Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2020

Zpět na článek

Hyundai i20 odhaluje interiér. Na Fabii tasí několik es z rukávu

27 komentářů

Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Poněkud nešťastná volba barevné kombinace pro prezentační snímky, ale ok. Neurazí, nenadchne.
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
Vypada jak kdyz pavouci lezou ze světel, skolióza snad vyzařuje z karoserie. Z auta může majitel mít červené oči a exém na ruce. Dýchací problémy způsobeny vdechovaním oleje proti korozi, co chránil díly v lodních kontejnerech. Zivot uvnitř smrdí jak ponožky z pracovních bot a auto na koksu :no:
Avatar - MaxL
MaxL
Tobě to jinak v hlavě jebe😂😂😂
Avatar - JirkaV8
JirkaV8
Jebe není moc slušný výraz, lepší než je.bat je mít mimostný poměr nebo se milovat. Pokud myslíš, že to někdo nemá v hlavě v pořádku tak jde vidět, že o tom bohužel nic moc nevíš. Pohovoř si s pár zaměstnanci a můžeš být mladý, starý, levičák, pravičák, brunet či blonďák ale pochopíš sám, že Hyu je daleko horší, než nějaký módní koronavirus.
Avatar - Avanti
Avanti
Prečo prosím? Kde sa používa ten olej proti korózii? Vážne ma to zaujíma.
jam2015
Mne skôr neštimuje nový i30. Je to bezduchý dizajn, ktorý sa snažia nahnať prednou maskou :no:
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Má to diesel, ruční brzdu a manuální převodovku? Dá se to koupit i bez těch televizí a jakýchsi multimediálních zbytečností? Je to auto, a to má sloužit k pohodlné a bezpečné dopravě z bodu A do bodu B. A to se životností min. 20 let / 500 tis.km. Vše ostatní je v tom šuplíku zbytečný balast.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - zaplosak
zaplosak
Co máte proti automatu?Je to skvělá věc, za pár let i tady bude ve většině aut...
Avatar - kari.laz
kari.laz
Máme dvě ruce, dvě nohy, umíme s nimi pohybovat nezávisle na sobě, třeba jako levou nohu "natáhnout" pravou stlačit, levou rukou držet to kulaté přede mnou a pravou rukou posunout. A tak to střídat sem a tam. Říká se tomu řízení automobilu. Vím, že pro spoustu lidí neuvěřitelná věc, která dle nich ani není možná provést, pro ty vyloženě zdegenerované už to ani v řidičáku neumožňují a mají tam jen skupinu nudy (automat). Ale je dost lidí, kteří se tím (pro tebe) složitým a těžkým procesem baví a užívají si to každým okamžikem za volantem.
Vím, že tu kolují "moudra" o tom, že s manuálem se nedá rozjet na křižovatce a podobně. Ale zase pokud tu jsou tací, které unavuje i přepínání světel (dálkové/tlumené), tak je snad i dobře, že takovým pololeklým rybám za volantem s unuděnou slinou u koutku, umožní automat a všemožné asistenty.
Bohužel pro normální řidiče je výběr čím dál tím menší.
Rasto
Tu zas niekto trpí pocitom, že je jediný na svete, čo vie radiť 😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
Nic takového jsem neřekl
Renoo
Čili normální řidič je ten, který má rád manuál? Chápu, je to zásadní zjednodušení ovládání vozidla a zvýšení komfortu, ale jak se zdá, "opravdový řidič" to asi má rád složitější. Taky by mohli zrušit posilovače, aby to nebylo tak moc jednoduchý točit tím volantem a pro fajnšmekry bych pak volil odstranění zapalování a roztáčeli by motor hezky klikou...
Renoo
Pokud má strejda problém s "multimediální zbytečností" á la pidi obrazovka, když je zároveň k dispozici možnost nadále všechny důležité funkce ovládat tlačítky, nemá už do auta co lozit. Jo a chrochtadlo prostě moc moc moc potřebuje, jelikož lítá po dálnicích každý den, že?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
První dojem = NE. Design Hyundaie prostě nefunguje. Kočkopes. Kočička s pejskem vařili dort.

Věřím, že displaye, ovládání, materiály... všecko ok. Často i lepší než třeba Škoda. Ale ten design... Zvenku ostré hrany, zevnitř oblé linie... Ne.

Přitom inspirace třeba některými prvky nové Sonaty jsou patrné. Ale co na Sonatě funguje skvěle, se tady podle mě míjí účinkem.

Naživo to určitě nebude tak zlé, prostě průměr... Ale je to škoda, když je zbytečně sráží podivný design.
Koumes
Přesně, je to jako když navrhne exterier někdo z evropy a interiér někdo z asie. Ať si každý říká co chce ale u fabia í když to není žádný designový výstřelek tak po usednutí do auta nejsem ničím překvapen. Prostě to co vidím zvenčí na mě čeká í uvnitř. Je to tak jednoduché. Myslím že Hyundai konkrétně interiéry strašně sráží. Některé věci vypadají jak z vietnamské tržnice.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Hmmm...za mne také NE !

Display místo budíků je na prd.
Interier s trčícím tabletem už je bohužel standart..tady ale navypadá nic moc.

Design karoserie je na korejce docela pěkný..to ale nestačí.
Na Fiestu a Polo to nemá ani náhodou.
jam2015
Ten bacuľatý interiér sa snažia priostriť aspoň tými horizontálnymi lištami na palubovke. Ale stále je to málo. 😉
JosefBrofsky
Opravdu pěkné malé auto, a důkaz že to jde ... že malé auto nemusí vypadat jako Fóbie, ale může být hezké. :yes:
Samuel Zámožný
Kolik Vam plati za to, ze do kazdeho clanku a skoro kazdeho nadpisu date zminku o Skodovce? Je to opravdu otravne. 😒
KIaudius
A o čom chceš aby to v Čechách bolo? O Peugeote?
jam2015
A nebyť toho kolotočára Vošického, tak aj u vás by boli emócie pokojnešie 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Měli ho odvolat nejvýše po prvním roce ve funkci. Co tam předváděl, nemá v automotive obdoby.
Gagarin235
Teda na to jak to má být skok do budoucna, výbava z vyšších tříd atd ... je ta páka automatu obrovská.
KIaudius
A čomu to podľa teba vadí? Prvá je ergonómia a príjemné ovládanie, to ostatné až potom.
Avatar - Emel
Emel
Když to studuju v detailech, tak to není špatné. Navázání mřížek ventilace na lištu v palubní desce, normální ovládání ventilace a tak... to vypadá všechno dobře. Jako celek to z toho renderu ale nějak moc nefunguje... asi se mi nelíbí to navázání displeje na budíky, nebo nevím.