Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeChystané Audi RS Q8 potvrzuje svůj rekord na Nürburgringu. Je tam nejrychlejší SUV!
15 komentářů
.StenLi.
Dalsi dokaz toho ze ak ma 600 konova dodavka rovnaky cas ako Taycan tak asi bude nieco zle s casom Taycanu..
Možná je to hlavně důkaz toho, že půl tuny baterek moc neprospívá sportovním schopnostem aut.
https😐/autobible.euro.cz/…li-za-4-sekundy/ 😉
Tak tohle je BOMBA = odkaz na autobible.cz nefunguje, protože poslední slovo v článku teda odkazu je "4-sek-undy" místo ACZ povolených "4 vteřiny" fakt super :yes: 😁 :-!
machi(avelli) a VÝVOJOVÝ TÝME = fakt AMATÉRŠTINA neskutečná 😒]
Tak tohle je BOMBA = odkaz na autobible.cz nefunguje, protože poslední slovo v článku teda odkazu je "4-sek-undy" místo ACZ povolených "4 vteřiny" fakt super :yes: 😁 :-!
machi(avelli) a VÝVOJOVÝ TÝME = fakt AMATÉRŠTINA neskutečná 😒]
Hm, a co je pointou? Z názvu článku odhaduji, že zrychlení? Tak o tom není sporu od uvedení Tesly S, ale to snad není totéž, jako schopnost rychle jízdy v zatáčkách.
Odlehčenej Jag i-Pace od LISTER jezdí líp než vůbec ne špatně jezdící i-Pace = kterej navíc přijde ve vlastní ostrý verzi SVR
A samozřejmě o fous líp zrychluje = těch třeba 500 kg baterek místo ca polovinu vážícího spalovacího motoru = je zas o dost líp uloženejch. Jen na přední nápravě a výš vs celkový nesrovnatelně lepší rozložení mezi nápravy a níž
Uvidíme jakej bude třeba ten i-Pace SVR = už v tý běžný verzi to neni žádnej zatáčkovej problém
A samozřejmě o fous líp zrychluje = těch třeba 500 kg baterek místo ca polovinu vážícího spalovacího motoru = je zas o dost líp uloženejch. Jen na přední nápravě a výš vs celkový nesrovnatelně lepší rozložení mezi nápravy a níž
Uvidíme jakej bude třeba ten i-Pace SVR = už v tý běžný verzi to neni žádnej zatáčkovej problém
Kedze vaha oboch aut je priblizne rovnaka ale tazisko u Q8 je ooovela vyssie tak nie mozno, ale urcite to nie je ziadny dokaz. Fyzika nedovoluje aby tazsie a vyssie auto s mensim vykonom, vacsim odporom a rovnako dobre zajazdenym kolom dalo rovnaky cas. Preto som to pisal uz pri prvej zmienke casu Taycanu ze je velmi zly, rovnaky ako ma Megane Trophy, alebo tato dodavka a to ze vyrazne vacsia Tesla ho tak vyrazne poraza nie je ziadny zazrak na strane Tesly, ale velmi zly cas Taycanu.
Tesla nic "neporážá", leda tak sama sebe. Na NS dodnes žádný čas nezajela.
Tak to by si mal zacat googlit chlapce 😁 Je to neoficialny cas namerany 3rd party a to konkretne Auto Motor und Sport, VAGom silne dotovane medium. Pri kazdom pokuse stlacaju cas o niekolko sekund dole kedze je to v ramci testovania novych elektromotorov a kazde testovanie je v stale horsom pocasi vyrazne ovplyvnujucom casy a Model S je vyrazne vacsie auto, takze ferovejsie, resp. neferovejsie podmienky pre Teslu uz snad nemozu byt 😊
https😐/insideevs.com/…aid-beat-taycan/
https😐/insideevs.com/…aid-beat-taycan/
Plácání prázdné slámy, jezdí tam už dva měsíce, jezdí tam s prototypem, který nemá s produkcí nic společného a ....It's an unofficial time. Jinak pokud se chce Tesla porovnávat s prototypy, tak VW ID R zajel 6:05 ofiko a Nio 7:05 také ofiko.
Ja uvadzam to co bolo namerane AMS, nic nepalcam. Placas tu iba ty pretoze je to normalny funkcny plne vybaveny Model S dokonca so 7 sedackami a Tesla uz oznamila ze je to produkcny test a bude sa vyrabat/predavat. Takze tu nesplietaj zavodne monoposty. Skor si dostuduj ze Taycan bol tiez upraveny a v takej verzii ako zajazdil ten cas sa nepredava a ani nebude.
BTW co ta upocená Tesla? Pobrali jste to? Jak tam byli podruhý a ztrapnili se?