Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVolkswagen neuhlídal nový Golf GTI, na Instagram unikla první fotka bez maskování
100 komentářů
Emel
2
Jednou z nejdůležitějších premiér minulého roku byl bezesporu i nový Volkswagen Golf osmé generace, který má však stále čím představit? 😄
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ptr078
Mohli vybrat krajsie disky
Súhlas, toto nie je úplne ono, je to taká minimálna zmena oproti doterajším Milton Keynes, ktoré boli na GTI 7,5: https😐/farm5.staticflickr.com/…f88854c2e9_c.jpg
Oveľa viac sa mi páčili Austiny na predfaceliftovom GTI 7: https😐/www.hamiltonautomobielen.nl/wp-content/uploads/2019/01/Yb8mRzXwTeGCfbcOtKvrUw-1280x853.jpg
Oveľa viac sa mi páčili Austiny na predfaceliftovom GTI 7: https😐/www.hamiltonautomobielen.nl/wp-content/uploads/2019/01/Yb8mRzXwTeGCfbcOtKvrUw-1280x853.jpg
Budeš si moct vybrat sám. Nebudou jen jedny.
Ja si nevyberiem, kombi nebude
"R" možná jo. Takto nevzdávej. 😄
Ja momentalne hladam kombi benzin, +- 250 koni
Skoda, ze kombi... Ja mam v ponuke moj HH s manualom.
Kombi musi byt, potrebujem vozit vzduch vzadu 😉
Vždyť R bude mít 320 koní. To je zase moc?
320 je moc? Taky dvoulitr.
Rko je uz podla mna drahe za to co to je, za tu cenu sa da realne uz kupit kadeco ine, momentalne mam dobru ponuku na 508 gt sw a minulu generaciu bmw 340 mpaket
330ix
Dealer mi ponuka predvadzacku 340i min. Generaciu za vypredajovu cenu. Nova 330ix s nejakou vybavou je niekde kolo 60k teraz
... idealne nova 340ix 😊 uprimne...potencial 40i vyuzijes minimalne, resp. skoro vobec ... a 30i v novej 3er je skvely, hoci sa uz nejedna o 6valec. ak by som si mal vybrat rodinné kombi, tak 330ix Ti da vsetko co potrebujes ...motor ma dostatocny vykon aj na sportovu jazdu.
inak nova 508 je krasne auto ( teda podla mojho nazoru ), ale povedal by som, ze vnutorny priestor je mensi ako v minulej generacii 3er. motor je 1,6 ( nema okolo 250hp 😊 ) a je len s pohonom prednej napravy ... myslim az PHEV je 4x4.
inak nova 508 je krasne auto ( teda podla mojho nazoru ), ale povedal by som, ze vnutorny priestor je mensi ako v minulej generacii 3er. motor je 1,6 ( nema okolo 250hp 😊 ) a je len s pohonom prednej napravy ... myslim az PHEV je 4x4.
Mam slubenu 508 zaciatkom marca na skusku tak uvidim ako mi sadne hlavne interier, 3ka kombi sa iba zacala predavat, tak je zatial draha, ale na 330i pozeram a je to kandidat, 340 by som chcel mat, ale ako si pisal, ja to pri dialnicnych presunoch nevyuzijem
nejde ani o to, ze jazdis vacsinou dialnice. nova 340ix ma 374hp, ktore normalny vodic na cestach nedokaze vyuzit...jedine ak by si s tym autom chodil na okruh ( co podla mna robit nebudes ). 0-100 da za 4,4s, vies bez problemov jazdit za 8,5l, skvely zvuk a spolahlivost. ak mas budget na novu 340ix, tak si ju kup ... urcite nebudes lutovat, pretoze, to auto za tie peniaze jednoducho stoji a nic lepsie sa dnes kupit v tejto kategorii neda. 340ix je ale v 3er overpowered. nova 330ix je na druhej strane idealna volba pre sportovy model v strednej triede. 0-100 za 5,5s ... a toto je zrychlenie, ktore realne vyuzivat budes - napriklad pri predbiehani na dialnici. motor ma silu a rezervu aby si zachoval vybornu dynamiku aj pri vysokej zatazi ( dialnica, plne obsadene auto ). vyborny zvuk je bonus navyse.
Možno drobný problém je v tom, že za tú cenu novej 330i dostane starú 340i. A to je dilema, modernejšie auto s o triedu lepším interiérom, ale plebejským štvorvalcom vs. generáciu staršie auto s jedným z najlepších motorov na svete: https😐/www.bmwblog.com/…-from-wardsaut👋
ved toto 😊 ale myslim si, ze nova 330ix je "kus" lepsieho auta ako stara 340ix ... stara 3er ma "len" ten famozny 6valec ... nova 330ix ma vlastne vsetko na to, aby sa jednalo o skvele auto. 30i je sice "len" 4 valec, ale ide o vyborny motor. ked si potom uvedomim, ze uz aj mercedes chce davat do AMG63 4 valec s elektromotorm, tak 4valec uz asi nebude az taka "nadavka". na druhej strane sa dnes na 40i motorizacie caka vyrazne dlhsie ako na cokolvek ine / s vynimkou 45e - kde je vlastne zase ten isty 40i / - je po nich mimoriadny dopyt. zrejme sa ludia obavaju, ze ich za chvilu BMW zrusi kvoli normam CO2 ... resp. ze ich cena pojde vyrazne hore.
Plne súhlasím, že stará 340i má "len" ten šesťvalec. Bez neho to auto nestojí za tie peniaze. Ale pre mňa je motor najdôležitejšou časťou auta. A práve ten famózny R6 posúva auto o level vyššie a robí z 340i to, čím je.
Neviem, ako jazdí 330i, skúšal som ho zohnať na zvezenie, ale nepodarilo sa. Novú 3er som tak jazdil iba s obligátnym 20d a to je práve to, o čom píšem vyššie, teda že pre mňa auto robí motor: 320d fajn auto, ale motor to zabíja a robí z neho "len" dobrý služobák, za ktorý by som nikdy tie peniaze nedal. Ale verím, že 3éi bude na tom o dosť lepšie.
Neviem, ako jazdí 330i, skúšal som ho zohnať na zvezenie, ale nepodarilo sa. Novú 3er som tak jazdil iba s obligátnym 20d a to je práve to, o čom píšem vyššie, teda že pre mňa auto robí motor: 320d fajn auto, ale motor to zabíja a robí z neho "len" dobrý služobák, za ktorý by som nikdy tie peniaze nedal. Ale verím, že 3éi bude na tom o dosť lepšie.
To je problém celé prémie od střední třídy nahoru. S R4 (v horším případě v R4 dieselu) to pro mě není plnohodnotná prémie..., ale většina lidí to zřejmě vidí jinak a prodává obal, nikoli obsah, typicky Volvo, ale nejen to.
ericn
Tak nevim, jestli tohle má být sportovní model golfu nebo digihra? Ty displeje uvnitř se mi tak nějak nelíbí, spíš bych řekl, že odvádí pozornost. Tak nějak mám ty klasický budíky raději... Design je subjektivní záležitost, ale ten předek se tak něja překousnout nedá 😒
suhlas... aspon v tejto sportovej verzii mohli ten pristojovy stit nejako tomu aj nalezite prisposobit a privodit vodicovu aj sportovu atmosferu ... klasicke budiky by tu boli daleko lepsie suhlasim .. aj disky su tu tiez divne... nepasuju mi tam vobec... a ani to kridlo na piatych dverach sa mi nelubi vzhladom k prudko az s skoro kolmo sa zvazujucej zadnej cast... posobi neprirodzene a maximalne dorobene.. skoda.. focus tieto top kusky vizualne zvlada lepsie.. alebo aj leon a dalsi
Tys fakt doteď nepochopil, že na fotkách interieru není GTI?
Vážně?
Vážně?
a ten nebodaj dostane tubusy? alebo to bude rovnake displejove peklo ako tu .. co tipujes?
Ne bude to to samý, ale prostě hezčí. Volant, pedály, dekory atd.
Bohužel, displeje lidi chtějí. Je to zlo. :no:
Bohužel, displeje lidi chtějí. Je to zlo. :no:
ten pocit ked bezny golfik sa ti paci viac... sila 😢
a pockaj este na R-ko.. s nejakymi tmavymi diskami jak noc .. to bude predpokladam ten pravy vrchol krasy a atraktivity celeho golfu 8-s ...
a pockaj este na R-ko.. s nejakymi tmavymi diskami jak noc .. to bude predpokladam ten pravy vrchol krasy a atraktivity celeho golfu 8-s ...
Je jasné, že "displeje lidé chtějí". Ale jen někteří, nejspíše mladší generace. Tak proč sakra neudělali taky volitelnou normální verzi palubky s normálmi budíky a tlačítky?!!
Čert vem budíky. Ty se budou dát nastavit do nějakýho koukatelnýho módu, ale to všechno dotykový to je hrozná móda. To si už nenastavíš ani klimu. A místa vzadu teda hodně pomálu. To je taková jedničková Oktávka. Nohy vražený řidičoj do zad. To je hodně velkej průser. Kam si dá nohy dítě na autosedačce teda nevím.
iudex
A takto by mal vyzerať predok: https😐/www.autocar.co.uk/sites/autocar.co.uk/files/styles/gallery_slide/public/images/car-reviews/first-drives/legacy/vw_golf_gti_2019acover.jpg?itok=vpl_Ijkt
Ledky trochu ala Ceed GT
Jj, je to trochu zvláštne, ale objavilo sa to na viacerých renderoch, teda zrejme vychádzajú informácií o takýchto LED, resp. zo spyshots, teda na tom niečo bude. Uvidíme.
Táto móda mi príde trošku divná. Od športovo ladeného modelu by som čakal výraznejšie odlíšenie, na prvý pohľad to na ceste pomaly nerozoznáš od štandardného modelu za polovičnú cenu.
asi tak... presne... velmi dobra poznamka ...a dat aj na klasicky golfik nejake paradne 19tky tak vyzera este a lepsie ako tento gti kusok s nepodarenym bodykitom za dvojnasobnu cenu ... presne .. brutal :yes:
To by mi zase tak moc nevadilo. Jen decentní sportovnější detaily mi u HH přijdou v pořádku. Určitě lepší, než Civic, který je jak výtvor tuzéra z garáže v devadesátkách (vzhledově)
I na mě je Type-R sice už trochu moc, ale pořad lepši než ostudny Golf R, ktery je pravym opakem a i to stale usedle GTI vypada odvažněji.
hmm, vec vkusu. zalezi, ci si auto kupuje niekto pre svoje potesenie, alebo preto, ze chce "zaujat" okolie / a zrejme si tym nieco kompenzuje 😄 / ... ja osobne preferujem sportove modely, ktore su tazsie rozpoznatelne pre laika / prezradi ich snad az zvuk motora /. jednoducho si kupujem auta pre seba a posledne o co mam zaujem, je pozornost okolia. prave preto pokladam GTI a R za auta s vybornym dizajnom.
Aha takže honda stvořila designově auto pro ty co si chtěji něco dokazovat.
No, ale je fakt, že Type-R je da se řict auto pro potěšeni což se zrovna o R natož GTI neda zrovna řict.
No, ale je fakt, že Type-R je da se řict auto pro potěšeni což se zrovna o R natož GTI neda zrovna řict.
ja by som charakterizoval dizajn Type R poslednych generacii ako "preafektovany" ... ze sa niekomu paci ? jasne, dizajn je vec vkusu. napriklad Type R okolo roku 2004 bol naopak velmi podareny a vkusny,
ked teda pises, ze R a GTI neumoznuju potesenie z jazdy, tak mi prosim napis, kolko Golfov GTI a R si vlastnil / jazdil ? budem hadat ... ani jeden. GTI a R su vyborne vykonne HH, ktore su pohodlne na bezne denne jazdenie, ale aj na sportovejsiu jazdu..dokonca sa s nimi da vyblaznit na okruhoch. ludia, ktori jazdili Type R aj Rko / co Ty jednoznacne nie si / sa vacsinou zhoduju, ze sa jedna o velmi podobne dobre auta.
je len par "promile" soferov, ktori skutocne dokazu ocenit a vyuzit sportove auta a jazdit s nimi sportovo. potom je tu taka skupina "smiesnych typkov", ktori na webe hejtuju a vystupuju ako "pseudo-puristi", pre ktorych je jedine spravne auto RWD s manualom a aspon 6V plochym benzinovym motorom. ze take auto nikdy nevlastnili, nejazdili a jazdit nebudu je uz druha vec.
ked teda pises, ze R a GTI neumoznuju potesenie z jazdy, tak mi prosim napis, kolko Golfov GTI a R si vlastnil / jazdil ? budem hadat ... ani jeden. GTI a R su vyborne vykonne HH, ktore su pohodlne na bezne denne jazdenie, ale aj na sportovejsiu jazdu..dokonca sa s nimi da vyblaznit na okruhoch. ludia, ktori jazdili Type R aj Rko / co Ty jednoznacne nie si / sa vacsinou zhoduju, ze sa jedna o velmi podobne dobre auta.
je len par "promile" soferov, ktori skutocne dokazu ocenit a vyuzit sportove auta a jazdit s nimi sportovo. potom je tu taka skupina "smiesnych typkov", ktori na webe hejtuju a vystupuju ako "pseudo-puristi", pre ktorych je jedine spravne auto RWD s manualom a aspon 6V plochym benzinovym motorom. ze take auto nikdy nevlastnili, nejazdili a jazdit nebudu je uz druha vec.
Ano odhadl si mě přsně. Ja totiž nevlastnim vubec žadny HH. Ale prošel jsem si několik zahraničnich diskuzi a celkově vzato je to jak přes kopirak. Pokud chceš obrazně řečeno roztahnout hubu tak určitě nepujdeš pro HH od koncernu se kteryma je to jako jit do divadla. A např. s tim Type R je to jako jit na rokovy koncert.
Ja už třeba vnimam jen to, že omezeni je v manualnim řazeni, kde u koncernu mam smulu. Dalši poznatky jsou třeba sedadla, kdy samotni majitele poukazuji na "mizernějši" bočni podporu, ktera ne že by byla nedostatečna co se velikosti tyče, ale je čistě zaměřena na komfort takže bočnice jsou jak z blata. Prostě HH kde je v ramci třidy nějaka nekompromistnost či větši urvalost jsou u koncernu sproste slova.
Ja už třeba vnimam jen to, že omezeni je v manualnim řazeni, kde u koncernu mam smulu. Dalši poznatky jsou třeba sedadla, kdy samotni majitele poukazuji na "mizernějši" bočni podporu, ktera ne že by byla nedostatečna co se velikosti tyče, ale je čistě zaměřena na komfort takže bočnice jsou jak z blata. Prostě HH kde je v ramci třidy nějaka nekompromistnost či větši urvalost jsou u koncernu sproste slova.
ano a obe vystupenia, ak pouzijem Tvoju analogiu, "opera v divadle" ako aj "rockovy koncert" budu vyborne. len uplny ignorant jedneho, ci druheho "podujatia" moze hejtovat to druhe. oba HH su vyborne. Type R je surovejsi a R uhladenejsi, lepsie pouzitelny aj pre bezne denne jazdenie. vzhladom k tomu, ze len velmi velmi mala skupina majitelov bude jazdit na tychto autach skutocne sportovo / je s tym spojena vysoka spotreba, caste menenie gum, rychlejsie opotrebovanie motora a pod. / tak ja by som volil R bez ohladu na dizajn. je to ale moja preferencia a chapem ludi, ktori preferuju Type R.
Ja nevim jestli maš nějakou zkušenost s TYPE R. Ale ja se třeba domnival a i některe testy tomu davaji vahu, že TYPE R je v ramci třidy dost nekompromisni a v běžnem životě huř použitelny. Jenže tohle udajně vubec neni pravda a TYPE R je prej velice dobry společnik na každodenni použiti a je třeba kultivovanějši než i30N P a to i přesto, že je v zakladu na 20". Tak vyborny je to udajně HH a vlastně i tohle je jeden z duvodu proč je spolu s fiestou ST považovan za nejlepši HH na součastnem trhu. Ne u testeru, ale od lidi kteři jsou majitele ruznych HH a kteři maji zkušenosti i s jinymmi HH.
Tu máš ukážku tej použiteľnosti type R na denné jazdenie: https😐/dads.rajce.idnes.cz/fotos/#…
Od reálneho majiteľa, ktorý na tých bežných cestách rozťal gumu už tuším dvakrát.
Od reálneho majiteľa, ktorý na tých bežných cestách rozťal gumu už tuším dvakrát.
Hele, ženska a nejen ta ti rozvaři i balonovity 15" rafek. Ale zrovna prakticky se mi ty 20" taky nezamlouvaji i když je to v komlexu detail tak i s nim musiš každodenně žit. Proto je u mě plus, když tato kategorie umožni obout menši kola. Jen jsem měl za to, že na 20" je nižši středni nepoužitelna co do kultivovanosti, ale pravě Type R tohle udajně velice pěkně vyvraci. Ale ta praktičnost se u nich opravdu dřiv nebo později s největši pravděpodobnosti "vymsti" bez ohledu na to jakej si řidič.
Ty sériové 20" pneu jsou při tak malém obvodu kola naprostý nesmysl, proti 19" nepřinášejí žádnou výhodu, naopak.
Tak snad tobě nemusim vysvětlovat co v praxi znamenaji větši/menši disky...a čim jdeš o třidu niže tim vic jde o citlivějši zaležitost. Ja pozoruji rozdily ve stejne velikosti u ruznych gum a že je to někdy opravdu zajimava loterie, ktera dokaže značně ovlivnit situaci o tom ti snad nemusim vypravět.
Jasně idealni je a vždy bude osobni zkušenost. To však znamena mit kde co v ruce a mit přime srovnani a vlastně povětšinou je to vyloučeno a jsi odkazan na zkušenost druhych.
Ja mam teď třeba konkretně v hlavě srovnani zimnich barumek a continentalu. A vim jedno, barumky byť jsou za fajn cenu si v součastne době rozhodně nepořidim. Navic poznatek, že u stejneho auta dokažou pneu značně ovlivnit jeho vlastnosti.
Jasně idealni je a vždy bude osobni zkušenost. To však znamena mit kde co v ruce a mit přime srovnani a vlastně povětšinou je to vyloučeno a jsi odkazan na zkušenost druhych.
Ja mam teď třeba konkretně v hlavě srovnani zimnich barumek a continentalu. A vim jedno, barumky byť jsou za fajn cenu si v součastne době rozhodně nepořidim. Navic poznatek, že u stejneho auta dokažou pneu značně ovlivnit jeho vlastnosti.
Nechceš jít do politiky, dyť tebe je tady na to klábosení vyloženě škoda... 😲
Tolik slov a přitom nic "neříct" je taky "umění".
Tolik slov a přitom nic "neříct" je taky "umění".
Je mi líto, ale zlatá sedmička.
http😐/img4.auto.cz/…54da67cb9781.jpg
http😐/img4.auto.cz/…54da67cb9781.jpg
Ideálně před faceliftem, 3dv. s dsg...a v téhle barvě, to tak mít doma... 😉
Kdyby to byl CS, tak bych ho od tebe klidně koupil, ale i tak ho byla velká škoda... 😒
Kdyby to byl CS, tak bych ho od tebe klidně koupil, ale i tak ho byla velká škoda... 😒
A vidíš, ako dlho sa predával a nikto ho (trojdverák) nechcel. Môj päťdverák sa predal za deň.
Mě logicky zajímá to, co chci já, ne to, co chtějí ostatní, i kdyby jich bylo 99,99%.
Pokud si kupuješ auto "na chvilku" a chceš ho pak rychle/dobře prodat, "musíš" se už při koupi přizpůsobit většině, a to nejen ohledně počtu dveří..., a to je přesně to, co já nechci a taky hlavní důvod toho, proč dávám přednost novému, před zánovním. 😉
Pokud si kupuješ auto "na chvilku" a chceš ho pak rychle/dobře prodat, "musíš" se už při koupi přizpůsobit většině, a to nejen ohledně počtu dveří..., a to je přesně to, co já nechci a taky hlavní důvod toho, proč dávám přednost novému, před zánovním. 😉
Súhlasím a vnímam to rovnako, zaujímajú ma moje potreby a neberiem (na ACZ častý) argument budúcej predajnosti. Akurát u mňa sa zhodli moje potreby s väčšinovými, preto som ten 5dv predal okamžite, kdežto woody sa s 3dv natrápil. A keď ten argument budúcej predajnosti zoberie do úvahy viacero kupujúcich, potom sa to premietne do ich nákupného správania a automobilky 3dv pre malý záujem vypúšťajú.
Jo, taky by sis asi nekoupil 3dv, jen proto, že by se pak lépe prodával (pokud by se lépe prodával).
Posledním hřebíčkem do rakve přeživších 3dv. hb, je naprosto nesmyslná povinnost splňovat emisní "homologace" zvlášť pro verzi 3dv. hb a 5dv. hb., proto už se se třemi dveřmi nedá nějakou dobu koupit ani G7GTI, ani G7R.
Posledním hřebíčkem do rakve přeživších 3dv. hb, je naprosto nesmyslná povinnost splňovat emisní "homologace" zvlášť pro verzi 3dv. hb a 5dv. hb., proto už se se třemi dveřmi nedá nějakou dobu koupit ani G7GTI, ani G7R.
Ano, tá samostatná homologizácia je kapitálna blbosť, ktorá zabíja možnosť výberu, donedávna jeden z najsilnejších argumentov najmä nemeckých áut (osobitne prémie).
3_diamanty
sportovej nature by pasovali nejake poriadne tubusy s paradnym otackomerom ..... a nie taketo lacne displejove peklo jak pre nejake zzenstile lavoruke padavky .. rovnako tie elektrony su divne.. to fakt nie su na sklade vo vlkohrade nejake krajsie? . akoze hmmm ... to vw ozaj nevie vysperkovat svoj top model golfu nejako atraktivnejsie a emotivnejsie a ludskejsie? ( kabina, disky, kasna ) .. lebo toto je vizualna slabota na urovni windows 3.11 ..a aj bezny xceed je vedla tohto atraktivnejsi kus auta ( win 10 ) ..
To je jen tvůj názor. Zákazníci Golfu mají jinej vkus. Neříkám, že je to nej auto na světě. A top model to není.
Bradley
Nebrečet, jaky to ma kola, proc to ma kridlo a proc to ma tamto a tamto. Je to hot hatch. Chcete jezdit rychle a přesně a tak si to po projizdce bud koupite a nebo ne. Na vsechno ostatni je tu BYCh
Súhlas, načo diskutovať, zvažovať, vyslovovať názor. Treba bez slova kupovať (a o cene zásadne nevyjednávať!).
Tak prečo sem vôbec píšeš, keď je to zbytočné? Nehľadiac na to, že bez niektorých tvojich vyjadrení krčmového typu najnižšej cenovej by sme sa tiež zaobišli.
Bradley
Hoši, je to foceno zezadu, mobilem, ve skladu někde, a buh vi co to je, jestli treba jen nejaky r paket, takze az to gti vyjede tak uvidime ju ☺️❤️
Veľa o tom nevieš. Nie je to R-line, to nemá dve koncovky výfuku po stranách, to je výsadou GTI. A aj disky vyzerajú byť špecifické pre GTI (jednak v ponuke pre bežný Golf nie sú, jednak sú veľmi podobné diskom Milton Keynes, ktoré má doterajšie GTI).
Anonym
GTI. Nekoukal jsem to celý. Ale myslím si to. Vlastně to vím.
Takže kdo tady mudruje a hudruje...nad ničím...
Takže kdo tady mudruje a hudruje...nad ničím...
Anonym
proč tam dáváte fotky vnitřku z auata, co není GTI? Pak se tady z toho slabší kusy hroutěj a prskaj kraviny.
Alfonz666
ta grafika displejů vypadá jak windows :no:
aj cely ten dodykit je ako win 3.11.. vizualna slabota... to trciace zadne kridlo k celej hranatej kasni ani nepasuje... a urcite to bude stat aspon 25-26 tisic eur tato cela "parada" .. to fakt radsej potom uz rodinne SUVecko typu tigi a pod .. ani sa nedivim ze taketo radoby sportovo tvariace sa kusky dnes uz chce stale menej a menej ludi ...
Urcite to bude stat podstatne viac. Zhruba o 10000 eur.... 😄
tak to uz potom rovno sorento :yes:
Alebo bicykel. To je podobne blízke hotheču, ako to Sorrento.
Dnes se prekonava 😁
PS: Kdybych mu predstavil kolegu, ktery dal 20k Euro za fiestu s litrem tak to s nim sekne.
https😐/images-wixmp-ed30a86b8c4ca887773594c2.wixmp.com/…3204b3f80620.gif?…
PS: Kdybych mu predstavil kolegu, ktery dal 20k Euro za fiestu s litrem tak to s nim sekne.
https😐/images-wixmp-ed30a86b8c4ca887773594c2.wixmp.com/…3204b3f80620.gif?…