Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeJaguar F-Type přichází v modernizované verzi. Z nabídky mizí šestiválec!
63 komentářů
ptr078
Predok pred fl bol podla mna originalnejsi, uvidime na zivo, 6 valca je skoda, ideal to tohto auta
Nejlepší byl vzhled originálu. Po prvním FL se mi nelíbil předek, tohle je naopak lepší než MY19.
Woombat
Musel jsem se ujistit, zda není dnes 1.4. ... ;-\
Auto je daleko ošklivější a průměrné. Původní duch zmizel.
Přední světlomety byly skoro to nejhezčí na celém autě.
Bez šestiválce to bude auto už jen pro pozéry.
Auto je daleko ošklivější a průměrné. Původní duch zmizel.
Přední světlomety byly skoro to nejhezčí na celém autě.
Bez šestiválce to bude auto už jen pro pozéry.
Souhlasím do puntíku. Originalita a identita modelu je úplně pryč.
A k těm motorům - s V8 je to přemotorovaný hotrod, zatímco s V6 je to lahodný agilní sporťák, který je věrný DNA původního E-Typu. S šestiválcem auto nádherně ožívá, je daleko líp vyvážené, s V8 máš spoustu síly, ale jako by zmizelo spojení mezi řidičem a strojem, je to takové odtažité kladivo, prostě se mi ten zážitek kromě zvuku nelíbil. V6 S je po všech stránkách nejlepší motorizace.
A k těm motorům - s V8 je to přemotorovaný hotrod, zatímco s V6 je to lahodný agilní sporťák, který je věrný DNA původního E-Typu. S šestiválcem auto nádherně ožívá, je daleko líp vyvážené, s V8 máš spoustu síly, ale jako by zmizelo spojení mezi řidičem a strojem, je to takové odtažité kladivo, prostě se mi ten zážitek kromě zvuku nelíbil. V6 S je po všech stránkách nejlepší motorizace.
Větší ochota v prvním okamžiku zatočení u V6 byla vykoupena menší jistotou v přední kola kolem apexu. V6S mi přišla slabá, ideál by byl nový R6, který má potenciál k 500HP. Ale podladěný V8 ho slušně zastoupí.
Povídačky o přemotorovaném hotrodu jsou pro děcka...
Povídačky o přemotorovaném hotrodu jsou pro děcka...
8 válec s 4x4 jsem měl na víkend a je snad těžší než americký mustang, který si ale nikdy nehrál na evropský sporťák, ale vždy byl GT. Zvukově skvělý, vzhledově taky (povedenější než tento facelift), v přímce velmi rychlý, ale v zatáčkách na cestách z toho šel strach.... musel bych si zvykat mnohem déle.
Mustang je o pár kilo lehčí jen s manuálem, u automatu se karta obrací. A to jen u verze F-Type V8 AWD, RWD je skoro o metrák lehčí. V zatáčkách na cestách může jít strach z jediného a to brutálního točivého momentu. Rozhodně nejde říct, že by nechtěl zatáčet.
Pro pozéry? Jak se pozná pozér? Podle R4 nebo V8?
Moc se mi líbí jak všichni umí identifikovat cílovou, že neděláte na marketingu hošíci.
Moc se mi líbí jak všichni umí identifikovat cílovou, že neděláte na marketingu hošíci.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
pózér se pozná lehce. Má peníze na auto, po kterém jeho odhalitel jenom slintá😊
Předpokládám, že se lidi od Jaguaru umí podívat na čísla prodejů a nákladů. Kdyby se šestiválec prodával lépe, tak se ho nezbaví, spotřebu a tedy emise bude mít předpokládám podstatně nižší než osmiválec.
6 válec třeba zůstává v USA. Jsme malý trh...a ještě pokroucený nesmyslnými ekologickými daněmi, proto 4 válec.
Presne to by zaujímalo aj mňa. Kto je ten pozér-majiteľ F-type? Ten, čo si kúpi ten premotorovaný V8, aby machroval, že na to má, hoci ten potenciál nedokáže využiť? Alebo ten, kto kúpi R4, pretože chce športiak, ale nemá na poriadny motor, tak trapoší s plebejským R4? Nejak som v tom stratený, ale wombat mi to iste vysvetlí. 😉
Obecně majitel F-type zřejmě 😉 Navíc jsou tam jak píšeš dva druhy pozérů 😁
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
.Rambousek.
Takže napřed Jaguar zrušil benzínové šestiválce pro XE, XF a pro jistotu i XJ.
Následně LR zrušil osmiválce v Range Roverech.
A teď ještě šestiválce v F-Type.
Aby nebyly plané naděje, že se čtyřválec bude prodávat, dostane cenu o 1/4 vyšší než Porsche 718 a o polovinu než Z4 (nakonec levnější je i M40i).
A po tu krátkou dobu, než ho zruší, osmiválcový F-Type - s příplatkem za motor dle verze 500 tisíc až 1,3 milionu - na silnici stejně neuvidíme.
Jen další ukázka toho, že z Jaguaru/LR toho moc nezbylo a prodeje i registrace tomu odpovídají 😒
Následně LR zrušil osmiválce v Range Roverech.
A teď ještě šestiválce v F-Type.
Aby nebyly plané naděje, že se čtyřválec bude prodávat, dostane cenu o 1/4 vyšší než Porsche 718 a o polovinu než Z4 (nakonec levnější je i M40i).
A po tu krátkou dobu, než ho zruší, osmiválcový F-Type - s příplatkem za motor dle verze 500 tisíc až 1,3 milionu - na silnici stejně neuvidíme.
Jen další ukázka toho, že z Jaguaru/LR toho moc nezbylo a prodeje i registrace tomu odpovídají 😒
to říkám dávno že Jaguar nemá motory, diesely sou nespolehlivá veteš, hlavně ty V6 od PSA a 4válce v jaguaru sou k smíchu. R6 nebo V6 nikde a pár V8 za raketu to moc nezchrání...
Další ze seznamu na škrtnutí no, už toho moc nezbývá.
Další ze seznamu na škrtnutí no, už toho moc nezbývá.
V6d jsou nespolehlivá veteš, proto jsem si koupil dva po sobě. A samosebou bez problémů. Tvůj seznam problém nebude 😉
Nemá smysl to s tebou řešit, zajed si k někomu kdo Jaguary servisuje, ale není to ofiko delaer typu Dajbych a zeptej se na kvalitu motorů 2,7 V6 a 3,0 V6 diesel...
TO že auto funguje do 100 tis km a 5 let staří, neznamená že funguje i s 200 tis a víc. Mě ten diesel taky fungoval, jen sem nechtěl čekat až přestane. Riziko je moc velké.
TO že auto funguje do 100 tis km a 5 let staří, neznamená že funguje i s 200 tis a víc. Mě ten diesel taky fungoval, jen sem nechtěl čekat až přestane. Riziko je moc velké.
U všech Jagů svatá pravda, těšil jsem se na R6 v F-Type, takže teď zbývá doufat v jeho nasazení do FL XF. Určitě bude v nástupci XJ, to je potvrzeno.
U LR samozřejmě V8 v Range Roveru koupíš.
Mimochodem, nástupce F-Type přijde 2022.
U LR samozřejmě V8 v Range Roveru koupíš.
Mimochodem, nástupce F-Type přijde 2022.
Urcite bude R6 v XJ? Ja som niekde cital zr XJ uz bude len ako EV.
webpaja
...přední světla jakkoliv navazují na sedany v kombinaci s celkovými tvary vytváří až astoní look. A mě osobně nevadí, bylo potřeba F-Type posunout dál. Jakkoliv jsem očekával nasazení R6 a doufal v jeho pozdější nasazení, tak JLR vysvětlilo, že do této generace už nepřijde. Pokud však nakonfiguruji slabší V8 s pěknou výbavou, jsem na cca 2,6M.
To je za úžasnou kompresorovou vésomičku relativně slušná cena. Navíc opět čistá zadokolka.
Tudíž slabší V8 s potenciálem dalších 100HP růstu v případě chuti je tady. Kdyby tak ještě mohla mít slušný a přesný manuál... 😉
Mimochodem mnohem lepší než první facelift s nevzhledným předním nárazníkem (speciálně u V8 bez SVR).
To je za úžasnou kompresorovou vésomičku relativně slušná cena. Navíc opět čistá zadokolka.
Tudíž slabší V8 s potenciálem dalších 100HP růstu v případě chuti je tady. Kdyby tak ještě mohla mít slušný a přesný manuál... 😉
Mimochodem mnohem lepší než první facelift s nevzhledným předním nárazníkem (speciálně u V8 bez SVR).
Asi bych si mohl koupit tu modrou... od HotWheels 8-s
Mají spoustu nádherných barev v rámci individuál programu, nicméně jsou příšerně předražené.
S dizajnom súhlas, F-type bolo nádherné auto, ale pomaličky už starlo a tento facelift ho posunul tak, že predchodca pôsobí zrazu ako nemoderné auto. Tiež tam vidím trochu DNA Astonu (a to je z môjho pohľadu chvála, Aston je môj plagátový sen).
S tými motormi je to diskutabilné, tiež myslím, že tých V6 je veľká škoda, to boli aj z môjho pohľadu ideálne motorizácie, R4 je predsalen nedôstojný prémie a V8 bol (pre mňa 😉 ) overkill, takže V6 bol ideálny kompromis, mal zvuk aj výkon, naviac až dve verzie na výber (myslím že bola aj nejaká tretia limitovaná verzia). Našťastie keď už vypustili V6, tak nenechali obrovskú medzeru a dali podladený V8, ten vyterá fajn, aj keď tá hmotnosť a cena bude zodpovedať osemvalcu a nie je to náhrada za V6. Proste pýtal sa tam R6, to by bolo dokonalé. Ale čo chceme, emisie a drahá homologizácia nepustia, buďme radi za tie dva osemvalce.
S tými motormi je to diskutabilné, tiež myslím, že tých V6 je veľká škoda, to boli aj z môjho pohľadu ideálne motorizácie, R4 je predsalen nedôstojný prémie a V8 bol (pre mňa 😉 ) overkill, takže V6 bol ideálny kompromis, mal zvuk aj výkon, naviac až dve verzie na výber (myslím že bola aj nejaká tretia limitovaná verzia). Našťastie keď už vypustili V6, tak nenechali obrovskú medzeru a dali podladený V8, ten vyterá fajn, aj keď tá hmotnosť a cena bude zodpovedať osemvalcu a nie je to náhrada za V6. Proste pýtal sa tam R6, to by bolo dokonalé. Ale čo chceme, emisie a drahá homologizácia nepustia, buďme radi za tie dva osemvalce.
Facelift je ok, ale tu "nemodernost" u předchozích verzí nevidím.
R4... nejde ani tak o nějakou prémii, v kategorii opravdových sporťáku jsou svým způsobem premianti všichni... ano, i Alpina od nějakého Renaultu. Ale s R4 už je fakt lepší koupit tu Alpinu, která je tomu motoru ušitá na míru, než vzít auto, kterému by se jeho motor vešel pod kapotu dvakrát... navíc za 1.7M, což taky není žádná lidovka.
R4... nejde ani tak o nějakou prémii, v kategorii opravdových sporťáku jsou svým způsobem premianti všichni... ano, i Alpina od nějakého Renaultu. Ale s R4 už je fakt lepší koupit tu Alpinu, která je tomu motoru ušitá na míru, než vzít auto, kterému by se jeho motor vešel pod kapotu dvakrát... navíc za 1.7M, což taky není žádná lidovka.
Okrem tej diery pod kapotou a prémiovej ceny je tu aj aspekt hmotnosti, F-type nie je žiadny ultralight á la Alpina, takže aj ten 300k štvorvalec asi nebude taký suverénny ako v Alpine S. Ja osobne mám problém so štvorvalcom aj v Porsche, nepopieram, že dynamika je v Caymane dostatočná aj s B4, ale proste ten charakter, zvuk a suverenita viacvalca tam nikdy nebude.
Souhlas, taky tam tu "nemodernost" u předchozích verzí (zejména té původní) nevidím, původní verze byla designově nejpovedenější, originální, tahle je proti ní tuctovější.
Šestihrnku je škoda, nejprůchodnější je teď podladěný V8, ale s ním bude asi stát F-Type "nesmysl".
Otázkou je, co se jim podařilo udělat s podvozkem, který nepatřil mezi zvlášť silné stránky F-Typu.
Šestihrnku je škoda, nejprůchodnější je teď podladěný V8, ale s ním bude asi stát F-Type "nesmysl".
Otázkou je, co se jim podařilo udělat s podvozkem, který nepatřil mezi zvlášť silné stránky F-Typu.
Mám obavu, že R6 Ingenium je defaultně hybrid a asi nebylo jednoduché tam vše dostat. Ano, takových 450HP na 1500-1550kg by bylo super!
Mě překvapila informace, že v EU vládne prodejům R4. No a amík si bude dál užívat V6 kompresor...
Mě překvapila informace, že v EU vládne prodejům R4. No a amík si bude dál užívat V6 kompresor...
Je mi jasné, že R4 si vyžiadala doba a emisie a ten tam zostane. Potom chápem, že ak chceli niečo vyhodiť, tak radšej V6 než V8, ktorý robí image a proste môžu argumentovať, že máme širokú ponuku od ekonomického R4 po nadupaný V8 pre fajnšmekrov. Ale stále myslím, že V6 bol pre to auto optimum (ešte lepšie R6) a ten by nemal problém dať tých 450k, ktoré má slabšia V8, navyše s benefitom nižšej hmotnosti a lepšej agility. Model R by sa samozrejme šesťvalcom nahradiť nedal. V ideálnom svete by som to videl na R4 300k, R6 400k a V8 500k, nech si každý vyberie, čo mu vyhovuje (mne by ten R6).
Tož souhlas....ale ten ussrraanný čtyřhrnek mohli alespoň spřáhnout s manuálem.... 😉
Podívej se, kolik je manuálů v prodeji. Najdeš sotva pár kousků...mají jen starý ZF tuším, nevyniká ani přesností, ani nepřivodí nirvánu. Než špatný manuál, zřejmě radši dobrý automat.
Myslím, že SVR půjde nově na 600HP, ale pokud si udělám konfiguraci silnější V8 (nutně s AWD), tak je to za 3,6M. SVR tedy půjde automaticky na 4mio.
Naprosto s tebou souhlasím, byť podladěnou V8 beru jako to nejmenší zlo, když už V6 musely pryč.
Naprosto s tebou souhlasím, byť podladěnou V8 beru jako to nejmenší zlo, když už V6 musely pryč.
S tím stárnutím nesouhlasím. Byl svůj, originální a krásný. Teď je více unifikovaný a méně výrazný.
Magister
Uvidíme na živo. Nicméně designově zvenku to nevylepšili, interiér zmodernizovali trochu. Osobně mi tam chybí ten 6 válec. A ten se mi asi nejvíce líbí + větší světla z předfaceliftu. Jinak je to pořád samozřejmě krásné auto
3_diamanty
ale ta vizaz mi uz zacina pripominat nejaky aston.. zrovna tie predne svetla.. ale aj kola.... celkovo to uz nie je take ciste jaguarovske ake to bolo ale chapem... sablona aj tu nepusti 8-s proste coskoro budu mat vsetky ( este existujuce ) kupatka uz zrejme tiez rovnaky kukuc .. ach jo... inak sila ze V8 je ok ale dostupnejsi sestvalec zrusia... ale zrejme dlhy zivot F-type pred sebou uz stejne nema tak asi vedia co robia ... osobne teda necakam po facelifte ziadne dramaticke zmeny v zlepseni predajov tohto kusku.. skor naopak.... nejak to este F-type doklepe a po nom som fakt zvedavy co bude s jaguarom dalej... lebo od ciax XK to bolo fakt konece jedno skutocne vydarene kupatko ale zacinam sa bat ze aj to skonci nakoniec "neslavne"... 8-s ... ale mozno ma moja intuicia raz konecne "sklame" a nebude to az take pesimisticke ako si myslim :yes:
Břink prásk, jedno přes druhé, na začátku a nakonec věštba. Už se probuď Toppere. Tvoje plky o nezájmu jsou nesmysl. V nejhorším roce se F-Type prodalo 7500ks. Nástupce v roce 2022 s motorem uprostřed.
Pochopit, která šablona Jaguar nepustí je nad mé síly.
Pochopit, která šablona Jaguar nepustí je nad mé síly.
c.renda@...
Strašně mě se.... re, že se musím nejdriv podívat na stupidní reklamy které me nezajímají. Tak jsem si stáhnul prohlížeč Brave postavený na chromu a mám klid, ani jedna reklama. Už jsme jak ovce, chceš něco vidět tak na nejdřív papej reklamy a nejlépe 5 před videem a 5 po videu. To he hnus fakt 🤮
Hm, nojo... ale že tady máš články které někdo napsal a fotky které někdo vyfotil a neplatíš za to ani korunu, to tě asi nesere, co? 😄
jsou to hodnoty pro kabriolet. Podle technických dat jsou dané údaje skutečně shodné s kupé.