Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Dinar
prostě chybí šestiválec, to auto je tak odladěné, že si o V6 (jedno s jakým palivem) prostě říká, nízká prodejní čísla hlavně dražších verzí jdou na vrub faktu, že za stejný peníz je u konkurence šestiválec.
S čím nesouhlasím, je hodnocení exterierového designu, ano, velká kola a lišty TI verze trochu pomáhají, ale já bych řekl přesný opak toho co testér, tj. že design qiulie za ty čtyři roky zestárnul snad dvojnásobně. Je to takové kulaté a nijaké, facelift je nutný, trochu změnit nárazníky, modernější ztvárnění optiky, prostě aspoň něco, takto vypadá julča jako by byla stejný ročník se 159kou.
S čím souhlasím, je hodnocení interieru, design parádně italský, funkčnost a ergonomie slušná, materiály třídní standard, mě se interiér julče líbí velmi. 😉
S čím nesouhlasím, je hodnocení exterierového designu, ano, velká kola a lišty TI verze trochu pomáhají, ale já bych řekl přesný opak toho co testér, tj. že design qiulie za ty čtyři roky zestárnul snad dvojnásobně. Je to takové kulaté a nijaké, facelift je nutný, trochu změnit nárazníky, modernější ztvárnění optiky, prostě aspoň něco, takto vypadá julča jako by byla stejný ročník se 159kou.
S čím souhlasím, je hodnocení interieru, design parádně italský, funkčnost a ergonomie slušná, materiály třídní standard, mě se interiér julče líbí velmi. 😉
Ta stříbrná je strašlivá... asi nejhorší možnost pro Giu.
PS: šestiválce u konkurence v mezičase trošku prořídly, jediný dostupnější benzínový šestiválec je dneska C400. 2.0T 200kW je fajn, ale jak říkáš, za 1.7M už s otazníkem... mimochodem, oranžové pole otáčkoměru začíná 5500 a červené 6000... to taky nevypadá na nějakou pilu, i když v testu o tom není pořádně nic.
PS: šestiválce u konkurence v mezičase trošku prořídly, jediný dostupnější benzínový šestiválec je dneska C400. 2.0T 200kW je fajn, ale jak říkáš, za 1.7M už s otazníkem... mimochodem, oranžové pole otáčkoměru začíná 5500 a červené 6000... to taky nevypadá na nějakou pilu, i když v testu o tom není pořádně nic.
tak dieslovej V6 žádnej nemaj, to by tam museli hodit sazomet 3,0 V6 od prestižní firmy VM Motori 😊, co montují do Grandčíra a Ramky, to by ve sportovní alfě bylo asi dost trapný, navíc to nemá požadovaný výkon.
V6 benzín by měli, stačí upgradovat chrysleráký pentastar a vyždímat z něj místo 305 koní nějakých 350 nebo na něj narvat turbo a maj v pohodě 400+
Jenže když nejsou peníze na vývoj a ještě jsou neschopní, tak smůla 😄
V6 benzín by měli, stačí upgradovat chrysleráký pentastar a vyždímat z něj místo 305 koní nějakých 350 nebo na něj narvat turbo a maj v pohodě 400+
Jenže když nejsou peníze na vývoj a ještě jsou neschopní, tak smůla 😄
Do Giulie by se mohly montovat veškeré V6 jako jsou v Ghibli, ale z určitých důvodů se tak neděje.
No dyť to sem napsal = je to jen manažerský rozhodnutí
Že by nebyla šance na ekonomickou návratnost nějakýho benzínovýho podladěnýho V6 = to je jasný. Proč ne ta V6 nafta = to si nejsem jistej = ale podle toho jak jezdí silnější R4 nafta = víceméně to NENI potřeba
Že by nebyla šance na ekonomickou návratnost nějakýho benzínovýho podladěnýho V6 = to je jasný. Proč ne ta V6 nafta = to si nejsem jistej = ale podle toho jak jezdí silnější R4 nafta = víceméně to NENI potřeba
Otázka image a hierarchie? Maserati je prostě víc, než Alfa... 😊
Jo to trochu asi jo + v menší Alfě ten 154kW naftovej R4 v poho stačí = reálný prodeje už v reálnym světě ne o moc rychlejšího V6 by byly asi nic moc
Prostě nadprůměrně POVEDENÝ SPOLEHLIVÝ auto = co se silně PODPRŮMĚRNĚ prodává
Odhady byly asi 6-7x vyšší = než sou reálný prodeje = to je VELKEJ rozdíl
A snad to jde pochopit u sedanu, který obecně ztrácej na atraktivitě = u SUV verze Giulie Stelvia = to fakt hlava nebere a hlavně to mrzí
Prostě nadprůměrně POVEDENÝ SPOLEHLIVÝ auto = co se silně PODPRŮMĚRNĚ prodává
Odhady byly asi 6-7x vyšší = než sou reálný prodeje = to je VELKEJ rozdíl
A snad to jde pochopit u sedanu, který obecně ztrácej na atraktivitě = u SUV verze Giulie Stelvia = to fakt hlava nebere a hlavně to mrzí
Souhlasím, že Giulia by potřebovala omladit zevnějšek, hlavně trochu přiostřit vzhled předku. Ale jinak je to podle mě, pokud jde o vzhled, proporčně parádně vyvážený sedan (na rozdíl od 159).
Ano, proporce má výrazně lepší než předokolková 159, měl jsem nám mysli spíš dojem z designu, julča dělá dojem auta z doby 159ky.
Z mé zkušenosti byla cena Giulie oproti konkurenci v podobě C Class, 3er a A4 o nezanedbatelnou částku nižší. Díval jsem se sice po kombinacích benzínového 200k motoru s automatem a víceméně plnou výbavou, takže žádné šestiválce, ale cena Alfy byla o dost nižší.
200k s plnou výbavou ale fakticky kombinovat nejde, ne? Můžeš postnout nějaké detaily - jaká specifikace a za kolik?
Teď si to nevybavuju přesně, je pravda že úplně všechno tam nešlo. Obecný záměr byl motor okolo těch dvou set koní, což v BMW, MB i Audi šlo nezávisle na vysoké výbavě.
Tím že jsem si Alfu nakonfiguroval v nižším výbavovém stupni, tak se cena dostala o několik set tisíc níž oproti konkurenci. Potom jsem ale začal konfigurovat 2.0 280k abych nejvyšší výbavy dosáhl a tuším že konečná cena byla cca 1,55-1,6 mio.
Podobné konfigurace u německé trojky vycházeli na nějakých 1,7 mio, ale s tím rozdílem, že těch koní tam bylo asi o 90 méně.
Samozřejmě to je ceníková cena, ale auto jsem nepoptával jako normální soukromá osoba, takže nevím jak by to vycházelo ve standartní situaci s cenami po slevě. Navíc jsem nakonec ani ceny na Alfu u dealera nepoptával.
Každopádně rozdíl byl určitě nějakých 150 tisíc a to s výkonnější motorizací. Kdybych se spokojil s nižší výbavou (která byla i tak dost vysoká) u 200k motoru, bylo by to pod 1,4 mio.
Tím že jsem si Alfu nakonfiguroval v nižším výbavovém stupni, tak se cena dostala o několik set tisíc níž oproti konkurenci. Potom jsem ale začal konfigurovat 2.0 280k abych nejvyšší výbavy dosáhl a tuším že konečná cena byla cca 1,55-1,6 mio.
Podobné konfigurace u německé trojky vycházeli na nějakých 1,7 mio, ale s tím rozdílem, že těch koní tam bylo asi o 90 méně.
Samozřejmě to je ceníková cena, ale auto jsem nepoptával jako normální soukromá osoba, takže nevím jak by to vycházelo ve standartní situaci s cenami po slevě. Navíc jsem nakonec ani ceny na Alfu u dealera nepoptával.
Každopádně rozdíl byl určitě nějakých 150 tisíc a to s výkonnější motorizací. Kdybych se spokojil s nižší výbavou (která byla i tak dost vysoká) u 200k motoru, bylo by to pod 1,4 mio.
Tak v článku čtu 1,75 mio, za to si složíš krásně vybavenou 330xd v mpaketu, auto se šestiválcem, dynamika srovnatelná, reálná spotřeba max dvoutřetinová. 😉
Já bych si třeba tu 330xd v mpaketu za 1,75 mio nekoupil. Hledal jsem auta s víceméně plnou výbavou, jak už jsem psal, a do 1,75 mio bych se s požadovanou výbavou vlezl maximálně s 320d v automatu.
Možná to v nějakém případě bude jinak, ale u mě to bylo tak, jak vidíš nahoře. Na druhou stranu v 330d určitě nebude diferenciál s omezenou svorností a karbonový paket, bez těch ušetříš nějakých 75 tisíc. 😄
Možná to v nějakém případě bude jinak, ale u mě to bylo tak, jak vidíš nahoře. Na druhou stranu v 330d určitě nebude diferenciál s omezenou svorností a karbonový paket, bez těch ušetříš nějakých 75 tisíc. 😄
No takže mluvíš o čem, o Veloce Ti s 200kW za 1,5 nebo o Super s 200k za mega + příplatky (v dnešních cenách)?
Mluvím o Veloce Ti s 200 kW za 1,55 mio. Koukal jsem na to před rokem. Byla to plná výbava, vynechal jsem nejspíš jen karbonový paket a samosvorný diferenciál.
Teď jsem koukal na konfigurátor a s nějakou akční cenou vychází i teď na 1,55 mio, je to ale nějaká akční nabídka, normální cenu píšou 1,68 mio. Teď teda nevím jestli to je jen náhoda, nebo nějaká trvalá akce 😁 Každopádně i za tu vyšší částku platí, že motor je výkonnější.
Teď jsem koukal na konfigurátor a s nějakou akční cenou vychází i teď na 1,55 mio, je to ale nějaká akční nabídka, normální cenu píšou 1,68 mio. Teď teda nevím jestli to je jen náhoda, nebo nějaká trvalá akce 😁 Každopádně i za tu vyšší částku platí, že motor je výkonnější.
.... ještě bych připomněl řízení (a celkově úchop a pocit z volantu) - za mě velká pochvala i za toto....
Dzakobo
Test napsal velmi dobře, naopak (Sakro) je zřejmé, že se Giulii možná až lehce nadržuje.
Chybí kombi a civilní V6. Když už bych šel pro Giulii, tak asi (nej)slabší benzín, protože AWD i díky lehkému motoru není téměř potřeba. S lehkou nohou by se dalo jezdit kolem 7,5l - na případně až 260k auto (po čipu) by to bylo v pohodě.
Chybí kombi a civilní V6. Když už bych šel pro Giulii, tak asi (nej)slabší benzín, protože AWD i díky lehkému motoru není téměř potřeba. S lehkou nohou by se dalo jezdit kolem 7,5l - na případně až 260k auto (po čipu) by to bylo v pohodě.
Nemyslim že nadržuje = je to lepší platforma než má třeba BMW = možná asi nejlíp postavený auto třídy. A s tim místem má pravdu Ozzy = ne autor
Civilní V6 je prostě pryč = bez ohledu na značku tahle doba skončila před desetiletím. Novej slabej šestiválec nikdo LOGICKY nevyvíjí a vyvíjet nebude = lidi jen štěkaj, i o třídu výš si dneska většina evropanů koupí 4válcovou naftu. Náklady na vývoj novýho motoru sou obří = bez šance na návratnost
Civilní V6 je prostě pryč = bez ohledu na značku tahle doba skončila před desetiletím. Novej slabej šestiválec nikdo LOGICKY nevyvíjí a vyvíjet nebude = lidi jen štěkaj, i o třídu výš si dneska většina evropanů koupí 4válcovou naftu. Náklady na vývoj novýho motoru sou obří = bez šance na návratnost
Ono by se toho moc vyvíjet nemuselo. Vím, že si to představuji trochu jako "Hurvínek válku", ale stačilo by softwarově snížit výkon současnému 2.9T, ideálně i zvýšit kompresní poměr a montovat trochu menší turba. No jo, ale pak ty homologace a koupilo by si to 5% kupců? Z už tak malého objemu prodejů... Chápu to...
ne ono by stačilo tam dát těn 300 konový pentastar, když chcete levný V6 😄
3,2 V6 je výrobně za hubičku
3,2 V6 je výrobně za hubičku
Analytiku, ty se dokážeš vždy odkopat 😒] Ty výrobní hubičko :yes:
Motor, který ti vyvinul někdo jinde a cpeš ho do x modelových řad, kde nejlevněší auto s tímhle motorem stojí na us trhu cca 600 tis Kč v přepočtu tak bude strašně nákladnejch na výrobu. Ty zas dneska perlíš 😄
pentastar je 3,6 ne?
Je 3,0; 3,2 a 3,6. 3,2 je v Jeepu. Ovšem 3,0 V6 (234 HP) se používá jen v číně pro 300, Wrangler a Grandčíro (pro to i v rusku)
3,2 je v jeepu cherokee (275 hp)
3,6 má 289-309 HP.
Není problém na to narvat přímý vstřik nebo turba. To normální velký výrobce musí zvládnout.
3,2 je v jeepu cherokee (275 hp)
3,6 má 289-309 HP.
Není problém na to narvat přímý vstřik nebo turba. To normální velký výrobce musí zvládnout.
RS
Slušný "test" a víceméně souhlasí s mými zkušenostmi. :yes:
Jen si tu redakce nevidí do pusy. Minulý týden píšou o přichozím faceliftu Giulie (což mmj. nebyla pravda), o tom jak facelift nutně potřebuje a o tom jak má, cituji: "laciný interiér". No a nyní po pár dnech tu vystříhnete článek s až nečekaně kladným hodnocením zevnitř i zvenku. ... Tak se dohodněte. :no:
Jen si tu redakce nevidí do pusy. Minulý týden píšou o přichozím faceliftu Giulie (což mmj. nebyla pravda), o tom jak facelift nutně potřebuje a o tom jak má, cituji: "laciný interiér". No a nyní po pár dnech tu vystříhnete článek s až nečekaně kladným hodnocením zevnitř i zvenku. ... Tak se dohodněte. :no:
KANKUNEN
Alfa si historicky pověst zkazila sama. Gulia 3 roky stará stojí po bazarech pod půl mega a stejně ji nikdo nechce. Chce to změnu majitele.
Všichni víme, že sis před dekádou koupil Alfu, rozbila se ti a budeš to plačky vyprávět ještě vnoučatům, ale teď jsi si docela naběhl, jelikož stejně staré BMW 3 se prodává pod 300, A4 nebo Céčko pod 350. Giulia si poměrně překvapivě drží hodnotu a jak by řekl jeden známý diskutér, bazaroví kovbojové na ní ještě nemají. (To samé XE)
Jsou tam fakt kusy 2015 za 300 plus, to si asi jedno koupím na dobití do lesa. 😉
Treba si uvedomit, ze povest sa nepokazila len tak, ale museli na to byt dobre a dlhodobe dovody. Aj ine automobilky mali aj zle modely, ale nemaju pokazenu povest. Mozno aj preto, ze ostatne modely boli dlhe roky dobre 😄
mne sa daleko viac pacila od alfy v tejto triede predosla alfa 159 ... tie jej krivky mi pridu dodnes viac "alfacke" aj svetlomety.. aj cela akasi aura bola daleko viac "alfacka"... proste toto je za mna este skutocna alfa https😐/img2.auto.cz/…ull/4131526_.jpg ... z ktorej ja osobne aj citim akusi vlastnu alfacku auru a alfacku dusu ... a otvorene aj ked viem ze si to zliznem priznavam ( sice uz to nepisem prvy krat ale aj tak ) ze uz nova giulia sa mi dizajnom nepaci vobec a ani v reale co som ju asi 3 krat videl dost detailne proste nic... nic sa nedialo .. nijako ma to nezasiahlo... nijak ma neocarila dizajknom... to viac ma ocari cierny arteon dnes uz.. alebo bordova optima GT ... divne ale prisaham je to tak... ale je to len moj pohlad ... a rovnaky problem mam aj s citroenom.. kde ma uz dnes neocari skoro ziaden jeho novy kusok.. proste nic... akoze fajn auta ale uz to nie je to co od nich chcem vidiet.. pritom taka starsia xantia ci XM boli za mna famozne a pacia sa mi dodnes ...
Nevracal si? V lekárni dostať tehotenský test, je to jednoduché a pomerne spoľahlivé - určite viac ako Volkswagen.
skusim si zajtra kupit... mozno som fakt v tom .. ved clovek nikdy nevie .... dnes uz si nemozes byt nicim isty 😒] .... akoze sranda bokom... :yes:
159 vypadá fakt aj po rokoch hodne dobre, len škoda že nejazdila tak dobre ako jazdí súčasná Julča (myslím v rámci konkurencie). Ako sa už písalo v minulých článkoch,ĺudí už asi nezaujíma ako to auto jazdí či už nemajú tú radosť z jazdy.
PS:Barík má konečne deň keď si môže poriadne zakopať v diskusii.
PS:Barík má konečne deň keď si môže poriadne zakopať v diskusii.
urcite je to aj o dizajne.. inak ktovie preco nevychadzali prave z tejto hranatejsej 159tky.... za mna nebolo potrebne z taketo krasneho auta spravit takuto dnes uz zabu .. ten face je hrozny... nefunguje... svetla nula bodov... a aj zboku je to skor bawo ako alfa ... kde sa podela ta typicka silueta 159tky... a co je na tej novej giulii vlastne tak nadherne? ved "smiesny" arteon https😐/img2.auto.cz/…ull/3959860_.jpg za mna ovela lepsie vyzera ... akoze v tomto mam jasno... osobne posledna pekna a alfacka alfa bola prave asi 159tka... a uz ani giulietta nema to caro 147cky zdaleka... proste mne tento dizajn novodobych alf vobec nepasuje... a aj astra dnes lepsie vyzera ako giulietta ( pritom taka 147 bola voci astre v tych casoch uplne inde aj vizazou ) .. takze ano.. dizajn predava.. a ked vidim tie predaje alfy ( ktorym sa ani nedivim ) tak vlastne presne to aj odpoveda tomu jak vyzeraju... 😒
.... jo jo, čekal na to deset let a dnes chodí celý den s rukou ve slipech a připadá si jako král.... :-!
Ano, to auto jezdí...a ty tu házíš hrách na zeď se srovnáváním designu. To auto skvěle jezdí...to je na něm nej.
Ano, jazdi skvele, ale ked uz ma na to clovek peniaze, tak kupi radsej BMW 😄
osobne za cenu nejakej beznej giulie si viem predstavit naslapaneho arteona s 2.0tsi ... a cierny je ako taky demon.. alebo fantom ... neskutocne paradny ... ma nieco v sebe ... :yes:
To je vono = spousta lidí radši nesrovnatelně horší podvozek atp. = arteon v sebe fakt NIC z technický sofistikovanosti Giulie nemá 😄
no v praxi to tak fakt vyzera vzhladom na predaje arteonu ze ludia asi idu viac po dizajne ako po podvozku dnes uz... a aj ja by som radsej arteona... bohate by mi stacil aj podvozkom aj technicky.. a paci sa mi daleko viac ako giulia... za dane peniaze arteon alebo optima by sa mi v praxi moc pacili...
PS: inak nova optima je uz za dverami.. tak uvidime ako dalej... snad bude este krajsia ako ta sucasna :yes:
PS: inak nova optima je uz za dverami.. tak uvidime ako dalej... snad bude este krajsia ako ta sucasna :yes:
To sú úplne dve rozdielne autá (Jul vs Art), sám vieš ako si dopadol pri konečnej kúpe.Ja napr nemám rád liftbacky, sedan za mńa lepší.
Ja by som sedan nemohol, nerad pozeram cez zaprsane okno 😄 Inak kto vie, preco na BMW stiera zadny stierac aj po odstaveni a zaparkovani auta na dvore (ale nezamknuti)?
ono dnes uz aj P508 je lift... a mozno prave keby giulia bola tiez uz ako lift ( ako je aj arteon aj superb ) a pripadne by spravili este aj kombik tak by mali daleko vacsie sance to auto predat ako ked ponuknu len jediny karosarsky variant a to zrovna prave v eu "megapopularny" sedan
v pezote asi vedeli preco je nova P508 uz prave ako lift a nadalej aj ako kombik.. len v alfe klasika...tam opat spia a nevidia ani nepocuju co sa okolo nich deje..
v pezote asi vedeli preco je nova P508 uz prave ako lift a nadalej aj ako kombik.. len v alfe klasika...tam opat spia a nevidia ani nepocuju co sa okolo nich deje..
Arteon nie, to uz fakt radsej giuliu. A cierny naco? Aby bolo v aute v lete o 20 stupnov viac? 😄
bracha ma cierne auto... a v pohode... a ak zrovna si nejdes v lete "uzivat s nejakou frajerkou na kapote" tak je to v interieri nadalej v pohode fakt bez ohladu na farbu kasne 😁
inak ja som prekvapeny aka je ta biela co mam na aute celkom nakoniec fajn... v minulosti som bol k bielej hodne skepticky a prisla mi ako taka "farba z nudze ".... ale dnes ked mam byt uprimny tak biela mi aj celkom vyhovuje ... urcite viac ako strieborna alebo nejaka seda... a aj celkom napadne ( obcas az svieti ) a elegantne posobi ... ma nieco do seba .. na arteone mi sedi aj ta jeho "zlata" .. ale popravde co nam tu jeden cierny arteon jazdi tak to je masaker... len to chce klasicke strieborne kola nie cierne a mas paradneho sportovca dzentlemena v dokonalom saku :yes:
inak ja som prekvapeny aka je ta biela co mam na aute celkom nakoniec fajn... v minulosti som bol k bielej hodne skepticky a prisla mi ako taka "farba z nudze ".... ale dnes ked mam byt uprimny tak biela mi aj celkom vyhovuje ... urcite viac ako strieborna alebo nejaka seda... a aj celkom napadne ( obcas az svieti ) a elegantne posobi ... ma nieco do seba .. na arteone mi sedi aj ta jeho "zlata" .. ale popravde co nam tu jeden cierny arteon jazdi tak to je masaker... len to chce klasicke strieborne kola nie cierne a mas paradneho sportovca dzentlemena v dokonalom saku :yes:
Skôr by som povedal obyčajný človek v športovom saku. Športovec z neho nikdy nebude a keď ti ide iba o zrýchlenie tak vitaj v "barík klube".
Mezi Arteonem a tímhle je poněkud rozdíl https😐/www.sauto.cz/…charger/17765534?…
https😐/www.sauto.cz/…charger/18302354?…
https😐/www.sauto.cz/…charger/18302354?…
Měli jsme několik let černá auta (2ks) a už nikdy více, horko v tom je a navíc je to pořád špinavé...
Neni o čem = viz http😐/www.autoforum.cz/…i-letnim-parnum/ rozdíl je docela SYTEJCH +26°C = bílá barva 45°C černý auto 71°C = fakt neni o čem
Jinak na špínu je blbá i ta bílá :😉
Na neviditelnost špíny je nejlepší stříbrná nebo světlejší šedá = ověřeno praxí :-!
Jinak na špínu je blbá i ta bílá :😉
Na neviditelnost špíny je nejlepší stříbrná nebo světlejší šedá = ověřeno praxí :-!
Optikou plakátu určitě, projet si oba i řidičský jantar, pak Arteon nemá moc šancí. Ale lidi nezkouší, lidi z obrázků poznají, viď 😉
XE? To sem nedávno viděl za 460, a jelikož mě tu vaši drazí soukmenovci častovali tímhle titulem, tak nic na co bych neměl. Ale proč bych si kupoval za půl mega 4válec když mužu mít V8 😄
Můžeme ti říkat sporožiro? 😉
A tobě říkaj doma kontokorent? 😄 😄
Já se tu o svém kontě nebavím, ty nezklameš. 😉
Tak se nestarej o moje. XE není nic nedostupného ale nějak nevidím důvod proč si to pořizovat. Vyniká to akorát podvozkem, design už oproti XF do 2015 není nic zajímavého a motory sou běžná tuctovka.
Já už až na XK všechny novější jaguary které sem chtěl vyzkoušet, tak sem měl 😄 Žádný další už neplánuju.
Já už až na XK všechny novější jaguary které sem chtěl vyzkoušet, tak sem měl 😄 Žádný další už neplánuju.
Mr.Murphy
.... by si už test taky zasloužila, jezdí parádně..... :yes:
Jinak už bylo řečeno asi vše, trh je k Giulii až nebývale krutý.... 😢
už jsem čekal že to tak nějak bude pomalu spět ke smrti značky (resp. k takovému tomu vyhnívání jak to Italové rádi dělají), protože šéf FCA už s Alfou moc trpělivost asi nemá.... Ale třeba se teď našel nový sponzor (PSA), který se zase zaláskuje a s bušícím srdíčkem si bude představovat, že tentokrát restart Alfy konečně vyjde a zas do ní naleje peníze.... 😄
No ale řekněte, která jiná značka je tak totálně v mínusu a zároveň má tým ve Formuli 1 😄
Jinak už bylo řečeno asi vše, trh je k Giulii až nebývale krutý.... 😢
už jsem čekal že to tak nějak bude pomalu spět ke smrti značky (resp. k takovému tomu vyhnívání jak to Italové rádi dělají), protože šéf FCA už s Alfou moc trpělivost asi nemá.... Ale třeba se teď našel nový sponzor (PSA), který se zase zaláskuje a s bušícím srdíčkem si bude představovat, že tentokrát restart Alfy konečně vyjde a zas do ní naleje peníze.... 😄
No ale řekněte, která jiná značka je tak totálně v mínusu a zároveň má tým ve Formuli 1 😄
ten tým provozuje pořád Sauber, jen sou na něm loga Alfy 😄
.... tak samozřejmě, jde o to že do toho Alfa/FCA sype relativně slušné sumy, přitom samotná Alfa si nevydělá ani na papír na prospekty....
Zase ty Sporožíro...AR je titulární sponzor Sauberu, který proto po dobu sponzoringu přejmenoval tým.
No takže Alfa s tím krom sponzoringu a to že Ferrari jim dodává motory, (což už ale dodávalo dávno před sponzoringem) nemá nic společnýho vid 😄
A nejlepší je ten nápis na křídle - Schweiz /Suisse/Swizzera - to se na italský monopost krásně hodí, že jo. Jako kdyby tam Ferrai mělo nápis Denmark 😄 😄 😄 😄
https😐/cdn-1.motorsport.com/…a-romeo-raci.jpg
A nejlepší je ten nápis na křídle - Schweiz /Suisse/Swizzera - to se na italský monopost krásně hodí, že jo. Jako kdyby tam Ferrai mělo nápis Denmark 😄 😄 😄 😄
https😐/cdn-1.motorsport.com/…a-romeo-raci.jpg
Chápu, že optikou Moskvy to je nepochopitelné, ale americký HAAS měl hlavního sponzora z Austrálie.
Kopeš tu špatně chlapče. 😉 Sponzor platí vývoj...
Kopeš tu špatně chlapče. 😉 Sponzor platí vývoj...
Kterej se u Alfy moc nekoná, protože se od půlky sezony plácaj na posledních dvou místech před Wiliamsem a bojují akorát s Haasem, kterému se letos auto vůbec nepovedlo. Za nimi už je akorát ten několik let tragický Wiliams.
Ani můj oblíbenec Kimi s tím nic neudělá, protože to auto prostě nemá rychlost, přítlak a nedokáže přinutit gumy aby pracovaly celý závod optimálně.
Ani můj oblíbenec Kimi s tím nic neudělá, protože to auto prostě nemá rychlost, přítlak a nedokáže přinutit gumy aby pracovaly celý závod optimálně.
v casoch ked uz 9 z 10 zakaznikov riesia skor velkost displeja ako vykon motora je fakt asi na mieste povedat ze ten je pre giuliu kruty 8-s .. to je pravda... neskutocne kruty :yes:
lebo vsetko je to o ludoch a ich prioritach.. lebo ten automobilovy trh .. to su vlastne ludia.... realni ludia zakaznici ... ktori rovnako v reale uz dnes radsej vacsi displej ako nejaky super motor....
lebo vsetko je to o ludoch a ich prioritach.. lebo ten automobilovy trh .. to su vlastne ludia.... realni ludia zakaznici ... ktori rovnako v reale uz dnes radsej vacsi displej ako nejaky super motor....
Pro budoucí prodejní úspěch AR neexistuje správné politicko-ekonomické klima a bude hůř. 😒
_beta
Tak u už si niekto nejakú AR kúpte, keď ju tak pekne spropagovali...
EDIT😒br /> Práve som si všimol, že toto BMW 330i stojí plus-mínus rovnako. Tak na to AR kašlite 😊
https😐/www.auto.cz/…le-navrat-128945
EDIT😒br /> Práve som si všimol, že toto BMW 330i stojí plus-mínus rovnako. Tak na to AR kašlite 😊
https😐/www.auto.cz/…le-navrat-128945
webpaja
...toho, že optikou diskuzí by se mělo jednat o jedno z nejprodávanějších aut v segmentu, ale reálný kupec řeší množství displejů a nechat se dovézt, ne řídit.
Pak lze pochopit zdejší adoraci principiálně předokolkových Kii, VW apod. Tito lidé nepotřebují parádně jezdící sedan, hledají reklamní plakát, který je odveze.
A druhým důvodem smrti prestižních neněmeckých sedanů je to, že narozdíl od doby před dvěma dekádami má dnes spousta zaměstnanců jako benefit auto. U silnějších firem pak prémiové, ale fleet AR ani Jag jednoduše neumí a umět nebude. Takový zaměstnanec pak již obvykle řeší pouze druhé auto v rodině, jinak používá company car.
Pak lze pochopit zdejší adoraci principiálně předokolkových Kii, VW apod. Tito lidé nepotřebují parádně jezdící sedan, hledají reklamní plakát, který je odveze.
A druhým důvodem smrti prestižních neněmeckých sedanů je to, že narozdíl od doby před dvěma dekádami má dnes spousta zaměstnanců jako benefit auto. U silnějších firem pak prémiové, ale fleet AR ani Jag jednoduše neumí a umět nebude. Takový zaměstnanec pak již obvykle řeší pouze druhé auto v rodině, jinak používá company car.
Dizajn sice predava, ale povest tiez. A alfa ju dobru nema a aj ked postavila solidne auto pyta za nu jednoducho privela v kontexte dalsich faktorov. Naviac sedany sa mne osobne velmi pacia, ale nechcel by som to domov ako jedine auto a ako druhe auto je na mna draha, pretoze zmysel ma jedine ako QV a tam ta cena je vysoka (na mna). Alebo idem motoricky nizsie, ale tam zase D3 asi ponukne viac pri +/- porovnatelnych parametroch ale s neporovnatelnou vybavou. Myslim ze je to uplne pochopitelne, ze je to tak ako hovoris.
Nevím o jakých principiálně předokolkových Kiách mluvíš, v těhle vodách je principiálně zadokolkový Stinger, který mimochodem šestiválcem a výbavou stojí 1.4M, je tedy levnější, než čtyřválcová Giulia se srovnatelnou výbavou.
PS: ceníkově, o slevách na Stingera se v Kie moc bavit nechtěli a co mám info od známých pořád nechtějí, nedávno kupoval kamarád V6 se slevou v řádu 50t.
PS: ceníkově, o slevách na Stingera se v Kie moc bavit nechtěli a co mám info od známých pořád nechtějí, nedávno kupoval kamarád V6 se slevou v řádu 50t.
.... hele žádná Giulie 2.0T nebude stát 1,4 míče.... Já jsem objednával verzi Super 2.0T doklikanou úplně na max a stála po slevě 1,1 a to bylo v prvním roce prodeje.... Dnes když přijdeš do Alfy a řekneš že máš 1,2 mio tak ti dají Veloce 280PS a výbavu jakou budeš chtít.... 😉
No že by mi třeba z testovaného kousku slevili půl mega trošku pochybuju... ale v principu beru a i to v PS naznačuju, Kia na slevy moc není a Alfa asi trošku cenového jemnocitu umí.
martin_dr
Alfa postavila paradne auto, ma svoje muchy ale aj vynimocne vlastnosti. A nebyt zbabraneho manazmentu z FIATu tak to auto sa predava dvojnasobne. Detto Stelvio. Toto vam potvrdia aj predajcovia. Kazdy by sa uz na to vyprdol, ale je to ich srdcovka dotovana z predaja inych zaciek. Cely problem alfy je iba a iba v marketingu. Spageti kovboji to proste nevedia robit a ani nebudu vediet. Pozrime sa na koncern co dokazal z hnoja menom seat spravit. A pritom doteraz su to len koncernove skladacky ale fanusikovia zo seatu robia pomaly sportovu modlu. Tak sa robi marketing!!!
No to je právě TEN problém = 2násobně = je furt ZOUFALE málo = to náklady na vývoj takhle povedenýho auta nevrátí. Plán prodejů byl spíš 7-násobnej!
Prodejci doufali = a Giulia a Stelvio jim dali docela slušnou naději = teď jen vymejšlej JAK JE TO MOŽNÝ. No prostě VĚTŠINA lidí de do radši, klidně ve všem horšího auta, ale od VELKÝHO výrobce
Což se nakonec maličko povedlo u toho Seatu = konečně po dloooohejch letech část lidí začala vnímat značku TAK jak jim to management koncernu předhazuje vnucuje léta. Byť je to furt stejná nijak zázračná technika
Tak se robí marketing = když to lidem do hlav tlučeš desetiletí = nakonec tomu část z nich začne věřit :-!
Prodejci doufali = a Giulia a Stelvio jim dali docela slušnou naději = teď jen vymejšlej JAK JE TO MOŽNÝ. No prostě VĚTŠINA lidí de do radši, klidně ve všem horšího auta, ale od VELKÝHO výrobce
Což se nakonec maličko povedlo u toho Seatu = konečně po dloooohejch letech část lidí začala vnímat značku TAK jak jim to management koncernu předhazuje vnucuje léta. Byť je to furt stejná nijak zázračná technika
Tak se robí marketing = když to lidem do hlav tlučeš desetiletí = nakonec tomu část z nich začne věřit :-!
Vidím to trošku jinak
1) SEAT není nějak zvlášť sportovní značka, podle mě prodává většinu aut jako normální mainstream spotřebku a fakticky jenom Cupra je něco víc.
2) Tu spotřebku neprodává nijak zvlášť úspěšně. Jo, 2018 mají 500t+ a růst o 10%... kdysi se ale říkalo, že SEAT potřebuje k přežití alespoň 640t (to bylo poněkud kontroverzní prohlášení v době, kdy prodávali 320t... faktem ale je, že 500t pořád není žádný zázrak vzhledem k modelové ofenzivě a vzhledem k tomu, kolik prodávají koncernoví sourozenci).
3) Nejsem si jistý, že na to marketing stačí... a marketing taky něco stojí. Osobně si myslím, že si kupci cestu najdou, ale prostě to celé chce čas, aspoň třeba 2-3 modelové generace. Normálně bych řekl - pokračovat jako dosud, nové modely, rozšiřovat nabídku tak, aby bylo o Alfě pořád slyšet (a něco jiného, než že má problémy)... a ono to půjde. V dnešní divné době je ale otázka, co má ještě vůbec cenu zkoušet.
1) SEAT není nějak zvlášť sportovní značka, podle mě prodává většinu aut jako normální mainstream spotřebku a fakticky jenom Cupra je něco víc.
2) Tu spotřebku neprodává nijak zvlášť úspěšně. Jo, 2018 mají 500t+ a růst o 10%... kdysi se ale říkalo, že SEAT potřebuje k přežití alespoň 640t (to bylo poněkud kontroverzní prohlášení v době, kdy prodávali 320t... faktem ale je, že 500t pořád není žádný zázrak vzhledem k modelové ofenzivě a vzhledem k tomu, kolik prodávají koncernoví sourozenci).
3) Nejsem si jistý, že na to marketing stačí... a marketing taky něco stojí. Osobně si myslím, že si kupci cestu najdou, ale prostě to celé chce čas, aspoň třeba 2-3 modelové generace. Normálně bych řekl - pokračovat jako dosud, nové modely, rozšiřovat nabídku tak, aby bylo o Alfě pořád slyšet (a něco jiného, než že má problémy)... a ono to půjde. V dnešní divné době je ale otázka, co má ještě vůbec cenu zkoušet.
s prvymi dvomi bodmi kludne budem suhlasit, Seat nejako zvlast nesledujem, beriem ho ako sportovu znacku z mainstream rady VW koncernu a mal som za to ze sa im dari a maju predaje..
S tretim bodom ale nesuhlasim. Mam to priamo od ludi co robia s talianmi, su to babraci, nevedia sa predat. na to aby si bol uspesny, potrebujes aj poriadny marketing a roky masirovania a ono to pride. Bez toho to ale v dnesnej dobe nepojde. Okolo svojho modelu musis vytvorit kult, dymovu clonu, nieco zvlastne, co bude ludi pritahovat. Zober si ako octavia v cechach. To je priam kult, sekta.. 😊 Ludia proste chcu octavku v kombiku a neriesia nic viac. Za cenu jazdenej o3 si kupis 3er ale ludia chcu octavku. To je excelentny marketing aky si skoda vytvorila v cechach aj na slovensku. Alfa to musi spravit celoeuropsky ale oi to nespravia, nevedia to. Vedia postavit super auto ale nevedia ho predat. Manazer co chce kupit auto na alfu ani nepomysli. A to nemyslim len guliu ale aj stelvio.. Preco to kia/hnujdaj vedia? Pred 20 rokmi korejske sroty, teraz sa v tom nehanbis vozit, su to plnohodnotne auta..
Som sa rozpisal ale vozil som sa na gulii QV a bol som z toho auta ohromeny. A je mi to proste len pluto lebo viem, ze oni to nedaju. Zachrana alfy moze byt jedine ak ju kupi niekto schopny, ako sa to stalo volvu ci jaguaru..
S tretim bodom ale nesuhlasim. Mam to priamo od ludi co robia s talianmi, su to babraci, nevedia sa predat. na to aby si bol uspesny, potrebujes aj poriadny marketing a roky masirovania a ono to pride. Bez toho to ale v dnesnej dobe nepojde. Okolo svojho modelu musis vytvorit kult, dymovu clonu, nieco zvlastne, co bude ludi pritahovat. Zober si ako octavia v cechach. To je priam kult, sekta.. 😊 Ludia proste chcu octavku v kombiku a neriesia nic viac. Za cenu jazdenej o3 si kupis 3er ale ludia chcu octavku. To je excelentny marketing aky si skoda vytvorila v cechach aj na slovensku. Alfa to musi spravit celoeuropsky ale oi to nespravia, nevedia to. Vedia postavit super auto ale nevedia ho predat. Manazer co chce kupit auto na alfu ani nepomysli. A to nemyslim len guliu ale aj stelvio.. Preco to kia/hnujdaj vedia? Pred 20 rokmi korejske sroty, teraz sa v tom nehanbis vozit, su to plnohodnotne auta..
Som sa rozpisal ale vozil som sa na gulii QV a bol som z toho auta ohromeny. A je mi to proste len pluto lebo viem, ze oni to nedaju. Zachrana alfy moze byt jedine ak ju kupi niekto schopny, ako sa to stalo volvu ci jaguaru..
Musíš mít všechno - hlavně musíš mít dobrej produkt, pak kolem něj můžeš začít dělat tu clonu.
Dobře že jsi zmínil Hyundai a Kiu v Evropě. A taky těch 20 let. Protože v tom je pointa - ono to prostě trvá. Hyundai tu dvacet let prodává auta, často pod cenou, dostává se do podvědomí lidí, kultivuje produkt, rozšiřuje nabídku... a dneska tam je - je vnímaný jako plnohodnotný hráč.
Nasypat těžké peníze do reklamy by asi šlo, jenže... ono se to tak rychle nezmění, musel bys bejt připravenej tam ty prachy sypat... no, možná ne 20 let, ale třeba aspoň 10. A po celou tu dobu taky sypat kvalitní produkty. Osobně si myslím, že na to FCA nemá prachy.
Dobře že jsi zmínil Hyundai a Kiu v Evropě. A taky těch 20 let. Protože v tom je pointa - ono to prostě trvá. Hyundai tu dvacet let prodává auta, často pod cenou, dostává se do podvědomí lidí, kultivuje produkt, rozšiřuje nabídku... a dneska tam je - je vnímaný jako plnohodnotný hráč.
Nasypat těžké peníze do reklamy by asi šlo, jenže... ono se to tak rychle nezmění, musel bys bejt připravenej tam ty prachy sypat... no, možná ne 20 let, ale třeba aspoň 10. A po celou tu dobu taky sypat kvalitní produkty. Osobně si myslím, že na to FCA nemá prachy.
Anonym
tak už nemaj ani tu stylovku, no s 3 modely, z toho jedním brutálně zastaralým jím to půde těžko....
Docela mě překvapilo nedávný hodnocení spolehlivosti od Vaculíka = velmi dobrý :yes:
Motory dokonce téměř vynikající = prostě jasnej NADprůměr
Škoda že se tak špatně prodává = vynikající auto :yes: :yes:
179 ks v ČR za 10 měsíců je dost smutný, když Dodge s 2 dealery + šedým dovozem má na kontě 68 ks + 56 ks umělě oddělené značky RAM (dřív byly pikapy ram součástí dodge). Takže vlastně když to beru postaru , tak 179 ks Alfa a 124 ks Dodge.
Tak co na to špagetka klub? Docela smutný, když takovou sportovní a řidičskou ikonu skoro dohání americký ignot s 2 ofiko dealery v republice a šedým dovozem 😄
Perlička pro Hamunu - za stejné období má na kontě 130 ks Lada, všechno šedý dovoz. Taky dobrý ne 😊 to o situaci Alfy vypovídá ještě mnohem víc 😄
BTW Guilia ma este stale taky maly otvor dveri? Pamatam si ze v TGT to Jeremy Clarkson kritizoval. Aj ked na druhej strane, on ma trochu "korpulentnu" postavu...
A nebo proto, že jízdní vlastnosti jsou u SUV menší priorita, než u sedanu.
Otvor dveří bych ani neřekl, respektive nevidím v tom žádný problém. Spíš... 1740l zavazadelníku nezní špatně, ale jak konkrétně si tester představuje že tam dá tu televizi mi není úplně jasné.
PS: no dobře, ta první věta je asi zbytečně tvrdá, já celkem proti Giulii designově nic nemám, ale prostě její krása stojí na proporcích a ne na detailech... což je trošku problém pro Stelvio s proporcema brambory.
Áno, nástupný otvor je tak trochu menší ale o to sa lepšie nasadá dozadu 😒]
Stejně jako nekupujou Ford = přitom třeba poslední generace FoFo je zdá se taky povedená
U toho Stelvia Giulie je to až absurdních rozměrů
Jak to dělaj, že kam vstoupí neroste 100 let tráva 😄 To chce fakt talent.
A brečet že se nekupují sedany , když žádný neumím sám vyrobit a musím bouchat prehistorické duo Charger/300, který mi musel vyvinout DaimlerChrysler a masivně facelifnout na druhou generaci Cerberus je vážně trapný.
GM těch sedanů neprodá miliony, ale stále je schopné je udržet v nabídce, modernizovat a stále maj svoje zákazníky.
Ano, Charger a 300 maj svoje zákazníky taky, ale hlavně ve fleetu díky ceně a fandů díky HEMI V8.
Ford neměl u sedanů ani jedno, takže ti dopadli ještě hůř.
Ale jo to je část problému = ale jak správně píše Barik = absolutně se neprodává ani technicky identický Stelvio
Prostě asi nějak napříč planetou dostávaj lidi ve vodě nebo v čem = Ford a Alfu nekupovat! 😁
A dělám si z toho srandu = ale fakt to tak je = a povedenost nepovedenost = na to zdá se až VŮBEC NEMÁ vliv
Za ceny vrcholné Giulie je Hellcat s 717 HP 😄 Jasně, v zatáčce bude alfa lepší, ale na rovince nemá šanci 😄
Gt kupé asi ne, manažerská limuzína taky ne, tak co to je za kategorii když to není sportovní.... Marně přemýšlím, určitě mi pomůžeš 😁
Takže ano, může být sportovní sedan/kupé co je rychlé na rovinkách na okruhu v zatáčkách mu napráší něco méně výkonnho, taky poněkud lehčího a s lepším podvozkem.
Vnímám to spíš o celejch značkách BEZ ohledu na povedenost modelu = Alfu a Ford NECHCI
Na druhou stranu, jakmile se hezký ojetý kusy dostanou někam ke 400k + DPH, tak jich tu vyroste jak hub po dešti 😊
Prodeje současné generace Giulie a Stelvia jdou prostě na vrub toho, že AR v podstatě začíná svou pozici budovat od znova.
Podívej se, jaké jsou v Evropě po letech na trhu v prémiové třídě prodeje Lexusu.
2,2 dehert je dodávkovej motor, který navíc nekamrádí s 8st. ZF a řadí to jak splašený sem tam, benzíny zařízli krom 4válců a kupovat si XE nebo XF za ceny co za to chtěj se 4válcem 😄 😄 😄
XJ místo nové generace zařízli, výroba ukončená bez náhrady a čeká se že časem možná bude nové, v elektru, které nejsou schopni prodávat masově jak si mysleli.
XK taky zařízli.
F-type si všichni co chtěli už koupili...
A zbejvaj jim SUV
Bez motorů to nepůjde no, ale zas sme u toho, že když není na vývoj 😄
Ta stará V6 nafta Jagu je dneska líp fungující než poWLTP V6 Audi
Ty slabý prodeje maj jiný příčiny = obecně lidi dou skoro JEN za těma nejsilnějšíma největšíma = kvalita a spolehlivost maj jen okrajovej vliv
Prostě Kunín máslo může bejt o 90% lepší než to od Babiše = přesto si násobky lidí kupovali a kupujou = nějakou AGROFERT značku. Takhle nějak to funguju = bohužel i u aut
Ještě že to hifi je trochu výjímka 😉
výměny longlife oleje a 4tá je s motorem 😁 když na to přijde.....Proboha proč by to někdo chtěl testovat, zdali mu to vydrží nebo ne, při volbě ojetiny bych se tomu vyhnout kilometrovým obloukem - to si prostě normálně uvažující člověk koupit nemůže. A nejhorší na tom pak je to procitnutí, když se sečtou ceny oprav a cena pořízení auta, je to suma, za co by se ten ropnej povoz nikdy dobrovolně nekoupil, úspora nula, starostí neuvěřitelně, radost z auta nula, garance úspěchu opravy 50/50%. A ano máš pravdu, může se stát porucha i na benzínu, kde jsou ale ty vady obdobného kalibru v řádech jednotek kusů a né v řádu desítek procent padlých motorů jako u 2,7D. Přitom XF mělo 3,0V6 benzín což je oproti naftě etalon kvality léty prověřený a funkční i v ojetinách.
jedna zkušenost majitele: "Ja to resil u 3.0D, 202kW. Do repase jsem nakonec nesel, z neduverivosti k typkum, se kterymi jsem komunikoval (klasicky hovor bazarnika, fakt me to odradilo). Navic nejde o repasi tveho motoru, ale proste koupis za desitky az sto tisic nejaky "repasovany" motor (holy, bez nastrojeni, vetsinou) a doufas.... Ja dlouho hledal a nakonec jsem se domluvil u Dajbycha v Plzni a koupil novy polomotor (bez hlav a nastrojeni). Stal me cca 150.000,- vc. DPH. Ale komplet nastrojeny novy motor vysel na cca 360.000, takze tudy cesta nevede. Problem byl, ze se nejedna o "standardni" dil a i kdyz byl sliben a predem zaplacen, bylo me pote receno, ze musim cekat az bude, treba i mesice. Pristup byl naprosto tragicky. Ne od Dajbycha, ale z centraly v Rakousku, kam ČR spada. To uz jsem vytekl a
Ale viz ty VĚTŠÍ problémy třeba toho BMW a Audi = vo tom to evidentně NEJNI
Prostě lidi kupujou z nějakýho důvodu hlavně od VELKÝCH = to je zajímá VÍC než povedenost vyladěnost nebo i reálná spolehlivost
Aneb klidně ve všem horší od masovýho výrobce = se prostě prodá VÍC
Nástupce XJ v příštím roce, jako EV, pak i jako hybrid. Zcela nový R6 Ingenium, V8 budou revidované BMW. R4 mají zánovní.
Já s tím motorem neměl sebemenší problém, akorát já to prodával se 130 tis km. Jenom sem nechtěl čekat až ty problémy přijdou, podle toho co sem zjistil tak přichází mezi 150-200 tis km
Jak už sem tu 10x psal, já měnil jen dva nefunkční zámky, taky specialita JLR i když na nich bylo Mde in Germany. 😄 zamkneš auto a kára zůstane odemčená - jedny nebo víc dveří. Sem nezažil ani na tom 20 let starým aleru za 5,50 😄
Jako ty. Meleš páté přes deváté, mícháš vše dohromady a dokážeš se s každým příspěvkem "vylepšit".
K Giulii něco máš? Jel jsi ji? Nebo jen plkáme?
Maximálně můžeš oddělat turba, pokud si jantar a jezdíš s tím jak magor.