Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVW Golf VIII se blíží. Co už všechno víme o osmé generaci legendárního kompaktu?
55 komentářů
hugino
0
Kral segmentu prichádza.Konkurencia a antikoncernový traste sa.Zase ako v každej generácii bude TOP segmentu. :yes: 😁
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Dixik2
2
Volič automatu bude z nejnovější generace Porsche 911.To samé i Golf.U octávky budou LED Matrix světla a HUD.Jízdy s prototypy budou asi příští týden.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Dixik2
3
To žádný únik nebude.Prostě skončí embargo na zvěřejnění prvních jízdních dojmů s prototypy.
traveldrive
7
Ale prd. Zase to bude Golf.
white label
5
Hlavně, aby to nebyl král/císař, jako z pohádky "Císařovy nové šaty"..., viz i Emelův odkaz. 😉
iudex
1
A nezamyslel si sa nad tým, prečo tu ten kráľ už dávno nie je? Pôvodne mal byť predstavený už v júni, je október a zatiaľ tu nie je. Zjavne na tých klebetách o tom, že majú pri vývoji obrovské problémy s elektronikou niečo bude.
ptr078
2
https😐/www.idnes.cz/…547_automoto_fdv
iudex
2
Tak to je ešte horšie, než som počul ja😒br />
Osmá generace Golfu, která má přijít na trh na podzim 2019, vykazuje zatím velkou řadu chyb. Konkrétně 13. dubna 2018 jich na seznamu stálo 2 310. Všechny měly být odstraněny do března 2019, což se nepodařilo. V červenci 2018 jich vývojáři hlásili 3 194, citelně jich tedy přibylo. V srpnu jich bylo 4 111, v říjnu potom 3 512. Problém je v elektronice, která musí být rozložena do dvou balíků. Výroby je zatím schopna pouze základní výbava – balík A. Balík B s celou řadou elektronických fines přijde na řadu později.
ptr078
2
Mna zaujima ako to ovplyvni octu a leona, lebo tam som o problemoch nepocul. Mozno to nove elektro bude zatial iba v golfe. Zaujimavy je ten maly ovladaci panel v lavo od volantu. Mozno nejaka rychla volba pre zakladne funkcie alebo asistentov?
Dixik2
1
To je náhrada otočného ovladače světel. 😉
ptr078
0
To uz tam mohli dat tych funkcii viac
Dixik2
1
Na přelomu Ledna a února 2020 u prodejců v ČR budou auta s jakým balíkem ?
Emel
https😐/scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/72345344_2667209733301349_3486030903245799424_n.jpg?_nc_cat=111&_nc_oc=AQlCjK7wBG0V42Q5O3JlBEqQWB5zdc_OZk0loqI9Z7cHCJ8nI1HX7AavpxVTIb4_g3I&_nc_ht=scontent-prg1-1.xx&oh=aa6dc7d4beb88f33ec9cb01dbd7d3945&oe=5E6281BF
U Golfu mě vždy osobně zajímaly výhradně jeho sportovní mutace, po nemožnosti 3dv. karoserie už ani ty ne...
V tomto sa vždy zhodneme.
Na tej fotke teda ništ-moc ale určite sa bude dať aj načančať.
Na tej fotke teda ništ-moc ale určite sa bude dať aj načančať.
Akurát by bolo dosť blbé, keby líder triedy vyzeral dobre až po "načančaní".
Nie je to tak aj so siedmou generaciou? Pokial ho clovek nenacanca a nejde do vyssich vybav, tak to auto vyzera ako furik. Proste klasika u koncernu. Cena "Od" je lakava, ale auto je hole na kost a aj tak vyzera.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ty si sa dnes zobudil? Ukáž mi auto, ktoré vyzerá dobre v základe. Mainstream či prémia, všetci potrebujú lepšie svetlá, veľké disky, iné nárazníky a pod. V holobyte vyzerá zle aj Mercedes A za 35t eur (resp. ten v holobyte vyzerá ešte horšie než Golf, pri prémii priam kričí, že si si nepriplatil): https😐/cdn.motor1.com/…pecification.jpg
Tak ja by som sa s tebou hádal. Corolla, Megane aj ten Ceed nevyzerajú v základe vôbec zle.
Tak samozrejme pri niektorých autách nie je ten rozdiel medzi základom a topom taký výrazný, ale stále je. Viď ten Megane: https😐/www.cdn.renault.com/…full_m.smart.jpg vs https😐/www.cdn.renault.com/…full_m.smart.jpg
LED svetlá vs halogény, iný tvar nárazníka a spoilera, kolesá, farba...všetko to vytvára úplne iný dojem.
LED svetlá vs halogény, iný tvar nárazníka a spoilera, kolesá, farba...všetko to vytvára úplne iný dojem.
Rozdiel tam bude vždy, inak by to "čančanie" (bože, to je slovo) bolo zbytočné. Akurát je rozdiel, keď auto v základe vyzerá ako chudobný príbuzný, že by sa zaň človek pomaly hanbil, alebo je pohľadné a elegantné ako ten Renault, na ktorý si dal odkaz.
S bočnými zrkadlami á la minivan nespraví ani načančanie nič, obdobne s tým tvarom predných svetiel. Iný bude len nárazník.
Tak toto je plne v súlade s doterajšími spy fotkami, takže to bude na 99% reál. No a... nič moc teda, povedal by som, že ooproti G7 je to taký krok vedľa (ak nechcem povedať späť).
pradeda777
...tahle ta nová věc bude mít tolik infotainmentu, že než si se vším pohrajete, tak už nebudete potřebovat nikde jet...... 😉
V Čajně milují větší LCDéčka v interiéru a více chromu na exteriéru, takže to bude stačit ještě přichromovat a ono to tam půjde...
3_diamanty
vyzera to opat na sakra dobru karu ... tak som zvedavy co prinesie noveho :yes:
Alf1k
Silně pochybuju, že by Golf R dostal zelenou a bylo mu dovoleno využít 5tiválec a lézt do rajónu RS3.. 😄
komu dnes uz chyba golf R? .... keby radsej spravili opat alltrack v kombiku ... alebo golf kabrio .. tie by davali vacsi zmysel .. snad aspon ten alltrack bude :yes:
Divil by si sa kolko gticiek a eriek beha po uk
Netreba chodiť do UK, u nás ich behá plno. Krátko po tom, čo som ja predal svoj, si GTI kúpil sused. To len Topper/Kiaworld/H/K svet/H/Ksvwet/3 diamanty funguje štýlom "mám 1,2ku a nikto nemôže chcieť viac".
No myslím, že sice pan redaktor nazval článek "co už všechno víme", ale ve skutečnosti jenom ukázal, že neví prakticky nic. Úvahy o pětiválci jsou tady asi už po padesáté a svědčí jenom o tom, že neměl co napsat, tak si vymýšlí divoké spekulace. Německá média uvádí, že Golf R dostane 2.0 TSI ve formě hybridu a 350 - 370hp. To zní daleko pravděpodobněji než ten pětiválec.
Presne tak, doba, keď sa do Golfa dal dať päťvalec, už je za nami a ani vtedy ju VW nevyužil. Teraz dať do masového mainstreamu R5 je finančná samovražda a cenovo to unesie iba Audi (pri cenách A3), nie Golf. Môj odhad je, že GTI bude posledný spaľovák, dostane klasiku 2,0TSI s výkonom zase o chlp vyšším (odhadujem 195 kW), ale GR presne ako píšeš nejaký baterkou posilnený TSI s nejakými 250 kW dokopy.
Neřekl bych, že by šlo o cenovou sebevraždu, naopak pětiválec by se vyráběl ve větším množství a náklady by se rozpustily do více položek, takže úspory z objemu by naopak byly ekonomická výhoda. A nedělám si iluze, že by takové auto dával VW jako dárek k Passatu, cenu by určitě napálili hodně podobně jako RS3. Spíše jde o to, že se snaží udržet exkluzivitu Audi a nechat mu prostor pro opravdu mastné ceny. Moje zkušenost je, že za poslední cca rok Audi hodně podražilo a zároveň je daleko těžší s ním vyjednávat o slevách než se zbytkem prémie a než bylo možné v minulosti.
Tak VW nie je v post-dieselgate dobe vo finančnej situácii aby mohlo robiť priveľa emisne náročných modelov a 2,5 R5 bude emisiami zjavne niekde inde ako 2,0 R4. Takže ak ho nedali doteraz do sedmičky, v G8 je to už úplná ilúzia. Plus samozrejme ten faktor exkluzivity Audi, ktorý spomínaš (je známe, že Audi ten motor nechcelo pustiť). A aj Audi, ako sám píšeš, na tie nadlimity musí našetriť a postupne zdražuje (na to som tiež nedávno poukazoval, keď ich S a RS modely zdražili výrazne a sú vysoko nad úrovňou Mkových bavorákov).
VW dělá samý pitomosti = moc nerozumim proč před Bulharskem s nižšíma platama a zemi EU dali přednost už roky silně problémovýmu Turecku https😐/byznys.ihned.cz/…i-o-nove-tovarne
Audi je od Dieselgate víc v maléru než si asi většina lidí připouští https😐/zpravy.aktualne.cz/…1410cc47ab5f122/
Audi je od Dieselgate víc v maléru než si asi většina lidí připouští https😐/zpravy.aktualne.cz/…1410cc47ab5f122/
Samotné 2.5 R5 ani 2.0 R4 se do 95g/km nevejdou. Takže jediná vynucená cesta je prdnout k nim baterky a elektromotor. Odhaduji, že s novou generací bude hybrid jak R tak RS3. V podstatě samotný benzínový motor dnes nemá v EU šanci přežít, nějaká forma hybridu bude velmi brzy u malorážek stejně jako o V8. A nové generace jako golf nebo A3 se během životního cyklu budou muset popasovat ještě s dalším dramatickým snížení CO2, kdy nic jiného než plug-in hybrid s hodně velkými baterkami nebude mít šanci.
Dixik2
Je 24.11.2019 v 18.00 hodin ve Wolsburgu.