Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
LeonST
1
Proč nevylepšili i skvělý 2.0 TDI 135 kW 😒
VII
1
Bude v GTD se 147kW 😉
3_diamanty
a dokonca sirka auta sa este o 1mm zmensila co chvalim.. pretoze uz sucasny jo hodne rozcapeny... takze je fajn ze ho moc uz neroztahovali ale naopak zachovali pekne obdlznikove proporcie aj nadalej istu rozmerovu sikovnost ... skutocne prvy golfik ktory sa mi vazne paci... sila... ale fakt moc pekny... a to golfiky mi nikdy moc dizajnim neucarovali... to skor pola alebo passaty... ale tentokrat klobuk dole... je nadherny https😐/img2.auto.cz/…ull/5993185_.jpg ... a pritom v podstate stale ten stary dobry golfik... ale tentokrat konecne uputa uz aj sportovym stylom ( to znizenie kasne tiez chvalim ) :yes:
Ten milimeter v šírke bude kričať. Z pre teba rozčapenej 7 to bude teraz ok.
Inak je to pekné auto.
A tiež neviem v čom je polo a passat krajší od golfu 7 - podľa mňa je celá ponuku VW dobrá (a všetci vieme že dobre je len na trojku 😄 )
Inak je to pekné auto.
A tiež neviem v čom je polo a passat krajší od golfu 7 - podľa mňa je celá ponuku VW dobrá (a všetci vieme že dobre je len na trojku 😄 )
no hlavne ze sa neroztiahol do sirky o dalsie 3-4 centi ako je to dnes v mode pri obmene generacii ... ale zachovava si spravne proporcie aj nadalej ... neposobi ani natiahnuto ani rozplacnuto... navyse uz je aj nizsi co mu tiez prospelo ( ved predchodca bol vysoky 1,5m preboha ) ... proporcne za mna toto je najdokonalejsi golfik .... tu stacia len 18tky.. pekna farba.. povedzme cervena .... a mas krasny hatch a ako bonus hned aj so sportovou vizazou... ocakavam skutocne velky uspech... toto bude aj u nas opat velmi ziadany hatch :yes:
Za mne tragický krok VW , auto je užší , a hlavně nižší...placatejší už snad být nemůže !
Předek divně připlácnutý , světla ala korea.
Zadek i boční linie je ok.
Největší hrůza je interier...to je jak hrát play station , a ne řídit auto :no:
Digi štít je děs , a chybějící tlačítka katastrofa..kde je ergonomie VW ?
Trčící tablet moc nemusím i jinde..
Jediná sedadla vypadají výtečně..to však nestačí.
Pokud tohle je budoucnost VW , DÍKY už další VW NECHCI !
Jsem moc zvědav , co časem vyberu za auto , rozhodně bude bez tabletu a s tlačítky.
Předek divně připlácnutý , světla ala korea.
Zadek i boční linie je ok.
Největší hrůza je interier...to je jak hrát play station , a ne řídit auto :no:
Digi štít je děs , a chybějící tlačítka katastrofa..kde je ergonomie VW ?
Trčící tablet moc nemusím i jinde..
Jediná sedadla vypadají výtečně..to však nestačí.
Pokud tohle je budoucnost VW , DÍKY už další VW NECHCI !
Jsem moc zvědav , co časem vyberu za auto , rozhodně bude bez tabletu a s tlačítky.
Auto je užší o 1 mm, chceš říct, že to poznáš, navíc zatím jen podle fotek?
A i kdyby užší viditelně bylo, na placatosti by to rozhodně nepřidalo, naopak.
A to, že je to auto o něco nižší vidím jako ten nejmenší problém, co se celkového designu týká.
A i kdyby užší viditelně bylo, na placatosti by to rozhodně nepřidalo, naopak.
A to, že je to auto o něco nižší vidím jako ten nejmenší problém, co se celkového designu týká.
Do placatýho auta se hůř leze a ještě hůř se vylézá..
Pak se nemůžeš divit , že lidi čím dál víc kupují SUV !
Pak se nemůžeš divit , že lidi čím dál víc kupují SUV !
Meky
Facelift.
V skutocnosti je to len medzimodel na preklenutie par rokov do kompletnej elektrifikácie.
Motory tsi končia s vývojom, zda sa, ze posledným bude problémový dvojvalec 1.5 tsi.
Toto určí smerovanie aut na novu dobu.
Smer je jasný - lacná mechanika, lacne materiály, lacný dizajn.
Smutne
V skutocnosti je to len medzimodel na preklenutie par rokov do kompletnej elektrifikácie.
Motory tsi končia s vývojom, zda sa, ze posledným bude problémový dvojvalec 1.5 tsi.
Toto určí smerovanie aut na novu dobu.
Smer je jasný - lacná mechanika, lacne materiály, lacný dizajn.
Smutne
Lol.
Na operákoch točíme kopec áut, nie a nie sa pokaziť tá lacná technika aj napriek štart/stop, predĺženým servisným intervalom a ľuďom ktorí na tom jazdia ako na firemnom ...
Naozaj trefa.
Na operákoch točíme kopec áut, nie a nie sa pokaziť tá lacná technika aj napriek štart/stop, predĺženým servisným intervalom a ľuďom ktorí na tom jazdia ako na firemnom ...
Naozaj trefa.
Jen ze zvedavosti, kolik na tom natocite nez vam operak skonci a vy vemete novy kus?
Plus-mínus 150, niekto aj 200
To je slusne. U nas ve firme jedou jen nafty a meni se co 3-4 roky a max 120tis km a ze by to bylo bez zavad... ? To prave moc ne. Co se ke me doneslo jen tak mezi reci za posledni roky😒br />
- Insignie (minula gen) co zrala vodu, ohlaseno oplu proaktivne, pry ma se jezdit dal, tak se jezdilo az do KO motoru.
- Aktualni tiguan, kteremu od zacatku vrze palubka a to tak ze to majitel odmital nechat jen tak. V servise 3x, zmena k lepsimu nula, naopak, postupne se rozvrzavali dalsi casti interieru. 😄 Nakonec si na nasem fleetakovi vydupal novy kus a tenhle tiguan doslouzi v poolu, coz me vazne "potesilo".
- Nova A6 meho nadrizeneho uz taky prisla o kvetinku, v servisu kvuli uplne mrtve elektronice.
- F30 25d ve 110tis km KO turbo (coz me docela pobavilo, bo ve 105tis km kleklo i kamosovi v jeho F10 s 25d).
Je pravda ze na motorech toho tolik neni, az na to BMW, pokud lidi maj problem tak spis s jinejma vecma (ktere ale cloveka umi vytrapit jeste vic).
- Aktualni tiguan, kteremu od zacatku vrze palubka a to tak ze to majitel odmital nechat jen tak. V servise 3x, zmena k lepsimu nula, naopak, postupne se rozvrzavali dalsi casti interieru. 😄 Nakonec si na nasem fleetakovi vydupal novy kus a tenhle tiguan doslouzi v poolu, coz me vazne "potesilo".
- Nova A6 meho nadrizeneho uz taky prisla o kvetinku, v servisu kvuli uplne mrtve elektronice.
- F30 25d ve 110tis km KO turbo (coz me docela pobavilo, bo ve 105tis km kleklo i kamosovi v jeho F10 s 25d).
Je pravda ze na motorech toho tolik neni, az na to BMW, pokud lidi maj problem tak spis s jinejma vecma (ktere ale cloveka umi vytrapit jeste vic).
Tie km to sú operáky.
Máme aj kusy do 300. To sú kupované na hotovosť, keď niekto chce vyššie výbavy a auto mu ostane na 5-6 rokov.
Máme aj kusy do 300. To sú kupované na hotovosť, keď niekto chce vyššie výbavy a auto mu ostane na 5-6 rokov.
Missouri
Evoluce neevoluce, bude to success. Jednoduché tvary, docela cute předek, zadek taky hezkej, ostatní známe a víme, že to funguje. Trochu bych se bál té elektroniky. A té přímovstřikové turbo motorizace. Ale to je můj problém. Nekoupím si to, ale je to pěkný. 😉
predok masaker.. aj ta nizka sportova kasna .. ako celok fantastikus ... a ma to konecne aj smrnc.... toto bude trhak opat .. prvy za mna skutocne fesny a az sportovo posobiaci golfik :yes:
Od sedmičky se zvenčí liší prakticky jen světly. Navíc vepředu docela nehezkými. V interieru proběhla revoluce v podobě nepraktické digitalizace a na úkor pohodlného ovládání a ergonomie.
Takže si ho také nekoupím, protože se mi nelíbí.
Takže si ho také nekoupím, protože se mi nelíbí.
ani ja si ho nekupim lebo na neho zatial ani nemam ani ho zatial nepotrebujem a nevyuzijem... ale paci sa mi... samozrejme chce to peknu farbu a velke kola.. lebo zaklad bude asi hodne mdly .. ale keby som uz taketo auto fakt riesil tak tam rovno supnem origo vw 18tky a chcel nejaku peknu cervenu.. bielu alebo modru farbu kasne ... a mas super karu .. nic viac tu netreba.. ziadne gyce tuningy ani nic :yes:
18" KOLA? K ničemu..jsou jen pěkná , ale pneu dost drahé..a drncají.
Ideální jsou 16 a 17"
Ideální jsou 16 a 17"
Před pár lety stejně jsi psal, že 17 jsou moc a před tím, že 16... Neříkám, že doslova ty, ale je to opakující se výkřik v čase.
Zaujimalo by ma na vybavu v akej cene sa pozerame 😄 . Noveho Golfa nechcem kritizovat, ale bojim sa, ze to dopadne ako pri predchadzajucej generacii. Vo vyssich vybavach celkom pohladne auto. Ale akonahle bola vybava nizsia a nedajboze chybali LED svetla, tak to auto vyzeralo ako furik.
Za mna exterier OK, len interier je az prilis pre-displejovany a pre-dotykovany 😄. Mozno je to profesionalna deformacia z prace, ale po tom, co mi do ksichtu plesti 10 hod monitor nemam chut to iste zazit aj v aute na ceste do a domov z prace. Z interieru mam proste pocit, ze silou mocou chceli spravit nieco, cim zaujmu.
Za mna exterier OK, len interier je az prilis pre-displejovany a pre-dotykovany 😄. Mozno je to profesionalna deformacia z prace, ale po tom, co mi do ksichtu plesti 10 hod monitor nemam chut to iste zazit aj v aute na ceste do a domov z prace. Z interieru mam proste pocit, ze silou mocou chceli spravit nieco, cim zaujmu.
miromen
Takže opět jde o konzerv. vzhled, ktery ničim neupouta, prostě přizemnost jako vždy. Jen předek je nevzhledna divočina, ktery jako by byl z jineho modelu, celkově ještě horši než G7. A nějak jsem si vybavil...
https😐/www.youtube.com/watch?…
Na interieru knk palubce neni ani co hodnotit, prostě vymeteno+TV studio, zde za mě G7 velmi bodovala.
Co určitě cvhalim jsou celkově rozměry, ktere zustaly prakticky beze změn.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Na interieru knk palubce neni ani co hodnotit, prostě vymeteno+TV studio, zde za mě G7 velmi bodovala.
Co určitě cvhalim jsou celkově rozměry, ktere zustaly prakticky beze změn.
Kupodivu si tu "přízemnost jako vždy" docela dost lidí kupuje. Třeba takovej miromen. Ale chápu, prozřel jsi a teď se snažíš podobné chyby uchránit ostatní. :yes: 😄
Ja nejsem metrouš nebo teplóuš, abych si vybiral podle "barviček". A proč si tu přizemnost kupuje dost lidi mam jasno.
Kupujou si to proto,že jsou hloupější, než ty. Kdyby byli stejně chytří, mažou pro Focuse, protože to je to jediný správný auto. To je přece jasný. Ty seš průhlednej jak plexisklo. 😉
Tak neni špatne mit mluvčiho, ktery ma schopnost "vykradani" mozku, i když vlastně ne, vždyť jsem přeci pruhlednej. 😁
No zas tak transparentni určitě ne, zřejmě nějaky vandal se sprejem... byť i focus určitě v myšlenkach je. 😉
No zas tak transparentni určitě ne, zřejmě nějaky vandal se sprejem... byť i focus určitě v myšlenkach je. 😉
Modrý blesk
Většinu věcí na autě mají již zaplacené z prodejů Golfu 7 a dalších koncernových aut postavených na základech Golfu a ceny ještě zvednou.
Téměř dokonalý recept na nosnici zlatých vajec. Na Vlčím Hrádku mají velice mazané vlky. Jen otázka jestli nebudou snižovat i náklady na kvalitu produkce.
Výborně vymyšleno :yes:
Téměř dokonalý recept na nosnici zlatých vajec. Na Vlčím Hrádku mají velice mazané vlky. Jen otázka jestli nebudou snižovat i náklady na kvalitu produkce.
Výborně vymyšleno :yes:
Šimpanz
231kW není 290 koní ale 314
245kW není 330 koní ale 333
Jinak pro přehled uvádím tabulku motorů z německého tisku
1.0 TSI 66 kW
1.0 eTSI 81 kW
1.5 eTSI 96 kW
1.5 eTSI 110 kW
1.5 TGI 96 kW
2.0 TDI Evo 85 kW
2.0 TDI Evo 110 kW
eHybrid 150 kW
eHybrid 180 kW, 13 kWh accu
GTD 2.0 TDI Evo 150 kW
GTI 2.0 TSI 173 kW
GTI Cup 2.0 TSI 231 kW
R 2.0 TSI 245 kW
245kW není 330 koní ale 333
Jinak pro přehled uvádím tabulku motorů z německého tisku
1.0 TSI 66 kW
1.0 eTSI 81 kW
1.5 eTSI 96 kW
1.5 eTSI 110 kW
1.5 TGI 96 kW
2.0 TDI Evo 85 kW
2.0 TDI Evo 110 kW
eHybrid 150 kW
eHybrid 180 kW, 13 kWh accu
GTD 2.0 TDI Evo 150 kW
GTI 2.0 TSI 173 kW
GTI Cup 2.0 TSI 231 kW
R 2.0 TSI 245 kW
Tak ten GTI Cup by asi stačil na dennú použiteľnost ale iba v 3dv prevedení. :yes:
Souhlas, GTI je správný adept na třídvířko, ale tomu zakroutili krkem a bude jen pětidvířko.
Vieme a za mňa je to škoda pretože celkovo 3dv hatche vypadali vždy pekne.
Souhlas. Když u takto široce prodávaného auta mohou držet takové hafo motorizací, pohonů a převodovek, tak by je jedno třídvířko navíc asi nezruinovalo a byl by to jeden z posledních HH v třídvířku takže i docela raritka.
dnes ma cestou z prace predbiehal nedaleko pri optime bordovy stinger... a za nim sedela asi tak ( tipujem ) 20-25 rocna slecna ( dalej na krizovatke sme sa stretli 😁 stejne nikam neusla ) ... a poviem ti... tu by mi ani 3 dverak nechybal u tohto auta napriklad vobec...
PS: ale inak odkial niektori mladi maju na take kary len cumim .. ja ked som mal 20 tak som bol rad aj za nove elektrony na felde .. asi je uz ina doba no 😒] 😲
PS: ale inak odkial niektori mladi maju na take kary len cumim .. ja ked som mal 20 tak som bol rad aj za nove elektrony na felde .. asi je uz ina doba no 😒] 😲
za mna 1,5eTSI 96kw moze byt u nas na nasom trhu idealna volba... a za este unosnu cenu.. :yes:
U Golfu asi tak od 600 000.
V základni výbavě to nebude, až s tím infotainmentem. Takže zabiješ 2 mouchy jednou ranou.
V základni výbavě to nebude, až s tím infotainmentem. Takže zabiješ 2 mouchy jednou ranou.
Orm
... jen se všichni z toho "nového Golfu" ne*p*o*s*e*r*t*e - tedy původem Audiny. Impotence značky VW je neuvěřitelná.
Ano. Proto je to největší výrobce aut na světě a například vyrobil již před mnoha lety auto, co jezdí za 1 litr nafty nebo stále vyrábí šestnáctiválec co má 1500koní.
Máš pravdu. Ta firma je vyřízená.
:-!
Máš pravdu. Ta firma je vyřízená.
:-!
Dáme závod v Brně na okruhu?
Dám ti a tvýmu pytli hnoje co s ním jezdíš kolo běhen tří kol.
Utři si bradu a táhni.
Dám ti a tvýmu pytli hnoje co s ním jezdíš kolo běhen tří kol.
Utři si bradu a táhni.
coubes
Golf nikdy nebylo auto na emoce. Byl vždycky stroze nudný, nijak nevyčníval a jen plnil funkci auta pro starší lidi, nebo prvního auta pro holku. Tento golf je první svého druhu - emocionální, už není nudný a nijaký, poprvé je opravdu hnusný. Tohle je čistá Asie s logem z Německa. A i když jsem v Golfu nikdy nespatřoval nic, co by mě mělo jakkoli zajímat, tak to pořád byla "ta konzervativní jistota/ikona", která právě padla. Z Golfa se stala asijská šlapka - tedy slovy klasika: "I Ty, Golfe???!"
"...(Golf vždycky) jen plnil funkci auta pro starší lidi, nebo prvního auta pro holku."
Na co si tu hraješ, na Onassise...?
Na co si tu hraješ, na Onassise...?
Já se divím, že to vůbec komentuješ. 😉
Mě se moc líbí ten vnitřní zápas podobných mudrlantů, musejí tam dostat tu Asii a přitom tvrdit, že je golf x generací stejná nuda... 😁
Pak z toho vyleze zablábolení, jako je tohle Coubese.
Pak z toho vyleze zablábolení, jako je tohle Coubese.
Přední lampy se mi nelíbí, ale cokoliv není podle pravítka je hned asijské, to nechápu. Zřejmě jde o umělecký směr coubismus.
Mně ty světla taky nesedí. Tím jak jsou nacpaná pod tu linku dávají Golfu takovej přiblblej výraz. https😐/img2.auto.cz/…ull/5993184_.jpg
Ale z jiných úhlů to vypadá líp, tak třeba to naživo půjde. Každopádně je to stejně "mírný pokrok v mezích zákona", rozhodně menší než 4vočko u Octávie, a pro tradiční zákazníky žádnej problém.
Ale z jiných úhlů to vypadá líp, tak třeba to naživo půjde. Každopádně je to stejně "mírný pokrok v mezích zákona", rozhodně menší než 4vočko u Octávie, a pro tradiční zákazníky žádnej problém.
To, že vypadá jako Golf již x generací beru jako klad. Kdo chce e😜erimenty, ať kupuje jinde. Všichni víme, že se opět díváme na nejprodávanější auto v Evropě.
woody: keď hovoríš o tej linke, Mat Watson sa nad tým pozastavil a uvažoval, čo mu to pripomína, no a vraj toto: https😐/youtu.be/_fiKH_3kQwo?t=26 😁
Ja si myslím, že pre tradičného zákazníka bude väčší problém dotykový interiér, ako predné svetlá
To máš určite pravdu. Svetlá a celkovo dizajn riešiš len pri výbere auta, potom už nie. Naopak ovládanie funkcií v interiéri riešiš celý čas a keď ti to nesadne a nezvykneš si na to, môže to byť trvalým zdrojom frustrácie po celý čas.
Osobne chcem vidieť ten menší displej infotainmentu, ktorý má byť v základe. Som zvedavý, či bude mať menšiu kapličku, alebo ten rám zostane a len v ňom bude vsadený menší displej s prázdnym miestom okolo. Tipujem ale to druhé. Inak tento prístup do absurdna dotiahol Focus, ktorého základný displej vyzerá úplne tragicky: https😐/i.ebayimg.com/…rJdhrwu/$_20.jpg
Osobne chcem vidieť ten menší displej infotainmentu, ktorý má byť v základe. Som zvedavý, či bude mať menšiu kapličku, alebo ten rám zostane a len v ňom bude vsadený menší displej s prázdnym miestom okolo. Tipujem ale to druhé. Inak tento prístup do absurdna dotiahol Focus, ktorého základný displej vyzerá úplne tragicky: https😐/i.ebayimg.com/…rJdhrwu/$_20.jpg
Nahodou aligator v tom focusu je pecka. Display co zbytecne nerozptyluje, tlacitka co nejdou minout... 😁 Dat tomu nejake marketer-approved jmeno, treba Relic paket nebo Venerable edition a jeste si za to muzou zacit rikat o priplatek. 😄
Nedávno jsem tu postoval řešení Audi MMI bez MMI nebo Mazda 6 Emotion... to není nic nového
https😐/i.ebayimg.com/…ixcnVTW/$_10.JPG
https😐/grecar.de/…5418_resized.jpg
https😐/i.ebayimg.com/…ixcnVTW/$_10.JPG
https😐/grecar.de/…5418_resized.jpg
Jeden z dalších příkladů - Ceed. Skutečně nic nového. http😐/d19-a.sdn.szn.cz/…g_E_V/nb2hg.jpeg?…
Ovšem u tý Audiny je to bomba. 😁 :yes:
Ovšem u tý Audiny je to bomba. 😁 :yes:
M1chal
Jen dotykové čudlíky ;-\ Trošku mokré prsty a nic nezmačknete😁
Ten panel ovládání světel ještě tak nějak chápu, vypadá to moderně, ale proč bych měl střešní okno ovládat dotykově, to mi hlava nebere 😁
to je pravda.. este ze to stresne okno by som nechcel ani zadarmo 😉 v tomto pohoda.. skor zamrzi ta pristrojovka .. klasicke budiky su za mna vzdy krajsie 😒
Taky mám raději klasiku, byť teda koncern má digitální přístrojovky udělaný dost hezky a z konkurence za mě nejlepší, takže bych se za ně nezlobil.
ked nemas na vyber tak.. tak si proste zvyknes ... aj na digitalne budiky aj na el. rucnu.. aj na dotykove ovladanie.. asi na vsetko... akurat za mna je skoda ze aspon nejake tie zakladnejsie vybavy si neponechali nadalej aj klasicke budiky ( pritom scala to tak ma ze za digitalny stit si proste priplacas.. co je daleko sikovnejsie riesenie ako ked uz moznost volby proste nemas ziadnu )
PS: ono celkovo je to take divoke... v zaklade 3 valce.. same digitalky.. takze skutocne pekny golfik bude asi uz aj hodne drahy 😢 .. to 1,5eTSI mi asi ako jedine tu pre mna dava zmysel na bezne jazdenie pre taketo auto v danej triede ... akurat ktovie co to bude stat ... pritom za 600 litrov uz mozem mat 4x4 SUVecko .. takze to je tak s tym ludovym golfom dnes
PS: ono celkovo je to take divoke... v zaklade 3 valce.. same digitalky.. takze skutocne pekny golfik bude asi uz aj hodne drahy 😢 .. to 1,5eTSI mi asi ako jedine tu pre mna dava zmysel na bezne jazdenie pre taketo auto v danej triede ... akurat ktovie co to bude stat ... pritom za 600 litrov uz mozem mat 4x4 SUVecko .. takze to je tak s tym ludovym golfom dnes
U Scaly je to řešený dobře, ale u většiny aut s digi budíkama je problém, že pokud jsou dostupný analogový, tak vypadají škaredě a křičí všude kolem, že s nima designéři nepočítali. Typický příklad je E class s klasickýma budíkama a základním, malým infotainmentem.
https😐/images.carscoops.com/…alog-Dials-0.jpg
Ale 600 tisíc se mi rozhodně nezdá jako nijak přehnaná cena za Golf (Pokud teda tolik nebude stát v základu s 66 kW 😁 )
https😐/images.carscoops.com/…alog-Dials-0.jpg
Ale 600 tisíc se mi rozhodně nezdá jako nijak přehnaná cena za Golf (Pokud teda tolik nebude stát v základu s 66 kW 😁 )
to aj taketo budiky ma Ecko? sila ... fakt mu ani nepasuju ked cely zvysok palubovky je prioritne prisposobeny digitalkam...
ale inak u scaly su klasicke analogove budiky ok... nepridu mi zeby tam nepasovali... s nimi by som v scale bol spokojny
ale inak u scaly su klasicke analogove budiky ok... nepridu mi zeby tam nepasovali... s nimi by som v scale bol spokojny
I ty světla.Tak vjedeš do mlhy...
Doteď jsi koukal na silnici a levačkou povytáhl k sobě ovladač světel.
Teď budeš boxovat se dotykáčem.
Doteď jsi koukal na silnici a levačkou povytáhl k sobě ovladač světel.
Teď budeš boxovat se dotykáčem.
Za chvíli budou i mlhové senzory a mlhovky se zapnou/vypnou samy..., dyť už teď tě nová 911ka upozorní, že prší, kdyby sis toho náhodou sám nevšiml. 😉
Asi nemáš automatická světla. Vjedu do mlhy, kdesi za volantem úplně mimo zorné pole šátrám po otočném ovladači. Otočím o dvě polohy a teprve pak povytáhnu. Pak týden jezdím na stálé svícení, než si toho všimnu a vrátím se o dvě polohy zpátky. Na přístrojovce totiž není žádná kontrolka světel. To že svítí hlavní světla poznám přes den jen když mám zapnutou navigaci. Jede v nočním režimu.
To nové řešení je za mě mnohem lepší.
To nové řešení je za mě mnohem lepší.
kaso
Abych pravdu řekl tak zatím zklamání.
Exteriér je pouze lehkou evolucí (což není špatně), ale aktuální Golf mi sedne tak nějak víc.
Interiér by byl OK, ale ve srovnání s nynějším Golfem... nevím, nevím. Jednak se mi nelíbí dotykové ovládání všeho od světel až po střešní okno (proč proboha?!) a potom celková redukce ovládacích prvků.
Motory vypadají fajn, ale mrzí mě absence 2.0 TDI 135 kW.
Uvidím až se bude nová generace prodávat, ale zatím teda oproti Golfu VII nic moc ;-\ a to nejsem zdejší týpek co by do všeho dával povinně manuální ruční brzdu a auto startoval klikou.
Exteriér je pouze lehkou evolucí (což není špatně), ale aktuální Golf mi sedne tak nějak víc.
Interiér by byl OK, ale ve srovnání s nynějším Golfem... nevím, nevím. Jednak se mi nelíbí dotykové ovládání všeho od světel až po střešní okno (proč proboha?!) a potom celková redukce ovládacích prvků.
Motory vypadají fajn, ale mrzí mě absence 2.0 TDI 135 kW.
Uvidím až se bude nová generace prodávat, ale zatím teda oproti Golfu VII nic moc ;-\ a to nejsem zdejší týpek co by do všeho dával povinně manuální ruční brzdu a auto startoval klikou.
Pokud si nechají za ty e-pitch... zaplatit, tak cena kromě základní 66KW bude obveselením. 😒] 😒] 😒]
Všechno dotykové......proč? Protože cost saving....to je proč.... :-!
Obávám se že cost savings ne. Ten vývoj ovládání světel, střešního okna, klimatizace atd. bude stát nějaký peníze. Pokud by tam nechali klasická tlačítka, tak je mohli jednoduše přebrat z ostatních modelů, takhle si myslím že se to jen prodraží.
Well-being
Golf konečně dospěl k asijskému stylu ... 😉
https😐/img2.auto.cz/…ull/5992102_.jpg ... no a teraz si najdi focus alebo megane a porovnaj 😉 ... za mna zlaty golfik ... aj bocny profil mega... nemam slov.... dokonalejsi vizazou hadam nikdy nebol... ( ale je to len moj subjektivny pohlad .. ok ) :yes:
Tvl to je nevzhledna duchodcovska impotence a s tim chceš uražet megana, ktery jako klasicky HB ma šmrnc natož focuse, ktery je profilově dynamicky a ma sportovni nadech.
Ale u tebe butatóta z podtater se neni čemu divit.
Aneb když chceš vzrušit impotenta...tohle je opravdu sportovně vzhlyžejici "HB" za kterym se dobře vidici jedinec otoči...
http😐/assets.nydailynews.com/…ofile-silver.jpg
Ale u tebe butatóta z podtater se neni čemu divit.
Aneb když chceš vzrušit impotenta...tohle je opravdu sportovně vzhlyžejici "HB" za kterym se dobře vidici jedinec otoči...
http😐/assets.nydailynews.com/…ofile-silver.jpg
Ada je zase tady
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ty budeš asi taky jeden z těch "vzhlYžejicich"....
Ne. On je jen vůl. :-!
Prezentovat se jako č.urak a byt...
https😐/www.csfd.cz/…doufali/prehled/
s tim se jedinec jako ty rodi.
https😐/www.csfd.cz/…doufali/prehled/
s tim se jedinec jako ty rodi.
Ano. Proto já mám samé palce nahoru a ty samé dolu i když jsem agresivní a leckoho tady se ru
Aspoň vidíš, jak na tom musíš být
Čuráčku nešťastnej.... :-! kokůtku chacharskej :-!
FOSTEK RULEZ
On je motoristické božstvo...a ty nicotný motoristický hlen.
Nevyjadřuj se k jeho majestátu! Psí hlas do nebe nevolá.
Aspoň vidíš, jak na tom musíš být
Čuráčku nešťastnej.... :-! kokůtku chacharskej :-!
FOSTEK RULEZ
On je motoristické božstvo...a ty nicotný motoristický hlen.
Nevyjadřuj se k jeho majestátu! Psí hlas do nebe nevolá.
Tak, alespoň maš ty vyznamne palce od těch co maji hlavu vraženou v koncernove ři.ťi. Budiš ti to utěchou. Važ si jich jsou vzacne a pro život každeho z nas podstatne.
Ne, je to poprvé co na ně poukazuju. Právě já mám většinou nejvíc palců dolů. Jakej teda musíš bejt pitchus, když to takhle dopadá.
Pro tebe budiŠ podstatné se doučit pravopis ze základky, primitive. Pak se hodně uč a hodně let študuj něco vo autech. A pak se vrať. Možná potom se budeme moct bavit bez té vědomostní propasti, co mezi námi zeje.
Pro tebe budiŠ podstatné se doučit pravopis ze základky, primitive. Pak se hodně uč a hodně let študuj něco vo autech. A pak se vrať. Možná potom se budeme moct bavit bez té vědomostní propasti, co mezi námi zeje.
Stači poukazat a je jasne jak si žilně napruženy . A až budeš řidit opravdu auto a ne jen přepravnik a to ještě kdo vi jestli tak se obnaž. Takhle tu akorat snově onanuješ nad tim jakej seš frajer.
Ano. A odplivne si nebo se rovnou pobleje.
Popřípadě ukáže fakáče na to hovado, co v tom jede.
Popřípadě ukáže fakáče na to hovado, co v tom jede.
Košice jsou v Tatrách? Radši nepiš než tohle. Hádat se tu o designu zrovna Golfu, který vypadá jako Golf chce být hotentotem.
No tentokrát je to fajn. Světla jsem čekal podle Pola. Akorát ta špice ala stará BMW5 nebo doteď L200 je trochu víc.
Zadní sloupek ala Mark IV paráda.
Vnitřek - obrazovky...špatně :no:
Zadní sloupek ala Mark IV paráda.
Vnitřek - obrazovky...špatně :no:
mrha
To bude mít lepší než Passat, když bude Golf promítat přímo na sklo. I u toho nového Passatu jsem viděl, že má stále starší koncepci s vyjížděcím sklem.
No zrovna head-up bych viděl u Golfu i Passatu jako skoro zbytečnou položku výbavy a pochybuji, že si jí někdo v příplatcích zatrhne, když má možnost promítání prakticky čehokoliv do kapličky přístrojů.
Jezdil jste někdy s Headup diplejem? Je to dokonalá věc zvyšující bezpečnost a komfort. Nemusíte pak skoro vůbec sklápět oči dolů na přístrovou desku a "kapličku přístrojů".
ctibor11
Souboj VW Golf VIII vs VW ID.3 odstartován, v případě VW Golf VIII PHEV s DC rychloldobíjením viz. MERCEDES, by vítěz byl zcela jasný, ale to asi není účelem hry VW ....
PHEV = malý kufr, vysoká hmotnost a vysoká spotřeba na dálnici, takže vítěz by byl jasný. Byl by to buď benzínovej Golf nebo ID.3
megacruiser
Mým favoritem byl vždy Golf V. Sice neměl uvnitř žádné místo a kvalita taky byla mizerná, ale design exteriéru dokonalý. Toto je děs. Jak mohli dát do interiéru tolik lesklých plastů - všude na přístrojovku? Stačí aby zasvítilo slunko z nevhodné strany a řidič neuvidí nic. Displeje také mohly mít matný povrch a mohli si u nich odpustit ten široký zbytečný rámeček. Předek je také děs - lom na kapotě aby předek vypadal nízký, světla tvarově naprosto nesmyslná. Mrzí mě, že líp už vypadají i některá čínská auta...
Golf V (běžná verze) měl (podle tebe) dokonalý design exteriéru, ale neměl uvnitř žádné místo??? Tak to čtu/slyším opravdu poprvé! Seděl jsi někdy v G IV (nebo v O1), zejména vzadu?
Golf V je stejně prostorný jako G6 a téměř shodně prostorný jako G7.
Golf V je designově zřejmě nejméně atraktivní ze všech g. Golfu (verze GTI je u něj v tomto ohledu výjimkou), ale prostorově mu nebylo co vyčítat. Naopak, zejména vzhledem k délce, technice a prostornosti předchozí IV. g.
Golf V je stejně prostorný jako G6 a téměř shodně prostorný jako G7.
Golf V je designově zřejmě nejméně atraktivní ze všech g. Golfu (verze GTI je u něj v tomto ohledu výjimkou), ale prostorově mu nebylo co vyčítat. Naopak, zejména vzhledem k délce, technice a prostornosti předchozí IV. g.
ProchyToman
Koukame na auto za cca 700- 800tis.
webpaja
Sakra, kde jsou detaily o podvozku, řízení, pozice za volantem atd? Je to jako jít za holkou, která chce vše a pak kamarádům vyprávět co měla za šminky! :no: ;-\
all.or.nothing
je to kus nepěkného aaasijskkého auta, i ta Corolla vypadá zepředu lépe, no za mě, Octavia bude tentokrát vzhledem před tímto paskvilem
Co je na tom autě asijského?
jako sorry, ale
https😐/www.autocar.co.uk/car-review/toyota/auris-2012-2018
https😐/www.autocar.co.uk/car-review/toyota/auris-2012-2018
Kundomil
Dobrý den,
nevíte, prosím vás, na co jsou ty malé televizky. děkuji
nevíte, prosím vás, na co jsou ty malé televizky. děkuji
Kundomil
Toto je jen koncept, to není skutečné auto, něco jako model auta, věřím, že do reálu to má hodně daleko.
Kundomil
Takže toto je ta nová platforma? Auto na jedno použití, až ho nebudete potřebovat tak ho recyklujete. Jak můžou takto podělat ikonu, tvl. :no:
freeman
Za mňa ak by mi takéto auto predstavil hlavný dizajnér mal by do 1h výpoveď. Predná maska a svetlomety sú hotová tragédia. To je ala Kórea... 😒
Karel_Povalec
Vzhled spis sterilni evoluce v intencich VW group, takze nuda. Vnitrek nasleduje, co uz ostatni maj na silnici 3 roky. LED budiky jsou cajk, ale prostredni diplej nahore je sice dobrej na sledovani, ale na ovladani je to peklo. Kdyz je displej v prostredku niz, tak si clovek alespon opre ruky o radicku, aby mu tak nelitala.
Btw. Budiky jsou totalni fail VW group. Mit v nabidce analog, hybrid a completni LED je financni sebevrazda. LED budiky jsou levnejsi nez analog, ale marketing si rekl, ze si za to zakaznik priplati. Takze vyroba a validace tri reseni.
Docela se mi libi stredovej tunel u automatu. Jednoduchy, zadnej bordel. Manual vypada ukrutne
Souhlasim, ze tohle je auto na preklenuti pristich 6 let, bez nejakejch extra nakladu. Platforma a komponenty jsou davno vyvinuty. VW jednoduse preslapuje na miste a nevi co dal (viz Passat, Polo, Transporter, A4, A3, A6).
Btw. vidim dobre, ze tam neni zadny "piano black"? 😉
Btw. Budiky jsou totalni fail VW group. Mit v nabidce analog, hybrid a completni LED je financni sebevrazda. LED budiky jsou levnejsi nez analog, ale marketing si rekl, ze si za to zakaznik priplati. Takze vyroba a validace tri reseni.
Docela se mi libi stredovej tunel u automatu. Jednoduchy, zadnej bordel. Manual vypada ukrutne
Souhlasim, ze tohle je auto na preklenuti pristich 6 let, bez nejakejch extra nakladu. Platforma a komponenty jsou davno vyvinuty. VW jednoduse preslapuje na miste a nevi co dal (viz Passat, Polo, Transporter, A4, A3, A6).
Btw. vidim dobre, ze tam neni zadny "piano black"? 😉
Je vtipné číst u ikony, jak její tvůrce neví kam dál. Tyhle "moudrosti" pobaví vždy, když přijde nový Golf. 😉
Nebo-li, když nevím co napsat, tak to otočím...oni neví, já vím 😄
Nebo-li, když nevím co napsat, tak to otočím...oni neví, já vím 😄