Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Knedlikbanan
Idealni bych auto za raketu. To pak bych videl jako ideal audi all a6 pitcho f kombi za 2,7 a nebo mergl c63 bych si, bych videl, bych koupil, v oktavii f kombiku jezdil.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
adamzprahy
Existuje někde ceník / seznam výbavy jinde než u prodejce? Zajímá mě, jestli má B3 na rozdíl od 3er ventilované sedačky.
Auto se mi moc líbí a cena přiměřená, resp. záleží na výbavě, ale je to cenový level klasické 3er s vyšší motorizací a výbavou. Ale nevím jestli na Alpinu taky dávají slevy co se běžně dávají na BMW...
Auto se mi moc líbí a cena přiměřená, resp. záleží na výbavě, ale je to cenový level klasické 3er s vyšší motorizací a výbavou. Ale nevím jestli na Alpinu taky dávají slevy co se běžně dávají na BMW...
Větrané sedačky 3ka nikdy neměla a to platí bohužel i pro Alpinu. Ani v konfigurátoru nejsou: https😐/www.alpina-configurator.com/gb ;-\
Docela vtipným mi přijde fakt, že nelze kombinovat tažné s nezávislým topením.
Docela vtipným mi přijde fakt, že nelze kombinovat tažné s nezávislým topením.
Zahraniční konfigurátor mě nenapadl, díky :yes😒br />
Za sedačky dávám BMW a Alpině :no: 😁
Za sedačky dávám BMW a Alpině :no: 😁
Alpina nic navíc než bmw neumí, u sedaček jsou schopni max. přešít je jinou kůží, zásahy do konstrukce, u odvětrávání poměrně výrazné, jsou mimo jejich schopnosti, možnosti homologace atd. Jinak ale souhlas, absence větraných sedaček u 3er je neomluvitelná chyba.
Jak některé detaily hrají roli... Člověk je jednou zkusí a už nechce jinak. Za mě jsou to právě ventilované sedačky, vyhřívaný volant a HUD.
Londonbridge
Súhlas, tiež veľmi podobný kandidát, v niečom lepší, v niečom horší, ale princíp je rovnaký, teda nadupané auto s parametrami športiaka, ktoré ale odvezie rodinu na dovolenku v pohodlí a luxuse.
Btw. teraz bola porovnávačka prémiových kombíkov na autoe😜resse a z trojice 3er, C-Klasse a V60 zvíťazila trojka, C bola posledná:
it’s third here because its rivals are just slightly better in key areas for an estate. The Mercedes lacks a little practicality and it’s also not as much fun to drive as the BMW. Ale to boli bežné verzie, hot verzie môžu byť na tom inak.
Btw. teraz bola porovnávačka prémiových kombíkov na autoe😜resse a z trojice 3er, C-Klasse a V60 zvíťazila trojka, C bola posledná:
it’s third here because its rivals are just slightly better in key areas for an estate. The Mercedes lacks a little practicality and it’s also not as much fun to drive as the BMW. Ale to boli bežné verzie, hot verzie môžu byť na tom inak.
Never mind about practicality... Staci popocuvat ten zvuk od AMG to nema ani Audi ani BMW , v tom nikto nebude vozit chladnicky. Ja mam napriklad v sedane za priplatok sklopne zadne sedadla a pouzijem to mozno na Vianoce ked kupujem stromcek ale mam aj van ked nahodou... Inak vsetko dojde Delivery a dnes vatsinou zadarmo. C 63 s som preliezal v salone a ked ho nastartovali tak som to skoro podpisal nemat pud sebazachovy uf ... Tazko by som vysvetloval manzelke mesacne splatky £ 1300 ako utiahol by som to este horko tazko ale to by bolo asi na rozvod. 😒
Tak bez debaty, zvuk aemgéčkového osemvalca je paráda. Osobne mi ale viac sedí ten ostrejší, jačavejší zvuk R6 než hlboký, basový zvuk V8.
Mě třeba zvuk amg osmiválců nikdy nebral, je to pořád stejné, v průběhu otáček se charakter zvuku nijak nemění, prostě takové burácení. Neříkám, že to neumí ohromit, ale osobně mám raději vysokootáčkové šestihrnky, R6, B6, (ale i V6, zrovna ty od MB zní povedeně) tomu říkám zajímavý zvuk "s vývojem", navíc u těch řadovek nebo plochých motorů většina toho podstatného zvuku nejde z výfuku, ale z motoru samotného.
Tak nejak su to dobre motory a ja uz tiez nepojdem nikdy do dizlaku aj ked ten 6 valcovy dizel az tak neklepe ako Zetor alebo 4 valec Tdi uz mi lezie pomaly na nervy...
Londonbridge
V8 je V8 ale aj V6 znie tiez pekne sme vymenili 6 V XF dizlak za 6 V XF benzin znie to lepsie je taky nasrdeny hned ked ho nastartujes hlavne teraz v zime ked ide pri starte do vyzsich otacok ako nahnevana osa ... mne osobne sa lubia aj tie bublave zvuky Americkych muscle cars , raz davno ked som pracoval v Kanade som mal Pontiac a Chevrolet sice used cars ale zvuk bol paradny hlavne v podzemnych garazach.Ja uz nechcem naspat do 4 valcovych a ked zrusia vsetky 6 valce zoberem radsej ZIP Cars alebo Uber ;-\
Za mě je B3ka nejlepším baworákem na trhu 😄
Nikdy jsem nepochopil, jaké kompro mají vlastníci Alpiny na BMW, že jim tyhle šaškárny tolik let prochází...
V motorkách - mělo BMW dlouhodobou spolupráci s firmou Touratech. Ten pod jejich křídly vzkvétal a prodával si i svoje vlastní výrobky pro ostatní motocykly. Časem jim dalo BMW nůž na krk a chtěli, aby dělali hlavně pro ně, za nižší ceny a navíc přestali dávat ostatním. Po nějakých strkanicích jim ještě zhoršili dodavatelské podmínky a firma regulérně krachla, BMW odstoupilo od kontraktů a teď ji má jiný majitel, ale BMW jejich výrobky do svých motorek nebere, našlo si jiného dodavatele, Wunderlich a fóra plní fotky rezatého příslušenství k motorkám... to jen tak na okraj. Taky jim dělali reklamu😊
Jinými slovy, vyššího výkonu motoru oproti standardní b58 dosahují čistě cestou mapy, vyšší tlaky turba, více paliva, stejně jako kterýkoliv jiný tuner, žádné leštěné svody ani sání jako v minulosti.
Výbavu v Alpině dostaneš jen takovou, jakou umí bmw, takže nevidím nic, kromě zmíněné iluze "úplně jiného auta", co by dávalo smysl dané ceně. Nikde nepíšu nic o "blbém" tuningu, je to prostě tuning, pokud to někomu smysl dává, tedy utratit těch x tisíc euro za modré budíky, jinou barvu kůže nebo lišty na náraznících, jeho volba, z mého pohledu je to jen čipnutá 340xi.
P.S. Nie som si istý, či nejaký renomovaný výrobca robí tuning M340i za 690 eur. Mrkol som na AC Schnitzer a oni pre aktuálnu M340i ešte čip nemajú, na starú ale stojí 3647 eur.
Ale to není podstatné, reagoval jsem na migova slova, že si s alpinou kupuješ iluzi jiného auta, v tom je podstata.
Retro prvky typické pro Alpinu (design kol, polepy...) na mě (na dnešní dobu) působí spíš hodně rozpačitě, než nádherně.
Takže aktuálne máš jedinú konkurenciu RS4 Avant za 81t eur a C63AMG kombi za 86t. Mercedes má V8 a o 10 kW viac, ale je tiež podstatne drahší. RS4 má naopak nižší výkon a vo výbave jej toho hodne chýba, takže pri dovybavení je drahšia, ako Alpina. No a hoci sa mi exteriérom viac páči Audi(v sonoma green má veľmi blízko k Alpine): http😐/www.driven.co.nz/media/99991949/dscf1879.jpg a vyberal by som práve medzi týmito dvomi, zrejme BY som bral Alpinu pre jej vyšší výkon a lepšiu dynamiku (tiež by som dal prednosť R6 oproti V6, ale to je detail) a jasne vyššiu exkluzivitu (popri Alpine pôsobí Audi ako masovka).