Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Genesis odhaluje očekávané SUV GV80. Luxusní Hyundai se postaví BMW X5 a spol.

51 komentářů

Anonym
zase něco pro BYchaře.
A odpověď na poslední větu článku? Ne, nezaujal. Stejně jako ta jejich limuzína, kterou tady všichni žrali a stejně jako BYauto pro tisíce BYkupců s prodeji v jednotkách kusů - Stinger.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Pro bychaře je hybridní Lexus a čtyřválcové předokolní DS. S naftou o 270 koních a slušnou cenou bych si to dokázal představit jako reálně prodávané auto. A Stinger není vůbec špatné auto, jen má úplně špatnou cenu. Porovnej Camry a Stinger.
Avatar - žlababa
žlababa
Lexus je právě ukázkou, jak těžké je pro asijskou značku proniknout do tohoto segmentu. A to Toyota nikdy neměla tak mizernou pověst, jako Hyundai, a dostat se do této třídy snaží už mnoho let.
A neposuzujte to podle Evropy. Konzervativní středoevropan si jako manažerské auto nic jiného, než Němce nekoupí. Když se ale dnes projdete po New Yorku či San Franciscu, tak zjistíte, že Lexus už je dnes skutečně nejobvyklejším autem pro střední management.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
V Americe stojí Lexus o hodně míň než D3 a navíc pro jejich limity se ten hybrid hodí. Po Evropě můžeš jezdit tachometrových 150 bez pokuty a do tak velkých aut se hodí jenom nafta.
Avatar - žlababa
žlababa
Nafta je v Evropě minulost, bohužel. Nikdo si nebude kupovat auta, co budou mít zákaz do velkých měst.
A nejnovější generaci hybridu už nedělá problém ani dálnice - byť to jejich silnou stránkou samozřejmě nikdy nebude.
zlysoused
Nafta zdaleka není minulost. Po hysterii kolem dieselgate se naštěstí situace uklidnila. Nafta sice opouští menší auta ale její role bude ještě delší dobu u velkých aut důležitá.
Avatar - žlababa
žlababa
Hysterie se bohužel neuklidnila, a měst, která omezují diesely, bohužel stále přibývá. A obávám se, že přibývat bude čím dál rychleji. To jen u nás v ČR máme pocit, že se momentálně nic neděje.
Ano, Diesely nezmizí ze dne na den, ale proces jejich usmrcení už začal. A je to proces politický, který neslyší na žádné argumenty.
Navíc diesel v osobních autech je rozšířen prakticky pouze v Evropě, takže jeho budoucnost je na vůli evropských politiků závislá ještě mnohem více, než jakákoliv jiná technologie.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A za co chceš budoucí zákaz uchopit? Na řadě je teď zákaz benzínových suv bez filtru
Avatar - žlababa
žlababa
To je kombinace více faktorů. VW dostal elektromobilitu jako "pokání" za to, že ho EU nepotrestala za dieselgate, a do vývoje elektromobilů už nacpal tolik peněz, že bude konec dieselů prosazovat on sám - nedávno ještě jejich největší propagátor. Už nyní šéf VW vyzval EK, aby prosadila taková administrativní opatření, aby podpořila prodej elektromobilů na úkor dieselů. K tomu se připojí Zelení - tradiční členové koalic v mnoha radnicích velkých měst, kteří nic zdůvodňovat nemusí - prostě zakáží. A k tomu další a další zpřísňování emisních euronorem.
Ten konec může být mnohem rychlejší, než si dokážete představit. Kdo někdy v roce 2005 čekal, že v roce 2020 nebude prakticky žádná evropská automobilka vyrábět žádné atmosférické benzíny? Když se v Mondeu poprvé objevil 1.0 EcoBoost, tak se všichni smáli, že se Ford zbláznil. A to na zánik benzínových atmosfér nebyl zdaleka tak velký tlak, jako je dnes na diesely.
Myslím, že není daleko doba, kdy diesel bude na evropském trhu stejnou raritou, jako je dnes atmosférický SkyActiv v Mazdě.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Přesto je stále mnoho aut, která v Evropě koupíš nová pouze s dieselem. Např V nebo Multivana v benzínu nejde ani objednat.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Bohužel šéf VW už patří do generace těch, kterým levicový vzdělávací systém dokonale vymyl mozek..... 😒]
Steel
prodej Genesis US TRADE Leden - Listopad 2019
G70 - 10681 ks
G80 - 6308 ks
G90 - 2029 ks
to už pociťuje i Lexus

nejprodávanější Lexus v US je SUV RX 96 967 ks. a tam momentálně GENESIS nejspíš směruje....
Nejprodávanější Lexus ( nie SUV ) ES - 46 311

Strategicky je SUV Genesis určitě rozumný tah a nemyslím si, že značku Europa nějak zaujímá.
Avatar - žlababa
žlababa
V tom posledním odstavci máš pravdu, ani Lexus, ani Genesis na Evropu rozhodně nemíří. Nevyplatí se jim to. Bojovat s mýty o "tradiční německé kvalitě" je zbytečné
Anonym
Jj já právě vím....ale nikdo to nekupuje.
Avatar - Emel
Emel
Zas z druhý strany... jak jinak chceš nějakou solidní pověst vybudovat, než že budeš dlouhodobě dělat dobrý auta?
Že chvíli potrvá, než to lidi začnou kupovat... to je jasný.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
martin_MPS
:yes: ... To je ta lepší cesta (pro zákazníka) A delší.
A pak ještě média lze využít. To je ta kratší cesta.
Avatar - Emel
Emel
A ty znáš nějaký případ, kdy se povedlo zákazníka přesvědčit o prémiovosti značky, která ty kvality nemá?

Já znám jen odstrašující případ DS... a pak je tu Volvo, které jde spíš opačným směrem...
martin_MPS
Volvo jde svojí" cestou, ale to DS možná bude ten případ. I když tam se to nedaří možná i z jiného důvodu.
Popravdě řečeno těch případů, kdy se někdo snaží vytvořit prémiovou značku ( v autoprůmyslu) zase tolik není, takže konkrétní případ asi neexistuje. Já to uvádím spíš jako možnost, jak to urychlit.
V reálu je několik možností, jak k takové značce přijít😒br /> Vytvořit značku novou (Lexus, infinity, Genesis) - hodně náročná cesta a pro Evropu evidentně nevhodná.
Koupit značku - To se málem povedlo Fordu s Jaguarem, ale v době krize se Jaguaru zbavili, čehož podle mě nyní litují. Vignale je spíše než značka výbavový stupeň a díru do světa s tím neudělají. A za to zbavení se Jaguaru nemohla jen krize, ta cesta, kterou se vydali, nebyla moc dobrá 😒
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tarsinion
Asi se hodí zvést že ten diesel je řadový šestiválec
Avatar - _Karel_
_Karel_
Paráda, za mě by bylo škoda, pokud to sem nepustí. Pokud takhle vypadá finální produkt (nic neuberou), pokud to má naftovej šestiválec... tak jsem tedy bychař.
Avatar - Emel
Emel
Mě to teda designově nějak neuchvacuje, taková směska kadilaku s kodiakem... asi se mi santaféčko líbí víc. Vnitřek už je lepší. Ale s tou technikou a tak... respekt :yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak kadilak jo, z kodiaku v tom nevidím nic. To spíš kadilak/santafe. Oproti santě je to zvenku zajímavější, jen ta maska... Santafe nechci, tohle bych bral - pokud bych na to dosáhl. Interiér až na volant bez chybičky, přesně podle mého gusta.
Avatar - Emel
Emel
Zadek z profilu mi trošku připomíná kodiaqa, ale jinak máš pravdu, taky se mi líbilo jak se to skororýmuje 😄
Anonym
Karle, bychařina je hnůj.
😄 😲
Avatar - _Karel_
_Karel_
No jo, a co mám dělat, abych nebyl bychař? Koupit si každý auto, co se mi líbí?
Já myslím, že vocamcaď pocamcaď je to neškodný a trocha bychařiny ještě nikoho nezabila. 😄
ProchyToman
Kdo je stredni management? Kolik lidi znas? Na zaklade ceho to vis? Proc NY a SF? Projedu se po NY a zjistim a uvidim co? Hodne aut nebo hodne aut s hezky oblecenymi panaky uvnitr? Takze zpatky k realite a Hyundai, ano zajima me, pokud bude cena do 1mil. Potom uz jsou na dostrel jini osvedceny na vyber.
Mig_35
na dostřel o půl mega dráž😊
Avatar - Emel
Emel
Jako... za milion (ceník) máš takovýcho solidního Tiguana, žádnej velkej vodvaz.
dr.Remorey
Do milionu... opet zasnu nad tvou kosatou moudrosti. Za mic koupis sotva santa fe. A i to santa fe ma v ramci tridy slusnou cenu
ProchyToman
Nesmis kupovat auta za cenikovou cenu a dobry je se taky podivat za hranice. To neni jak skladovka predvadecka z Nošovic sleva z 314 900,- na 269 450,- se zimnim paketem vcetne gumovych koberecku. Pak si za 1,2 doprejes pekny auto.
Anonym
Kolik sis dopřál novejch aut z ciziny a kolik jsi na nich ušetřil? A byla to úspora vůči ceníku nebo skutečné ceně v CZ?
Povídej.
Mig_35
a pro ty auta jezdíš do království, kde se dává sleva na prémiové značky a na Hyundai ne 😉
Anonym
Né, von pro ně jezdí do pr...le.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
sa vsadim ze X5 tomuto genesisu nebude siahat spolahlivostou ani po blatnik....
webpaja
Aaaa, odborník na prémii je tu. Dnes jen tak malý bobek? Nic většího? 😉
LORASI
aj ja som sa vyborne pobavil 😄
Avatar - speedfred
speedfred
Keby na to Tooper mal, tak verím tomu že by tú X5 nakoniec aj kúpil. Však celé roky tu blahorečil H/K , hanil VW a ako to dopadlo nakoniec? Kúpil VW a teraz je top značka Macebuči.
ProchyToman
Ted vazne, s posledni X5 je neco spatne? Chapu, velky tezky auto, hromada veci co se muze vysypat ale vcem bude Hyundai spolehlivejsi? Diky za info 👍
webpaja
Možná toho má s posledními dvěma generacemi X5 najeto víc než já (i když o tom více než pochybuji), ale i kdyby, mlít tu o něčem co ještě není je i na Toppera silná káva.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Hele u každýho příspěvku je v pravým horním rohu políčko "reagovat", je to červený, nejde to přehlídnout. Zkus to používat, bude pak jasný, komu to píšeš.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Jsem ztracenej případ, korejský auta u mě navěky zůstanou střepy. Tohle u mě vyřeší akorát smrt.
Mino 1
Tak to máš blbé. Nepružní dinosauri (aj názorovo) sú odsúdení na zánik 😉
Avatar - Machýrek
Machýrek
No dyť to píšu. Akorát mi to nepřipadá blbé.
Mino 1
Ale vážne. Kórejci už dávno nerobia zlé autá. Skús sa cez to preniesť a otvoria sa ti nové obzory 😉
Napr. aj Audi boli kedysi v 70-tych rokoch vysmievané autá v porovnaní s MB alebo BMW a dnes je to rešpektovaný hráč na poli európskej prémie. Všetko prechádza vývojom a kórejské vozy tiež. Snažia sa a ide im to, tak prečo ich snahu neoceniť?
Avatar - pradeda777
pradeda777
Na vývoji korejských vozů pracují převážně Němci, na to se nesmí zapomínat!
Mino 1
Áno sú tam Nemci, prevažne v riadiacich pozíciách, ale zďaleka nie sú v prevahe. Najväčšie vývojové stredisko je v Južnej Kórei a z tých niekoľko tisíc vývojárov tvoria Nemci len zlomok. Majú aj pomerne veľa Američanov ale aj iných národností. Ale faktom je, že urobili premyslený ťah, keď si nakúpili špičkových ľudí v Európe, ktorí sa u predchádzajúcich zamestnávateľov (VW, BMW...) už nemohli moc rozvíjať, dali im funkcie a takpovediac voľnú ruku a začali sa diať zaujímavé veci a v ďalších rokoch sa ešte zaujímavé veci diať budú 😄
Avatar - pradeda777
pradeda777
Mají vývojové středisko v Německu odkud vychází ty nejlepší "korejské" vozy, aby bylo jasno....jo, a s těmi "vlastizrádci" to může jednou špatně dopadnout....
Mino 1
Áno, majú stredisko aj v Nemecku a v USA. Ale to najväčšie sa nachádza u nich v J. Kórei. A pri vývoji modelov spolupracujú všetky. Treba si pozrieť pekný seriál o Hyundai na nemeckom YT kanáli JP Performance. Je tam 3 dielna séria točená priamo v Namyangu so šéfom vývoja Albertom Biermannom 😉
Tarsinion
nevim co byly dokument svyvoje tak včele sefa vyvoje nestal jediny nemec ci evropan,vzdy to byl korejec a jak bylo receno hlavní vyvoj je to v JK dolazovani pro potreby evropskeho trhu probiha tady v evrope..