Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Uniklá tabulka prozrazuje výkon ostrých verzí VW Golf. Od GTI až po R

23 komentářů

Avatar - white label
white label
Tuhle tabulku jsme řešili pod fotosoutěží už v pondělí, měli byste být rychlejší...
Avatar - iudex
iudex
jj, asi redaktor čítal motor1 až dnes 😉 https😐/www.motor1.com/…-gti-horsepower/
Anonym
jj, tohle vím několik tejdnů.
Akorát to silnější GTI asi nebude letos.
Normál GTI a Rko jo.
Avatar - iudex
iudex
Postupnosť je vždy rovnaká, najprv GTI, potom R a nakoniec "spešl verzia" GTI, teda TCR. Pričom práve tá posledná vyzerá najzaujímavejšie.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - iudex
iudex
Ad "Nový Golf GTI se představí s výkonem 180 kW (245 k), což znamená nárůst o 18 kW oproti standardnímu Golfu GTI minulé generace a 11 kW oproti Golfu GTI s paketem Performance."
Chcelo by to uviesť veci na pravú mieru. Uvedený nárast platí, ak sa bavíme o Golfe GTI pred faceliftom, vtedy skutočne boli výkony GTI 162, resp. 169 kW. Ale po facelifte sa predsa výkony GTI zvýšili, štandard stúpol na 169 kW a Performance na 180 kW, po WLTP sa základ vypustil úplne a predáva(la) sa len 180 kW verzia. Teda oproti aktuálnemu stavu tak nové (non-TCR) GTI nepredstavuje žiaden výkonový nárast.
Mino 1
tých ostrých Golfov nejako málo, Antone Pavloviči? Mohli prihodiť ešte aspoň ďalších 5, odstupňovaných po 10 koní, nech je to ešte prehľadnejšie :-!
Avatar - iudex
iudex
Sú len tri, tak ako doteraz: GTI, TCR a R. Hybrid za hotheč nepovažujem, nominálny výkon nie je všetko a GT nemá ani len výkon, to je normálny silnejší naftiak, plus dízel z princípu nebude hot.
A rozdelené je to veľmi logicky: GTI ako univerzál pre každú situáciu; TCR pre tých, ktorí to myslia vážnejšie a chcú občas vybehnúť aj na okruh. A R je štvorkolka, zase iná liga ako GTI.
Dve či tri verzie hothečov má väčšina konkurencie (Focus ST a RS, i30N a M Performance, Megane RS, RS Trophy, Trophy R...)
Mino 1
Myslel som to ako nadsadzku 😉
Ale suhlas, ze GTE ani GTD sa za ostre nacinie povazovat nedaju a v dnesnej dobe uz pomaly ani obycajne GTI.
simson33
Za ostré náčinie snad nelze považovat GTI v žádné generaci. Výjimka je snad jen limitovaný Clubsport S bez zadních sedaček. Já vidím doménu GTI především ve spojení výkonu s každodenní použitelností.
Bradley
Takze to bylo eRko na ty fotce z pondelka. No ale stejne ty kola jsou divny. To uz radsi ASXo a nebo Peugeot, nevim jakej typ ale s tim novim vnitrkem jak neni videt na budiky 😀
Avatar - iudex
iudex
Ty si sa vypracoval na solídneho trolla, ďalší z radu čakateľov na hate list.
Market
Alebo nech skusi Segway, este aj usetri. :-!
simson33
Jsem zvědavý, jestli VW alespoň u sportovních verzí doplní do výbavy ty plynové vzpěry kapoty. Golf R s titanovým výfukem a další výbavou skoro za 1,5 mega bude s tyčkou vypadat blbě...
Avatar - white label
white label
Asi chtějí, aby si pod tu kapotu vůbec nelezl a se vším si přijel do značkovwé servisu za ty správwné ceny, včetně dolévání kapaliny do otřikovačů. A u sport. verzí už bych to nečekal vůbec, tam to svedou na úsporu hmotnosti.
Už jsem to tu kritizoval, naposledy měl tyčku G3, takže je to velmi dlouhý krok zpět, ještě se můžou znovu vrátit k prutové anténě (G5 po "face") a bude to "retro" kompletní.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Kdyby tohle bylo jediným šetřením, to by ještě bylo fajn.Vypadá to sice hloupě, ale v reálu by mi to bylo úplně jedno.
Avatar - white label
white label
Jediným určitě není, ale je to příklad šetření na nesprávném místě.
simson33
Je taky zajímavé, jak pomalu vw sune Octavii nad Golf. A nejde jen o ty vzpěry, které Octavia má, ale třeba i ergoactive sedadla. Octavia je má v kůži, zatímco Golf jen v látce.
Avatar - wakantanka
wakantanka
No ale na lepšie sa ľahšie zvyká a zvyk je železná košeľa. 😊 Teda ak bol človek doteraz zvyknutý dlhé roky len otvoriť a viac sa nestarať, teraz dostane v lepšom prípade po hlave. 😊
Jasne, nie je to nejaká podstatná vec pri kúpe, ale keď šetrili tam, tak kde ešte a ako?
freferg
GTE je zklamání. Hybridy začínají vypadat zajímavě, ale ta jejich kombinace 110kW s tím jejich "poměrově" slabým elektromotorem je k smíchu. Součtově to dá sice vcelku zajímavých 180kW, ale čistě elektricky je zrychlení asi 20 sekund(Superb). Měli by se poučit u Tesly: Nejzajímavější varianta je Performance. Třeba nechat pro klasické výbavy aktuální kombinaci hybridu a pro GTE najít nějakou lepší kombinaci, kde by mohli využít to propojení dvou pohonů.
Šimpanz
20 sekund je blbost, elektromotor má 85 kW, takže 20 sekund leda se zataženou ruční brzdou. Passat GTE má v EV módu naměřených 0-100 za 11,7 sec. Superb to bude mít plus mínus desetinka stejné a Golf GTE, který má o 20kW silnější elektromotor to bude mít někde kolem 10, pro městkou jízdu zcela dostačující.
https😐/www.youtube.com/watch?…
viz komentář pod videem.
GTE Mode 218hp & 400nm
0-100 Manual mode: 7.4
0-100 Drive Mode: 7.8
60-100 Drive mode: 4.2

Hybrid Mode 156hp & 260nm
0-100 Manual mode: 10.1
0-100 Drive mode: 10.3
60-100 Drive mode: 5.4

E-Mode 115hp & 270nm
0-100 Drive mode: 11.7

Bonus Hybrid mode with kickdown function, then the car has full HP available as GTE mode has, but there is no fake sound from the engine then.
0-100 Drive mode: 7.7
60-100 Drive mode: 4.4
Bradley
To me taky zajima. To je u hot hatch velice dulezite zda to bude mit plynove vzpery. Bravo!
simson33
Z tvého příspěvku lze odhadnout, že mezi kupující Golfu GTI nepatříš. Těm co ho kupují, to jedno opravdu, ale opravdu není! 😉