Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeSuzuki vstupuje do hybridní éry. Ignis a Swift už pořídíte výhradně jako mildhybrid
21 komentářů
woody-alien
že 1.0 BJ zmizel z nabídky úplně. V Ignisu a Swiftu je aktuálně jedinou volbou atmosférická 1.2, v S-Crossu a Vitaře zase 1.4 BJ. Čili výběr motoru u Suzuki nápadně připomíná možnost volby barvy na Ford model T. http😐/citaty.net/citaty/267921-henry-ford-kazdy-zakaznik-si-muze-vybrat-jakoukoliv-barvu-aut/
😁
😁
Ze by zjistli, ze mala, pteplnovana "veverka v kleci" v praxi neprinasi zadne vyhody?
😉
😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
za mna tymto krokom suzuki pride v eu o tisice zakaznikov... ale na druhej strane chapem o co tu ide... skoda ze ta automobilova doba je dnes uz tak "pokrivena" a nepraje snad uz nikomu.. ani tym mensim ani tym vacsim vyrobcom... proste nikomu ....
suzuki mam rad za to ze vyraba skutocne dostupne sikovne vozy ale tento krok im predaje v eu rozhodne nezvysi... skor naopak 😐 ... ale tak nepredbiehajme.. cas ukaze
suzuki mam rad za to ze vyraba skutocne dostupne sikovne vozy ale tento krok im predaje v eu rozhodne nezvysi... skor naopak 😐 ... ale tak nepredbiehajme.. cas ukaze
Právě, že naopak. Na spotřebu většina Čechů slyší a tady třeba Swift doslova vyčuhuje z řady a za pružné zrychlení se taky nemusí vůbec stydět, natož za jízdní vlastnosti, skvělé využití vnitřního prostoru a vzdušnost interiéru a pohodlností sedaček. Nikde nic netlačí, ani nepřekáží a kufr už má taky použitelnou velikost. Nicméně je fakt, že Češi jsou ovce a půjdou stádovitě opět do Fábie nebo do Clia, které už ve čtverkové generaci naprosto promrhalo vnitřní prostor a u pětkové to dle fotek nebude jinak a to je oproti Swiftu o cca. 20cm delší. Za mě jedno z nejpovedenějších menších aut v poměru cena/výkon, které nemá na trhu konkurenci. Samozřejmě třeba takové Sandero ho bude drtit cenou, ale jinak se mu kvalitou, zpracováním a spolehlivostí nemůže rovnat.
twistedTSD
Na jednu stranu chválím Suzuki za udržení cenové hladiny na úrovni nehybridních verzí, na druhou stranu je to další příklad osekání evropské nabídky motorizací.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Marekx
Za mě správná cesta. Tohle řešení Mild-Hybrid dokáže opravdu sklepnout spotřebu paliva, už tak nezvykle úsporné motorizace 1.2 DualJet a o to tu jde především. Navíc prodejní cena se zvedla pouze o několik tisícovek vůči ceníku z roku 2018. Za to Suzuki tleskám, protože je to až k nevíře, kdy jiní zdražují o desítky tisíc za nic. Tak nechápu, co se zase někomu nelíbí a musí automaticky zase jenom kafrat a nesmyslně kritizovat. Kdo chce silnější motorizaci má verzi Sport. Vlastně jedno negativum tady je, čekačky jsou na Swifta v ČR stále extrémně dlouhé a to klidně i 1 rok a to dokáže dosti odradit.
No nevím nevím, přečtěte si návod k obsluze jak by se mělo odstavovat auto (jak by mělo být nabito) a pak mi ukažte jak toho při klasickém denním provozu (1500m jízda, stání 6 hodin, 800m jízda, stání 30 minut, 700m jízda a odstavení) dosáhnout. Pak ještě poznámka, že jednou za nějaký čas by se to mělo nabít úplně. To jako že budu jezdit kolem města než se to nabije ?? No nevím jaká bude životnost baterek v tomhle režimu a kolik budou pak stát nové ... . Přivezl jsem si včera posledního Ignise bez té p*oviny. Fakt ostrou jízdou na 260 km jsem měl spotřebu 4,6l. Pro někoho, kdo dost jezdí možná fajn, ale na podobnej provoz jak popisuju úplně na nic.
Meky
Človeče, nedávno som sa viezol v hyb yaris a je to des.
Take polo alebo i20 su o tri triedy inde.
Co ta viedlo k takému nepochopiteľnejší výberu?
Take polo alebo i20 su o tri triedy inde.
Co ta viedlo k takému nepochopiteľnejší výberu?
Je to jednoduché. Viedla ma k tomu jediná automatická prevodovka v malom aute, ktorá je dobre použiteľná v meste. Skús so suchou dvojspojkou a litrákom parkovať na obrubník, alebo sa 20 minút posúvať v kolóne. Prejav eCVT nie je pri rýchlostiach ktorými sa jazdí problém. V čase keď som kupoval boli ešte na trhu predošlé generácie konkurentov, kde rozdiel nebol tak dramatický. Okrem toho všetky boli nižšie a dobré nastupovanie je ďalší argument pre Yaris. Aj keď to nie je auto pre petrolheada, tak na daný účel je najlepšie. Dlhodobá priemerná spotreba 4,4 je už len taký bonus. A to moja žena nie brzdou premávky ani sa nijak neprispôsobuje hybridnému pohonu.
A tohle neni spatna cesta. Spotrebu a tedy i emise to snizi, cena zustava akceptovatelna - a neomezuje to hlavni funkcnost auta = moznost individualni potreby tam, kam potrebuju.
Suzuki jde především o prodejnost, čili prodejní cenu a efektivitu v podobě snížení spotřeby paliva, což má, takže vaše nářky jsou zcela mimo, protože by to cenu vystřelilo velmi citelně nahoru.
Ak mas problem s priplatkom, da sa to uplne bez neho, staci lepsie vyriesit rovnaku techniku. Skus si pri dojazde na semafor raz zaradit netural a raz brzdid motorom, uvidis aky rozdiel v rychlosti a kinetickej energii budes mat, to je rozdiel stratenej energie pri tomto riesen - znizovani efektivity.
Je to len otazka casu kedy bude musiet Suzuki ist po vzore Toyoty, Hondy a Subaru (e-Boxer) aby bola schopna konkurencie na svojich najvacsich trhoch. Ja opravnene kritizujem to ze nejdu po rieseniach s najvyssou efektivitou a odkladaju to na neskor a dovtedy idu cestou nepodarenych 48V a problematickych, poruchovych systemov start/stop ktore v realnej prevadzke aj tak ludia casto vypinaju.
Okrem toho Toyota sa nedávno stala najväčším akcionárom Suzuki a majú dohodu o výmene technológii. Takže vyvíjať teraz niečo nové by pre nich nemalo zmysel a v budúcnosti si možno požičajú niečo od Toyoty, len to budú musieť dostať do svojej cenovej skupiny.
Tu dohodu vitam, s Mazdou boli v podobnych jednaniach a nakoniec to padlo.. dufam ze z nej vzide nieco schopne. Honda svojim hybridom predbehla Toyoytu, dovolim si povedat, takze konkurencia v Japonsku, Cine a USA - najdolezitejsie trhy kde o manual nie je zaujem je silna a treba regovat rychlejsie ako Suzuki. Uvidime.