Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeGenesis odhaluje očekávané SUV GV80. Luxusní Hyundai se postaví BMW X5 a spol.
51 komentářů
_Karel_
Paráda, za mě by bylo škoda, pokud to sem nepustí. Pokud takhle vypadá finální produkt (nic neuberou), pokud to má naftovej šestiválec... tak jsem tedy bychař.
Mě to teda designově nějak neuchvacuje, taková směska kadilaku s kodiakem... asi se mi santaféčko líbí víc. Vnitřek už je lepší. Ale s tou technikou a tak... respekt :yes:
Tak kadilak jo, z kodiaku v tom nevidím nic. To spíš kadilak/santafe. Oproti santě je to zvenku zajímavější, jen ta maska... Santafe nechci, tohle bych bral - pokud bych na to dosáhl. Interiér až na volant bez chybičky, přesně podle mého gusta.
Zadek z profilu mi trošku připomíná kodiaqa, ale jinak máš pravdu, taky se mi líbilo jak se to skororýmuje 😄
ProchyToman
Kdo je stredni management? Kolik lidi znas? Na zaklade ceho to vis? Proc NY a SF? Projedu se po NY a zjistim a uvidim co? Hodne aut nebo hodne aut s hezky oblecenymi panaky uvnitr? Takze zpatky k realite a Hyundai, ano zajima me, pokud bude cena do 1mil. Potom uz jsou na dostrel jini osvedceny na vyber.
ProchyToman
Nesmis kupovat auta za cenikovou cenu a dobry je se taky podivat za hranice. To neni jak skladovka predvadecka z Nošovic sleva z 314 900,- na 269 450,- se zimnim paketem vcetne gumovych koberecku. Pak si za 1,2 doprejes pekny auto.
3_diamanty
sa vsadim ze X5 tomuto genesisu nebude siahat spolahlivostou ani po blatnik....
Aaaa, odborník na prémii je tu. Dnes jen tak malý bobek? Nic většího? 😉
ProchyToman
Ted vazne, s posledni X5 je neco spatne? Chapu, velky tezky auto, hromada veci co se muze vysypat ale vcem bude Hyundai spolehlivejsi? Diky za info 👍
Možná toho má s posledními dvěma generacemi X5 najeto víc než já (i když o tom více než pochybuji), ale i kdyby, mlít tu o něčem co ještě není je i na Toppera silná káva.
Hele u každýho příspěvku je v pravým horním rohu políčko "reagovat", je to červený, nejde to přehlídnout. Zkus to používat, bude pak jasný, komu to píšeš.
Machýrek
Jsem ztracenej případ, korejský auta u mě navěky zůstanou střepy. Tohle u mě vyřeší akorát smrt.
Tak to máš blbé. Nepružní dinosauri (aj názorovo) sú odsúdení na zánik 😉
No dyť to píšu. Akorát mi to nepřipadá blbé.
Ale vážne. Kórejci už dávno nerobia zlé autá. Skús sa cez to preniesť a otvoria sa ti nové obzory 😉
Napr. aj Audi boli kedysi v 70-tych rokoch vysmievané autá v porovnaní s MB alebo BMW a dnes je to rešpektovaný hráč na poli európskej prémie. Všetko prechádza vývojom a kórejské vozy tiež. Snažia sa a ide im to, tak prečo ich snahu neoceniť?
Napr. aj Audi boli kedysi v 70-tych rokoch vysmievané autá v porovnaní s MB alebo BMW a dnes je to rešpektovaný hráč na poli európskej prémie. Všetko prechádza vývojom a kórejské vozy tiež. Snažia sa a ide im to, tak prečo ich snahu neoceniť?
Na vývoji korejských vozů pracují převážně Němci, na to se nesmí zapomínat!
Áno sú tam Nemci, prevažne v riadiacich pozíciách, ale zďaleka nie sú v prevahe. Najväčšie vývojové stredisko je v Južnej Kórei a z tých niekoľko tisíc vývojárov tvoria Nemci len zlomok. Majú aj pomerne veľa Američanov ale aj iných národností. Ale faktom je, že urobili premyslený ťah, keď si nakúpili špičkových ľudí v Európe, ktorí sa u predchádzajúcich zamestnávateľov (VW, BMW...) už nemohli moc rozvíjať, dali im funkcie a takpovediac voľnú ruku a začali sa diať zaujímavé veci a v ďalších rokoch sa ešte zaujímavé veci diať budú 😄
Mají vývojové středisko v Německu odkud vychází ty nejlepší "korejské" vozy, aby bylo jasno....jo, a s těmi "vlastizrádci" to může jednou špatně dopadnout....
Áno, majú stredisko aj v Nemecku a v USA. Ale to najväčšie sa nachádza u nich v J. Kórei. A pri vývoji modelov spolupracujú všetky. Treba si pozrieť pekný seriál o Hyundai na nemeckom YT kanáli JP Performance. Je tam 3 dielna séria točená priamo v Namyangu so šéfom vývoja Albertom Biermannom 😉
nevim co byly dokument svyvoje tak včele sefa vyvoje nestal jediny nemec ci evropan,vzdy to byl korejec a jak bylo receno hlavní vyvoj je to v JK dolazovani pro potreby evropskeho trhu probiha tady v evrope..
A odpověď na poslední větu článku? Ne, nezaujal. Stejně jako ta jejich limuzína, kterou tady všichni žrali a stejně jako BYauto pro tisíce BYkupců s prodeji v jednotkách kusů - Stinger.
A neposuzujte to podle Evropy. Konzervativní středoevropan si jako manažerské auto nic jiného, než Němce nekoupí. Když se ale dnes projdete po New Yorku či San Franciscu, tak zjistíte, že Lexus už je dnes skutečně nejobvyklejším autem pro střední management.
A nejnovější generaci hybridu už nedělá problém ani dálnice - byť to jejich silnou stránkou samozřejmě nikdy nebude.
Ano, Diesely nezmizí ze dne na den, ale proces jejich usmrcení už začal. A je to proces politický, který neslyší na žádné argumenty.
Navíc diesel v osobních autech je rozšířen prakticky pouze v Evropě, takže jeho budoucnost je na vůli evropských politiků závislá ještě mnohem více, než jakákoliv jiná technologie.
Ten konec může být mnohem rychlejší, než si dokážete představit. Kdo někdy v roce 2005 čekal, že v roce 2020 nebude prakticky žádná evropská automobilka vyrábět žádné atmosférické benzíny? Když se v Mondeu poprvé objevil 1.0 EcoBoost, tak se všichni smáli, že se Ford zbláznil. A to na zánik benzínových atmosfér nebyl zdaleka tak velký tlak, jako je dnes na diesely.
Myslím, že není daleko doba, kdy diesel bude na evropském trhu stejnou raritou, jako je dnes atmosférický SkyActiv v Mazdě.
G70 - 10681 ks
G80 - 6308 ks
G90 - 2029 ks
to už pociťuje i Lexus
nejprodávanější Lexus v US je SUV RX 96 967 ks. a tam momentálně GENESIS nejspíš směruje....
Nejprodávanější Lexus ( nie SUV ) ES - 46 311
Strategicky je SUV Genesis určitě rozumný tah a nemyslím si, že značku Europa nějak zaujímá.
Že chvíli potrvá, než to lidi začnou kupovat... to je jasný.
A pak ještě média lze využít. To je ta kratší cesta.
Já znám jen odstrašující případ DS... a pak je tu Volvo, které jde spíš opačným směrem...
Popravdě řečeno těch případů, kdy se někdo snaží vytvořit prémiovou značku ( v autoprůmyslu) zase tolik není, takže konkrétní případ asi neexistuje. Já to uvádím spíš jako možnost, jak to urychlit.
V reálu je několik možností, jak k takové značce přijít😒br /> Vytvořit značku novou (Lexus, infinity, Genesis) - hodně náročná cesta a pro Evropu evidentně nevhodná.
Koupit značku - To se málem povedlo Fordu s Jaguarem, ale v době krize se Jaguaru zbavili, čehož podle mě nyní litují. Vignale je spíše než značka výbavový stupeň a díru do světa s tím neudělají. A za to zbavení se Jaguaru nemohla jen krize, ta cesta, kterou se vydali, nebyla moc dobrá 😒