Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeHonda představila modernizovaný Civic Type R, změny se dotkly hlavně podvozku
81 komentářů
Arese
...ale design (hlavně při pohledu zezadu) je prostě příšerný.... 😒
Type R je v pohodě, horší je, že 1.0 v základu vypadá skoro stejně.
https😐/www.auto.cz/…-ale-to-je-dobre?…
Souhlasim. U Type-R je ten vzhled obhajitelny jizdnimi vykony. Proste rychle vypada i jezdi.
A rekl bych, ze v realu vypada lip, nez na fotkach.
Na obhajobu 1.0 v zakladu - jezdi vyborne, jen ne tolik v primce 😄
Souhlasim. U Type-R je ten vzhled obhajitelny jizdnimi vykony. Proste rychle vypada i jezdi.
A rekl bych, ze v realu vypada lip, nez na fotkach.
Na obhajobu 1.0 v zakladu - jezdi vyborne, jen ne tolik v primce 😄
Úplně si nedovedu vysvětlit ten rozpor: na jednu stranu tu pravidelně píšeš, jak je cokoli jiného než Tesla zoufale zaostalé, strašné, dinosauři a tak, a na druhé straně to vypadá, jako bys měl spalovací auta rád. Možná je to jen o tom, že musí mít správný znáček na kapotě?
Honda je spicka mezi klasickymi a hybridnimi auty, coz dokazuji i tyto dva modely z clanku. Takze mas vlastne pravdu. 😉
A jestli sis nevsiml, tak mam slabost napr. pro Toyotu a BMW (i kdyz k tomu jsem posledni dobou dost kriticky..), taky mam rad francouzska auta atd.
EV od Hondy budou urcite taky vyborny.
To nic nemeni na tom, ze Tesla je top.
Chapu, ze si to nedovedes vysvetlit, protoze ty a tvy kamaradi me oznacujete za zaslepeneho fanatika 😄 Ja v tom zadny problem nevidim, i kdyz chapu, ze budu zase oznacen za pokrytce.. 😁
A jestli sis nevsiml, tak mam slabost napr. pro Toyotu a BMW (i kdyz k tomu jsem posledni dobou dost kriticky..), taky mam rad francouzska auta atd.
EV od Hondy budou urcite taky vyborny.
To nic nemeni na tom, ze Tesla je top.
Chapu, ze si to nedovedes vysvetlit, protoze ty a tvy kamaradi me oznacujete za zaslepeneho fanatika 😄 Ja v tom zadny problem nevidim, i kdyz chapu, ze budu zase oznacen za pokrytce.. 😁
CTR asi špičkou mezi HH je, Honda špičkou mezi auty není ani náhodou, bohužel, dodávám.
Ja vim, nejlepsi Q petka v dieselu s nejvic nejlepsima spárama 😁
No kazdopadne v objemu prodanych vozidel je Civic a CR-V spicka. S tim, ze jsou to kvalitni, inovativni a spolehliva auta 😉
No kazdopadne v objemu prodanych vozidel je Civic a CR-V spicka. S tim, ze jsou to kvalitni, inovativni a spolehliva auta 😉
Tohle je trapný i na tebe. Já tu NIKDY, opakuji NIKDY neprohlašoval svoje auta za nejlepší.
Pokud bereš objem jako měřítko, pak jistě uznáváš i VW, viď? 😁
Pokud bereš objem jako měřítko, pak jistě uznáváš i VW, viď? 😁
Ano, ale VW nejsou inovativni, spolehliva a kvalitni auta 😉
S Type R s tebou souhlasím. Že jsou hondy kvalitní, asi jo - 8 let záruka mluví za hodně a srovnávačky taky (na špici s Toyotou). Taky, že VW je trochu moc usedlý a nudný... zkrátka služebáky bez fantazie. Ale Tesla není top v žádném případě. Elektrické nesmysly nemůžu vystát. Nevadily by mě, kdyby nám nebyly doslova tlačeny.
:yes😒br />
Jen se zkus oprostit od toho tlaceni.
Tesly jsou OBJEKTIVNE velmi dobra auta 😉 Snad krome tech interieru.
Priklad viz treba bezpecnost😒br />https😐/www.auto.cz/…3-a-dalsi-132784
Mimochodem Hondy jsou take prikladne, co se tyka bezpecnosti.
Jen se zkus oprostit od toho tlaceni.
Tesly jsou OBJEKTIVNE velmi dobra auta 😉 Snad krome tech interieru.
Priklad viz treba bezpecnost😒br />https😐/www.auto.cz/…3-a-dalsi-132784
Mimochodem Hondy jsou take prikladne, co se tyka bezpecnosti.
Jo, Honda je úžasně inovativní. Hotový pionýr.
Vis kdy mela Honda elektricky posilovac rizeni?
(NSX 1993)
A kdy Audi?
Kdy mela Honda promenne casovani ventilu?
(1983)
Vis kdo mel prvni hybrid v USA?
(2010 Honda Insight spotreba 3,4l)
Vis kdo mel prvni hlinikovou karoserii?
(1993 NSX)
Atd.
(NSX 1993)
A kdy Audi?
Kdy mela Honda promenne casovani ventilu?
(1983)
Vis kdo mel prvni hybrid v USA?
(2010 Honda Insight spotreba 3,4l)
Vis kdo mel prvni hlinikovou karoserii?
(1993 NSX)
Atd.
30 let zpátky. A dnes - prd. Honda byla inovativní.
Kdo jiny ma SUV hybrid?
Kdo jiny ma vodikove auto?
Kdo jiny je v F1?
Je nejvetsim vyrobcem spalovacich motoru sveta?
Nejvetsim vyrobcem motorek?
Ma svuj VLASTNI tryskac?
Toyota - ten hybrid..
Nemluvim o plug-in..
Hybridni supersport?
Hybridni mini - Jazz?
To elektricky rizeni Audi dohnalo teprve nedavno 😉
To fakt neni tricet let..
Naskok v hybridech Hondy Audi se svoji technologii paralelniho hybridu nedozene uz nikdy..
S cim ze prisel Volkswagen, krome dieselgate, ty pionyre 😄 ?????
Kdo jiny ma vodikove auto?
Kdo jiny je v F1?
Je nejvetsim vyrobcem spalovacich motoru sveta?
Nejvetsim vyrobcem motorek?
Ma svuj VLASTNI tryskac?
Toyota - ten hybrid..
Nemluvim o plug-in..
Hybridni supersport?
Hybridni mini - Jazz?
To elektricky rizeni Audi dohnalo teprve nedavno 😉
To fakt neni tricet let..
Naskok v hybridech Hondy Audi se svoji technologii paralelniho hybridu nedozene uz nikdy..
S cim ze prisel Volkswagen, krome dieselgate, ty pionyre 😄 ?????
Toyota má hybridní SUV dlouho, co je na tom inovativního, když to udělá Honda? Jen to, že se jí povedlo?
Co je inovativního na Jazzu, proboha?
Máš nějakej mindrák z Audi? Proč mi ho pořád předhazuješ? Já tu napsal "Audi je špička mezi auty"?
Seš nekritickej zaslepenej fanoušek.
Co je inovativního na Jazzu, proboha?
Máš nějakej mindrák z Audi? Proč mi ho pořád předhazuješ? Já tu napsal "Audi je špička mezi auty"?
Seš nekritickej zaslepenej fanoušek.
Ja jsem nekritickej?
Kdo ma PMSM bez vzacnych prvku v serii?
Co bych musel prosim tebe uvest abys nepsal😒br /> "Jo, Honda je úžasně inovativní. Hotový pionýr."
Nebo
"30 let zpátky. A dnes - prd. Honda byla inovativní."
?????????
Kdo ma PMSM bez vzacnych prvku v serii?
Co bych musel prosim tebe uvest abys nepsal😒br /> "Jo, Honda je úžasně inovativní. Hotový pionýr."
Nebo
"30 let zpátky. A dnes - prd. Honda byla inovativní."
?????????
Jestli se o nějaké automobilce aktuálně dá říct, že je inovativní, je to Tesla. Ať si o ní myslím co chci, inovativní nepochybně je. To, že Honda něco sama vymyslí, je přece úplně normální. Máš pocit, že jiné automobilky jen čekají na Hondu?
PreMenstruačníSyndrom bez vzácných prvků je špica. Kdo ho má? Tipuju, že Greta. 😄
PreMenstruačníSyndrom bez vzácných prvků je špica. Kdo ho má? Tipuju, že Greta. 😄
K tomu PMSM😒br />https😐/roskill.com/…tric-drivetrain/
BMW prichazi vitezoslavne tri roky po Honde 😄
S Teslou samozrejme souhlasim.
Hondu bych zrejme zaradil hned za ni.
Treba kvuli tomu vyctu vyse.
Jaka automobilka je pionyrem podle tebe (krome Tesla :yes: ) a cim??
BMW prichazi vitezoslavne tri roky po Honde 😄
S Teslou samozrejme souhlasim.
Hondu bych zrejme zaradil hned za ni.
Treba kvuli tomu vyctu vyse.
Jaka automobilka je pionyrem podle tebe (krome Tesla :yes: ) a cim??
Zrovna el. posilovač řízení (o hybridu nemluvě) není "vynález", nad kterým by plesalo srdce každého petrolheada, naopak.
Co bys čekal od něho, pro koho je nejprémiovější pohon PHEV v Rav4.
A s cim prisel kdo jiny?
S šesti, osmi, desíti, dvanácti, šestnáctiválci.
Ale kam se hrabe takový Ferrari V12 na prémiový atmo 2,5l s baterkou.
Ale kam se hrabe takový Ferrari V12 na prémiový atmo 2,5l s baterkou.
O sestivalci Honda je i tento clanek a Honda ho dava i do motorek..
Jinak je videt, ze mi zase pro zmenu asi moc nerozumis.
Uvedu ti tady X duvodu a dockam se opet jen nalepky - nekriticky zaslepeny fanousek. 😄
Pricemz ty prijdes s vicevalcem..
https😐/commons.m.wikimedia.org/…lection_Hall.jpg
Jinak je videt, ze mi zase pro zmenu asi moc nerozumis.
Uvedu ti tady X duvodu a dockam se opet jen nalepky - nekriticky zaslepeny fanousek. 😄
Pricemz ty prijdes s vicevalcem..
https😐/commons.m.wikimedia.org/…lection_Hall.jpg
Aha. Ty si nepamatuješ nedávnou debatu z konce roku, kde jsi napsal, že za nejprémiovější pohon považuješ RAV4 PHEV? Co sem motáš nějaký Hondy? Popírám snad, že i Honda má víceválce? Co mají společnýho s RAV, který jsi označil za nejprémiovější? Jen hloupě uhýbáš.
V cem uhybam?
Ano pohon HSD je jeden z nejlepsich - nejpremiovejsich na trhu. Samozrejme v dane kategorii.
https😐/www.lexus.cz/car-models/es/
Tento pohon je napr. co se tyce kultivovanosti nebo plynulosti jizdy tezko prekonatelny.
Jediny kdo tady uhyba jsi ty.
Napsal jsi o Honde ironicky, ze je pionyrem.
A ono to tak ve skutecnosti opravdu je.
Uved mi, s cim prisla jina automobilka.
Ja jsem ti poskytnul u Hondy slusny vycet.
Me takhle z hlavy napada snad Mercedes s jeho S-Klasse..
Ano pohon HSD je jeden z nejlepsich - nejpremiovejsich na trhu. Samozrejme v dane kategorii.
https😐/www.lexus.cz/car-models/es/
Tento pohon je napr. co se tyce kultivovanosti nebo plynulosti jizdy tezko prekonatelny.
Jediny kdo tady uhyba jsi ty.
Napsal jsi o Honde ironicky, ze je pionyrem.
A ono to tak ve skutecnosti opravdu je.
Uved mi, s cim prisla jina automobilka.
Ja jsem ti poskytnul u Hondy slusny vycet.
Me takhle z hlavy napada snad Mercedes s jeho S-Klasse..
O "dané kategorii" píšeš teď, poprvé. Tehdy jsi napsal "pro mě je nejprémiovějším pohonem....", a porovnával jsi ho s Q5 3,0TDI, což nebyla a není "daná kategorie".
Nechme toho, nikam to nevede. I pohon CTR je lepší, než ten PHEV. Natož stovky jiných. Za fanouška jako ty musí být Tesla a Honda šťastné. 😄
Nechme toho, nikam to nevede. I pohon CTR je lepší, než ten PHEV. Natož stovky jiných. Za fanouška jako ty musí být Tesla a Honda šťastné. 😄
Dik :yes😒br />
To za tu posledni vetu.
Ostatni radsi bez komentare 😉
To za tu posledni vetu.
Ostatni radsi bez komentare 😉
Ahoj Karle,
Nemuzu si odpustit prohlaseni BMW, ze budou V8 nahrazovat PHEV... 😉
Froehlich favors plug-in hybrids over EVs. He said PHEVS, which will replace V8 vehicles, will account for about 25% of European sales. Another 25% will go to BEVs, and a half or more to be shared by gas and diesel.
No rozdil je v tom, ze Toyota ma mnohem lepsi PHEV nez BMW. Tesim se na RAV4 PHEV - o tomto (pripravovanem) pohonu byla rec v souvislosti s premii..
Nemuzu si odpustit prohlaseni BMW, ze budou V8 nahrazovat PHEV... 😉
Froehlich favors plug-in hybrids over EVs. He said PHEVS, which will replace V8 vehicles, will account for about 25% of European sales. Another 25% will go to BEVs, and a half or more to be shared by gas and diesel.
No rozdil je v tom, ze Toyota ma mnohem lepsi PHEV nez BMW. Tesim se na RAV4 PHEV - o tomto (pripravovanem) pohonu byla rec v souvislosti s premii..
Proměnné časování nebylo tehdy v principu nic, co by tu nebylo už dříve.
Hliníkovou karoserii měl např. Panhard Dyna X, a to už v roce 1945!
Kdes přišel zrovna na rok 1993 netuším, jako údajný fanoušek Hondy bys mohl vědět, kdy přišla první NSX.
Navíc u NSX nebylo možné dosáhnout významného snížení hmotnosti použitím hliníku, protože karoserie ještě byla konstruována podobně jako tehdejší z oceli , nebyly naplno využity specifické výhody hliníku, kterých by mohli dosáhnout použitím výroby z bezešvých vytlačovaných profilů a odlitků. To však nebyl případ NSX. Tam byla karoserie konvenčně svařována z lisovaných plechů, proto musela být nižší tuhost hliníku kompenzována množstvím použitého materiálu, to následně téměř anulovalo výhody nižší hmotnosti hliníku. Proto hliníková karoserie NSX zůstala primárně marketingovým argumentem.
V aplikaci hliníku bylo právě Audi mnohem úspěšnější, už v r. 1982 začala spolupráce na vývoji s ALCOA (Aluminium Company of America), kdy během vývojové fáze bylo zaregistrováno přes 40 patentů. Jeho prvním sériovým produktem skutečně efektivně využívající hliník (na základě prototypu s ASF z r. 1993) bylo v polovině roku 1994 Audi A8, které bylo prvním automobilem této konstrukce v této třídě.
Hliníkovou karoserii měl např. Panhard Dyna X, a to už v roce 1945!
Kdes přišel zrovna na rok 1993 netuším, jako údajný fanoušek Hondy bys mohl vědět, kdy přišla první NSX.
Navíc u NSX nebylo možné dosáhnout významného snížení hmotnosti použitím hliníku, protože karoserie ještě byla konstruována podobně jako tehdejší z oceli , nebyly naplno využity specifické výhody hliníku, kterých by mohli dosáhnout použitím výroby z bezešvých vytlačovaných profilů a odlitků. To však nebyl případ NSX. Tam byla karoserie konvenčně svařována z lisovaných plechů, proto musela být nižší tuhost hliníku kompenzována množstvím použitého materiálu, to následně téměř anulovalo výhody nižší hmotnosti hliníku. Proto hliníková karoserie NSX zůstala primárně marketingovým argumentem.
V aplikaci hliníku bylo právě Audi mnohem úspěšnější, už v r. 1982 začala spolupráce na vývoji s ALCOA (Aluminium Company of America), kdy během vývojové fáze bylo zaregistrováno přes 40 patentů. Jeho prvním sériovým produktem skutečně efektivně využívající hliník (na základě prototypu s ASF z r. 1993) bylo v polovině roku 1994 Audi A8, které bylo prvním automobilem této konstrukce v této třídě.
https😐/www.carthrottle.com/…t-the-honda-nsx/
It was the first car to have a mass-produced, all-aluminium monocoque body
Preloz si to 😉
K ventilum, Honda to uplne nevymyslela, ale vyrazne zpopularizovala.
http😐/www.ns😜rime.com/…ra-invented-VTEC
It was the first car to have a mass-produced, all-aluminium monocoque body
Preloz si to 😉
K ventilum, Honda to uplne nevymyslela, ale vyrazne zpopularizovala.
http😐/www.ns😜rime.com/…ra-invented-VTEC
Přeložit sis to měl ty, než si to napsal.
Napsal jsi doslova😒br /> "Vis kdo mel prvni hlinikovou karoserii?"
A to pravda prostě není, viz můj příklad z r. 1945.
Napsal jsi doslova😒br /> "Vis kdo mel prvni hlinikovou karoserii?"
A to pravda prostě není, viz můj příklad z r. 1945.
Promin, mel jsem napsat, kdo mel moderni hlinikovou karoserii pred Audi 😉
Hra o slovicka a smysl unika.
Karel tu zpochybnuje inovativnost Hondy, ty slovickaris..
Honda je TOP.
Hra o slovicka a smysl unika.
Karel tu zpochybnuje inovativnost Hondy, ty slovickaris..
Honda je TOP.
Písemná diskuse je i o hře se slovy. Stejně jako si napsal rok 1993, i to se dá svézt na hru se slovíčky.
Aktuálně celkově, myslím samozřejmě konkrétně ve výrobě automobilů!, Honda TOP není, to že má aktuálně mainstreamový TOP hh k tomu nestačí. Na spoustu jiných vozů podobnou TOP odpověď nemá a taky je dost těch, na kterou nemá srovnatelnou odpověď vůbec.
Ve výrobě motocyklů ano, automobilů nikoli.
A konkrétně na na evropském automobilovým trhu je Honda spíš outsider, než TOP, na zlaté časy tady může jen vzpomínat.
Aktuálně celkově, myslím samozřejmě konkrétně ve výrobě automobilů!, Honda TOP není, to že má aktuálně mainstreamový TOP hh k tomu nestačí. Na spoustu jiných vozů podobnou TOP odpověď nemá a taky je dost těch, na kterou nemá srovnatelnou odpověď vůbec.
Ve výrobě motocyklů ano, automobilů nikoli.
A konkrétně na na evropském automobilovým trhu je Honda spíš outsider, než TOP, na zlaté časy tady může jen vzpomínat.
Arese....ano, zadní křídlo, i když občas funkční, "jde těžko spolknout". Určitě jde ale odmontovat, když by člověk nemohl k vůli tomu spávat. Ale na druhé straně je to pro CTR poznávací značka.... 😉
Civic vypada i v polovine zivotniho cyklu stale jako z budoucnosti.
Skrátka: jazdí parádne, vyzerá hrozne.
Obzvlast kdyz jsou ty prvky i funkcni :yes😒br />
Akorat na silnici to pak musi byt peklo, kdyz chce kazdy zavodit 😄
No realita bude takova, ze tomu Type-R uz neujede skoro nikdo.
A pri takovych vykonech to bude spis o tom srdicku 😁
https😐/www.auto.cz/…vyzrala-revoluce?…
Samozrejme Type-R je vyraznej..
Hatchback ma ty fake-sani a vydechy.
No sedan je podle me optimum..
:yes😒br /> V USA je jeste kupe..
Jestli jsi zatím nejel v ničem lepším, než ve 200 koňovém předokolkovém hh, měl bys to (co nejdřív) napravit. Život je totiž relativně krátký.
Posílal jsem tě svézt se s nějakým opravdu ryzím sportovním autem, takže zrovna M5 apod. jsem rozhodně na mysli neměl.
Obecně je kategorii hh "jen" určitou (pomyslnou) branou ke sportovním vozům, nebo hranicí, kde sportovní auta začínají, jde prostě o kompromis mezi běžným a sportovním autem, a to se všemi pro i proti.
I ta pekařská dodávka (7G) byla proti této parodii (zejména zezadu) pěkný 3dv. hh😒br />https😐/www.car-model-kit.cz/…3cdffcf6b9d3.JPG
Kazdopadne vsechny Hondy vypadaji dobre, i po letech. :yes😒br />
Vyjimkou byla podle me treba 9.g pred FL. Tam tu zad spravil az FL.
Naopak, u 9. g. to nezachránil ani facelift, pouze tu designovou tragédie lehce zmírnil.
Myslim, ze aktualni Civic coupe vypada skvele :yes😒br />
https😐/automobiles.honda.com/civic-si-coupe
https😐/focus2move.com/…est-selling-car/
Mozna vsichni nechteji nadcasovy (nudny) design, ktery boduje ve zdejsich "testech".
Tady jeden priklad😒br /> The 2019 Honda Civic is attractive, comfortable, fuel-efficient and an entertaining drive.
Design je ryze subjektivni vec, ale jsem rad, ze ses pasoval do role dospeleho s vkusem. Potazmo zakazniky 4. nejprodavanejsiho auta oznacil za infantilni bez vkusu 😄
Mas v tom proste jasno 😉
Takze shrnovacka.. : ty mas muj vkus za infantilni, ja zase tvuj za nudny 😁
Tos mě teda rozstřelil. 😁 😁
Řeč je o type-r, hledej líp, šmudlo!
Jestli je rec jen o Type-R, tak tam tomu muzes rikat infantilni, ja bych spis pouzil pojem agresivni. Faktem je, ze pro starsi lidi Type-R asi moc neni..
PS Mne se samozrejme Type-R libi, obzvlast v realu :yes:
Proboha, jak si na to přišel???
Na co by se potom design studoval, k čemu by byly ceny za design, módní policie apod. Ani kýč by prakticky neexistoval, prostě by sis řekl, že toho sádrového trpaslíka na zahradě považuješ za umělecké dílo a přes to nejede vlak, protože je to přece ryze subjektivní věc.
Jsem rad, ze jsi to alespon s tim trpaslikem pochopil.
Evidentne toho o studiu designu moc nevis 😉
Myslis si, ze kdyz vystudujes design, navrhujes pak uz jen vkusne zajimave kousky, ktere se libi vsem??
Doteď jsem si myslel, že jeho demagogický styl diskuse nemá obdoby, ale tohle se mu poměrně snadno vyrovná.
Napsal jsi, že design je ryze subjektivní věc, což není pravda, viz má reakce z jasnými argumenty, které jsi nebyl schopen vyvrátit.
Ovšem místo toho, abys to přiznal, alibisticky odkloňuješ diskusi na vedlejší kolej a vymýšlíš si na základě ničeho něco, co si prý (údajně podle tebe) myslí ten, který tě před tím nachytal na hruškách. Vymyslíš si něco a k tomu si vymyslíš někoho, kdo si to údajně má myslet.
Jenže já jsem tady prokazatelně nic ve smyslu tvé tendenční konstrukce (tvá poslední věta) nenapsal, tak se začni chovat jako chlap, nebo zrovna přiznej hermafroditní nick typu hamunakylie...
Design je proste subjektivni, nic ve zlym..
A vetsina lidi se treba shodne, ze francouzskej nebo italskej design je dobrej. Ale to je tak vsechno. Jako s hudbou. Rad bys nekomu rikal, co je dobra hudba, ale ta se mu proste libit nemusi. Chapes?
Ale zadny objektivni kriterium neexistuje.
Dokonce ani na toho trpaslika. 😉