Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Petrolhead_CZ
Nejkrásnější éra automobilismu a nejvíce mytická dekáda, co se týče supersportů. Všechno řidičské, analogové stroje s převážně úžasnými atmosférickými motory, manuály, závodní DNA, bez elektronických blbostí, prostě purismus a 100% esence toho, o čem mají auta být.
A Ferrari F50...nejen nejlepší silniční řidičské Ferrari všech dob, ale pro mě osobně (a většinu lidí, kteří ho řídili) i to úplně nejlepší auto vůbec :yes: V každém testu, kde se objevilo z něho byl každý odvařený pro jeho schopnosti, motor zvuk, čistotu a bezprostřednost zážitku z jízdy. Osobně bych za něj dal hned klidně i ledvinu 😁
V závěsu McLaren F1, Lamborghini Diablo SV, Jaguar XJ220, Ferrari F355, Ferrari 550 Maranello, Bugatti EB110. Jedna srdcovka vedle druhý, ať žijí devadesátky, krásný vzpomínky!
A Ferrari F50...nejen nejlepší silniční řidičské Ferrari všech dob, ale pro mě osobně (a většinu lidí, kteří ho řídili) i to úplně nejlepší auto vůbec :yes: V každém testu, kde se objevilo z něho byl každý odvařený pro jeho schopnosti, motor zvuk, čistotu a bezprostřednost zážitku z jízdy. Osobně bych za něj dal hned klidně i ledvinu 😁
V závěsu McLaren F1, Lamborghini Diablo SV, Jaguar XJ220, Ferrari F355, Ferrari 550 Maranello, Bugatti EB110. Jedna srdcovka vedle druhý, ať žijí devadesátky, krásný vzpomínky!
To nepochybne, jen Ferrari jako primadonna nevyhralo v 90. letech ani jednou Le Mans. Za to McLaren F1, Porsche GT1 a Dauer 962 ano.
LM Ferrari v 90. letech samozřejmě vyhrálo, jen ne celkově, ale v nižších GT kategoriích. Soustředili se primárně na F1 a GT programy, sám doufám, že oznámí vstup do nejvyšší hypercar kategorie WEC od roku 2021, aby byli zpět ve hře o celkové prvenství 😄 Za tuhle dekádu vyhráli v GTE Pro LM 3x, takže stratégy, zkušenosti a zázemí tovární tým má vynikající.
Poslední prototyp udělalo Ferrari taky v devadesátkách - 333 SP - což je taky stroj, který stojí za pozornost 😄 Vítěz 1000 km v Monze, Spa, Daytony a dalších prestižních vytrvalostňáků.
Poslední prototyp udělalo Ferrari taky v devadesátkách - 333 SP - což je taky stroj, který stojí za pozornost 😄 Vítěz 1000 km v Monze, Spa, Daytony a dalších prestižních vytrvalostňáků.
Z toho obdobia a povedal by som za celú históriu je pre top mňa všetkých topov Mac F1.Neskutočne rýchle auto ešte aj po viac ako 20 rokoch a hlavne tá nízka hmotnosť stála za perfektným zrýchlením či jazdou.
Viacmenej všetky tie autá s brutálnymi výkonmi krotiť iba skrz manuál a bez nejakých elektronických pomocníkov to sa musel pilot poriadne občas orosiť.
Viacmenej všetky tie autá s brutálnymi výkonmi krotiť iba skrz manuál a bez nejakých elektronických pomocníkov to sa musel pilot poriadne občas orosiť.
vzdy hovorim .. zlate 90 roky .. za mna najkrajsie roky automobilizmu ale aj filmu hudby ci sportu ... taka uzasna dekaza uz asi nikdy nebude .. diky za tie roky :yes:
Dixik2
S Mclarenem F1,Jaguarem XJ 220 a CLK GTR jsem jezdil ve hře Need for Speed.S Mclarenem rekord ve hře 350 km/h. :yes:
(trošku tvrdá data, oba motory V12, jedno CLK GTR se do Bentaygy hmotnosti vejde skoro 2 krát, závodní verze 2,5 krát)