Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
lamal
je toto clio... farba mu sedi, skoda ze ten predok nedostal nieco originalnejsie, taka P208 vyzera omnoho modernejsie... skratka predok je okukany na nom to vadi najviac, ako celok vsak dobre a za 319tis s dobrym motorom, to je vyborné... (nepriamy vstrek potesil)
celkom sa tesim na RS, snad sa poucia trochu zo 4ky...
celkom sa tesim na RS, snad sa poucia trochu zo 4ky...
Souhlas. Při pohledu na něj mám pocit, že už tu s námi 5 roků je. Ještě bych vytkl interiér, který s tím megatabletem nedávám. Ale motor, podvozek, cena...tam je zřejmě vše v pořádku. Jen by mě zajímalo, čím se liší ty full LED, jestli jsou oboje statické.
Tiez mam rad auto bez tabletu, no obavam sa ze masy chceju tablet, displaye atd... to mas ako turbo, masy ho chceju, emisie vyzaduju... uvidime co prinesie RS ci bude manual a nejako zamakaju na podvozku... hned na zaciatku
tie kly na prednych svetlach za mna mat nemuselo.. to mi kusok "nesedi" ale tak chapem. .. inak skutocne krasne auto a dnes za mna uz aj lider maleho segmentu .. :yes:
Tie "kly" oveľa viac bijú do očí na Peugeotoch, tam neladia vôbec s ničím. Renault ich má aspoň trošičku zaoblené podľa ostatných tvarov.
webpaja
...už předchozí Clio se mi líbilo. Chce to krásně zářivou modrou, rubínovou nebo žlutou RS. Tohle je dotaženější, dospělejší, přitom o chlup menší. Interiér už nevypadá jako výloha Sparkys, tohle sedí! :yes:
winder
Rád by som vedel, aká je to výbava Intens (Zen+) ?
"Ve výbavách Intens (Zen+) a námi testovaném R.S. Line se však jedná o ještě výkonnější světlomety..."
"Ve výbavách Intens (Zen+) a námi testovaném R.S. Line se však jedná o ještě výkonnější světlomety..."
Ozzman
Z aut, co jsem zkoušel je toto Clio můj favorit v této třídě, ideální druhé auto do rodiny, které může nabídnout i trochu fun factoru. Jezdil jsem přesně stejnou motorizací v RSline s MT jen v hezčí modré metalíze.....
Oproti Mégane IV či Talismanu má Clio 5 příjemě tuhé a přesné řazení i řízení (žádná guma), velmi pozitivně i na tak malé auto je naladěn podvozek a i na 17" po Praze nebyl výrazný hluk či rány od podvozku (zdravím Škodovky) a na pokyny volantu se Clio vrhá do zatáček...
Hodně povedený je i infotainment a možnosti nastavní posilovače, kdy po městě na comfort auto vodíte jedním prstem a na okresce na sport vše ztuhne (naopak první nájezd s takto lehkým posilovačem na dálnici byl nepříjemný, na to pozor). Interiér je přehledný, funkční a hodně povedený... občas někde něco bouchalo, což u Renaultu nějak čekáte (pak jsem zjistil, že mi jezdí v přihrádce telefon, takže záhada vyřešena).
Auto je uvnitř menší, než jeho starší kolegové (sám mám Clio 2 a tam je prostě více místa a to o dost), ale zase v poměru malých aut nic špatného, sám za sebe se neposadím... bohužel.
Testovaný kus měl perfektní sedačky, které nemají ani nějaká auta o dvě třídy výše (tentokráte zase zdravím Ford).
Motor 1.0 TCe má síly akorát, bohužel při rozjezdech musíte dávat dost plynu, než naskočí otáčky, pak ale jede a i na dálnici ve 3 lidech na tacho bylo za chvíli 160 km/h. Zkoušeli jsme i měření 0-100 a zastavili jsme se na 16s (3 lidi na palubě a měření není moc rezprezentativní) 😁 Řekl bych, že to bylo ale řidičem, protože jinak je auto pocitově živé a jede hodně dobře na tříválec. Má i hezký zvuk a do takového auta mi tento motor sedí.
Za mě adept na Auto roku 2019 a nejlepší malé auto ,co jsem zkoušel...... Fiestu jsem nezkoušel 😁
p.s. oranžová metalíza je top, pak modrá, kterou jsme jezdili... toto nic moc...
Oproti Mégane IV či Talismanu má Clio 5 příjemě tuhé a přesné řazení i řízení (žádná guma), velmi pozitivně i na tak malé auto je naladěn podvozek a i na 17" po Praze nebyl výrazný hluk či rány od podvozku (zdravím Škodovky) a na pokyny volantu se Clio vrhá do zatáček...
Hodně povedený je i infotainment a možnosti nastavní posilovače, kdy po městě na comfort auto vodíte jedním prstem a na okresce na sport vše ztuhne (naopak první nájezd s takto lehkým posilovačem na dálnici byl nepříjemný, na to pozor). Interiér je přehledný, funkční a hodně povedený... občas někde něco bouchalo, což u Renaultu nějak čekáte (pak jsem zjistil, že mi jezdí v přihrádce telefon, takže záhada vyřešena).
Auto je uvnitř menší, než jeho starší kolegové (sám mám Clio 2 a tam je prostě více místa a to o dost), ale zase v poměru malých aut nic špatného, sám za sebe se neposadím... bohužel.
Testovaný kus měl perfektní sedačky, které nemají ani nějaká auta o dvě třídy výše (tentokráte zase zdravím Ford).
Motor 1.0 TCe má síly akorát, bohužel při rozjezdech musíte dávat dost plynu, než naskočí otáčky, pak ale jede a i na dálnici ve 3 lidech na tacho bylo za chvíli 160 km/h. Zkoušeli jsme i měření 0-100 a zastavili jsme se na 16s (3 lidi na palubě a měření není moc rezprezentativní) 😁 Řekl bych, že to bylo ale řidičem, protože jinak je auto pocitově živé a jede hodně dobře na tříválec. Má i hezký zvuk a do takového auta mi tento motor sedí.
Za mě adept na Auto roku 2019 a nejlepší malé auto ,co jsem zkoušel...... Fiestu jsem nezkoušel 😁
p.s. oranžová metalíza je top, pak modrá, kterou jsme jezdili... toto nic moc...
Kouknul jsem na ceny P208 a nevím jak chce lvíček konkurovat...
Ako mám veriť vyššie napísanému, keď som v predajni sedel v oboch autách a v novom cliu je interiér väčší a oveľa lepší, ako v starom. Dokonca aj dozadu som si sadol bez problému.
Mluvím o Cliu 2 a to je v interiéru o dost větší než Clio 5. Díky bezpečnosti a tak... Klidně se přijeď, svezu tě
Aha, ja len v tom staršom, asi 4. som sedel a nové, 5., vyzerá priestrannejšie a lepšie
Já 4 zkoušel kdysi a prý i proti 3 se dost zmenšilo...tak je to možné
Clio 4, které jsem před časem řídil a dle fotek i 5 mají místa v autě oproti Clio 2 až tragicky málo a člověk si v tom za volantem připadá jako sardinka a to je to staré Clio 2 ještě o cca. 20cm kratší. I trojka je prostornější než 4. Kdo chce prostor jako byl zvyklí, sáhne po posledním Swiftu, kde dodnes nechápu, jak to konstruktéři dokázali, že na auto o délce 3,8m je dost místa nejen vepředu, ale dokonce i vzadu, o čemž si Clio 4 a čtu, že i 5 může nechat jenom zdát. Ono si stačí už v autosalonu přesednout z Clia do Sandera, kde máte najednou pocit, že jste se ocitli oproti Cliu v obrovském prosvětleném obýváku, až tak markantní rozdíl v prostoru tam je na zhruba stejnou délku auta. Ty obrovské bočnice na sedáku jsou na jednu stranu fajn, ale nastupování a hlavně vystupování je děs. Svého času za mlada jsem měl sportovní sedačky v R5 GTE a od té doby vím, jaký je to vopruz a to nemám problém s pohybovým aparátem, jako velká část populace a poučen, to od té doby v žádném autě nechci, pokud to není nějaký traťový speciál, ale auto pro denní ježdění. O té přerostlé dotykové příšernosti už nemá smysl ani psát.
Stary Captur bol taky stiesneny, aj stare Clio (4). Ale nove Clio sa mi zdalo v pohode. Uz zrusili zase Renault zoznamku, tak uz asi nevyskusam.
tak si do něj vlez a uvidíš, IV je jako V. ;-\
Ved praveze som vliezol, vsetko porovnal a nove Clio 5 je ovela lepsie, priestrannejsie, ako starsie Clio 4. S ostatnymi neviem porovnat, ale uz sa ani nepredavaju. Kto chce mat vela priestoru okolo seba, neriesi Clio. A na druhej strane, naco je cloveku priestor, ked to bude vrzgat a hucat 😄
jo, IV byla zvoraná hodně, V je malinko větší, ale největší uvnitř byla III. To chci zas, ale bohužel ji už nedělaji...
auto ako take super... ale za mna urcite tu to chce uz 1,3tce ( sam vidis ze ta 1.0ka proste zazraky nemoze spravit ) .... s 1,3tce to ale razom bude to prave orechove to sa vsadim :yes:
To už záleží, co od auta čekáš, já jsem se strašně chtěl projet s tím 1.0SCe (nejsou vůbec v ČR zatím), abych porovnal s 1.2, které mám v Cliu a právě pro to by mi TCe 1.0 mi naprosto dostačovalo pro auto velikosti tohoto Clia, na dálnici taky neztrácí dech a stejně v něm budu jezdit maximálně kolem Prahy + občas výlet a na to mi 100k prostě stačí... to vše od 319 tisíc Kč a jsem si jist, že Renault za rok či dva bude mít neodolatelnou nabídku pod 300 tisíci, jak to tak u této značky bývá....
chytrak1
Nechápu jak dnes ještě někdo může nabízet motor s nepřímým vstřikem a turbem dohromady. To je jak za krále klacka. Taky je to vidět na parametrech, zejména krouťáku, který je o 40 Nm nižší než u adekvátního TSI. :no: To je jak rozdíl dříve mez 1,6 a dvoulitrem. :no:
Podobný parametry jako dnes Renault mělo Uno turbo v roce 89. Před třiceti lety!!!!
Podobný parametry jako dnes Renault mělo Uno turbo v roce 89. Před třiceti lety!!!!
Nenapadlo ti, že je to zámer.
Auto do mesta a motor bez potencionálnych problémov ako je karbón a riedenie oleja benzínom z priameho vstrekovania. A bez časticového filtra.
Auto do mesta a motor bez potencionálnych problémov ako je karbón a riedenie oleja benzínom z priameho vstrekovania. A bez časticového filtra.
Řekl bych, že zachovávají nepřímovstřik i proto, že to bude nejvyšší motorizace i u Dacie (Logan, Sandero), kde je prioritou spolehlivost v městském provozu, nízká spotřeba a také spolehlivá přestavba na LPG, jako tomu bylo u 0,9TCe. A kdo je zvyklí jezdit s amoškou, ten s tím problém mít určitě nebude.
Mno hlavněpo problémech 1,2 TCe, které pramenily jen z přímého vstřiku se správně rozhodli zůstat u jistoty. My doma chytrákovo opěvované TSI máme a docela se toho bojím, i když jinak je s motorem spokojenost.
akurat ze tsi ( aj to co mam ja ) daleko viac trpi v meste ako toto tce... ale v tomto ratal som s tym kedze ja ani skutocne nejazdim nejak moc ( cca 8000km rocne ..z toho asi 60 percent mimo mesto ) takze mne to auto asi aj skor zostarne ako ho motoricky zjazdim ale je vela vela pripadov kedy skutocne ludom ( ktori denne vela jazdia ) odide motor ale auto je este vcelku ok a ani nie vyslovene moc stare ... takze v tomto smere je pre nich lepsia volba mat prave takyto nepriamo-vstrekovy motor ktory toho nabehom aj viac vydrzi ako nejake tsi povedzme ... ono je to stale o tom ....ako... kde a ....kolko ..... s tym jazdis... to tvrdim stale.. potom si uz len vybrat ten vhodny motor a nie je co riesit :yes:
Adekvatni TSI ma 70kW a 160 Nm, kde je tech tvych "o 40Nm mene"?
Co se tyka pouziti neprimeho vstriku, tak renault neni jediny, kdo ho pouziva. Nevyhodou je nizsi vykon, vyssi spotreba, vyhodou pak mensi nachylnost ke karbonovani a moznost splnit normy i bez filtru. Fiat pouziva rovnez neprimy vstrik, i u 1,4, a pokud jsem dobre slkysel, tal BMW ma porad na stole i plany na vetsi motory - dokonce i sestihrnky - bez primeho vstriku. On ten primy vstrik nei zadna spasa.
Btw.: To Uno Turbo jsem mel, byla to ´92 po FL ala Tipo, motor 82kW. Jelo to jak z praku, ale spotreba 8l a to pri hmotnosti auta cca 850kg. Nech na hlave, vyvoj je mnohem dal, nez by se z papiru mohlo zdat.
Co se tyka pouziti neprimeho vstriku, tak renault neni jediny, kdo ho pouziva. Nevyhodou je nizsi vykon, vyssi spotreba, vyhodou pak mensi nachylnost ke karbonovani a moznost splnit normy i bez filtru. Fiat pouziva rovnez neprimy vstrik, i u 1,4, a pokud jsem dobre slkysel, tal BMW ma porad na stole i plany na vetsi motory - dokonce i sestihrnky - bez primeho vstriku. On ten primy vstrik nei zadna spasa.
Btw.: To Uno Turbo jsem mel, byla to ´92 po FL ala Tipo, motor 82kW. Jelo to jak z praku, ale spotreba 8l a to pri hmotnosti auta cca 850kg. Nech na hlave, vyvoj je mnohem dal, nez by se z papiru mohlo zdat.
intago
Do Clia V jsem vlezl a nic moc... ;-\
https😐/forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?…
https😐/forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?…
Tak Clio asi pre starého medveďa nerobili. A asi vôbec nie pre dvoch, čo chcú v malom aute do mesta sedieť za sebou. Kúp si autobus.
Tak mi vysvětli, proč do Clia III se pohodlně vejde 5 lidi?? A ne malých.
Proč je V.ka horší než III. ve všech ohledech pro mě zajímavých?
Ostatně je to následovník Renauiltu 5, to bylo auto pro lid, celé rodiny... ne závodníky
Proč je V.ka horší než III. ve všech ohledech pro mě zajímavých?
Ostatně je to následovník Renauiltu 5, to bylo auto pro lid, celé rodiny... ne závodníky
Lebo výrobca nechce predávať malé autá, do ktorých sa vojde 5 ľudí.
Chce aby si ľudia kúpili auto väčšieho segmentu. Aby mal väčší vývar.
Preto aj nechce predávať malé kombi, ale radšej módne crossovery s cenou o 3 tisíc € väčšou než by bol malý kombík.
Chce aby si ľudia kúpili auto väčšieho segmentu. Aby mal väčší vývar.
Preto aj nechce predávať malé kombi, ale radšej módne crossovery s cenou o 3 tisíc € väčšou než by bol malý kombík.
na to mu kašlu, to raději Swifta, Rio nebo Sandero
A ty francouzský inženýry, s jejich šílenejma nápadama, viz rezerva na špagátě neberu 😒
A ty francouzský inženýry, s jejich šílenejma nápadama, viz rezerva na špagátě neberu 😒
Ohľady zaujímavé pre teba sú zrejme zaujímavé pre zanedbateľný počet potenciálnych zákazníkov.
Do Cila III pohodlne vojde 5 ludi? Si sa zblaznil?
4 áno, ale nie do grandtour...
Ehm... 😁 Pohodlně si představuji jinak, ale vesměs se 4 vejdou i do toho mého 2. generace 😁 A my máme možná výhodu jednoho páru dveří, proto tak královský prostor 😁
ved to mas paradneho youngtimera.. mne by sa obcas tiez ako druhe auto taka felda zisla ( tak rad na nu stale spominam ) ... minimalne k tete na zahradu by este posluzila.. kde koniec koncov vedela zosmiesnit aj nejedno radoby SUV ... ale tak nejde to... vzhladom na moj maly najazd je aj jedno auto uz vcelku dost 😉 ... a vlastne polo z 90 rokov ma otec.. ked treba poziciam od neho.. je tam 44kw 1,4ka .. ale ide to slusne ... auto malicke lahucke .. mam ho tiez moc rad... :yes:
Jenže já ho mám k tomu druhému velkému, k čemu ti je druhé malé auto? 😁
no presne na take to behanie na zahradu ( je aj obratne a vcelku terenne ) aj na nejake kratke behanie po meste aby som setril to novsie hlavne auto a nelietal s nim 3km dlhe trasy hore dole pre blbosti ( ako odniest tete obed a na podobne flakacky ) ... rovnako je v tom starom pole daleko vacsia zabava ako v tych novych autach... ale ked treba poziciam... https😐/img4.auto.cz/…c924788f4066.jpg 😉 :yes:
No... to chapu, ale proč sis pak kupoval nové auto? Kolik najedeš za rok? 😁 Ono když by ti auto stálo, tak to taky neni dobře.... na druhou stranu tě chápu, ja mam taky většinu času jedno auto v garáži a když nemusim, nevyndavám ho a šetřím si ho... já mam alespoň ten důvod, že to v garáži je velké a hodí se jen na dovolenou a na dlouhou cestu po dálnici 😁
do prace tam aj naspat mam spolu asi 16 km... cez vikend nabeh kedy ako .. niekedy len 50km.. a niekedy aj 150km ( podla toho ci ideme aj dalej niekde na vylet alebo len bezne nakupy ) .. rocne mam okolo 8000 km priemer ... teraz mam nejakych 23200 km a za 2 mesiace 11.1.2020 mam to auto uz 3 roky...takze take bezne jazdenie kazdy den... v lete som bol s manzelkou v tatrach na dovolenke https😐/img4.auto.cz/…d3de2132fb55.jpg tak sme vtedy za ten tyzden nabehali dokopy asi 700km ale inak skutocne nerobime velke mesacne ani rocne najazdy ... keby som fakt ale jazdil viac a aj na dlhsie trasy tak by to uz chcelo aspon golfik alebo nieco ako corollu ale takto je to zatial este uplne v pohode .... :yes😒br />
PS: jazdim kazdy den.. len to proste nie su velke vzdialenosti
PS: jazdim kazdy den.. len to proste nie su velke vzdialenosti
3 km na kolobezke, nie? pokial nie je velmi rozbita cesta 😄
skus ist 3km na kolobezke ked mas odniest dokopy 12 kusov 1,5L balenej zlatej studne 😒] ( mineralna voda ) .. obcas nosim tete nakupy ked je u nas na blizku nejaka akcia tak kupim a doveziem jej aby nemusela tazke veci vlacit a behat busom .... kolobezka je fajn vec ale ked uz nesies nejaky ten nakup alebo iny naklad tak v tomto moc nepomoze... ja som minule videl jednu slecnu na kolobezke priamo na chodniku kluckovat medzi ludmi .. a skoro nabrala vsetkych naokolo.. ziadny pud sebazachovy nic... a nez by radsej z nej zosadla tak kludne ta sejme... uplna tava.... sila .. uz len cakam kedy sa nieco stane a zakazu ich uplne . .. podobne ako e-bajky uz tu a tam v narodnych parkoch a lesoch postupne zakazuju
Jasne, s kolobezkou iba na maly nakup sa da ist. Esteze vodu mame doma pitnu normalne z vodovodu 😄
No hlavně po silnici 😉
A veruze som zacal jazdit viac po ceste 😄 Ked su malo frekventovane. Cesty su menej derave. Ludia vzdy nadavaju na kvalitu ciest, ale nech sa idu povozit po chodniku!
ze sa nebojis... ked vidim ako sa na cestach u nas jazdi tak ani na skuter by som si nesadol nie to este na kolobezku ... ;-\
ne, osobní zkušenost. 😄 Jeli jsme na vodu s naf.kajaky, já a kámoš se ženou a dvěma dětmi, ne malými, v poho...
Taky mi táhne už pomalu na 50, nicméně tlačítka mě nevadí, dotykovka ale hodně, obzvláště ve vymrzlém voze je to na rozkousání, nebo na ránu pěstí 😄 Pro mě je rozhodující posed za volantem, což je nízko, žádná barová stolička a dostatek prostoru na nohy, hlavně pravé koleno. Ono pro každého, kdo by chtěl přesednout ze starší generace Clia 2 a 3 je ta čtvrtá uvnitř poněkud šok, jak je to auto uvnitř až tragicky malé. Pátou jsem ještě nezkoušel, ale moc iluze po zkušenostech jiných a co čtu si už nedělám a základní cena s 1,0TCe je u Clio 5 taky úsměvná. Až druhé auto do rodiny Clio 2 doslouží, mám jasné favority a tím je v tomto pořadí nový Suzuki Swift, nebo Kia Rio a nebo při nejhorším Dacia Sandero. Nic jiného, co jsem testoval tady moje podmínky nesplňuje a vše je to stísněný prostor na místě řidiče a středové tunely až zbytečně ubírají místa na nohy, pokud někdo nesedí s nohama pod volantem, jako by se mu chtělo na malou 😁
a co i-cocpit....a p 208 ... mozno ti sadne... mne sa to ale nepaci v reale vobec.. jedine ten maly volant je tu povedzme ze sikovny a pekny
A seděl jsi v některém z posledních modelů? Třeba v 5008 funguje i-cockpit výborně, tam až na dotykáč nemám co vytknout.
S i-cocpitem bych problém mít nemusel, protože se mě líbí. Pokud Pažout nebude trpět na konstrukční vadu v dnešním B segmentu, čili nesmyslně přerostlým středovým tunelem do stran a tím nedostatkem místa pro nohy, pak by to nebylo špatné. Nicméně cenová politika Pažouta je poněkud mimo. Když přihodím cca. 25tkč, tak za 350tkč už mám nejvyšší výbavu Elegance u Swifta, která je hodně dobrá a navíc je to mild-hybrid včetně metly a prodlouženou zárukou. Jediná vada na kráse je čekačka až 1 rok a skladovky jsou taky k mání tak 1x až 2x do roka, jinak bez šance. Rio a Sandero je zase hned. Fabka mě přes práh po špatných zkušenostech se dvěma vozy v rodině už nesmí. Mazda 2 je pěkná, nicméně drahá a do města poněkud tvrdší podvozek a opět ten nešťastný středový tunel. Nicméně jsem rád, že je aspoň stále z čeho vybírat a všichni nedělají stejnou konstrukční chybu.
Co má za výhodu jezdit po městě na pětku? Nevidím jedinou. Jedině že máš úchylku na řazení, ale pokud mi stačí přeřadit na 50 km/h dvakrát a ne čtyřikrát, tak je to o polovinu práce méně.
Pokud chceš více místa vzadu, kup si Megana nebo Capture nebo Scénica, nebo Talismana. Clio je B segment, auto pro dva a občas se vezme děti dozadu. Nemáš-li peníze na Megana atd., tak holt musíš jinde, třeba v té Dacii, ale Renault už prostě nechce mít punc levných aut za každou cenu, Thalia už naštěstí nebude.
Je to opět jen další výkřik vzpomínače na ty lepší časy, kdy i ta tráva byla zelenější. :no:
Pokud chceš více místa vzadu, kup si Megana nebo Capture nebo Scénica, nebo Talismana. Clio je B segment, auto pro dva a občas se vezme děti dozadu. Nemáš-li peníze na Megana atd., tak holt musíš jinde, třeba v té Dacii, ale Renault už prostě nechce mít punc levných aut za každou cenu, Thalia už naštěstí nebude.
Je to opět jen další výkřik vzpomínače na ty lepší časy, kdy i ta tráva byla zelenější. :no:
Na pětku jezdím často proto, že na trase Flora-Říčany mám spotřebu 4,9 benzinu v 1150ccm. řadím 1,3,5, to je 3x 😐
Megan je moc široký, do Prahy se velká auta nehodí, ani jinam, silnice bývají úzké.
Thalia bylo dobré auto. Swift je stejně velký, přece větší uvnitř.
Nejraději bych zas Clio III, i když má své mouchy.
Podle mne už IV byla zvoraná a zas v tom pokračujou... taková je doba... 😐
Megan je moc široký, do Prahy se velká auta nehodí, ani jinam, silnice bývají úzké.
Thalia bylo dobré auto. Swift je stejně velký, přece větší uvnitř.
Nejraději bych zas Clio III, i když má své mouchy.
Podle mne už IV byla zvoraná a zas v tom pokračujou... taková je doba... 😐
Aha, takže ty řadíš 1,3,5 a 1,2,3 ti přijde špatně, jo? Bože, do čeho jsi duši dal.
Thalia byla dobré auto? V kterém vesmíru? Nic horšího Renault nikdy neprodukoval.
Do Prahy že se nedá jezdit větším autem? Jak to dělají chudáci řidiči autobusu...
Thalia byla dobré auto? V kterém vesmíru? Nic horšího Renault nikdy neprodukoval.
Do Prahy že se nedá jezdit větším autem? Jak to dělají chudáci řidiči autobusu...
Hele, já řídím od 1968 a neměl jsem nehodu. A dělal jsem ve Výzkumáku motorových vozidel, jsem technik. Tak přesně vím co mluvím. BTW-Hrdličkovi jsem v hodnocení kdysi zkritizoval Favorita, že není tak dobrý, posekali jsme se... :😉
Jestli ho neznáš, před pár dny mu Zeman dal cenu právě za Favouše. Měl jsem ho 20 let, skutečně to byl pološmejd...
Thalii osobně neznám, ale bylo to slušné prostorné auto za slušné peníze a to Clio V. určitě není. Lidi si ho chválí, i Sandero...
1,3,5 pochopitelně neřadím do kopce. Jde to parádně, ten motor tahne od malých otáček, to se nevidí... Jsem praktický člověk.
A pokud v Praze nebydlíš, tak nevíš, jak se tu mizerně parkuje... 😒 Každej centák je znát...
Jestli ho neznáš, před pár dny mu Zeman dal cenu právě za Favouše. Měl jsem ho 20 let, skutečně to byl pološmejd...
Thalii osobně neznám, ale bylo to slušné prostorné auto za slušné peníze a to Clio V. určitě není. Lidi si ho chválí, i Sandero...
1,3,5 pochopitelně neřadím do kopce. Jde to parádně, ten motor tahne od malých otáček, to se nevidí... Jsem praktický člověk.
A pokud v Praze nebydlíš, tak nevíš, jak se tu mizerně parkuje... 😒 Každej centák je znát...
Vidíš, Hrdlička dostal cenu a oprávněně, ty jen pliveš kolem a píšeš nebetyčné nesmysly na auto.cz, jezdíš ve starém Cliu, nedokážeš rozeznat kvalitu od Thalie, řadíš ob dva stupně aniž to dává smysl (kdybys celou dobu jel na trojku místo pětky se stejnou efektivitou, měl by jsi stejnou spotřebu, ale to bys měl jako "technik" vědět), neumíš zaparkovat a nenaučil ses to od roku 1968 a jako perlička na závěr, dvacet let jsi jezdil v autě, které považuješ za křáp... co na to říct?
Proč se do pisatele intago navážíš? To Fávo mělo hromadu chronických vad, tak nechápu, co tady děláš na druhé ramena a hraješ si na chytrého.Ty nedokážeš pochopit ani tak jednoduchou věc, že nové vždy nemusí znamenat lepší? Když chce někdo dělat kompromisy na úkor svého pohodlí při řízení, jeho věc. Jsem už dost starej na to, abych si vybíral podle sebe a svých priorit a ne podle toho, po čem mlaďoši slintají od klávesnic a je jim jedno, jak se jim v tom autě hoví a řídí, hlavně, že to vypadá dobře a mělo to pro ně ten správný cool faktor. Thalek jezdí po cestách stále hromada, tak zas tak špatné auto to nebylo, tak nepiš bludy. Taky mám stále Clio II, dříve třetí, nyní coby druhé auto v rodině pro ježdění po městě a okolí a držím si ho pro svou nenáročnost a jednoduchost na opravu a nikde nic netlačí, ani nezavazí. A přesto, že na dlouhé štreky je v rodině Subo v kombíku a s LPG, tak nevidím důvod ho huntovat jízdou po městě a zbytečně se vytáčet z městských lišejů z parkovišť. A co se týče řazení, každý ať si řadí, jak chce. V dieselotinách jsou lidi líní řadit už úplně a když sednou do atmošky, tak se zmůžou jen na to tupé .... to nejede, ale je to zase jejich problém, ne tvůj, ani můj. Takové zbytečné výpadky vůči ostatním a všichni, co nesdílíte můj názor jste ***i, mám fakt nejradši. To si nech na soc. sítě a pro podobné machry od klávesnic. A uvědom si, jaká auta tady byla dříve dostupná, než tu zase něco plácneš a budeš druhé úplně zbytečně napadat 😉
v dobe ked sa predavala lada vaz kombi v UK, alebo samara bol favorit ovela lepsim autom, za podmienok akych vznikol bol fakt slusny a pre skodu dolezity... v celkovom meritku bol spolahlivy, motor, prevodovka, brzdy aj podvozok vsetko jazdi do dnes... preco by si za to nezasluzil cenu ? navrhol si nieco lepsie v tej dobe ?
Jo a s Ronaultom suhlasim, motor po intagovi by som nechcel, po meste jazdit 50 je fakt des... podtacanie je jedna z najvacsich prasaren voci technike..
Jo a s Ronaultom suhlasim, motor po intagovi by som nechcel, po meste jazdit 50 je fakt des... podtacanie je jedna z najvacsich prasaren voci technike..
Kritizoval jsem design Favouše, vždyt je tak hranatý, jako by byl dělaný na ohýbačce v garáží. Vrcholem všeho byly ty korýtka v přední kapotě, usazovala se v nich nečistota.
Proti Fiatu Tipo neměl designově šanci, ač byl od Guigara či koho... Až Felicka byla lepčí... A problémů bylo víc... to je nadlouho...
A Clio III mi už 10 let krásně jezdí i v malých točkách, vím kde má meze...
Kámoš má Pažouta 207 z 2009 a ten nemá tyhle schopnosti co Clio... ač má větší objem a výkon, tak na pětku po městě fakt jezdit moc nejde...
Proti Fiatu Tipo neměl designově šanci, ač byl od Guigara či koho... Až Felicka byla lepčí... A problémů bylo víc... to je nadlouho...
A Clio III mi už 10 let krásně jezdí i v malých točkách, vím kde má meze...
Kámoš má Pažouta 207 z 2009 a ten nemá tyhle schopnosti co Clio... ač má větší objem a výkon, tak na pětku po městě fakt jezdit moc nejde...
Já si tady hraju na chytrého a dělám ramena? Nevšiml jsem.si, že bych tu někde machroval, že jsem dělal na vyzkumaku a mám řidičák od roku 1968.
On píše, že Favorit byl krap a já mu ten názor neberu, vůbec, ale reaguji na jeho nesmysl, že byl krap a dvacet let v něm jezdil a trpěl. Tak buď nebyl takový krap, že jezdil vnitřní něm 20 let, nebo lže nebo je hlupák, že jezdí v autě, co mu nevyhovuje v době, kdy jsou showroomy a bazary plné aut, tohle není komunismus aby neměl na výběr. Favorit se začal prodávat v roce 1987, po n v něm jezdil do roku minimálně 2007 tedy od roku 91 byl volný trh, takže si ty nesmysly nech.
Thalie byl šmejd pro rozvojové trhy, od součástek po zpracování.
Nepiš co mladosi a starosi a podobné nesmysly, to není argument. Tady jsme v diskuzi na auto.cz a když něco napíšu, musím si to obhájit, placat po rameni si můžete v hospodě a pindat o tom, jak je super řadit 1-3-5
On píše, že Favorit byl krap a já mu ten názor neberu, vůbec, ale reaguji na jeho nesmysl, že byl krap a dvacet let v něm jezdil a trpěl. Tak buď nebyl takový krap, že jezdil vnitřní něm 20 let, nebo lže nebo je hlupák, že jezdí v autě, co mu nevyhovuje v době, kdy jsou showroomy a bazary plné aut, tohle není komunismus aby neměl na výběr. Favorit se začal prodávat v roce 1987, po n v něm jezdil do roku minimálně 2007 tedy od roku 91 byl volný trh, takže si ty nesmysly nech.
Thalie byl šmejd pro rozvojové trhy, od součástek po zpracování.
Nepiš co mladosi a starosi a podobné nesmysly, to není argument. Tady jsme v diskuzi na auto.cz a když něco napíšu, musím si to obhájit, placat po rameni si můžete v hospodě a pindat o tom, jak je super řadit 1-3-5
on má ale pravdu. Navíc mám i dva pilotní průkazy, i instruktora létání jsem dělal...
Rozdíl mezi náma je veliký. Já jsem praktický člověk a šetrný, to ty ne, ty jsi koukám fanda do aut.
Já totiž beru řízení auta jako otravnou práci. Zejména po městě mě to štve se mlátit od jednoho semaforu k druhému. Ty v luftě naštěstí nejsou... 😁
Ani kolony či jiné problémy. Když se z výšky 2000m koukneš do špíny nad městy, cítíš jen útrpnost s lidmi v nich...
Koupil jsem Fávo v 1990 a tenkrát jiné možnosti nebyly. Vše jsem si vždy dokázal opravit, stejně jako dříve na Škodě 100, co jsem měl taky 20 let... Fávo bylo proti těm šmejdům lepší.
A když se ti nelíbí že řadím 1,3,5, tak přijd, ukážu ti to, jak to krásně jde.
Jistě nemáš tak malou spotřebu 5,3 l. jako já, ale já holt na ni koukám, ne jak ty......
Kámoš s Pažoutem jezdí o 1,5 l. víc spotřebu... To moje řazení má vliv na spotřebu, v tom jsi vedle...
Rozdíl mezi náma je veliký. Já jsem praktický člověk a šetrný, to ty ne, ty jsi koukám fanda do aut.
Já totiž beru řízení auta jako otravnou práci. Zejména po městě mě to štve se mlátit od jednoho semaforu k druhému. Ty v luftě naštěstí nejsou... 😁
Ani kolony či jiné problémy. Když se z výšky 2000m koukneš do špíny nad městy, cítíš jen útrpnost s lidmi v nich...
Koupil jsem Fávo v 1990 a tenkrát jiné možnosti nebyly. Vše jsem si vždy dokázal opravit, stejně jako dříve na Škodě 100, co jsem měl taky 20 let... Fávo bylo proti těm šmejdům lepší.
A když se ti nelíbí že řadím 1,3,5, tak přijd, ukážu ti to, jak to krásně jde.
Jistě nemáš tak malou spotřebu 5,3 l. jako já, ale já holt na ni koukám, ne jak ty......
Kámoš s Pažoutem jezdí o 1,5 l. víc spotřebu... To moje řazení má vliv na spotřebu, v tom jsi vedle...
Ty jsi fakt tragéd...
Rada: Zkus na některém ULL letišti požádat o svezení, není problém. Pak pochopíš, o čem mluvím. Že létání je daleko lepší sport než jezdit po přeplněných silnicích 😄 www.laacr.cz
Ne, není žádný tragéd. Opravdu by ses měl nad sebou zamyslet především sám nad sebou.
Jsi sebestředný až arogantní.
Ano, má jiný názor. Ale v ledasčem není od věci.
Např. Thalia rozhodně křáp nebyla. S ohledem na své zaměření to bylo naopak jedno z nejlepších aut. I když to byl lowend.
Favorit křáp byl, slušné auto z toho bylo až po velkém FL, jenže takto to auto mělo vypadat už v roce 89.
Jsi sebestředný až arogantní.
Ano, má jiný názor. Ale v ledasčem není od věci.
Např. Thalia rozhodně křáp nebyla. S ohledem na své zaměření to bylo naopak jedno z nejlepších aut. I když to byl lowend.
Favorit křáp byl, slušné auto z toho bylo až po velkém FL, jenže takto to auto mělo vypadat už v roce 89.
Ty to máš v hlave riadne pomotané. Nebude to tým vekom?
Ne, odlišným přístupem k autům, řízení mne nebaví už léta...
Kdybych to měl pomotané, nedali by mi hodnotit Favouše pro Ministerstvo všeob.strojírenství... :-!
Kdybych to měl pomotané, nedali by mi hodnotit Favouše pro Ministerstvo všeob.strojírenství... :-!
Intaga znám, vážně dělal ve výzkumáku a jezdil Favoušem. My, respektive táta ho mél 10 lety taky a oproti Renaultu 16 z roku 69, to byl fakt pekáč. A hlučný žebřiňák, ze kterého mohli být nadšení jen lidi, co jezdili před tím jen auty z východního bloku. Nakonec ho uvařil a po generálce prodal můj brácha 5 let po té co dojezdil po 25 letech ježdění tu šestnáctku, která táhla na dálnici do kopce na 4 st. v poklídku 120, s favoritem musel podřazovat na 3, ba s ní to za řevu buvola vytáhl až na 150,-) Ale na jakýkoliv stupeň se mezi 110 a 130 klepal jak ratlík, že se divím, že udrželi volant chvějící se jak bourací kladivo. V záručáku tehdy na opakované stížnosti tehdy tátovi řekli, co by nechtěl, dyť je to ještě komunistická Škodovka. Tedy jezdí? Jezdí, tak ať si nestěžuje a kouká vodjet,-))
Docela ubohé si založit druhý nick a navzájem se podporovat...o čem to asi tak vypovídá
Omyl, já o něm psal jako o majiteli Pažouta a poslal mu odkaz :-! , že jsem se o něm zmínil a on na to reagoval... :😉
A že ses nevyjádřil k mému návrhu zkusit UL letadlo? Z dobrého řidiče je dobrý pilot, ač je to těžší a úplně jiné... Sám poznás...
Tisíce děkovných dopisů... 😄
A že ses nevyjádřil k mému návrhu zkusit UL letadlo? Z dobrého řidiče je dobrý pilot, ač je to těžší a úplně jiné... Sám poznás...
Tisíce děkovných dopisů... 😄
Kdežto na tu nádhernou 16 tehdy ještě často se vyskytující ve francouzských filmech, asi oblíbenou filmaři pro její efektní náklony v zatáčkách, vzpomínáme jak na zesnulého člena rodiny do dnes.
Já jezním P 207, ale spotřeba nižší, než jak psal, jen 6,4-5. Ale razantněji to rozjíždím, řadím většinou ve městě na 1,2, 4 - čtyřka krásně bez plynu drží 50km a táhne pěkně i mírné kopce.
S tou efektivitou na maximu kroutícího momentu, kdy by měla být největší efektivita spalování, tedy vykonané práce na každé deci benzinu, se mi nějak nepodařilo ověřit v praxi. U mě nad 4 tis ot., které normálně ani netočím, tak o ukazuje o pár desetin vyšší okamžitou spotřebu, než na vyšší rychlost s menšími ot. Umí to někdo vysvětlit? Ale nezkoušel jsem za ideálních podmínek, asi se musí ustálit rychlost, neměnit sklon vozovky a tak...
Já jezním P 207, ale spotřeba nižší, než jak psal, jen 6,4-5. Ale razantněji to rozjíždím, řadím většinou ve městě na 1,2, 4 - čtyřka krásně bez plynu drží 50km a táhne pěkně i mírné kopce.
S tou efektivitou na maximu kroutícího momentu, kdy by měla být největší efektivita spalování, tedy vykonané práce na každé deci benzinu, se mi nějak nepodařilo ověřit v praxi. U mě nad 4 tis ot., které normálně ani netočím, tak o ukazuje o pár desetin vyšší okamžitou spotřebu, než na vyšší rychlost s menšími ot. Umí to někdo vysvětlit? Ale nezkoušel jsem za ideálních podmínek, asi se musí ustálit rychlost, neměnit sklon vozovky a tak...
R16, byl to prostě kočár 60´ a 70´ let... 1,8 milionu za 15 let, poměrně malé, ale přitom pohodlné rodinné auto, takové se dneska už nedělají... I ten P207 co mám, má v zadu málo místa na nohy.
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Jo, auto to bylo nádherný a praktický, ale tehdy pro nás málo dostupné. Ale to nové Sandero by mi stačilo
https😐/www.auto.cz/…-vam-libi-131813
https😐/www.auto.cz/…-vam-libi-131813
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
dr.Remorey
Renda ty malý auta proste umí. s každou další kategorií ta konkurenceschopnost sice klesá, ale Clio je pecka. videl bych to tak, ze CLio a Captur jsou na špici segmentu, Megane v určité konfiguraci dává smysl, zbytek už oproti konkurenci nemá moc výhod a je to záležitost spíš renaultích srdcaru.
rohYpnol
Nové Clio je ... Prostě skvělé.
Obrovské zlepšení v kvalitě lícování a v materiálech.
Zatímco VW na nových modelech šetří až by člověk brečel, Škoda se z toho nejhoršího snaží vybruslit unifikací interiérů a zlevněním vývoje na model, tak Renault prostě pálí vpřed neskutečně.
S prostorností nesouhlasím s autorem testu. Kufr má 360 litrů (a ty litry tam vážně jsou), a s prostornsotí se s mými cca 184 cm sám za sebe posadím tak, že se vlezu aniž bych musel nohama jakkoliv uhýbat. Jsme ve třídě malých vozů!!! Tohle není špatný výsledek.
Ano, Fabia II hurvajz byla podélně prostornější, Fabia III i přes zhoršení stále vzadu má o pár cm více místa. Ale Clio na malý vůz nabízí prostě dostatek a s ohledem na objem kufru to je hodně dobrý kompromis.
Interiér Clia je přitom pecka. Ano, bavím se o GT line, ale i tak. Za tenhle interiér by se nemusel stydět ani Golf.
VW/Škoda/Seat má podle mě vážný problém. Mimochodem, když srovnám interiér Audi A1 s Cliem, tak Audi vůbec nemá co nabídnout. Design ok, ale použité materiály prostě úplně mimo...
Clio jednoznačně momentálně nejlepší ve třídě.
Obrovské zlepšení v kvalitě lícování a v materiálech.
Zatímco VW na nových modelech šetří až by člověk brečel, Škoda se z toho nejhoršího snaží vybruslit unifikací interiérů a zlevněním vývoje na model, tak Renault prostě pálí vpřed neskutečně.
S prostorností nesouhlasím s autorem testu. Kufr má 360 litrů (a ty litry tam vážně jsou), a s prostornsotí se s mými cca 184 cm sám za sebe posadím tak, že se vlezu aniž bych musel nohama jakkoliv uhýbat. Jsme ve třídě malých vozů!!! Tohle není špatný výsledek.
Ano, Fabia II hurvajz byla podélně prostornější, Fabia III i přes zhoršení stále vzadu má o pár cm více místa. Ale Clio na malý vůz nabízí prostě dostatek a s ohledem na objem kufru to je hodně dobrý kompromis.
Interiér Clia je přitom pecka. Ano, bavím se o GT line, ale i tak. Za tenhle interiér by se nemusel stydět ani Golf.
VW/Škoda/Seat má podle mě vážný problém. Mimochodem, když srovnám interiér Audi A1 s Cliem, tak Audi vůbec nemá co nabídnout. Design ok, ale použité materiály prostě úplně mimo...
Clio jednoznačně momentálně nejlepší ve třídě.
This is not a bug, it's a feature. 😄
Tgdi má sused v i20 a vraví to samé.
akurat ten maly objem sa mi nelubi ani 3 valce.. odspodu to bude sto pro mrtve... vid v teste sa o tom presne pise.. ved tu musis tocit skoro az k 3000 k vrcholu... co je u turba proste blud ( vid aj to zrychlenie skoro 12s je dokaz ze odspodu to pojde asi ako felda kym to dostane spravne octacky a chyti dych ) .. ved ja mam ten vrchol uz pri 1500 ot a az do 4000ot... tu to chce uz seriozny stvorvalec 1,3tce ten to potiahne uz predpokladam od podstatne nizsich otacok a aj odspodu to bude zive .. ved koniec koncov nie je to zase az tak male a ani moc lahke auto takze to chce fakt seriozny vacsi motor ... a ten bude skutocny ideal pre taketo auto :yes:
predpokladam ze s 1,3tce by to auto mohlo dostat aj maximum 5 hviezd.... lebo az prave v tejto kombinacii je to za mna uplna topka segmentu ... celkovo ale clio zda sa hodne zabralo.. a nebyt aj toho tabletu na vysku tak neuhadnem v kabine ze je to renault... vidim tu velky pokrok aj v architekture palubovky .... a v konecnom dosledku chvalim aj "decentne" skratenie kasne a lepsie vyvazenie proporcii... co je za mna tiez krok dopredu... celkovo clio palec hore.... konkurencny lev je tu razom bezzuby .. clio :yes:
Každý, úplne každý motor prepĺňaný turbom má medzi voľnobehom a pracovnými otáčkami mŕtve pásmo. Je jedno koľko má valcov a aký má objem.
Extrém je napríklad staré Evo s veľkým turbom, dvojliter štvorvalec a ťahá až od 4000 otáčok.
Plynule ide od voľnobehu atmosféra, alebo motor s kompresorom.