Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNový Volkswagen Passat přichází na trh s pořádnou porcí technologických inovací
92 komentářů
pradeda777
21
...už nebude potřeba žádný motor. Bude to jezdit na "infotainment".......... 😉
3_diamanty
2
ludi dnes uz oblbnes aj displejom... netreba ani 1000 koni.. nova doba 😒]
Machýrek
3
Máš recht. Jeden prikla😜 znamy si koupil nove E AMG. Rikam tak mi to ukaz. Tak jdem do garaze. Povídá “sleduj to je boží” a vytáhne klíček a ukazuje mi, jak auto klickem nastartoval a popojizdi s nim sem a tam. Pak rika: “pujc mi tvuj mobil, musim zkusit, jestli se mi ten velkej vejde do prihradky” a nakonec se mi povida: “kdyz to nastartuju, tak chvili to uplne brutalne řve a pak se to jakoby uklidni a už to tak neřve, to je dobrej efekt tohle, to asi udelali schvalne, aby vsichni kolem slyseli, co mas za karu, akorat je zjimavy, ze to dela jen, kdyz jsem pred tim dlouho nejel, asi to maj nastaveny, ze to muze udelat jen jednou denne, nebo tak neco, ale je to fakt dobry”.
Dinar
3
Má pěstěný plnovous, účes z první světové a aspoň dvě tři "originální" kérky? Pokud ano, jde o typický příklad mladého muže dnešní doby, jeho vztah k autu to jen dokresluje. Je to smutné.
Machýrek
2
Ani jedno z toho, ale jinak máš pravdu.
speedfred
1
😒 škoda takého auta v jeho rukách. Na druhú stranu to bude možno pekná nezhuntovaná jazdenka.
Machýrek
1
Kdepak. Teplota vody a oleje jsou v tomhle případě údaje zcela lhostejné.
hugino
Či sa to niekomu páči alebo nie jednoducho vo svojej triede je to TOP mašina ako v podstate každý VW.Ked zoberieme konkurenciu a jej predaje tak ostatný sú v podstate na smiech./Talisman.508,Mondeo alebo Mazda 6/ :yes:
Ty jses dobre mimo.
Je to auto. Masivne marketovane, takze zatim dobre prodavane, ale s kazdou generaci horsi.
Uz dneska se petileta auta prodavaji o hodne lepe, nez trileta.
Svet je nemocnej - a VW je o krok napred!
Je to auto. Masivne marketovane, takze zatim dobre prodavane, ale s kazdou generaci horsi.
Uz dneska se petileta auta prodavaji o hodne lepe, nez trileta.
Svet je nemocnej - a VW je o krok napred!
5rocne auta sa predavaju lepsie ako 3rocne??? ako si to myslel??
Zřejmě že jsou starší ojetiny žádanější a snad dokonce dražší? Nevím, já ojetiny moc nesleduju... vím že se o takovém trendu psalo u Caravelle, kde T4 byla žádanější než T5... jestli vyloženě dražší nevím.
No myslel to předpokládám tak, že je snazší prodat 5 let starou ojetinu než tu tříletou. Což je asi logický, protože 3 roky starej Passat se prodává nad půl mega, což je v těchto končinách pořád nad psychologickou hranicí většiny populace. Starej Passat za 250 - 300 litrů už je naopak dokonalé splnění snu o kvalitním německém rodinném vozu. Já shodou okolností kupoval 3 roky starýho Passata a taky tam prej stál a stál a tak zlevňovali a zlevňovali.. A až za dva roky budu prodávat, věřím tomu, že najít kupce nebude nejmenší problém..
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
3_diamanty
v tej modrej pekne https😐/img2.auto.cz/…ull/5958446_.jpg ... uz len nejaky solidny motor ( 2.0TSI by tu malo stacit az az ) a v danom segmetne ozaj nadalej moc silny hrac :yes:
speedfred
môže byť celkom zaujímavý povoz, prip konkurent hybridom od Toyoty. V tomto článku som sa ale o tom nedozvedel absolútne nič. Nejazdili ste, alebo to je iba prepísaná brožúra od výrobcu? Aj v tej by som sa dozvedel možno viac.
Dúfam že aspoň pohostenie stálo za to.
Dúfam že aspoň pohostenie stálo za to.
nieco o GTE uz tu bolo skor https😐/www.auto.cz/…si-dojezd-130837 ... ale jazdne dojmy redakcie s GTE-ckom nadalej chybaju.. a mozno pridu az v samotnom teste .. uvidime :yes:
ten odkaz je iba další chabý príspevok od p.Máru - ten by sa mal na to asi vyprdnúť pretože to si môžem prečítať v reklamných letákoch či na nete. Asi by bolo najlepšie zájsť ku predajcovi a skúsiť ten hybrid.
Ty vlastne VW máš a poznajú ťa tam, skúsme porovnať naše dojmy na to isté auto. 😉
Hybridu sa nebránim.
Ty vlastne VW máš a poznajú ťa tam, skúsme porovnať naše dojmy na to isté auto. 😉
Hybridu sa nebránim.
ja mam predajcu v druhom meste.. bol som tam len dvakrat.. ked som kupoval auto a po dvoch rokoch na prvej garancnej prehliadke takze moc tam nechodim nic skusat hoc sem tam mi chodia maily od nich ze maju nejake nove vozy na vyskusanie ... pripadne nejaky den otvorenych dveri alebo dalsie podobne akcie ...osobne ma ale ani GTE nalaka vobec... ale uz napriklad touarega by som si skusil skor
teraz najblizie tam pojdem az po novom roku.. lebo dalsia garancna prehliadka je teraz uz po roku od tej prvej prehliadky .... takze ja fakt k mojmu predajcovi nechodim len ked musim .. pozna ma tam akurat veduci predaja.. ten mi aj vola ked je nejake vyrocie kupy mojho auta,,, zatial volal kazdy rok .. ale inak ma tam nepozna v podstate nikto .. som v tomto len velmi mala rybka v mori plnom zralokov ... ktori kupuju cenovo ozaj uplne ine masiny... ci uz ako firemne alebo sukromne 😉
teraz najblizie tam pojdem az po novom roku.. lebo dalsia garancna prehliadka je teraz uz po roku od tej prvej prehliadky .... takze ja fakt k mojmu predajcovi nechodim len ked musim .. pozna ma tam akurat veduci predaja.. ten mi aj vola ked je nejake vyrocie kupy mojho auta,,, zatial volal kazdy rok .. ale inak ma tam nepozna v podstate nikto .. som v tomto len velmi mala rybka v mori plnom zralokov ... ktori kupuju cenovo ozaj uplne ine masiny... ci uz ako firemne alebo sukromne 😉
Dnes si kúpil Polo ale zajtra môžeš kúpiť dajme tomu toho Turka, aj takto môže rozmýšlať predajca. Netreba sa ham(n)biť.
rozumiem.. ako ok,,, skutocne velmi seriozny je ten moj veduci predaja... ocenujem jeho profesionalny ale nevtieravy a velmi korektny pristup.. klobuk dole... v tomto ani v misaku u nas ci skode sa na neho nechytaju.. a je vidiet ze ho to aj bavi co robi ale popravde uz o nejake 3 valce za 18 tisic do buducna nemam zaujem.. to skor pojdem niekde uz uplne inde.. toyota .. alebo este sa uvidi casom kam...
minule mali offroad den... jazda s T-rocom tigim aj touaregom a predstavenie malickeho T-crossu ... ale tak opat vtedy ked som v praci a 50km daleko... proste nemam cas na tieto ich akcie .. skoda no ... fakt mam kopec uz inych povinnosti
minule mali offroad den... jazda s T-rocom tigim aj touaregom a predstavenie malickeho T-crossu ... ale tak opat vtedy ked som v praci a 50km daleko... proste nemam cas na tieto ich akcie .. skoda no ... fakt mam kopec uz inych povinnosti
Hybridy od Toyoty maj úspornou atmosféru s 14-1 kompresním poměrem a s 41% učinností plně konkurují dieselu... Tenhle kočkopes s turbodmýchadlem mě moc smysl nedává a zdá se mě to jako děsná škoda nevyužít té synergie atmosfery s elektromotorem...
S hybridem od Toyoty by nikdy nesplnili emise 95g/km které platí od příštího roku. Tohle má emise 35 g/km (Camry hybrid má emise CO2 skoro trojnásobné), takže snižuje flotilové emise a ještě se do limitu počítá dvakrát. A jako bonus pro řidiče je GTE dynamičtější než Camry
http😐/www.zeperfs.com/…uel8020-5984.htm
a navíc umožňuje kratší trasy jezdit s nulovou spotřebou benalu, tedy za cenu nočního proudu. Takže mě to dává daleko větší smysl než ten obyčejný hybrid, protože nižší spotřeba, lepší dynamika a navrch možnost využívat zóny pro EV. A jeden prodaný GTE ještě ušetří emise pro jednu 911.
http😐/www.zeperfs.com/…uel8020-5984.htm
a navíc umožňuje kratší trasy jezdit s nulovou spotřebou benalu, tedy za cenu nočního proudu. Takže mě to dává daleko větší smysl než ten obyčejný hybrid, protože nižší spotřeba, lepší dynamika a navrch možnost využívat zóny pro EV. A jeden prodaný GTE ještě ušetří emise pro jednu 911.
Jenom na papíře kterej počítá že pojedeš přesně 100km a začneš s plnou baterií... Metodika počítání CO2 emisí u pluginů je dost postavená na hlavu.
Jak je postavená metodika je celkem jedno, ten kdo ví, že denně najede třeba 80km do práce a z práce a po nějakých nákupech či dětech, tak plug-in využije a bude jezdit skoro za nula. Ten kdo najezdí denně třeba 150 km, tak bude jezdit za 4,5. Ten kdo jezdí denně dálky bude jezdit za 7,5 a vybral si špatně, protože si měl koupit diesel. V každém případě bude plug-in úspornější než obyčejný hybrid.
Obyč hybrid má kolem 80g CO2 bez dalšího vstupu i s prazdnou baterii. Ta baterie v hybridech není primárně kvůli spotřebě, je tam hlavně kvůli tomu aby akcelerace nestála za h*vno, protože nikdo by si v téhle cenove kategorii nekoupil auto se 70 kw kterých dosáhne až kolem 5500 otáček.
Jo, spotřeba u plug-in hybridu s prázdnou baterkou by byla zajímavá. Třeba plugin prius dokáže jezdit s prázdnou baterkou jako klasický prius.
Ovšem o ostatních jsem zatím četl spíš opak, prázdná baterka = 7-8 litrů .
Ovšem o ostatních jsem zatím četl spíš opak, prázdná baterka = 7-8 litrů .
Zkoušel jsem to u 330e, spotřeba velmi srovnatelná s 320i, kdyby se mělo srovnávat třeba po deseti dnech stálého poskakování po městě (s prázdnou baterií), asi by tam byl zaznamenatelný rozdíl v neprospěch hybridu, auto je přece jen těžší, já jsem tento režim jel jeden den a byl jsem tam pod 8 litrů, normální spotřeba 320i.
Ja nevim, co zene lidi merit spotrebu pri prazdne baterce. Ja merim spotrebu tak, ze natankuju a pri dalsim tankovani spocitam nebo odhadnu prumernou spotrebu.
Takze ano, kdyz pojedes 800 kilometru do Dusseldorfu, auto sbodne 8 litru, kdyz pojedes 10x 80km s mezinabijenim, vejdes se spolehlive do dvou. Pokud jezdis 800 kilometru kazdy den, kup si naftaka, pokud jezdis 80 denne, naftaku se to nebude libit. Takova je dneska doba, s tim se nic neudela.
Takze ano, kdyz pojedes 800 kilometru do Dusseldorfu, auto sbodne 8 litru, kdyz pojedes 10x 80km s mezinabijenim, vejdes se spolehlive do dvou. Pokud jezdis 800 kilometru kazdy den, kup si naftaka, pokud jezdis 80 denne, naftaku se to nebude libit. Takova je dneska doba, s tim se nic neudela.
Jednak kvôli akcelerácii a jednak preto, aby pri tej akcelerácii auto toľko nežralo, najvyššia spotreba je obvykle pri rozbehu.
Obyčejný hybrid ekvivalentní tomuto (Camry) má oficiálně 98-101 g/km, tedy reálně nějakých 120 g/km.
Baterie je v běžných hybridech primárně kvůli spotřebě aby docházelo k rekuperaci kinetické energie při brzdění a ta se tak neměnila ve ztrátové teplo a u plug-in hybridů je baterie za stejným účelem a navíc kvůli ukládání energie z el. sítě s možností bezemisního provozu po městě a kvůli dalšímu omezení potřeby ICE a tedy kvůli další redukci spotřeby. To, že vylepšuje akceleraci je u běžných aut side effect, kvůli akceleraci je baterie možná v Porsche 918 nebo monopostech F1, ale i tam by šlo dosáhnout stejné nebo i lepší akcelerace silnějším ICE a nižší hmotností, protože baterky přidávají docela velkou hmotnost. I v F1 jsou baterky primárně kvůli spotřebě, protože FIA prosadila hybridy/baterky do F1 kvůli limitům na spotřebu monopostů, což by bez baterek a rekuperace nešlo splnit.
Baterie je v běžných hybridech primárně kvůli spotřebě aby docházelo k rekuperaci kinetické energie při brzdění a ta se tak neměnila ve ztrátové teplo a u plug-in hybridů je baterie za stejným účelem a navíc kvůli ukládání energie z el. sítě s možností bezemisního provozu po městě a kvůli dalšímu omezení potřeby ICE a tedy kvůli další redukci spotřeby. To, že vylepšuje akceleraci je u běžných aut side effect, kvůli akceleraci je baterie možná v Porsche 918 nebo monopostech F1, ale i tam by šlo dosáhnout stejné nebo i lepší akcelerace silnějším ICE a nižší hmotností, protože baterky přidávají docela velkou hmotnost. I v F1 jsou baterky primárně kvůli spotřebě, protože FIA prosadila hybridy/baterky do F1 kvůli limitům na spotřebu monopostů, což by bez baterek a rekuperace nešlo splnit.
Jen k te prvni vete, nebude to tak ruzove.
Stale vic lidi bydli ve mestech v panelacich nebo "panelacich", parkovacich mist malo, tech s moznosti dodelat pripojku jeste min, v rodinne dnes typicky 2 auta... pri nejlepsi vuli mi to nevychazi tak ze by kazdej (nebo mozna ani ne vetsina) co si poridi podobny plugin mela moznost kazdou noc dobijet.
Stale vic lidi bydli ve mestech v panelacich nebo "panelacich", parkovacich mist malo, tech s moznosti dodelat pripojku jeste min, v rodinne dnes typicky 2 auta... pri nejlepsi vuli mi to nevychazi tak ze by kazdej (nebo mozna ani ne vetsina) co si poridi podobny plugin mela moznost kazdou noc dobijet.
Jasně, není to pro každého... jak už psal myslím Šimpanz, každý si to musí zvážit, jestli pro jeho režim ježdění dává plugin smysl nebo ne... a možnost dobíjení je součást rovnice.
PS: hodně Passatů vídám v satelitech u domečků...
PS: hodně Passatů vídám v satelitech u domečků...
To souhlas, zvláště v našich končinách. Ale také je pravda, že lidé z paneláků si asi moc často nekupují nové auto střední třídy natož s nějakou dražší motorizací. A pokud se jedná o firemní auto, tak záleží na inteligenci nákupčího, pokud má firma parkovací prostory s možností 230V zásuvek, tak je to pořád vhodná volba i když zaměstnanec bydlí v paneláku (pro zaměstnance dokonce supervolba, protože neplatí ani tu elektriku), pokud parkuje někde na poli, tak asi měl vybrat jinou motorizaci.
Tak ja to vidim na sobe (netvrdim ze jsem vetsinovy priklad), ale pri voleni mezi domkem a bytem jsme dali prednost bytu v centru stredne velkeho mesta pred domkem na periferii. Parkovaci mista 1 ke kazdemu bytu, k dalsimu bych se dostal leda by se nekdo sveho vzadl a... nevzdal. Bydleni v byte neni jen panelak a typicka sidliste (nejlevnejsi forma bydleni).
Krom toho je informace o prvnich kupcich dulezita jen zpola. Dulezite pro ten ekosystem je i to jak se ta auta budou pak prodavat, jak snadno se toho dovede prvni majitel, treba ten inteligentni nakupci, zbavit (anebo to inteligentne prenecha jako problem vyrobce). Kazdopadne typicky 2. nebo 3. majitel, ten uz muze byt prave i z tech nejpanelakovitejsich panelaku a tam to proste bude problem. Jak se u nemovitosti rado zminuje "lokalita, lokalita, lokalita", tak cely problem hybridu proste je o "infrastruktura, infrastruktura, infrastruktura", a bohuzel z toho nevidim snadnou cestu ven.
Krom toho je informace o prvnich kupcich dulezita jen zpola. Dulezite pro ten ekosystem je i to jak se ta auta budou pak prodavat, jak snadno se toho dovede prvni majitel, treba ten inteligentni nakupci, zbavit (anebo to inteligentne prenecha jako problem vyrobce). Kazdopadne typicky 2. nebo 3. majitel, ten uz muze byt prave i z tech nejpanelakovitejsich panelaku a tam to proste bude problem. Jak se u nemovitosti rado zminuje "lokalita, lokalita, lokalita", tak cely problem hybridu proste je o "infrastruktura, infrastruktura, infrastruktura", a bohuzel z toho nevidim snadnou cestu ven.
Ale tak zase... dokud takových aut budou na trhu ojetin jednotky procent, tak si to i jako ježděnku snad koupí ti, kteří pro to mají nějaké využití. Pro ostatní nebude příplatek oproti klasickému hybridu dávat smysl.
Na rozdíl od EV to ale není s tou infrastrukturou zdaleka tak kritické. Pokud náhodou nemáš zrovna kde nabít, no tak holt jezdíš jako s normálním hybridem, no stress.
Na rozdíl od EV to ale není s tou infrastrukturou zdaleka tak kritické. Pokud náhodou nemáš zrovna kde nabít, no tak holt jezdíš jako s normálním hybridem, no stress.
Než se PHEV stanou masovější ojetiou, tak tady začne pomalu vyrůstat nabíjecí infrastruktura kvůli EV a PHEV se s tím svezou přičemž mají výhodu, že jim stačí obyčejná zásuvka na 230V na pouliční lampě veřejného osvětlení, což není žádná raketová věda a postupně ji zvládnou i naše zaostalá města. Takže po určitou dobu, netvrdím, že věčně, budou PHEV v sobě spojovat výhodu ICE s neomezenou infrastrukturou a EV s postupně se zlepšující infrastrukturou, takže do značné míry udrží to co zatím bylo na automobilismu asi nejcennější a to svoboda pohybu a schopnost vyrazit kdykoliv a kamkoliv, což čisté EV neumí a dlouho umět nebudou a ICE zase budou státem ostrakizované všude možně (jak u výrobců, tak u majitelů).
Za statistika je zajímavá, ale pár věc mne zaráží.
Jak můžou měřit 0-200 když Camry má max 180? Do té doby jsem tomu i věřil, poté si rikam, jestli si ty čísla nevymysleji.
Nicméně rozdíl 10tis EUR je docela masakr.
Jak můžou měřit 0-200 když Camry má max 180? Do té doby jsem tomu i věřil, poté si rikam, jestli si ty čísla nevymysleji.
Nicméně rozdíl 10tis EUR je docela masakr.
Ja by som sa tiež nejakému plug-inu asi nebránil, mal by som preň využitie. Žial zatiaľ je mimo strednú triedu a prémiu výber malý.
Ale faktom zostáva, že väčšina kupujúcich nenabíja. Aspoň to hovoria info na spirit motor, kde reálne spotreby sú podobne ako pri hybridoch od Toyoty/Lexusu. akže majiteľ zhrabne dotácie, tým ma podobnú cenu ako iná motorizácia a využíva legislatívne výhody. Ale bez toho, aby to pomohlo reálnej ekológii.
Ale faktom zostáva, že väčšina kupujúcich nenabíja. Aspoň to hovoria info na spirit motor, kde reálne spotreby sú podobne ako pri hybridoch od Toyoty/Lexusu. akže majiteľ zhrabne dotácie, tým ma podobnú cenu ako iná motorizácia a využíva legislatívne výhody. Ale bez toho, aby to pomohlo reálnej ekológii.
kesumb
Má někdo reálnou zkušenost? Znamená to už konečně, že člověk nemusí (aby zabránil hlášce "držte volant") i na rovině šibovat volantem od zdi ke zdi?
mireksgt
Uz se ani nedivim, ze se VW opet zase rozhodl pristrihnout Skodovce kridla.
Passat je po strance designu tezka nuda a nevidim nejmensi duvod, kupovat Passat, kdyz tu je Superb.
Jenze velmi spatnou zpravou pro Skodovku je, ze clovek, ktery se podilel na nudnych vozech VW se stal sef designu Skodovky - Oliver Stefani....
Kaban byl fakt extra trida.
Passat je po strance designu tezka nuda a nevidim nejmensi duvod, kupovat Passat, kdyz tu je Superb.
Jenze velmi spatnou zpravou pro Skodovku je, ze clovek, ktery se podilel na nudnych vozech VW se stal sef designu Skodovky - Oliver Stefani....
Kaban byl fakt extra trida.
mne sa viac paci zase vw passat ako superb :yes: ale obe su svojim sposobom v podstate pekne :yes:
Sice je Superb zvenku hezčí, s tím souhlasím, ale zevnitř to vidím obráceně. A hlavně, Passat má lepší odhlučnění, hlavně od podvozku. Za mě je z toho důvodu (bez nějaké super nabídky) Superb no-go 😞
Interiér dejme tomu, i když mně ten styl třeba úplně nesedí (třeba ty hodiny). Ale odhlučnění mi nepřišlo... konkrétně teda máme jeden naftovej Passat v sedanu a ten od nějakejch 160 extrémně hučí od zrcátek... a to má i odhlučňovací sadu.
Zajímavý je, že další auta co máme (což jsou shodou okolností kombíky) to nedělaj... Taky to může bejt vada kusu... ale každopádně je v Superbu (lift, nafta, DCC) větší ticho.
Zajímavý je, že další auta co máme (což jsou shodou okolností kombíky) to nedělaj... Taky to může bejt vada kusu... ale každopádně je v Superbu (lift, nafta, DCC) větší ticho.
Aerodynamiku se přiznám, že nevím. Mám porovnání jen v nižších rychlostech a tam mám na mysli podvozek. Je to subjektivní teda, takže by to chtělo změřit nebo víc prozkoumat 😊
Tohle mě vyloženě trklo... až tak, že jsem zkoušel, jestli jsou dovřená všechna okénka. Ten zbytek bez přímého srovnání těžko říct, já na to extra citlivej nejsem... podvozek mi nepřišel rozdíl, tam spíš jsem schopnej zaznamenat přezutí na zimáky. Je ale fakt, že Sup jsme měli na DCC a Passaty ne, ty máme většinou v nějakém tom základu s byznys paketem a pár příplatkama.
Dovod kupovat passat oproti superbu je hlavne ten ze passat je vo vsetkom prepracovanejsi, ergonomicky lepsie zvladnuty. Proste v kazdej oblasti je dotiahnutejsi. Ci si myslis ze Vw dovoli aby Superb bol na urovni Pasaatu. Ver ze to tak nieje. Pouzite materialy, odhlucnenie, kvalita sedadiel, motory, ergonomia to vsetko ma passat lepsie.
Každý může mít jiné důvody. My bychom třeba radši Superby, ale u Passatu si i malá firma sáhne na slevy v řádu 20%... což byl pro nás minule důvod vzít Passat. Jinak bychom měli v garáži víc Superbů.
Ano to jsem chtěl přesně říct - Passat je pro firmy hlavně podstatně levnější. Když vidím Superba, tak si vždycky řeknu.. někdo je takovej vlastenec, že je ochoten si připlatit za horší auto s českou nálepkou 😄
Ono horší není..je prakticky stejné...jen design karoserie má Superb dle mne lepší..interier už vede u VW. a CENY VĚTŠINOU TAKY.
Sedel som v oboch v rovnaky den( combi) a poviem ti ze exterier ma skoda o kusok lepsi ale inak vedie passat. Pouzite materialy su lepsie, odhlucnenie je lepsie( porovnaj hagusy), sedadla su lepsie(vw ma ergo activ tusim), led svetla prisli do Sup az teraz, bitdi nema dodnes. A povedzme si uprimne ten dazdnik a skrabku si volim dokupit ako jazdit horsim autom.
Tak my obě auta měli ve firmě, Passaty pořád máme. Já sice jezdím primárně "svým" služebákem, ale třeba 10tkm jsem s každým z uvedených najel taky. Za mě:
- Passat má sice LED a Superb měl xenony, nicméně ty xenony svítily jednoznačně líp, hlavně při horším počasí (mlžky, deštík - v tom se ty LED rychle ztrácely).
- ErgoActive jo, sedačky jsou o kousek lepší v Passatu, resp. Superb je má pro mě zbytečně široký... jinak s nimi ale problém nemám (Style v Alcantaře).
- Hagusy - já jsem třeba zastáncem klasiky oproti lištám, z důvodu, že se k tomu líp utahují stahovací pásy.
- BiTDI jasně, pokud chceš tenhle konkrétní motor, tak máš u Superbu smůlu. My nechceme, největší oblibě se u nás těší Passat 1.8TSI s manuálem... škoda, že tahle verze už není
- Passat má sice LED a Superb měl xenony, nicméně ty xenony svítily jednoznačně líp, hlavně při horším počasí (mlžky, deštík - v tom se ty LED rychle ztrácely).
- ErgoActive jo, sedačky jsou o kousek lepší v Passatu, resp. Superb je má pro mě zbytečně široký... jinak s nimi ale problém nemám (Style v Alcantaře).
- Hagusy - já jsem třeba zastáncem klasiky oproti lištám, z důvodu, že se k tomu líp utahují stahovací pásy.
- BiTDI jasně, pokud chceš tenhle konkrétní motor, tak máš u Superbu smůlu. My nechceme, největší oblibě se u nás těší Passat 1.8TSI s manuálem... škoda, že tahle verze už není
Tie sedacky v Sup su dost siroke, ErgoActive su podstatne pohodlnejsie hlavne na dlhe cesty, hagusy som mal na mysli hlavne kvoli hluku, pri passate je vdaka nim obtekanie vzduchu podstatne tichsie. Take drziaky na napoje v strede su v Sup hotova katastrofa. Ovladanie tempomatu na volante mi taktiez pride lepsie. Passat ma plnohodnotnu rezervu(ziaden plechac). Ale tak kazdemu vyhovuje nieco ine.
Tak zase ale Passat nemá na rozdíl od Supa "kola z lehkých štěrbin", viz konfigurátor. v LaK lehká štěrbina devatenáctka za 8500,- a osmnáctka dokonce zdarma!!
Byť ze Supa nejsem nijak odvázanej, těžko mi někdo nabídne víc, než osmnáctku štěrbinu v ceně auta. To mi můžou být nějaký ergo sedačky ukradený.
😉
Byť ze Supa nejsem nijak odvázanej, těžko mi někdo nabídne víc, než osmnáctku štěrbinu v ceně auta. To mi můžou být nějaký ergo sedačky ukradený.
😉
Nemusí být vlastenec, já mám třeba na Superba podstatně lepší podmínky a to fakt řádově. Ale Passat je zásadně lepší auto. Jsou to detaily, ale je to tam. Od audia, přes lepší ergo active sedačky, které jsou navíc snad kožené celé a ne jenom některé díly jako v Supu LK, přes podstatně lépe naladěný podvozek a hlavně stabilizaci až po diametrálně lepší Led Matrix v B8faceliftu oproti faceliftu Superbu.
Naozaj je az taky rozdiek pri tych Matrix led svetlach? Tie ErgoActive sedacky su fakt dobre :yes:
Hele záleží jak jezdíš.. Pokud na dálnici jezdíš 130, pak je Sup OK a třeba zvládá okresky běžnou jízdou velmi dobře, respektive srovnatelně. Ale když jedeš 160 km/h v dešti, tak je s Matrix led co má třeba Touareg/A6 nebo i ten passat podstatně líp vidět a není nutný přepínat na dálky. Pak bych řekl, že Sup má i nějak míň segmentů. Jakmile je auto před tebou a jedno proti, svítí to i na automatický dálky stejně jako na potkávací, jenom vidíš víc do škarpy.
Jako určitě to není průšvih jako třeba Tesla X, kde jedeš v dešti po tmě. Je to celkově lepší, než Bixenony, ale vyšší modely toho prostě umí víc a passat také.
Jako určitě to není průšvih jako třeba Tesla X, kde jedeš v dešti po tmě. Je to celkově lepší, než Bixenony, ale vyšší modely toho prostě umí víc a passat také.
Tak a to su presne tie detaily vdaka ktorym je passat stale pred Superbom. Inak tie matrixy v Sup si Skoda vyvijala sama. Passat je proste vzdy krok vpred.
Celou dobu říkám, že Passat je krůčkem do prémie. Passat má sice úplně mainstreamovou techniku, ale zase doladěnou až tam, kam to jde. Sup hraje na prostor a trošku i design, ale hlavně na cenu.
Na první pohled jsou ty auta úplně stejný, ale po víkendu ty rozdíly začnou vyplavávat.
Na první pohled jsou ty auta úplně stejný, ale po víkendu ty rozdíly začnou vyplavávat.
Jasně tak to pak není o čem. Ta auta jsou si dost podobná, Passat je lepší v detailech a možnostech výbavy. Ale kdyby mně někdo nabídnul Superba levněji, neměl bych s ním nejmenší problém. Mně se to však nestalo, tak jsem skončil s Passatem a nelituji, alespoň jsem tehdy ušetřil. Dnes už by to třeba cenově vyšlo jinak. A pro Superb nedostupná výbava (LED světla, ErgoActive sedačky atd.) byl jen příjemný bonus.
Mikesus
Použitá tehcnologie a asistenty zní zajímavě ( snad i použitelně ), co mne ovšem zaráží je funkce auta jako předplatné. Tedy😒br />
1.) musíte zaplatit i to, co vlastně nebudete chtít/mít, protože všechny senzory a SW již v autě musí být
2.) bude hodně záležet, na co se předplatné bude vztahovat. Přijde mi naprosto ujeté si platit pravidelně za tempomat v autě. Nezaplatíš, nemáš tempomat, klimatizaci, adaptivní světla, 4x4 ( doplňte cokoli ). Bude-li se to týkat online služeb a funkcí infotainmantu, nemám s tím jediný problém.
3.) cena. Bude pro výrobce hodně lákavé nastavit pronájem téměř na cokoliv a velice obtížné to udržet v určitých hranicích.
2.) bude hodně záležet, na co se předplatné bude vztahovat. Přijde mi naprosto ujeté si platit pravidelně za tempomat v autě. Nezaplatíš, nemáš tempomat, klimatizaci, adaptivní světla, 4x4 ( doplňte cokoli ). Bude-li se to týkat online služeb a funkcí infotainmantu, nemám s tím jediný problém.
3.) cena. Bude pro výrobce hodně lákavé nastavit pronájem téměř na cokoliv a velice obtížné to udržet v určitých hranicích.
Na to předplatné jsem zvědavý. Tohle je jeden z důvodů proč se protahoval facelift Golfu a dalších. Jedna nejmenovaná konzultačka tam tlačí inovace horem dolem a dějou se docela věci 😊)
Zajímavý koncept, ale jak říkáš, nastavit ty hranice kdy se co komu vyplatí bude těžké. Jak známe z mobilních aplikací, appky za 20 Kč měsíčně se v součtu po pár měsících až letech ukážou jako dražší než klasický krabicový software koupený jednorázově. Takže naprosto rozumím tomu, že tam vidí nový trh jak vydělat. Nám spotřebitelům to může hodně přinést, ale nebude to zadarmo...uvidíme 😊
Zajímavý koncept, ale jak říkáš, nastavit ty hranice kdy se co komu vyplatí bude těžké. Jak známe z mobilních aplikací, appky za 20 Kč měsíčně se v součtu po pár měsících až letech ukážou jako dražší než klasický krabicový software koupený jednorázově. Takže naprosto rozumím tomu, že tam vidí nový trh jak vydělat. Nám spotřebitelům to může hodně přinést, ale nebude to zadarmo...uvidíme 😊
Souhlas. Automobilky už roky zoufale hledají způsoby, jak vytřískat peníze z online služeb, většinou je to ale fiasko. Viz předplatné Android Auto v BMW a podobně. VW to tímto posunul na úplně jiný level. Chtěl bych vidět, jak budou zákazníkovi vysvětlovat, že mu adaptivní tempomat pojede jen se zaplaceným výpalným, a proč je to pro něj dobře.
Na otázku jak to vysvětlit zákazníkovi jsou dvě odpovědi:
1) dají to při koupi zdarma (resp. bez příplatku). Tj. milý zákazníku nemusíš bádat nad tím, jestli utratit 25t za adaptiv nebo ne, prostě si ho na měsíc vyzkoušej a uvidíš, případně si ho kup na dovču a pak zase odhlaš. My ti tím usnadňujeme koupi a snižujeme riziko špatného rozhodnutí.
2) prostě to tak je, ber nebo nech být
Tenhle trend je už léta patrný v IT, místo drahých licencí si zaplať předplatné... které je při dlouhodobém užívání samozřejmě dražší. Office, Photoshop, Zoner... jen namátkou.
1) dají to při koupi zdarma (resp. bez příplatku). Tj. milý zákazníku nemusíš bádat nad tím, jestli utratit 25t za adaptiv nebo ne, prostě si ho na měsíc vyzkoušej a uvidíš, případně si ho kup na dovču a pak zase odhlaš. My ti tím usnadňujeme koupi a snižujeme riziko špatného rozhodnutí.
2) prostě to tak je, ber nebo nech být
Tenhle trend je už léta patrný v IT, místo drahých licencí si zaplať předplatné... které je při dlouhodobém užívání samozřejmě dražší. Office, Photoshop, Zoner... jen namátkou.
Přesně tak, něco jako klasický freemium model. Viz milon aplikací na mobilech, kterým se vyplatí provozovat všechno pro miliony lidí zdarma aby jim pár tisíc platilo. Donutí koupit auto, dají vyzkoušet, pak stáhnou peníze a přinejhorším budou "jen" na svém pokud někdo nebude využívat.
Plus tady vytřískají ještě z bazarových majitelů. Tam to vidím hodně zajímavě. Místo nějakých aftermarket tuningů si budou moct přes appku lidi doplnit výbavu co jim chybí, to je docela pecka koncept z pohledu lidí co si nové nikdy nekoupí. Otázkou samozřejmě kolik to bude stát 😊
Plus tady vytřískají ještě z bazarových majitelů. Tam to vidím hodně zajímavě. Místo nějakých aftermarket tuningů si budou moct přes appku lidi doplnit výbavu co jim chybí, to je docela pecka koncept z pohledu lidí co si nové nikdy nekoupí. Otázkou samozřejmě kolik to bude stát 😊
Spíš klasický SAAS model... prostě u software se prodává licence k užívání výsledků duševní práce, ne to CDčko s instalačkou.
V bazarech budou koumat, jak vyndat SIMku a pak to aktivovat s kabelem přes diagnostiku 😄
V bazarech budou koumat, jak vyndat SIMku a pak to aktivovat s kabelem přes diagnostiku 😄
1) Zaplatíš pouze za to, co budeš chtít, ty senzory a další věci tam budou, ale nebudou aktivní. Pokud budeš chtít, můžeš si je dodatečně dokoupit=jednoznačně výhoda, když něco zapomeneš a pak ti ta funkce chybí, popřípadě něco co sis připlatil, zjistíš že nepotřebuješ, dál už platit nemusíš.
2) Samozřejmě se předplatné vztahuje pouze na on-line funkce související s Infotainmentám.
3) Máš pravdu, viděl jsem předběžný ceník a nic levného to není, ale jsou to za mě věci navíc pro hračičky. Základní věci, za které připlácíš i dnes si prostě koupíš a basta. Máš je na pořád.
2) Samozřejmě se předplatné vztahuje pouze na on-line funkce související s Infotainmentám.
3) Máš pravdu, viděl jsem předběžný ceník a nic levného to není, ale jsou to za mě věci navíc pro hračičky. Základní věci, za které připlácíš i dnes si prostě koupíš a basta. Máš je na pořád.
David-
Zdravím,
To my nedalo, tak jsem se zaregistroval abych se podělil se zkušenostmi z tomto passatem. Vlastním b8 bitdi 2.0 v plné palbě ceníkových cena 1,5m již třetím rokem. Většinu toho co tady popisuji jako novinku už tam mam dávno. Jen oblbuji lidi ze je něco nového. Infotaiment je úplně na nic. Za ty tři roky ho ještě nedali do kupy a to jsem to reklamovat snad desetkrát. Absolutně neaktuální mapy ulici ve které bydlím tam dali teprve na jaře a to už existuje šest let. Soused v Renaultu ji tam měl dávno. V létě me vyply na dálku dopravní informace,Wi-Fi Hot spod a telefonní hovory se začali uskutečňovat přez simku ve voze. V servisu mi řekli ze zkoncila podpora a pokud chci aby to běželo musím zaplatit ročně 2500.to jsem si ještě dělal srandu co mi asi ještě vypnou brzdy? No a už je to tady platit se bude za vse. No to jsem nechtěl protože to nefungovalo do dnes. No tak Wi-Fi spravily protože to jsem priplacel zvlášť a ty mapy reklamuji dal. Oni totiž už nejdou používat vůbec. Kazdy ráno tam nahrání neexistující uzavírky kde je napadne tak podle navigace nevyjedu ani z města na servisu neví co s tim. A to jsem ani nezmínil ovládání aplikaci v mobilu. K ničemu ani nezávisle topení nezapnu. Minuly týden jsem měl možnost projet teslu model 3 za stejne prachy a musím říct doporučuji každému. Je to jako kdybych přisedl z trakaře do vesmírné rakety. A světe div se zadarmo nahravaji další funkce a ne ledajaké takové které psát nebude mít ani za sto let. Třeba z minule středy auto prijede samo bez řidiče nebo při příjezdu k domu otevře dveře. Taky bych uvítal když už mam kamery okolo vozí aby něco nahrávali když tesla to z aktivnila zadarmo sama. To na me v servisu koukali co ze to chci ani za prachy neumíme. No ubohost a zaostalost wolksvagenu je neuvěřitelná. Když slyším jak říkají ze ty jejich auta budou jednou jezdit samy tak to se vzdy smějí a nestačim se divit jak drze nas tady oblbuji. Novináři tady budou asi na úrovni když napíší jak ten samypassat je novy.
To my nedalo, tak jsem se zaregistroval abych se podělil se zkušenostmi z tomto passatem. Vlastním b8 bitdi 2.0 v plné palbě ceníkových cena 1,5m již třetím rokem. Většinu toho co tady popisuji jako novinku už tam mam dávno. Jen oblbuji lidi ze je něco nového. Infotaiment je úplně na nic. Za ty tři roky ho ještě nedali do kupy a to jsem to reklamovat snad desetkrát. Absolutně neaktuální mapy ulici ve které bydlím tam dali teprve na jaře a to už existuje šest let. Soused v Renaultu ji tam měl dávno. V létě me vyply na dálku dopravní informace,Wi-Fi Hot spod a telefonní hovory se začali uskutečňovat přez simku ve voze. V servisu mi řekli ze zkoncila podpora a pokud chci aby to běželo musím zaplatit ročně 2500.to jsem si ještě dělal srandu co mi asi ještě vypnou brzdy? No a už je to tady platit se bude za vse. No to jsem nechtěl protože to nefungovalo do dnes. No tak Wi-Fi spravily protože to jsem priplacel zvlášť a ty mapy reklamuji dal. Oni totiž už nejdou používat vůbec. Kazdy ráno tam nahrání neexistující uzavírky kde je napadne tak podle navigace nevyjedu ani z města na servisu neví co s tim. A to jsem ani nezmínil ovládání aplikaci v mobilu. K ničemu ani nezávisle topení nezapnu. Minuly týden jsem měl možnost projet teslu model 3 za stejne prachy a musím říct doporučuji každému. Je to jako kdybych přisedl z trakaře do vesmírné rakety. A světe div se zadarmo nahravaji další funkce a ne ledajaké takové které psát nebude mít ani za sto let. Třeba z minule středy auto prijede samo bez řidiče nebo při příjezdu k domu otevře dveře. Taky bych uvítal když už mam kamery okolo vozí aby něco nahrávali když tesla to z aktivnila zadarmo sama. To na me v servisu koukali co ze to chci ani za prachy neumíme. No ubohost a zaostalost wolksvagenu je neuvěřitelná. Když slyším jak říkají ze ty jejich auta budou jednou jezdit samy tak to se vzdy smějí a nestačim se divit jak drze nas tady oblbuji. Novináři tady budou asi na úrovni když napíší jak ten samypassat je novy.
Říkal jsem si, co to praděda 777 v úplně prvním příspěvku diskuze plácá, ha - a on má pravdu.
Sorry, pradědo.
Sorry, pradědo.
Tenhle příspěvek je hodně divnej.
Co máš z toho, mě zase přijde divný chtít po autu aby mi po příjezdu domu otevíralo dveře, nahrávalo kamerama, samo se přistavilo...
Pro někoho progres, pro mě další krok k degeneraci jak duševní tak tělesné.
Pro někoho progres, pro mě další krok k degeneraci jak duševní tak tělesné.
Spíš myslím... majitel Passatu za 1.5M napíše příspěvek plný hrubek toho nejhrubšího zrna... a píše věci, který jsou minimálně nepravděpodobný... že by někdo "každé ráno nahrál neexistující uzávěrky" do tři roky staré VW navi se mi úplně nezdá a úroveň projevu tu nedůvěru jen prohlubuje.
Já myslel, že to myslíš na mě - na můj příspěvek.
Jo, je to divný. Působí to na mě jako zahraniční troll s překladačem.
Jo, je to divný. Působí to na mě jako zahraniční troll s překladačem.
Ani překladač neudělá tolik hrubek. Nebude skloňovat, ale hrubky neudělá
A ani při psaní na mobilu ti tam neskočí třeba my místo mi. Skoro mi to přijde jako nějaká záměrná provokace 😄
Teď jsem to zkoušel psát na mobilu. Když člověk píše rychle a moc nekontroluje, výsledek byl hodně podobný.
Přesto je to divné. Už jen srovnání interiéru passatu a modelu 3
Přesto je to divné. Už jen srovnání interiéru passatu a modelu 3
Tak zase on je to prirozeny jev. Kde kdysi clovek musel vybirat auto aby nejezdil nejakej krumplem nebezpecnym, nebrzdicim, se zamlzenyma oknama, nefunkcni klimou jinejma "featurama", tak dnes vlastne volime kdyz kupujeme auta mezi nejlepsim / vybornym / dobrym autem (v tech zakladnich vlastnostech). Vse tak nejak funguje, neco lip, neco min, ale dost toho zjevne pod schopnostma beznych lidi rozeznat rozdily, nebo jim venovat pozornost, tim spis ne penize. To pak muze Android auto ma/nema rozhodnout.
Tak, svět je plný předstírání, podobně jako vw předstírá, že ti prodává špičkovou technologii, ty předstíráš, žes vzdělaný člověk, který umí česky. Moc vám to nejde, oběma... 😉
rado driver
kedze mam Alltrack 4/2018, ktory na 18tkach bol tvrdy a hlucny ako svina. Riesenim bol zmena na 225/55R17.
Ako je to s “novinkou”?
Ako je to s “novinkou”?