Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeSchváleno! FCA a PSA podepsaly dohodu o fúzi. Vznikne tak čtvrtá největší automobilka světa
24 komentářů
Arese
budoucnost Fiatu i AR je tímto zajištěna. 😄 :yes: Doufám, že nové Punto dorazí e😜resní rychlostí. Jen aby to ještě byl opravdový Fiat... ;-\
Pro FCA to je asi jedina cesta jak nejak prezit.... od smrti Marchionneho ta firma nepredvedla absolutne nic.... :no: jinak verim ze to bude ku prospechu veci, minimalne v oblasti marketingu je PSA uplne jinde nez FCA.... a samozrejme, PSA ma platformy, ktere se FCA muzou hodit.... zejmena mluvim o tom Puntu....
Tak preju at se dari, jeste nejake pekne Alfy bychom si uzit mohli, nez se zmeni cela folozofie odvetvi a auta pro radost definitivne zmizi....
Tak preju at se dari, jeste nejake pekne Alfy bychom si uzit mohli, nez se zmeni cela folozofie odvetvi a auta pro radost definitivne zmizi....
Opakuji naposled fiat platformu pro nové punto nebo 5dvéřová 500 má!!!!!!!!!!!!!
Jedním z hlavních důvodů pro spojení PSA a FCA byla silná pozice PSA na evropském trhu. Jeho platformy a motory pro EU a její nové normy. V Evropě bude FCA jen dalším PSA.
Nemáte pravdu. A hlavně PSA nemá co poroučet FCA. Je to fifty fifty
Nejde o nějaké poroučení. Každý od tohoto spojení něco očekává. PSA bude naopak potřebovat pomoci mimo Evropu, kde má hodně slabou pozici. Byl to i důvod, proč PSA nedávno málem zkrachoval.
Ok. Takže chcete říct že i když si fiat vyvinul novou platformu která už jezdí jako zakamuflovaná ve stávající gen pětistovky, upravil kvůli tomu i tovarnu v mirafiori tak teďka jako vše zruší jo? Hele to není stejné jako když PSA koupilo opel a zrušili už hotovou corsu. Fca a Psa jsou rovnoceni partneři. Ps. nová platforma a přestavba továrny stály strašný prachy.
PowerHouse
Je to nutnost.
Ta auta jsou dnes již tak koplikovaná, že jiná cesta než sjednocování není.
Musíme vzít i v úvahu, že Ford spolupracuje s VW.
Ta auta jsou dnes již tak koplikovaná, že jiná cesta než sjednocování není.
Musíme vzít i v úvahu, že Ford spolupracuje s VW.
pradeda777
....ale ztráty pracovních míst určitě. A to hlavně ve vývoji a administrativě.
Jinak "nové" firmě přeji hodně štěstí......budou ho potřebovat.
Jinak "nové" firmě přeji hodně štěstí......budou ho potřebovat.
Bude to i ve výrobě.
Ty fabriky se také budou sobě podobat.
Ta robotizace pro stejné platformy bude společná. Navíc, na nákup více robotů budou množstevní slevy. Takže se robotizace urychlí.
Ty fabriky se také budou sobě podobat.
Ta robotizace pro stejné platformy bude společná. Navíc, na nákup více robotů budou množstevní slevy. Takže se robotizace urychlí.
Vývoj v FCA budou tak tři pochrupující Italové a jeden frustrovaný Jeepař, takže v pohodě.
Twl.. ty seš fakt dobře mimo...
Jo, jsem spojení taky trochu rozpačitej.. a nevím, jestli nemám urychlit nákup Fiata, dokud je to ještě Fiat.. ale ten tvůj výrok je teda síla.
Víš vůbec, co všechno v autě máš jenom díky tomu, že to Italové vymysleli?
Jediný, v čem je VW dobrej je marketing.. a těží z ohromnýho domácího trhu.
Jak dlouho mu ale vydrží pověst, postavená na prvních Golfech?
Jo, jsem spojení taky trochu rozpačitej.. a nevím, jestli nemám urychlit nákup Fiata, dokud je to ještě Fiat.. ale ten tvůj výrok je teda síla.
Víš vůbec, co všechno v autě máš jenom díky tomu, že to Italové vymysleli?
Jediný, v čem je VW dobrej je marketing.. a těží z ohromnýho domácího trhu.
Jak dlouho mu ale vydrží pověst, postavená na prvních Golfech?
Anonym
jo když nejsou peníze na vývoj a dojná kráva Chrysler Group přestává dojit, nezbývá než fůzovat 😄 😄
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Stále sou trhy kam jdou prodávat neelektrická auta.....Amerika, část Asie, Rusko a země bývalého sojuzu, čás Evropy, Afrika, Arábie...
h.onzyk
Nevím co programátoři zase zkouší ale na úvodní stránce nemůžu skrýt video.Začne se samo přehrávat a při rolování stánky jede dolů, takže ho mám pořád na očích. Nechci žádná autoplay videa, když už tam musí být video, chci ho jedním klikem zabít tak jako dřív.
P.S. nejde mi přihlásit se pod jménem, pod kterým mám profil na MACZ
P.S. nejde mi přihlásit se pod jménem, pod kterým mám profil na MACZ
Vychvalujete větší VW, kritizujete menší Hyundai Kia.
Takže podle toho co kupujeme, konkurenci nechceme.