Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVolkswagen Golf 8 na zatím nejlepších fotografiích. Ukazují karoserii i interiér
50 komentářů
Atlis
...plačú od smiechu. Takto zlepiť Ceed a i20 dokopy, to sa ani im nesnívalo. 😁
Aspoň ten interiér vyzerá ok.
Aspoň ten interiér vyzerá ok.
.StenLi.
Exterier bezpohlavny, nudny sterilny.. interier zaplava plastov (mali by nakupit dizajnerov z Peugotu) displaye ako rozkladacie opalovacie zrkadlo, toto je pre mna to najhorsie zapracovanie displayov do auta ake som zatial videl. :no:
Ak by sme odstranili zbytocne budiky za volantom, uplne zbytocny tlacitkovy stit na lavo, uplne zbytocnu paku u automatov.. a pridali drevenu listu po celej sirke, dostaneme vlastne Tesla Model 3 interier s viditelnymi vyduchmi 😊
Ak by sme odstranili zbytocne budiky za volantom, uplne zbytocny tlacitkovy stit na lavo, uplne zbytocnu paku u automatov.. a pridali drevenu listu po celej sirke, dostaneme vlastne Tesla Model 3 interier s viditelnymi vyduchmi 😊
Anonym
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tiez som cakal ovela viac. Hlavne interier mi vobec nepasuje k exterieru. Ako keby vidim uplne ine auto.
Tiez by to chcelo trochu menej tlacit na displeje vsade a ovladanie dotykmi. Nie je to tak prakticke a bezpecne ako tlacitka.
Tiez by to chcelo trochu menej tlacit na displeje vsade a ovladanie dotykmi. Nie je to tak prakticke a bezpecne ako tlacitka.
Vsetci poslusne nasleduju trend urceny Teslou, nech to akokolvek nesedi s ich doterjasou tradiciou. Ani najkonzervativnejsi Golf ktory isiel cestou evolucie, nie revolucie sa dal stiahnut do nezmyselneho predisplejovania interieru. To co Tesle prinieslo taky velky uspech je nekompromisny dizajn pohonneho ustrojenstva a celeho auta bez akychkolvek odkazov na ICE konstrukciu a jej limity. Snad sa ostatne automobilky uvedomia vcas a neskoncia s otvaranim priehradky spolujazdca cez display, zbytocnym nastavovanim vyduchov cez GUI, displayom mimo zorneho uhla a bez HUD ako v Tesle, mne osobne tieto veci dost vadia. Treba postavit co najviac fabrik na baterie nech sa ICE auta nahradia co najskor a vyrobcovia baterii ich budu proste dodavat vyrobcovi aut ktory svojou ergonomiou a dizajnom zaujme co najviac kupujucich. Vsetky EV budu rovnako spolahlive, neporovnatelne s poruchovymi ICE a vsetko bude uz len o dizajne.
Emel
Interiér... no, ten středový displej nakloněný na řidiče a zakomponovaný do palubky se mi líbí víc, než klasický trčící tablet. Zřejmě je ale fuč lišta ovládání klimy. Vypadá to, že něco se přesunulo vlevo od budíků, asi tam vidím vyhřívání zadního skla například... ale teplota zřejmě jen přes dotykáč.
No... osobně bych se nezlobil, kdyby Octavia využila své pozice a zůstala trošku "pozadu" v implementaci nových trendů 😄 . Jedno RSko bych si třeba ještě časem koupil...
No... osobně bych se nezlobil, kdyby Octavia využila své pozice a zůstala trošku "pozadu" v implementaci nových trendů 😄 . Jedno RSko bych si třeba ještě časem koupil...
Jenik3
Mam z toho osmeho modelu rozporuplne pocity. Zasadni vyvoj od seste generace golfa nevidim, takze se na mne ve wolfsb nezlobte, ale za toto vam penize nedam. Sekate jednu generaci za druhou jen pro marketingove ucely.
Neco mi rika, ze s golfem 6. se svezu uplne stejne jako s 8.
Neco mi rika, ze s golfem 6. se svezu uplne stejne jako s 8.
Taky jsem si to dlouho myslel. Ale při přímém přesednutí ze 6ky do 7ky jsem byl sám překvapen tím aktuálním rozdílem. 6 pro mě má kouzlo lepších materiálů a atmosféry v autě (nemyslím motor), ale když máš 7ku taky v highlinu tak ten rozdíl není takový a jakmile se rozjedeš, tak je vše najednou takové plynuješí plavnější a ladněší jednodušší. Předpokldám že 8ka to opět posune.
PowerHouse
Takže nyní již nebude třeba kupovat Octavii místo Golfa, kvůli většímu prostoru.
Octavia byla na pomezí tříd, nyní již nebude.
Octavia byla na pomezí tříd, nyní již nebude.
A to máš odkiaľ? Nová Octavia je za rohom a tá bude mať opäť väčšie rozmery (vrátane rázvoru) ako doteraz, takže odstup od Golfa zostane zachovaný.
Na Autobild.de jsem četl, že nový Golf má stejný rozvor, jako současná Octavia.
A na auto.cz, že nová Octavia bude mít stejný rozvor jako stávající.
Takže žádný odstup nebude.
Toto je pro mě hlavní informace.
A na auto.cz, že nová Octavia bude mít stejný rozvor jako stávající.
Takže žádný odstup nebude.
Toto je pro mě hlavní informace.
Tady je slovo rozvor nějaký univerzální zaklínadlo nebo co. Přitom rozvor znamená pouze nějaký potenciál prostornosti, vůbec není žádný vztah mezi skutečnými vnitřními rozměry a rozvorem vozu v rámci jedné třídy.
Navíc v minulosti OI a OII měly stejný rozvor jako golf a nikomu to nevadilo.
Navíc v minulosti OI a OII měly stejný rozvor jako golf a nikomu to nevadilo.
No to teda vadilo. U Octavie I to dokonce byla největší vada celého auta. U Octavie II už se s tím sice dalo žít, ale pořád to byla limitace.
Nicméně... rozvor Octavie III už je podle mě dostatečný, není potřeba ho dál natahovat.
Nicméně... rozvor Octavie III už je podle mě dostatečný, není potřeba ho dál natahovat.
To že bylo málo místa vzadu v OI je pravda, ale dokázali to částečně pořešit dokonce v rámci faceliftu. U OII to bylo úplně v pohodě, OII jakbysmet. Máš snad přes 1,9 m a vozíš se vzadu?
KANKUNEN
ale tohle už je fakt trochu pozadu design.
Jak to nemá vpředu tlamu, tak je to pozadu?
Mně se to právě bez té otevřené tlamy líbí, MOC líbí, připadá mně to moderní.
Mně se to právě bez té otevřené tlamy líbí, MOC líbí, připadá mně to moderní.
miromen
Muj tip byl, že novy golf bude konečně odvazanějši a bude i nač koukat. A podle teto fotky to zatim vypada, že jsem se nejen mylil, ale ono to vypada ještě huře než 7 generace. Na usedlosti placnuty tento prapodivny předek. No jsem zvědavy do jake miry je to dilem fotky.
Hele jediná designová reboluce u Golfa byla z MarkII na MarkIII. Někdy udělali dokonce horší design, než předtím (nástup MarkV)
Mě se to zatím líbí, i když je pravda že ta fotka auto dost deformuje a nevím jestli čumákmbude tak kolmý jako pravé světlo či tak šikmý jak se zdá u levého. Každopádně interiér je super super, na to se asi nikdo z mainstreamu nechytá.
Ten nový Golf se MIMOŘÁDNĚ povedl.
Ano, ta fotka deformuje, ale na autobildu vypadá dokonale.
https😐/www.autobild.de/…0--13051667.html#…
Ano, ta fotka deformuje, ale na autobildu vypadá dokonale.
https😐/www.autobild.de/…0--13051667.html#…
maca02
Takhle vypadá pracovní prostor řidiče autobusu - to je první, co mě napadlo, když jsem viděl interiér. Hrůza, vypadá to strašně plastově.
Exteriér? Bezpohlavní jak jen bezpohlavní to může být, což se bere jako výhoda. Těším se na GTI/R/R400, ty budou asi pěkný.
Exteriér? Bezpohlavní jak jen bezpohlavní to může být, což se bere jako výhoda. Těším se na GTI/R/R400, ty budou asi pěkný.
Dixik2
že tam nafotil předprodukční O IV a nakonec ho našli-agenturní zaměstnanec a dostal výpověď a doživotní zákaz vstupu do škodovky.
Každý píše, jak je ten Golf nudný a usadlý a ty vidíš z jednej rozmazanej fotky štíhly až športový profil. Tak buď si taký slepý alebo sprostý, neviem čo z toho. Ešteže si do toho nezamiešal ASX... 😁
To si bude chtít zvyknout , ty divně kroucené přední světla... 😲
Interier je už zase digi play station?
Pokud to nebude mít čudlíky na rádio a klimu , rychle pryč.
Ani digi štít mne nebere , budíky jsou budíky.
A skoro hranatá řadící páka? Kde je VW koule? Ta byla dokonalá do ruky.
Ve VW se asi definitivně zblázli. :no:
Zda bude kombík lepší...no uvidíme.
https😐/img2.auto.cz/…ull/4639255_.jpg
alltrack vzadu tym vycnievajucim masivnejsim oplastovanim to vcelku pekne "zachranil" tie zadne partie ... akoze klasicky gol kombik ( obzvlast v bielej farbe ) je fakt divny zozadu ale alltrack sa mi pozdava.. sused odvedla ma sedosivy alltrack .. a vyzera paradne a hadam este krajsie a outdoorovejsie ako tento cerveny na fotkach :yes:
Tam interier udělali konečně rozumně.
Myslis tu znacku, ktora nie je schopna ani len predavat auta pod vlastnou hlavickou?
Myslis tu firmu, ktore nedokaze lokalizovat infotaiment?
Myslis tu firmu, ktora neuznava ani vlastne zarucne podmienky?
VW nie je ziadny lumen, ale padnut na uroven Fordu mu este par rokov bude trvat.