Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
WinDiesel
V nabídce má být i základní benzín i diesel. :yes:
VOLBU MÁ ČINIT ZÁKAZNÍK, NE EK A EU A EP. :no:
VOLBU MÁ ČINIT ZÁKAZNÍK, NE EK A EU A EP. :no:
No bohužel ta EU dotuje subvencuje zvýhodňuje naftu = dodnes https😐/www.obnovitelne.cz/…cistou-mobilitu/
Jinak bys tu takový kraviny neplácal = osobní auta na naftu by téměř nebyly
Jinak bys tu takový kraviny neplácal = osobní auta na naftu by téměř nebyly
Nějak nechápu, co ti na výši spotřebních daní nebo v tomto případě spíše na způsobu jejího výpočtu tak zásadně vadí, že to používáš téměř v každé diskuzi. První nafťák, který mě osobně zaujal byla 320 CDI někdy v roce 2004 (W211), která ve srovnání s 320 benzínem, který jsem tehdy používal, byl naprostá raketa. Mercedes v E jsem benzínem (500) jezdil za 18 l - to je při 30 Kč/l 5,40 kaček na km, s 320 CDI asi 8,5l - to je při stejných 30 kačkách za litr 2,55 Kč/km a s dýzlem se mi zdálo, že to jede víc než s později používanou E500. Převážná většina lidí nemá na nového hybrida (ala Camry), ale mohou si pořídit ojetého Superba, takže ví že v takovém autě je diesel nejen ekonomickou ...
No viz všechny ty odkazy na tohle téma = vadí mi to co shrnul Kotecký a Vaculík v tv po Dieselgate = bez toho zvýhodňování v řádu miliard = osobní auto na naftu za tržní ceny paliv nedává smysl. Vůbec by nebyly
A začal sem to zmiňovat když část lidí začala napadat nějaký droboučký zvýhodnění lokálně bez-emisních aut. Přitom tisícnásobky padly a bohužel furt padaj na naftu = aby vůbec byla konkurenceschopná benzínu.
Vysvětlovat mi co má jakou spotřebu nemusíš = měli sme za víc jak 10 let co firma funguje dvě nafty a obě sloužily dobře. Ale protože sme oba postižený ekonomickym vzdělánim = víme že JEN za cenu těch dotací subvencí prostě zvýhodnění v miliardách. Sou i o hodně levnější hybridy než Camry = byť ta mi vychází jako asi úplně nejlepší poměr ceny/výkonu/spotřeby. Problém je že i teď v tuhle chvíli si tady nesrovnatelně víc lidí kupuje diesl než hybrid = bez ohledu na značku výrobce. A to JEN díky tomu = že tu naftu narozdíl od benzínu subvencujeme = a je to asi vůbec největší pokřivení trhu jaký je
Takže normální tržní ceny tržní podmínky = to stačí. A nebudeš porovnávat CDI s benzínem i když současný nafty OM654 a 656 Mercedesu sou fajn = ale za tržní cenu paliva = neprodejný
Tak TO mi vadí = a viz odkazy samozřejmě nejen mě = je to prostě gigantická multimiliardová absurdita. O který jak se ukázalo většina diskutujících o autech = nevěděla
A začal sem to zmiňovat když část lidí začala napadat nějaký droboučký zvýhodnění lokálně bez-emisních aut. Přitom tisícnásobky padly a bohužel furt padaj na naftu = aby vůbec byla konkurenceschopná benzínu.
Vysvětlovat mi co má jakou spotřebu nemusíš = měli sme za víc jak 10 let co firma funguje dvě nafty a obě sloužily dobře. Ale protože sme oba postižený ekonomickym vzdělánim = víme že JEN za cenu těch dotací subvencí prostě zvýhodnění v miliardách. Sou i o hodně levnější hybridy než Camry = byť ta mi vychází jako asi úplně nejlepší poměr ceny/výkonu/spotřeby. Problém je že i teď v tuhle chvíli si tady nesrovnatelně víc lidí kupuje diesl než hybrid = bez ohledu na značku výrobce. A to JEN díky tomu = že tu naftu narozdíl od benzínu subvencujeme = a je to asi vůbec největší pokřivení trhu jaký je
Takže normální tržní ceny tržní podmínky = to stačí. A nebudeš porovnávat CDI s benzínem i když současný nafty OM654 a 656 Mercedesu sou fajn = ale za tržní cenu paliva = neprodejný
Tak TO mi vadí = a viz odkazy samozřejmě nejen mě = je to prostě gigantická multimiliardová absurdita. O který jak se ukázalo většina diskutujících o autech = nevěděla
Díky za vysvětlení. Pana Vaculíka znám, ale nějak nemám pocit, že by byl nestranný odborník a pana Koteckého neznám. Pokud by o tom někde mluvit třeba Aleš Michl nebo Mojmír Hampl, tak si je rád poslechnu. Mimochodem jak ti to jde s přesvědčováním v rodině - čím aktuálně jezdí tetička a strýček "buřtík"?
On hlavně pan Vaculík miluje naftu a dost kritizuje nucenou elektrifikaci, ale to se bezmozkovi H. nehodí do krámu.
Zažil jsem dobu, kdy pro firemní auta byl povolen jenom benzín a asi to mělo své opodstatnění. První firemní diesel jsem dostal až v roce 2006, naštěstí jen nakrátko, protože to byl dost otřesný Sharan s komplet červeným nápisem TDI na zádi 😉 . V poslední době se možná objevilo pár docela dobrých turbobenzínů, ale do velkého auta je pořád nejvhodnější volbou nafta. To je to co jsem chtěl napsat ve svém příspěvku. Elektroauta půjdou dobře na odbyt sama, až se začnou prodávat za normální ceny.
Ty si fakt až takhle BEZ MOZKU Karle? Nestačila ti tvá DRZOST včera? ;-\
Vaculík má rád z důvodu účinnosti dieslový motory = ale nepopírá že sou desítkama miliard zvýhodňovaný = neni BEZ mozku
Navíc s tou účinností se to během let dost změnilo https😐/www.toyotanews.eu/cs/tiskove-zpravy/760-toyota-predstavila-zbrusu-novy-motor-a-prevodovku = koukám že tu už zase nejdou odkazy s https :no:
No benzín už má 40% účinnost hybrid verze 41% = takže tenhle náskok nafty skončil = zůstala JEN nutnost multimiliardovejch subvencí
Že někoho netěší ne nucená elektrifikace ale 60 let trvající snaha o nižší emise která aktuálně došla do toho že Camry 2,5 benzín 160kW se vejde do BUDOUCÍCH emisí = neznamená že neví že je benzín masivně znevýhodńovanej proti naftě = že nafta bez těch desítek miliard dotace zvýhodnění subvence = tak jak správně padlo od toho Vaculíka a Koteckýho = prostě bez toho v osobních autech s běžnym nájezdem do hmotnosti ca 3,5 tuny = nedává skoro smysl
Škoda že na tyhle kecy už nemá sílu chuť náladu MT = taky bys ho časem zase popíral jako u většiny věcí co ti vysvětlil = ale aspoň si ho trapně neurážel
Smutný že ani po asi 60ti letech kdy mraky vzdělanějších schopnějších znalejších než ty bojujou proti emisim a smutný že i proti učivu ZŠ kde ti pančitelka určitě řikala že ropa vznikala 5 milionů let z rostlin a zvířat jen na těch správných místech kde nebyl přístup vzduchu a že to co vznikalo 5 milionů let sme asi z poloviny za pouhý století spotřebovali = takže i přes lepší efektivitu těžby a občas nový naleziště = na 100% relativně brzy DOJDE. Tak i přes to lidi BEZ MOZKU co nepobrali učivo základky = chtěj aby všechno fungovalo postaru. Aspoň dokud tu budou oni = po nich potopa. Zkráceně se tomuhle přístupu v ekonomice řiká = socialismus :-!
Vaculík má rád z důvodu účinnosti dieslový motory = ale nepopírá že sou desítkama miliard zvýhodňovaný = neni BEZ mozku
Navíc s tou účinností se to během let dost změnilo https😐/www.toyotanews.eu/cs/tiskove-zpravy/760-toyota-predstavila-zbrusu-novy-motor-a-prevodovku = koukám že tu už zase nejdou odkazy s https :no:
No benzín už má 40% účinnost hybrid verze 41% = takže tenhle náskok nafty skončil = zůstala JEN nutnost multimiliardovejch subvencí
Že někoho netěší ne nucená elektrifikace ale 60 let trvající snaha o nižší emise která aktuálně došla do toho že Camry 2,5 benzín 160kW se vejde do BUDOUCÍCH emisí = neznamená že neví že je benzín masivně znevýhodńovanej proti naftě = že nafta bez těch desítek miliard dotace zvýhodnění subvence = tak jak správně padlo od toho Vaculíka a Koteckýho = prostě bez toho v osobních autech s běžnym nájezdem do hmotnosti ca 3,5 tuny = nedává skoro smysl
Škoda že na tyhle kecy už nemá sílu chuť náladu MT = taky bys ho časem zase popíral jako u většiny věcí co ti vysvětlil = ale aspoň si ho trapně neurážel
Smutný že ani po asi 60ti letech kdy mraky vzdělanějších schopnějších znalejších než ty bojujou proti emisim a smutný že i proti učivu ZŠ kde ti pančitelka určitě řikala že ropa vznikala 5 milionů let z rostlin a zvířat jen na těch správných místech kde nebyl přístup vzduchu a že to co vznikalo 5 milionů let sme asi z poloviny za pouhý století spotřebovali = takže i přes lepší efektivitu těžby a občas nový naleziště = na 100% relativně brzy DOJDE. Tak i přes to lidi BEZ MOZKU co nepobrali učivo základky = chtěj aby všechno fungovalo postaru. Aspoň dokud tu budou oni = po nich potopa. Zkráceně se tomuhle přístupu v ekonomice řiká = socialismus :-!
Pokud chceš auta s nejnižšími emisemi musíš volit diesel. Opačně to cítí jen ekonomové, co ničemu nerozumí pořádně :no:
NZ = já mám pocit že Vaculík je odborník na auta o několik levelů nad většinou ostatních, ale ne v ekonomickejch věcech 😉
Na tuhle trivialitu https😐/www.finance.cz/…nu-a-nafty-v-eu/ nepotřebuješ Hampla nebo Michla apod. Tohle ví řadovej student
U nás to sou při současnejch cenách zhruba 2 koruny na litr = při 6 miliardách litrů nafty teda asi 12 tisíc milionů korun ročně.
I když by nesrovnatelně lepší rozumnější bylo takovou částkou ročně podpořit lokálně BEZ emisní auta = vodík a elektřinu = tak TO by tady vyvolalo evidentně hromadný infarkty nebo tak něco 😄
Michla sem měl rád ale cena za výtah do ČNB byla moc vysoká. Chápu že to za to stojí ale roky musel říkat věci který mu neseděly rsp. části zas neřikat = prostě sloužit Babišovi = fakt hnus a bylo občas vidět že mu to nevyhovuje. Odměna za to stojí o tom žádná https😐/www.lidovky.cz/…15_ln_domov_krku ale cena fakt vysoká
Asi se snaží to trochu odčinit http😐/www.enviweb.cz/115461 😉
Netetička a nestrýc jezdí jedním velkým SUV a jedním sedanem hybridem = rozdílných značek
Na tuhle trivialitu https😐/www.finance.cz/…nu-a-nafty-v-eu/ nepotřebuješ Hampla nebo Michla apod. Tohle ví řadovej student
U nás to sou při současnejch cenách zhruba 2 koruny na litr = při 6 miliardách litrů nafty teda asi 12 tisíc milionů korun ročně.
I když by nesrovnatelně lepší rozumnější bylo takovou částkou ročně podpořit lokálně BEZ emisní auta = vodík a elektřinu = tak TO by tady vyvolalo evidentně hromadný infarkty nebo tak něco 😄
Michla sem měl rád ale cena za výtah do ČNB byla moc vysoká. Chápu že to za to stojí ale roky musel říkat věci který mu neseděly rsp. části zas neřikat = prostě sloužit Babišovi = fakt hnus a bylo občas vidět že mu to nevyhovuje. Odměna za to stojí o tom žádná https😐/www.lidovky.cz/…15_ln_domov_krku ale cena fakt vysoká
Asi se snaží to trochu odčinit http😐/www.enviweb.cz/115461 😉
Netetička a nestrýc jezdí jedním velkým SUV a jedním sedanem hybridem = rozdílných značek
Poměrně si vybírám co čtu. Mimochodem jsem řadový doktorský student navíc s hendikepem úplně jiného základního magisterského vzdělání. Používám spíše rozum než abych se klonil k názoru na základě jednoho článku navíc pro mě neznámých autorů. Koukám, že tvůj vliv na nerodinu se už projevil 😉
To je hrozná snůška kydů, ten tvůj článek. Ostatně jako asi jakýkoli jiný link, kterým jakože podkládáš své názory.
To nejsou názory twistede = to je znalost = všeobecně známá i pomocí blbýho Google ověřitelená realita. Že TY to nevíš = za to já nemůžu. Že radši vymyslíš že závěry OECD sou hrozný snůšky KYDŮ https😐/oenergetice.cz/…-180-mld-e-rocne stejně jako učivo na školách kam si ty nechodil = k tomu neni moc co říct 😄
Co zkusit hledat chybu ve zpracování dat = ne u OECD a na VŠ a v různejch článcích a novinářích co o tom píšou nebo mluví v televizi na to sem dal taky odkaz, ale u twistedaTSD?
Co zkusit hledat chybu ve zpracování dat = ne u OECD a na VŠ a v různejch článcích a novinářích co o tom píšou nebo mluví v televizi na to sem dal taky odkaz, ale u twistedaTSD?
Tenhle článek je ještě vágnější a méně k tématu, než ten předchozí.
OECD je jasnej hoax zdroj :-!
A otázka je co ty si představuješ pod pojmem vágní 😁
Jak řikám je to CELOSVĚTOVÝ spiknutí = zjednodušeně jedou v něm skoro všichni vzdělaný 😲
Co ten závěrečnej odstavec = tuhle možnost si zvážil? 😉
A otázka je co ty si představuješ pod pojmem vágní 😁
Jak řikám je to CELOSVĚTOVÝ spiknutí = zjednodušeně jedou v něm skoro všichni vzdělaný 😲
Co ten závěrečnej odstavec = tuhle možnost si zvážil? 😉
Myslel jsem, že řeč byla o dieselu, a ty tu postuješ uhelné elektrárny v Číně.
Sorry ale zdá se že právě moc nemyslíš
Nafta prostě JE brutálně zvýhodňovaná = za tržní ceny je v OA bez šance
Proč se to někdo snaží trapně popírat = netušim. Vysvětlíš?
Nafta prostě JE brutálně zvýhodňovaná = za tržní ceny je v OA bez šance
Proč se to někdo snaží trapně popírat = netušim. Vysvětlíš?
Rok 2015...skvele...ako mozes argumentovat niecim co je 5 rokov stare. Je to tak este stale?
Jak vidíš snadno = běží to tak desetiletí
Je to tak este stale? No objemy se ZVĚTŠUJÍ = takže jo může to bejt eště o něco VÍC 😉
Je to tak este stale? No objemy se ZVĚTŠUJÍ = takže jo může to bejt eště o něco VÍC 😉
Su to stare data zbierane od zaciatku 2010 prezentovane v 2015. Dost obsolote. Podobne ako vacsina tvojich odkazov
Cos nepochopil na tom že to mění jen objem = a ten se spíš jen zvětšuje = takže letos to asi třeba naruší covid-19 ale jinak = na tu sumu obecně přece nemá čas nějak moc vliv 😄
Tady se většina diskutujících nedostala přes skutečnost ŽE to tak je = a ty vymejšlíš že se v průběhu let nepatrně mění :-!
Tady se většina diskutujících nedostala přes skutečnost ŽE to tak je = a ty vymejšlíš že se v průběhu let nepatrně mění :-!
U aut typu Fabie mi absence nafty přijde ok, ale tady svoje místo má. :yes:
Bezdotace subvence multimiliard na zvýhodnění tady naprosto nedává smysl = nikdo by si naftu za tržní ceny nekoupil https😐/www.obnovitelne.cz/…-cistou-mobilitu
Smysl funkčně dává nafta až u obřích SUV typu Range Rover = ale i tam je lepší benzín V8 kompresor = a i tam nafta bez umělýho zvýhodnění za tržní ceny moc nevychází = snad jen při fakt obřích nájezdech
Jinak viz Vaculík a Kotecký = až ca od 3,5 tuny. Že sme na to ZVYKLÍ a asi proto to stále část lidí vnímá takhle, maximálně jako teď ty ustoupila z nejmenších aut = to je prostě ten ZVYK
Smysl funkčně dává nafta až u obřích SUV typu Range Rover = ale i tam je lepší benzín V8 kompresor = a i tam nafta bez umělýho zvýhodnění za tržní ceny moc nevychází = snad jen při fakt obřích nájezdech
Jinak viz Vaculík a Kotecký = až ca od 3,5 tuny. Že sme na to ZVYKLÍ a asi proto to stále část lidí vnímá takhle, maximálně jako teď ty ustoupila z nejmenších aut = to je prostě ten ZVYK
Kdyby bylo (PH)EV daňově zatíženo stejně, jako konvenční paliva, nekupoval by to nikdo. Nemluvě o tom, že většina z nich vzniká jako úlitba flotilovým emisím, nebo přímo jako kasička na dotace. Ale proti tomu jsem tě ještě bojovat neviděl.
Ty si tragéd/tka. Na acz si už každému na smiech ale budeš tu kopíroval stále to svoje. Dizel má stále svoje opodstatnenie aj v OA.
Čus.
Čus.
No to bude TEN problém = že to viz ta ČT24 a Vaculík s Koteckým = že když tvý IQ neni pro smích tak víš aspoň to že to NENI nějaký moje 😁
Neuvěřitelná neznalost = fakt neuvěřitelný reakce na věc co si i dítě ZŠ dneska zvládne vygooglit :-!
Prostě BEZ těch miliard umělýho zvýhodňování = za tržní ceny = v OA nafta téměř nedává smysl. Až někde od 3,5 tuny = leda při nějakejch extrémních nájezdech https😐/www.idnes.cz/…aut😲jetiny_fdv
Neuvěřitelná neznalost = fakt neuvěřitelný reakce na věc co si i dítě ZŠ dneska zvládne vygooglit :-!
Prostě BEZ těch miliard umělýho zvýhodňování = za tržní ceny = v OA nafta téměř nedává smysl. Až někde od 3,5 tuny = leda při nějakejch extrémních nájezdech https😐/www.idnes.cz/…aut😲jetiny_fdv
No ještě tu začínej debatu hybrid vs. diesel. https😐/www.youtube.com/watch?…
Ta je zcela BEZ předmětná = prostě když naftu nedotuješ = v OA téměř vůbec neni 😄
Jak jede Prius rsp. stejná technika motor Auris 180 km/h vim = samozřejmě sem vyzkoušel 😁
Omezení u levnejch Toyota hyridů nemá nic společnýho s hybridem = je to vlastně 1stupňová převodovka = v dražších modelech Lexus ta technicky stejná e-CVT jezdí 250 km/h = stejně elektronicky omezenejch 😄
Sou hybridy co jezděj přes 300 km/h = a popravdě je jich VÍC než naftovejch aut co jezdí přes 300 :-!
Jak jede Prius rsp. stejná technika motor Auris 180 km/h vim = samozřejmě sem vyzkoušel 😁
Omezení u levnejch Toyota hyridů nemá nic společnýho s hybridem = je to vlastně 1stupňová převodovka = v dražších modelech Lexus ta technicky stejná e-CVT jezdí 250 km/h = stejně elektronicky omezenejch 😄
Sou hybridy co jezděj přes 300 km/h = a popravdě je jich VÍC než naftovejch aut co jezdí přes 300 :-!
Blbost. Já bych si zážehový motor do auta už nikdy nekoupil. Cena paliva není důležitá. Důležitá je pro mne ekologie.
Jj LOKÁLNĚ BEZ emisní auta to je fakt pokrok
Navíc bez nutnosti ekologicky silně problematickejch https😐/zpravy.aktualne.cz/…5e8ac1f6b220ee8/ na elektřinu extrémně náročnejch https😐/www.lidovky.cz/…45_ln_domov_krku
Sem rád že si prošel tak razantní proměnou ádo = těch lidí co sou nadšený že v desítkách miliard dotujeme zvýhodňujeme subvencujeme naftu = a chtěj to tak dokud nedojde = je tu mezi diskutérama NESKUTEČNĚ moc :no: 😐 ;-\ 😒 😢
Navíc bez nutnosti ekologicky silně problematickejch https😐/zpravy.aktualne.cz/…5e8ac1f6b220ee8/ na elektřinu extrémně náročnejch https😐/www.lidovky.cz/…45_ln_domov_krku
Sem rád že si prošel tak razantní proměnou ádo = těch lidí co sou nadšený že v desítkách miliard dotujeme zvýhodňujeme subvencujeme naftu = a chtěj to tak dokud nedojde = je tu mezi diskutérama NESKUTEČNĚ moc :no: 😐 ;-\ 😒 😢
_beta
4 hviezdičky.
Pritom spotreba ako tank.
To ťaháte hodnotenie náhodne ako králiky z klobúka?
Pritom spotreba ako tank.
To ťaháte hodnotenie náhodne ako králiky z klobúka?
Za 440 nemůžeš v této kategorii čekat ameriku. Value/money 4 hvězdy v suchým triku.
I když mne se to teda nelíbí ani trošku.
I když mne se to teda nelíbí ani trošku.
Taký Duster dostal tri a pol. Čakal by som niečo podobné.
Ako vravím, konzistenciu, nie generátor náhodných čísel.
Ako vravím, konzistenciu, nie generátor náhodných čísel.
A tohle ti snad přijde horší než duster, nebo kde vidíš chybu?
Mrkol som na test a Duster jazdil za 7,5. Táto krabica za 10.
Takže nechápem prečo krabica dostala 4 a Duster 3 a pol.
Takže nechápem prečo krabica dostala 4 a Duster 3 a pol.
Za 10 ovšem jezdí na zcela nevhodný a muzeální benzínový motor. To si naštěstí do toho nikdo nekoupí.
To je fakt PRČA :yes: 😁 :-! :😉
Zdá se že ani přes nekonečný dlouhodobý vysvětlování a nespočet odkazů atd. = se dost lidí nedostalo ani přes ZÁKLADNí metu = že ten rozdíl ve spotřebě nafta benzín je vlastně JEN maloobchodně = v úmyslně POKŘIVENYM prostředí. Že velkoobchodně = je ta spotřeba vlastně ca stejná 😉
No na lidi jako ty by stačilo to co se projednává třeba v německym parlamentu = ZRUŠENÍ těch dotací zvýhodnění subvence nafty. No a za tržní ceny paliva = si nikdo dieslový osobní auto nekoupí 😄
Zdá se že ani přes nekonečný dlouhodobý vysvětlování a nespočet odkazů atd. = se dost lidí nedostalo ani přes ZÁKLADNí metu = že ten rozdíl ve spotřebě nafta benzín je vlastně JEN maloobchodně = v úmyslně POKŘIVENYM prostředí. Že velkoobchodně = je ta spotřeba vlastně ca stejná 😉
No na lidi jako ty by stačilo to co se projednává třeba v německym parlamentu = ZRUŠENÍ těch dotací zvýhodnění subvence nafty. No a za tržní ceny paliva = si nikdo dieslový osobní auto nekoupí 😄
Fakt je, ze pri mojom sukromnom nabehu mi je z pohladu financii jedno ci to ma 6, 8 alebo 10 litrov na 100...ale ten motor je proste zastaraly a nie som si isty ze ho takto o rok esre budu ponukat.
to auto je kvalitne prakticke aj dobre vybavene.. na 5 hviezd to samozrejme nie je ale preco by to nemohlo mat aspon 4 hviezdy... tych par slabin ( vyssia vaha , ci spotreba ) ho nemusia hned zrazat kdesi do podpriemeru ked vacsinu "veci" aj vlastnosti ma solidne a konkurencieschopne .... inak vzdy tie hviezdy treba vztahovat na dany segment/triedu .. a medzi podobne velkymi SUV je nove korando na tom fakt slusne... samozrejme uz Gecko od medveda je uplne ina liga alebo nejaka carrera ci limuzina od lexusu.. ale v triede mainstreamovych SUV velkosti tigiho su 4 hviezdy pre korando podla mna adekvatne ... :yes:
No lebo to jazdí za 10 litrov na sto.
za mna je moc siroke vzhladom k dlzke kasne.... ved je skoro tak siroke ako 6 miestne sorento .. a tym padom posobi aj na predok rozplacnuto a disproporcne k ostatnym rozmerom.... samozrejme ruka v ruke s tym ide aj spotreba ( celny odpor vzduchu ) aj samotna hmotnost ( kazdy centi sirky auta na kasni aj podvozku nabera autu najviac na hmotnosti .. pomerne aj ovela viac ako pridany centi na dlzke ci vyske )
ono kusok s nadhladom to bude asi slusny "tank" ( uz nielen ) do mesta... :yes😒br />
za dane peniaze urcite fajn volba pre niekoho kto nejazdi 30 tisic rocne a chce masivne a solidne auto ale zase nema na /nepotrebuje GLE X5 a podobne kusky uz z ineho sudka...
ono kusok s nadhladom to bude asi slusny "tank" ( uz nielen ) do mesta... :yes😒br />
za dane peniaze urcite fajn volba pre niekoho kto nejazdi 30 tisic rocne a chce masivne a solidne auto ale zase nema na /nepotrebuje GLE X5 a podobne kusky uz z ineho sudka...
mariov8
Když se člověk podívá na čelní plochu a hmotnost toho vozidla, spotřeba není zas tak vysoká. Tím neříkám, že není vyšší než by měla být. U takhle velkého a těžkého auta už benzín se svojí účinností dává smysl jenom při velmi malém nájezdu nebo krátké době vlastnictví.
aj mna prekvapilo ake je to auto na predok siroke a rozplacnute ( vid aj sirka auta na papieri .. je fakt sirocizne ) ... este aj to zalomenie rohov svetiel smerom hore do stran opticky kasnu len a len rozsiruje... ten predok je skutocne plochy a siroky ako letisko ... ale za mna aj dost nefotogenicky a kusok neladi s inak krasne ladenym zbytkom auta... 😒 ... rexton je pre mna dizajnom vydarenejsi.. alebo aj mensie tivoli... toto korando je urcite super pokrok a pohodlne sikovne auto .... ale krasavec to fakt ( aspon za mna ) nie je... kazdopadne yong uz rextonom ukazal ze vie robit dnes aj fakt pekne kusky
s full LED vypadá lépe.
to ano... verim.... aj pekne velke kola vzdy vzhladu auta pomozu .... ale aj tak som kusok sklamany z predku koranda... po rextone som cakal asi "kusok viac" aj z hladiska vizaze ale ako ok.. nie je to skarede to nie... len kusok take na predok akesi zakriknute a nesmele.... facelift je uz teraz na mieste 8-s ... ale tak jasne.. na ten si este par rokov pockame
Jach Priboy
to ma poser.. maloobjemový turbobenzín zatlačí do sedačky až od 2000-2500ot/min. 😲 😲 😲 okamžite zastaviť výrobu tohto paškvilu :no: 😒] ..to predsa musí ťahať už od voľnobehu miminálne ako patlitrove V8
skus toto..
este mi kusok "vadia" predne partie... su docela nefotogenicke a akesi ploche a rozplacnute ... ale inak paradne auto a svoju cielovku si iste najde ( povedzme nejaky pan v strednom veku 40+ s priemernym prijmom zijuci kludne aj kdesi v meste a bez garaze ... ktory zase nepotrebuje na vikendovu chalupu a bezne nakupy sa vozit X6-tkou ) ...
popravde ale mensie tivoli aj vacsi rexton sa mi od yongu pacia oproti korandu daleko viacej :yes:
ja osobne v triede koranda si viem predstavit v reale radsej eclipse s rovnako vykonnym 1,5T ale podstatne zivsim prejavom a pre mna aj s atraktivnejsim dizajnom
inak koncom roka je tu uz aj facelift eclipse crossu... takze bude aj on uz kusok "praktickejsi" minimalne vyhladom vzad kedze pride o to svoje dvojite zadne okno... https😐/cdn.motor1.com/…ft-spy-photo.jpg a mozem ta este potesit ze koncom roka uz pride eclipse cross s faceliftom rovno aj ako plugin hybrid 😉 ( aj ked samozrejme cena tam uz bude uplne inde ako pri ASX )
https😐/s1.cdn.autoevolution.com/…-rendering_1.jpg
https😐/s1.cdn.autoevolution.com/…ing-140772_1.jpg
za mna ten zadok bude uz podstatne lepsi a aj podstatne vzdusnejsie na mna posobi z tych "retusi" ten zadok aj s lepsim vyhladom dozadu voci tomu sucasnemu ... ale inak aj predne svetla sa asi este viac zuzia a viac minimalizuju ale zaroven maska zmohutnie a dostane viac lamiel .. aj logo na maske uz bude ovela vyraznejsie co chvalim.. ( vidim tu v tomto kusok vzor v novom faceliftovanom pajere sport ktore ma tiez uz mohutnejsiu viaclamelovu masku a este mensie kukadla https😐/www.youtube.com/watch?… ) ... popravde ta mohutnejsia maska v kontraste s este uzsimi svetlami vyzera teraz na predku daleko "efektnejsie" ako ta sucasna uzka maska ktora je voci tym vacsim svetlam pomerne "nenapadna" ... rovnako zadok zda sa bude docela pekny s velkym normalnym oknom a decentnymi malymi delenymi svetlami ..a teraz si to predstav s technikou uspesneho PHEV outlanderu... zda sa ze pre nas fandov mitsu sa je na co ( aj okrem ASX alebo L200 ) tento rok este tesit ... ale bic vzdy plieska az na konci ( uplne novy outlander aj PHEV eclipse budu predstavene az koncom roka )
Takže si nech rozumy o 10-ti letých Mercedesech, které jsou šroty a mají nalítáno 300tkm.
https😐/suchen.mobile.de/…uge/details.html?…
Toper jako obycejne zcela mimo.
Koupit si 5 letyho medvěda a být finančně na hraně, to smrdí pláčem a minimálně měsíční jízdenku na MHD při první i střední závadě.