Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST BMW 840d xDrive Cabrio – Osmička, kabrio a nafta. Lepší nápad, než se zdá

64 komentářů

Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Motor je fajn = ale bez vyhazování miliard na to aby působil eště líp = by to bylo lepší 😉

Když si vezmeš kolik to stojí aby se 40d vyrovnalo 40i = který i přes ty miliardy machi(avelli) preferuje = sou to ŠÍLENÝ a ŠÍLENĚ vyhozený prachy
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
s dieselem je lepší, než auto s muzeálním, nespolehlivým, žravým a neekologickým zážehovým motorem! :-!
Avatar - iudex
iudex
Zaspal si dobu Ado, teraz sa za muzeálne a neekologické považujú spaľovacie motory všeobecne, budúcnosť je elektro. Takže aj Tvoje dízle sú už pasé.
Sorry za zmarené sny. 😉
Avatar - iudex
iudex
Primárne musím pochváliť konfiguráciu testovaného auta, testovačka vyzerá asi najlepšie, ako môže 8er vyzerať, farba laku, čierne doplnky, disky, všetko sedí a z predobočného pohľadu s otvorenou strechou vyzerá parádne. Inak ale súhlasím s Martinom, že ten dizajn nie je úplne špička (ako majú všeobecne najnovšie bavoráky problém), niektoré dizajnové prvky exteriéru sú diskutabilné a hlavne s interiérom mám problém. Síce v zásade nový štýl interiéru BMW celkovo chválim, ale to zjednotenie, ktoré pomáha 1er a 3er už trochu vadí pri najvyššom modelovom rade za 100.000+. Okrem toho nevydareného digi panelu s lomenými oblúkmi a otáčkomerom opačne mi v interiéri najviac vadilo... málo miesta. Proste od 4,85 m dlhého auta by som čakal kráľovský priestor vpredu a aspoň znesiteľne miesta vzadu, ale vpredu obmedzuje miesto prudko sklonené čelné sklo a vzadu je miesta - ako Martin písal - akurát na aktovku. Ale tak to asi v 2+2 miestnych športiakoch býva (len potom nemusia byť dlhé ako Superb).
Motoricky súhlasím s Martinom, že k charakteru GT (predsalen 8er cabrio je veľké a ťažké auto a váži cez 2 tony) netreba ani najsilnejší benzín, 50i má síce sily ako býk, ale ani jeho 530 koní nerobí z 8er superšport, proste auto viac zvádza k pokojnejšiemu cestovaniu než k okruhovým naháňačkám. Na druhej strane napriek všetkým kvalitám 40d do otvoreného auta patrí benzín, to ma nik nepresvedčí o opaku. Preto by som do 8 cabria dal trojliter 40i. Výkon má viac, ako dostatočný, naviac pre mňa osobne má B58 lepší zvukový prejav a viac charakteru ako brumlavý osemvalec, v neposlednom rade má s trojlitrom auto asi o 100 kíl menej a to sa prejaví.
Takže za mňa 840i. :yes:
admin badge
Martin Machala (Auto.cz)
Jo, i když ta nafta byla vlastně super, jak jsem napsal, stejně bych sáhl po benzinu. A přesně jak píšeš, 840i by naprosto a bohatě stačila. To může být příjemný svezení!
Avatar - fOE
fOE
:yes:
EDIT: teda az na ta cirkusacka kola 😒]
LORASI
asi ma zbijete, ale mne sa digitalny panel paci 😄 ano, opacny cifernik otackomera je podivnost, ale grafika je jemna, ostra, pouziva pekne farebne kombinacie ... nepride mi ako low cost 😄 mozno keby upravili vizual / zobrazenie ukazovatelov aby bol "konzervativnejsi", tak by bola vacsina spokojnejsia 😄 na takto velky dispej s danym rozlisenim je mozne "premietat" cokolvek vo velmi vysokej kvalite

zarazilo ma ale konstatovanie, ze prejav 6r diesla je na nerozoznanie od benzinu. nehadam sa, zrejme novinar vie co pocul, 30d / 40d maju velmi slusny zvuk / hlavne pod plynom /, ale ze by nepocul klasicky dieslovy prejav na volnobeh, to si neviem uplne dobre predstavit ...
Avatar - fOE
fOE
To bylo jen nahozeni, to s tim zvukem, a ted staci jen pockat nez Mig zabere. 😄
LORASI
tak to si bud isty ! 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nejde vložit jen emotikon, příspěvek se vůbec nezapíše (gratuluji pane Machalo), tak tedy - směju se!
Avatar - fOE
fOE
😁
Avatar - fOE
fOE
ACZ diskuse jsou zda se plne prekvapeni. Kdyz do prispevku das jen "😁" tak se neulozi, kdyz davam jine emotikony, treba palec hore, tak je to veme. Kdyz ten jiny emotikon pak zedituju na "😁" tak uz se ulozi i ten...
Mit to takhle zabugovane i takovou dobu po produkcnim vypusteni, to je vskutku umeni. 😒]
LORASI
ani sa neda napisat s.e.k.u.n.d.a bez bodiek 😄 😄 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj to už sem taky zaznamenal = prostě AMATÉRŠTINA kde to jen de :no:

To že občas vůbec nevezme 2 příspěvky napsaný rychle za sebou = což bohužel dělávám často já = to už nekomnetuju

Jak přiznal machi(avelli) = pustil jí, nechal nahradit tu VELMI POVEDENOU touhle = bez jakýkoli kontroly vyzkoušení ;-\
Avatar - Dinar
Dinar
Mám ty budíky druhý týden v nové 5er a pořád jsem si nezvykl. Nemluvím jen o tom, jestli se mi líbí design nebo grafika (nelíbí, na to si nezvyknu nikdy), ale o způsobu podávání informací, jejich rozmístění. Stojí za hov-no, nosnou myšlenkou tohoto displeje je, že uprostřed se zobrazuje zjednodušená mapa, což možná dává smysl při jízdě s navigací, ale proč musí být takový layout defaultně, nechápu, vedle je 12" info displej a na skle obrovský Head up oboje s mapou. Když tedy mapu na přístrojovém displeji nechci, vypnu ji, zůstane tam po ní prázdný černý prostor a všechny údaje, které člověk často sleduje, dojezd, venkovní teplota, hodiny atp. jsou přitom rozstrkané po okrajích. Stupidní! Ještě bych chápal, kdyby toto rozložení bylo jednou z variant budíků, v jiné by se objevily klasické kruhové přístroje, v jiné třeba jen velký otáčkoměr atp., jak to mají audi nebo mercedes, u bmw se ale ve "sportu" nebo "eko" změní jen barevné provedení, pitomý layout zůstává. Za mě je tahle přístrojovka fail jako prase, předchozí budíky s 3D rámečky byly dokonalé, uměly všechny informace a vypadaly luxusně, tohle je shit, navíc stejný v 1er jako 7er. :no: :no:
Avatar - wikinko
wikinko
Jak to ze mas v 5ke ten displej? Ved 5ky maju displej kde sa este zobrazuje kvazi klasicke budiky? Nedali ti nahodou 3ku a ty si si to ani nevsimol? 😊
Avatar - Dinar
Dinar
Bohužel, ani 5er už klasiku nemají, dostaly taky tuhle hrůzu, auto je vyrobeno v září. 😉
Avatar - wikinko
wikinko
Tak to som nevedel, fakt hroza palec dolu 😞
Avatar - Machýrek
Machýrek
Hm. Nic moc. Moje ma dorazit v prosinci. Ale treba co mam GLC, tak pri kazdym update byla nejaka zlepseni v grafice navigace, tak treba u BMW to casem taky nejak softwarove poladi.
DonVito
Podle me, je 8er temer dokonale GTcko / kabriolet.
Kdyby nebylo dieselu a tech budiku. 😄

Uprimne nechapu, jak si muze nekdo koupit cabrio v dieselu.

Na druhou stranu do dieselu jit clovek nemusi.
A myslim, ze by casem mohli udelat nejakej SW update / individualizaci tech budiku.
Baron de Maxim-Fratzek
Mě se ty budíky tak hnusí, že jsem ochoten kvůli tomu přejít k jiné značce, až prodám X5 (co má ty krásné kulaté digitální), což bude asi porsche nebo tak něco.
Avatar - Dinar
Dinar
Mě možná dorazí těmi gigant ledvinami, co po palebné přípravě u 7er (75% velikosti) předvedou v plné velikosti na nové 4er. Jestli ano, a dostane je i příští 5er, jdu k Mercedesu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Avatar - fOE
fOE
u 5er snad uz pri faceliftu, ne?
Avatar - Machýrek
Machýrek
Jj tipuju to podobne, facelift bude asi dost brutalni.
Nalim Duke
Naprostý souhlas. Ty budíky jsou hrůza. 3D rámečky byly dokonalé.
Avatar - white label
white label
Je to přesně tak, jak píšeš.
Mig_35
840i bez x-drive už je v konfigurátoru u coupé a to je pro nás "entuziasty" dobrá zpráva. I když LC500 je s atmosférickým osmiválcem velmi těžký soupeř... a to především neprůstřelným designem. obávám se, že achilovou patou bude automatický převodovka páně Lexusu...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je to tak = 10st. Aisin je ešte rychlejší než ZF8HP = pro BMW fakt trochu Achilova pata 😄

Několik srovnávacích testů existuje = čest novějšímu BMW jak se drží 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Souhlas, 8er, jedno jestli kabrio nebo kupé, nejlépe se 40i, stejně to platilo i u předchozí 6er, ten motor má sport charakter dostačující schopnostem podvozku gétéčkového kupé a má pěkný zvuk, klasický ryk od sání, což zvlášť u kabria musí hrát roli. 40d v takovém autě snad jedině pokud by byl alternativou nějaký benzinový čtyřhrnek, jinými slovy, kdyby udělali nějakou ekonom verzi 830i se čtyřválcem, dal bych vždy přednost šestiválci, byť dýzlovému.
Osobně nemám s designem 8er žádný problém, je to stejné jako u jiných bmw, z fotek nejásám, naživo moc pěkný. Asi bych vzal verzi bez Mpaketu, ten zadní nárazník je v ní decentnější. 😉
Mig_35
bylo potřeba víc než patnáct minut? ten vytříbený styl... ty postřehy :yes:
snad jen tolik, kabrio má jako každé jiné auto topení a klimatizaci a bez větších obtíží se dá používat v rozsahu 15-35 stupňů. Ale chápu, že když člověk přijde v mladém věku o většinu přirozené pokrývky hlavy, začne být poněkud citlivý na sluneční svit...
a s tím zvukem, jakkoliv je BMW moje oblíbená automobilka, mrzí mě geniální nápady typu diesel do kabria s plátěnou střechou, tudíž na pár měsíců v roce...
fOE - já už se přece chytil, když jsem tě viděl psát slovo "milný" - ale za hlavu 😄
LORASI
ozaj..Ty si vseobecne proti dieslom, alebo Ti vadia len v urcitych kategoriach aut ? 😄
Avatar - fOE
fOE
Asi takhle, kdyz v radiu oznami ze v pristi pulhodine zahraji neco od Prodigy, tak Mig nahodi vystrazne, odstavi to u krajnice, vystoupi a schova se v nejblizsim, ale zase ne prilis blizkem housti...
...co kdyby od nich nahodou chteli zahrat https😐/www.youtube.com/watch?… ?!
LORASI
takze milovnik..chapem 😂 to ani do SUV ? 😄
Mig_35
samozřejmě je spousta aplikací, do kterých je diesel vhodný, hlavně do pracovních, zemedělských a podobných strojů. Naproti tomu sportovní auto, kabriolet nebo opulentní limuzína by měla jezdit na benzín. je mi sympatický starosvětský přístup Mercedesu, kde se nic takového neděje.
kéž bych v každodenním životě potkával ty moderní diesely, s doléváním močoviny, které ani ošlehaný redaktor nepozná od benzínu. realita je taková, že přede mnou jedou kouřovou clonu vydávající Oktávie nulté generace a staré Passaty... uklidňuju se tím, že ty centimetrové chuchvalce dechtu ani neprojdou hrdlem, jak jsou velké...
LORASI
😄 😄 😄 😄 jednoznacne milovnik 😄 😄 😄 😄 😄
Avatar - iudex
iudex
Tak aj mladšia generácia ešte pozná Prodigy? Som pozitívne prekvapený. Ešte povedz, že poznáš Leftfield a padnem na zadok: https😐/www.youtube.com/watch?…
Avatar - fOE
fOE
Tady se priznam ze tohle uz slo mimo me. S hudbou to je dnes tezke, clovek musi prehazet kopu hnoje aby nasel neco poslouchatelneho... sam na sobe vidim ze s kazdym dalsim rokem brouzdam a jdu pokud jde o hudbu vic a vic do minulosti. 😄

PS: jedno z mala rel. noveho a pritom dobreho co jsem nasel je https😐/www.youtube.com/watch?… A ten klip (a to co maj v dilne) potesi nasince i jinak 😄
Avatar - iudex
iudex
To som nepočul, ale je to super.
Ja som hudobný všežravec, hudbu počúvam len v aute a tam si vypočujem všetko, od kalerábov na Europe 2 až po jazz a blues na Rádiu Jazz (to mám najradšej na dlhých cestách).
Avatar - pradeda777
pradeda777
Hodil jsem čučku na ten klip a byl jsem velmi příjemně překvapen. I v mojí nedávné minulosti (- 50 let ... 😉 ) se vyskytovali borci, kteří "ošahali" elektronickou hudbu. Ale dnes je technika úplně jinde a palec hore těmto borcům.... :yes: I pro pradědu moc dobrý.... :yes:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Minulý test jsem asi nezaznamenal - ale - nebylo dost naivní očekávat sportovnost 911? To jsem tedy úplně nepochopil.
Mig_35
je to GT. celý ten test je jako kdyby mě vyslali do mišélinské restaurace za účelem napsání reportáže. potom bych napsal no jakože nebylo to špatné ale kroupové jelito je kroupové jelito... svůj k svému, když se někdo doma pere s prasetem v chlívku o místo u zdi, těžko může hodnotit tuhle kategorii...
Avatar - _Karel_
_Karel_
😁 :yes: opět musím i text, tedy směju se zejména poslední větě a souhlasím s celým příspěvkem.
admin badge
Martin Machala (Auto.cz)
To myslíte vážně s tím prasetem? Jako jsem zvyklý na ledacos, už tady nějakou dobu působím, ale tohle jste trochu přepískl pane kolego...
Mig_35
nemyslím to vážně, byla to především nadsázka. touhle konkretní říkačkou jsme se častovali na první obecné ve Valašském Meziříčí a nikdo si to tak nebral. Vy jste tuším z Rožnova? a tam se do nejspíš nedostalo😊
admin badge
Martin Machala (Auto.cz)
A že samo BMW říká, že s tímhle autem chce konkurovat 911 i esku je podle Vás co?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Že chce oslovit stejný kupce NE že to je stejný auto

Martine řešte radši katastrofální diskuzní platformu = přechod z nejlepší na skoro nejhorší = to je fakt tristní :no: 😒

To že občas nezapíše příspěvek = to je jen další důkaz naprostý amatérštiny = která na NEJLEPŠÍ JÍZDU NA WEBU fakt nepatří
admin badge
Martin Machala (Auto.cz)
Tímto Vás oficiálně zvu do našeho vydavatelství, abyste si z oči v oči promluvil s naším vývojovým týmem o složitosti celé operace a proč už není modernizovaná platforma hotová. Adresa redakce je Komunardů 42, Praha 7, Holešovice. Těším se na Vás!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Díky netřeba = tim přece NIC nevyřešíme. Nedělal sem si legraci že za 11 let velmi podobný práce sme 3x měnili = jako nesrovnatelně menší chudší web = nesrovnatelně víc bez problémů

A nebyl na to třeba VÝVOJOVÝ TÝM = lepší se dá koupit rsp. kvalitnější BEZproblémový sou i zadarmo

Radši mě nechtějte potkat = nemluvil bych o prasatech, ale KRITICKEJ bych fakt byl. Třeba ta novinka kdy to po MĚSÍCÍCH ladění nevezme příspěvek = to je fakt :no: :no:

Co děláte dobře sem vám zrovna nedávno napsal = ale i co špatně. Tohle vám FAKT NEJDE

Ale když tu jste = co ta novinka RECYKLOVANÉ články? Klidně rok starý bez čehokoli opět zařazený?
Co dřív funkční NEJDISKUTOVANĚJŠÍ články ve zcela nefunkční NEJČTENĚJŠÍ = kde jsou klidně měsíc staré = což v množství které ACZ chrlí je fakt = těžce out
admin badge
Martin Machala (Auto.cz)
A víte, že bych Vás klidně rád potkal? Adresu znáte, případně na druhý víkend v listopadu připravujeme akci pro diskutéry na letišti. Konkrétně Vás tam zvu speciálně.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nevěřte tomu 😉

Co děláte dobře sem vám napsal. Že radši tu zábavu v Mostě apod. Že funkci šéfredaktora bohužel naopak = to taky

A názory = většinou neměním 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já tě taky zvu a máš to v SZ 😉
webpaja
😉 uzavřel bych i sázky, že tohle neklapne
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Můžu si taky vsadit? 😄

Jinak další jobovka pro machi(avelli)ho = když se přihlásim ráno na počítači a pak na cestách na mobilu a pak znova na počítači = stane se že můžu psát příspěvek jako teď, ale NEJDE mi přístup do soukromejch zpráv = vyřešit to de jen opět odhlášenim a přihlášenim = pak už se to většinou chytne. BRAVO a fakt radši nechtějte ať se potkám s tim VÝVOJOVYM TÝMEM co na tom už MĚSÍCE MAKÁ :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
To si snad děláte srandu. 😐
Nebylo vám během psaní té odpovědi trapně?
LandHodor
Pres aplikaci v Google play (Auto.cz) nelze prehrat zadne Vase video, hlasi error. Dale v aktualizaci aplikaci zmizelo vyhledavani. Verim ze pro nejvetsi web o automobilech tahle oprava bude drobnost. Predem diky za brzkou opravu.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Když už se tu vyskytujete - na který rok si plánujete zlepšení mizerného formátu diskuzi, pokud tedy vůbec?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tady se obávám že na NIKDY = timhle mizerným tempem co se nedá nazvat ani tempo = budou možná dál neznatelně pomalu = napravovat největší problémy týhle nepovedený NEPŘEHLEDNÝ platformy

Ale na opověď sem zvědav = obávám se že bude = ca přesně takováhle = TOHLE tu už ZŮSTANE 😒
Avatar - white label
white label
Bylo to hodně naivní, taky jsem si v tomto místě pomyslně ťukal na čelo... 😉
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - pradeda777
pradeda777
...tak na tyhle mega ledviny bych klidně přidat i panty, aby se daly otevřít. Člověk by pak mohl pohodlněji vykartáčovat zavražděný hmyz z chladiče..... 😉
Nalim Duke
O mě konkrétně BMW přišlo. Chtěl jsem novou X5, ale koupil jsem si Audi. Přístrojový štít od BMW mě totálně zklamal. Ať se na mě pánové z Mnichova nezlobí, ale dívat se celou dobu na tyto futuristické podivně kosodelníkové "budíky", na otáčkoměr "proti srsti" ala Peugeot, nepřehledné, zmatečné, to bych prostě nedal. Od BMW čekám klasiku a ne tento divný digitální paskvil. Nevím, proč nenabídnou třeba dvě verze a každý ať si vybere.
Avatar - _beta
_beta
Vysmiaty redaktor, bujné kadere mu vlajú vo vetre a on sa ticho a pokojne šinie krajinou ...