Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePříchod Dodge Durango SRT Hellcat odhaluje upoutávka na Rychle a zběsile 9
12 komentářů
Knedlikbanan
Uz takhle je challenger v8 neriditelna zvejkacka a ted to dame do SUV. Chran nas pred timhle nesmyslem. Tady to nastesti moc nepotkas, za svoje money chujovina a bida uvnitr a hlavne tohle fakt nechces videt nakotleny v zatacce s mamelukem za volantem. V USA na dalnici a čau. Born in the USA and kaput too.
Challeger je zadokolka a toto je 4x4
Jeep Grand Cherokee TrackHawk funguje dobře, jen v Brně se jich třeba prodalo v ofiko zastoupení 7, takže ne jen pro ameriku a že to nepotkáš, já už potkal a okresku si to dávalo pěkně a rovinka to byl start hvězdné lodi Enterprise na warp
Jeep Grand Cherokee TrackHawk funguje dobře, jen v Brně se jich třeba prodalo v ofiko zastoupení 7, takže ne jen pro ameriku a že to nepotkáš, já už potkal a okresku si to dávalo pěkně a rovinka to byl start hvězdné lodi Enterprise na warp
Haha, Challengerů hellcat je tu asi 25 a k tomu tak 18 Chargerů, kdbys to vzal kompletně s V8 HEMi tak Chargerů je tu tak 100 a Challengerů tak 300 😄
Fakt to nikdo nekupuje 😄
Tedka sem potkal RAMku cestou do práce a v Chargeru V8 sem seděl já 😄
Zatáčí to dobře, neboj. Samozřejmě má to 1,8-2 tuny, takže fyziku neokecáš.
Fakt to nikdo nekupuje 😄
Tedka sem potkal RAMku cestou do práce a v Chargeru V8 sem seděl já 😄
Zatáčí to dobře, neboj. Samozřejmě má to 1,8-2 tuny, takže fyziku neokecáš.
Jak dlouho to majitele maji ty auta? Kazdej druhej to zkusi a pošle dál. Ale to neva, je jich tu dost a mame tu ameriku. Kdyz nemuze klaun do usa, prijde amerika k nam. Jo byl sem v usa, ale hrat si tady v lodi na kapitana amerika kdyz stojis v zacpe a jebes se okolo panelaku je sranda. To se trochu tluce oproti místum v usa jako colorado springs, santa barbara a nebo savannah. Nevadi. Vsecko co je big je prece good? No neni 😘
něteří už dost dlouho. Odpoledne sem potkal v Letnanech černej Challenger zrovna.
A jakej je rozdíl skákat v zácpě ve Smartu za 6,5 litru nebo v Chargeru s LPG co bere v přepočtu na ceny benzínu v koloně 9 litrů?
Jestli ti ty dva litry stojí za to jezdit denně Smartem nebo litr za 3válcovou šáde, tak proti gustu. Já radši jedu v tom Chargeru. A když je šance, tak tu kolonu i objedu protože 390 hp má z kolony obvykle dost málo aut....
A jakej je rozdíl skákat v zácpě ve Smartu za 6,5 litru nebo v Chargeru s LPG co bere v přepočtu na ceny benzínu v koloně 9 litrů?
Jestli ti ty dva litry stojí za to jezdit denně Smartem nebo litr za 3válcovou šáde, tak proti gustu. Já radši jedu v tom Chargeru. A když je šance, tak tu kolonu i objedu protože 390 hp má z kolony obvykle dost málo aut....
Když už, tak Challenger je Made in Canada a podvozkově Mercedes. To ale určitě víš. Ale s HTP pod kapotou ti to může být celkem jedno. 😁
Jo uzij si htp, kazdymu podle jeho chuti. Ja se taky podle chuti svezu v mustangu nebo mini cooperu, mam benzín rad. A jo, podvozek ze staryho merglu je zaruka kvalitni jizdy na nasich okreskach, to sem uplne zapomnel. A ano, Kanada je jina zeme než USA. Ty podminky pro jizdu a respektive jizdni vlastnosti pak vyjdou jinak. Hodne stesti s kocickou z pekla mucinky.
Charger, Challenger a 300 se dělaj v jedný fabrice, Brampton Assembly Plant v Kanadě. Převodovky st. ZF v lincenci a manuály Tremec. Podovozek je výrazně inovovaný MB S a Eklase. Motory vlastní americké
palix
Pozerám, že "Američania" žijú asi v inom svete ako my v EU. Tu sa pomaly aj veľké SUV robia s 1,0 T motorom, plánujú sa zákazy predajov áut so spaľovacími motormi, aktivisti protestujú na autosalónoch... A "oni" si jednoducho predstavia Dodge Durango SRT Hellcat.
Človeka len mrzí, že podmienky nie sú rovnaké. Kým my tu máme stále väčšie omedzenia, iné o dosť väčšie krajiny na to úplne kašlú a veselo znečisťujú ovzdušie stále zvyšujúcim sa tempom...
Človeka len mrzí, že podmienky nie sú rovnaké. Kým my tu máme stále väčšie omedzenia, iné o dosť väčšie krajiny na to úplne kašlú a veselo znečisťujú ovzdušie stále zvyšujúcim sa tempom...
Odstěhuj se. Asi to budeme muset udělat časem všichni a vypadnout z EU někam, kde maj rozum.
Jo Japonsko chce stavět 20 nových elektráren - UHELNYCH. Gretu švihne 😄 😄
Jo Japonsko chce stavět 20 nových elektráren - UHELNYCH. Gretu švihne 😄 😄
Mne ani tak nevadí, že nemáme motory V8, vysoké výkony, emisie... Skôr ide o to, že tu v EU sa obmedzujeme a zvyšok sveta nie. Ak to tak ostane, tak my si zničíme ekonomiky, ničomu veľmi nepomôžeme a "oni" sa budú smiať a veselo ničiť planétu ďalej. Keď si predstavím v hlavne obraz nejakého "EKO-ignoranta" - zjaví sa mi obraz prezidenta USA D.T. 😊.
Čo sa áut týka, stačí mi, že stále existujú výrobcovia, ktorí idú správnym smerom (z môjho pohľadu). Mimoriadne sympatie má u mňa Mazda s ich smerovaním a názormi. Rovnako aj ďalší japonskí výrobcovia sú v istých veciach opatrní. Sympatické sú mi aj hybridy od Toyoty... Ak by som kupoval auto dnes, predpokladám, že by som skončil znova u "Japonca".
Teraz som niekde čítal článok o najkradnutejších autách v Nemecku😒br /> 1. Mazda CX-5
2. BMW X6 M
3. Toyota RAV 4
...
Tak ma napadlo - prečo sú na 1. a 3. mieste práve tieto značky? Samozrejme sa zrejme stále viac prejavuje japonská kvalita. Predpokladám tiež, že😒br /> - Mazda = konzervatívnejší prístup a technológie, ktoré stále lákajú stále viac zákazníkov + dizajn
- Toyota - hybridné technológie
Zrejme určitý zákazník sa už prejedol prístupu iných automobiliek (maličký motor v stále väčších autách...), alebo ešte nedozrel na zmenu.
Čo sa áut týka, stačí mi, že stále existujú výrobcovia, ktorí idú správnym smerom (z môjho pohľadu). Mimoriadne sympatie má u mňa Mazda s ich smerovaním a názormi. Rovnako aj ďalší japonskí výrobcovia sú v istých veciach opatrní. Sympatické sú mi aj hybridy od Toyoty... Ak by som kupoval auto dnes, predpokladám, že by som skončil znova u "Japonca".
Teraz som niekde čítal článok o najkradnutejších autách v Nemecku😒br /> 1. Mazda CX-5
2. BMW X6 M
3. Toyota RAV 4
...
Tak ma napadlo - prečo sú na 1. a 3. mieste práve tieto značky? Samozrejme sa zrejme stále viac prejavuje japonská kvalita. Predpokladám tiež, že😒br /> - Mazda = konzervatívnejší prístup a technológie, ktoré stále lákajú stále viac zákazníkov + dizajn
- Toyota - hybridné technológie
Zrejme určitý zákazník sa už prejedol prístupu iných automobiliek (maličký motor v stále väčších autách...), alebo ešte nedozrel na zmenu.
Dodge se profilu jako výrobce sportovních a nabušených kár, vlastně spolu s Cadillacem a jeho CT6-V dneska jediný americký značky, mající v protfoliu nějakou ostřejší verzi sedanů a SUV.
Protože Ford, Chevrolet maj jen kupé a kabrio a ostatní nemaj ostřejšího nic, dokonce už ani tu V8 (buick, lincoln, )
Jen by to chtělo něco udělat s interiéry, jsou staré z roku 2010, ještě z vývoje Cerberusu, jen trošku předělané díky jiným převodovkám (středový tunel a volič) a jiný kryt volantua to je málo...