonsky).
Je to sice Off topic, ale: Mondeo se muze zacit srovnavat s Passatem, teprve az bude nabizet verzi 4motion. Do te doby se ty auta srovnavat nemohou.
doufám, že jste četli-bylo to již na řadě serverů-že příští rok bude mít Tribeca i diesel, má to být boxer šestiválec. Bude to jeden z nejdražších motorů, takže pro běžného uživatele nic potěšitelného.
Hawke
O Tribece se říkalo, že má design, na který je potřeba si zvyknout. Mně osobně se taky líbila už od začátku, ale někteří si zvykali. A ve chvíli kdy si zvykli přišel tenhle facelift...
Ja Vás nechápem keď sa predstavila pôvodná Tribeca všetci ste hovorili aká ješkaredá, príšerná(sorry tým čo ste to netvrdili). Teraz zas hovoríte, že tá pôvodná bola krásna a táto je škaredá. Mne sa veľmi páčila tá predtým a páči sa mi aj táto. A podla mňa za 1300000. Auto s podobnou výbavou, jazdnými vlastnosťami. podvozokom... len ťažko nájdete.
Konec dohadov. Dnes som si kúpil AutoTip. Švorica -VECTRA-PASSAT-MONDEO-V70 bojovala o prvé miesto. Passat je môj favorit. Bezprievanová dvojzónová klíma. 😄 Ale Mondeo je modernjeišie a má lepší podvozok. Mimochodom vyhralo. Podľa mňa konec dohadov kto je lepší. Je to Mondeo. :-! :yes:
Plný souhlas!
Chyba nebyla v designu, nýbrž v nabízeném slabém a hlučném motoru a v jeho kombinaci s pomalou pouze pětististupňovou převodovkou. Taková nabídka na získání nových zákazníků nestačí a věrní jsou stejně na rozpacích.
3,6 lt. s alespoň šestistupem by zvýšil prodeje o dost, šestiválcový diesel o alespoň 3,2 lt by poslal původní 2006 Tribecu na vrchol. S novým (a o dost horším)designem se chytne asi jen pár ženských, chlapi prodeje nejspíš nezvýší...
Chyba nebyla v designu, nýbrž v nabízeném slabém a hlučném motoru a v jeho kombinaci s pomalou pouze pětististupňovou převodovkou. Taková nabídka na získání nových zákazníků nestačí a věrní jsou stejně na rozpacích.
3,6 lt. s alespoň šestistupem by zvýšil prodeje o dost, šestiválcový diesel o alespoň 3,2 lt by poslal původní 2006 Tribecu na vrchol. S novým (a o dost horším)designem se chytne asi jen pár ženských, chlapi prodeje nejspíš nezvýší...
Hawke
Naprostý souhlas! Teď už vypadá jako podivně deformované SantaFe. Nicméňě interiér je fakt úžasný. Měl jsem možnost si v Tribece posedět a v kategorii SUV jsem opravdu neviděl hezčí a příjemnější interiér. :yes:
Hawke
Tak to si teda Subaru moc nepomohlo. Nejdřiv pokazit Imprezu, pak ještě Tribecu... Nechte alespoň Legacy takové, jako je. Prosím... Dejte mi to jako dárek k Vánocům a v průběhu dalších let ho neměňte. Jinak Veselé Vánoce všem!
Zapatinas byl vyhozen na dlažbu asi tak před rokem...tohle je úprava jeho verze, která do značné míry gumuje jeho rukopis
Bohužel. Tribeca byla špicovní před faceliftem. Teď je to jen tucťák - blééééé. Interiér považuji za absolutní top mezi všema, ale zvenku je to jen vyspělejší číňan. Bohužel. A bez dýzlu do Evropy? Hmm, sou to hňupi, Bohůšu.
Andy
S tvym hodnocenim vzhledu faceliftu souhlasim, tedy co se tyce pride. Puvodni myslenka chtela spis doladit, nez ji zcela opstit, to je podle mne skoda. Co bylo pro mne na vzhledu nejvice rusive a co se zlepsilo vyrazne, je podivne vystupujici linie boku v zadni partii, pusobici samoucelne a neesteticky, hlavne vsak nepovedene ztvarneni zade. Toto se tedy Zapatinasovi nepovedlo.
Hawke
Dovolil bych si nesouhlasit. Tribeca se mi vždy líbila, ale tímhle faceliftem podle mě ztrácí šarm a svoji jedinečnost. Jinak máš pravdu, že bez dieselu nemá bohužel v evropě větší šance na výraznější úspěch. Jen mi přijde, že očekávaný výkon maximálně 132 kw (což je na druhou stranu na čtyřválec slušná hodnota) mi přijde proti benzínovému šestiválcovému třilitru (180kw), respektive pofaceliftovému 3,6l (190kw)jako slabý odvárek. Do Legacy v pohodě, ale pro ohromnou Tribecu... Moje srdce by ale stejně pro oba volilo 3,0 benzín. Vždyť je to Subaru. 😉