Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Beefcake
Ma to opat generator zvuku ?
A nie je to slovicko "az" pri tych 40s nadbytocne ?
A nie je to slovicko "az" pri tych 40s nadbytocne ?
Má to generátor zvuku, na pozici Race to přehrává zvuk Subaru s CVT. 😁
Myslíš si že 8-válec to má zapotřebí.
To mají zapotřebí jen benzíny a ty tvoje elektrické 0-válce. 😁 😁 😁
To mají zapotřebí jen benzíny a ty tvoje elektrické 0-válce. 😁 😁 😁
wakantanka
nemám s týmto autom osobnú skúsenosť, môže to jazdiť výborne, ale nejak sa mi nechce veriť, že to bude jazdiť rovnako dobre ako tie najlepšie hot hatche. Proste fyzika nepustí.
Ani ja nemám skúsenosť, ale ľudia, ktorí tú skúsenosť majú a ktorých názor má pre mňa hodnotu (dinar, white label...) potvrdzujú, že športovo ladené SUV (typu Macan GTS) si to na okreske môžu rozdať s hothečmi. Fyzika nepustí čo do hmotnosti, ale keď má to SUV obuté Micheliny Pilot Sport 4S šírky 305mm, štvorkolku so samosvorom, aktívne stabilizátory a iné vychytávky, tak to proste drží a zatáča ako ten HH.
Já vidím největší omezení tohoto auta oproti HH jen a pouze v jeho rozměrech. Může zatáčet jako motokára, ale když se na té české okresce do té zatáčky nevejdeš, nikdy ji neprojedeš tak rychle, jako malý HH 😊
Áno, rozmery budú hlavným obmedzením, predsalen naše okresky nie sú na takéto široké stodoly stavané. Ale pointa bola v tom, že SUV proste nemôže jazdiť ako HH, lebo fyzika. Môže.
No ale aj tie celkové rozmery tak ako píše Ozzy hrá určite svoju rolu. O prenosoch tej hmotnosti a hmoty nehovoriac. Ja by som až taký odvážny pri porovnávaní proste nebol.
Pozri napr na Nring (to je vlastne okreska) aké časy jazdia “lepšie” SUV, to sa tam občas nechytajú ani niektoré športové kupéčka.
Může ji do velké míry očurat, ale prostorovou výraznost už neokecá 😁 Já to tady nedávno psal, v hodně úzké zatáčkovité trase se na mne lepila Cordoba HTP, nechal jsem ji jet, protože jsem neměl sílu se nervovat, jestli za zatáčkou vyjede kamion i když schopnosti mého auta jsou o dost lepší, pokud bych chtěl... (pro rýpaly Cordobu HTP jsem měl tak ji znám a vím 😁 )
P.s. nechci vyvolávat flame, ale před rokem jsem tu slyšel jak je SUV strašná konstrukce karoserie, že je nebezpečná a v zatáčkách se převrací... no holt Audi umí kouzlit, když vidím Q8 😊
P.s. nechci vyvolávat flame, ale před rokem jsem tu slyšel jak je SUV strašná konstrukce karoserie, že je nebezpečná a v zatáčkách se převrací... no holt Audi umí kouzlit, když vidím Q8 😊
To P.S. stále platí pre takú X7, tam naozaj máš pocit, že sa prevrátiš. 😄
Ale tým, ako sa SUV stratifikujú a je ich milión veľkostí a motorizácií, tak sa nedajú nijak paušalizovať, Kamiq nebude mať nič spoločné s Q8 a Kodiaq 2,0TDI bude jazdiť inak ako X5M Competition.
Ale tým, ako sa SUV stratifikujú a je ich milión veľkostí a motorizácií, tak sa nedajú nijak paušalizovať, Kamiq nebude mať nič spoločné s Q8 a Kodiaq 2,0TDI bude jazdiť inak ako X5M Competition.
To co píšete bude zcela jistě pravda, měl jsem jak normální Q7, tak i SQ7 na které jsem měl keramické brzdy a aktivní stabilizátory + zatáčení zadní nápravy a jsou to totálně jiná auta, jedno je pohodlné suv, které se v zatáčkách naklání, druhé si v dynamickém režimu sedne blízko k zemi a do zatáček se nenaklání téměř vůbec.
Stejně tak věřím, jak píšete, že X5M comp. bude asi jiná, než normální X5 - na té mi vadilo, jak při velmi vysoké rychlosti na dálnici byla nestabilní a nervozní. Byla to motorizace 50D a nejnovější generace.
Co se týče rychlosti, teď mám M5 a nemyslím si, že bych na té okresce byl o tolik rychlejší, než s tou SQ7. Jasně, to auto rychlejší je jak do zatáček, tak na rovině, taky má skoro o 200 koní víc. Nicméně - většinou o tolik rychleji do zatáčky stejně najet nemůžete, protože už to fakt bezpečné není ani trochu a alespoň pro mě už ani komfortní, jízdu po okreskách si chci užít a né se bát, kdy mi to uletí v zatáčce v rychlosti, při které se zabiju.
A na to na co je sq7/sq8 stavěná - dálnice, na to je to zcela ideální auto.
Stejně tak věřím, jak píšete, že X5M comp. bude asi jiná, než normální X5 - na té mi vadilo, jak při velmi vysoké rychlosti na dálnici byla nestabilní a nervozní. Byla to motorizace 50D a nejnovější generace.
Co se týče rychlosti, teď mám M5 a nemyslím si, že bych na té okresce byl o tolik rychlejší, než s tou SQ7. Jasně, to auto rychlejší je jak do zatáček, tak na rovině, taky má skoro o 200 koní víc. Nicméně - většinou o tolik rychleji do zatáčky stejně najet nemůžete, protože už to fakt bezpečné není ani trochu a alespoň pro mě už ani komfortní, jízdu po okreskách si chci užít a né se bát, kdy mi to uletí v zatáčce v rychlosti, při které se zabiju.
A na to na co je sq7/sq8 stavěná - dálnice, na to je to zcela ideální auto.
Já bych se spíš zamyslel nad tím, jestli s tímhle krámem někdo jde řádit v sobotu po obědě. Jestli si vyjede na Červenohorské sedlo nebo do Buchlovek a dává si zatáčky bokem...
Asi cielene nie, ale ak už tadiaľ ide, asi si to vcelku užije. 😉
Já jsem ale nikoho takového, co by si to užíval, ještě nepotkal. Myslím, že vrcholný výkon je tlačení se na dálnici na auto před sebou. Naposled to byla nová X5 50d, byl jsem mile překvapený, že stačilo zmáčknout pedál na podlahu a a rychle mizel v zrcátku. Zkusil to ještě dvakrát a dopadlo to stejně. Nějak mě to utvrdilo v tom, že dieselové koně nejsou totéž co benzínové 😄
Tak ja ako petrolhead som v tomto s Tebou, ale naopak moje skúsenosti sú také, že zbaviť sa tých silných náft typu X6 40d nie je vôbec ľahké.
upgrade na 405 hp... doporučuji😊
Myslím, že primárne musím upgradovať gumy, Conti CSC5 SSR sú v zákrutách dosť bieda.
Koně jsou pořád stejné, možná to bylo tím, že jel ve stodole a nechtěl se s tebou honit. Jediné koně, které nejsou rovné jsou ty korejské 😁 Těch je tam vždy nějak méně 😁
A nebude to u tých kórejských koní tým, že si pri plnení emisných noriem nijak nepomáhali ako niektorí iní konkurenti? Neviem, pýtam sa. Nevieš náhodou ako dopali kórejci pri testoch emisií v reálnych podmienkach?
To byl samozřejmě vtip, vzpoměl jsem si na starší 1.7CRDi a 1.6GDi. Třeba takový 1.6T v Proceedu se mi líbil moc 😊
Netuším, jak to je s emisemi, na tohle nekoukám 😊
Netuším, jak to je s emisemi, na tohle nekoukám 😊
Mňa to len napadlo preto, že kde tu sa človek dočíta ako dopadli pri tých testoch francúzi či nemci, ale kórejcoch či japoncoch som nejak nezachytil nič.
Fakt netuším, já jsem z novějších zkoušel jen benzíny a mohu poreferovat pouze dojmy, ale jestli tam ty kw jsou a emise taky, to netuším 😊
Ja som tiež tých motorizácií prešiel, jedného neaktuálneho kórejca jazdím denne a tak som sa len zamyslel 😁
PS : pozerám že tvoj "fanklub" už palečkuje 😁
PS : pozerám že tvoj "fanklub" už palečkuje 😁
Vzdycky jsem chtěl být slavný 😁
Jakého korejce že to jezdíš ?
Jakého korejce že to jezdíš ?
nejaky sportage tusim 😉 .. len rocnik neviem
ozzy ty tu chodis chrapat 😁 ? vcera fostek dnes tatanka.. co sa deje ? ved tu staci len sledovat dianie na diskusii ( a novacik tu uz davno nie si ) ani sa pytat nikoho nic netreba a vsetko by si uz davno vedel ...
ozzy ty tu chodis chrapat 😁 ? vcera fostek dnes tatanka.. co sa deje ? ved tu staci len sledovat dianie na diskusii ( a novacik tu uz davno nie si ) ani sa pytat nikoho nic netreba a vsetko by si uz davno vedel ...
takýmto niečím podobným http😐/www.autobazar.eu/kia-carnival-29-crdi-vgt-lx-id14967346.html akurát s trošku lepšou výbavou a pomaly 3x toľko kilometrami 😁
To jsem párkrát řídil a budeš se divit, tenkrát se mi to líbilo ,velký motor, celkem i pocitově živé 😊
az casom tie kie sli uz dole vodou no jo 😒] ... ale nie ok.. chapem ...
aj mne mnohe starsie auta sa dodnes pacia a pridu zaujimavejsie ako tie niektore najnovsie kusky ktore uz velakrat v sebe nemaju ani nejakeho toho ducha ani vyzarovanie... ani sympatie .. a su aj coraz obeznejsie a nekukatelnejsie
aj mne mnohe starsie auta sa dodnes pacia a pridu zaujimavejsie ako tie niektore najnovsie kusky ktore uz velakrat v sebe nemaju ani nejakeho toho ducha ani vyzarovanie... ani sympatie .. a su aj coraz obeznejsie a nekukatelnejsie
Ja se musim priznat ze se mi podobna auta libi vic a vic. Jako takova spravna uchylarna. Proste postavit stodolu a pak udelat mozne i nemozne aby jela stejne dobre jako HH za 1/6 cenu. Na hlavu postavena idea, ano, asi jako servirovat steak se zmrzlinou, ale dokud to clovek neochutna at nesoudi. Ja neochutnal, ale klidne si dovedu predstavit, ze by me to mohlo bavit. Vic nez to, ze bych se u toho tlemil jako malej. 😒]
Kdyby se mi nekdo povedlo svezt se s RSQ3 treba vubec bych se tomu nebranil a kdybych v necem takovem nekdy skoncil, tak proc se v tom neprojet. Obzvlaste zabavne musi byt potkat a nechat za sebou pilu jedouci motorkare. 😁
Kdyby se mi nekdo povedlo svezt se s RSQ3 treba vubec bych se tomu nebranil a kdybych v necem takovem nekdy skoncil, tak proc se v tom neprojet. Obzvlaste zabavne musi byt potkat a nechat za sebou pilu jedouci motorkare. 😁
jel jsi někdy na motorce? té může reálně ujíždět tak akorát GT-R...
Tak pozor, na horských okreskách som dával motorkárov aj s hothečom, žiadne GTR nebolo treba, pepierové predoklady tam totiž narážali na adhéziu reálnej cesty a na dvoch kolesách si to nemôžeš dovoliť klopiť na nedokonalej ceste (koľaje, štrk, lístie), proste to nie je okruh, kde to motorkár bezpečne "oprie o koleno" a vie, že ho to udrží. Auto tam proste má nepopierateľnú výhodu.
tak zatáčky jsou jasné, to už musí být pan pilot, aby ujel autu...
Naprostý souhlas, podle mého názoru se nic nedá srovnat (z hlediska zážitků) s motorkou. V autě jsi izolovaný od projevů rychlé jízdy.
Mno ale to RSQ3 je o dosť menšie, užšie a aj ľahšie. Tam by mi to prirovnanie ešte ako tak sedelo, ale u týchto mastodontov od hocikoho z D3 mi to nejak nejde 😊
Mne ještě více baví auta, od kterých to vůbec nikdo nečeká, třeba ve týdnu jsem jel s kamarádem v oprýskaném Mondeu MK2 V6 a to se Oktávkáři diví, že na něj silně nestíhají, když skončí cedule obce 😁
Motorka a zatáčky - to není o rychlosti jako spíš o tom se svézt a užít si to, než jet pilu 😊
Motorka a zatáčky - to není o rychlosti jako spíš o tom se svézt a užít si to, než jet pilu 😊
Určitě ta Q8 nemá na silnici stejný projev jako HH, to je jasné, spíš je otázka, co je myšleno tím, že jezdí stejně dobře jako HH. Už nějaký pátek tvrdím, že na typické české okresce, tím nemyslím nějakou jedničku se zatáčkami, kterou výrazem okreska označují většinou testéři různých automoto médií, ale poctivou českou dvojku, trojku, tj. úzkou silnici s orvanými krajnicemi a povrchem tvořeným mozaikou asfaltových záplat, tedy tvrdím, že na takové okresce si s autem typu poslední X5 (Q8 jsem nejel) troufnu vyzvat třeba CTR a klidně si vsadím na výsledek pro X5. Jde o to, že ta auta mají díky elektronice, která řídí vzduch podvozek, stabilizátory, diferenciál, natáčení zadní nápravy, neskutečně schopné podvozky, které na rozbité cestě fungují lépe než tuhé podvozky hot hatchů. Na okruhu to bude naopak, tedy pokud nepůjde o X5M, která by to mohla dorvat výkonem, ale to je jedno. Prostě dnes není důvod ohrnovat nos nad jízdními vlastnostmi SUV, a tím myslím toho nejlepšího ze SUV, kam Q8 bude jistě patřit, ta auta už svedou většinou víc než jejich řidiči.
Na rozbitej ceste určite, na nejakej pekne pokrútenej hladkej asfaltke by som skôr stavil na to CTR. Ale inak súhlas nie je vhodné ohrňovať nos, tieto autá urobili obrovský krok vpred.
Tak schválne.
Opýtam sa takého jedného pánka,čo celý život jazdí Hothatch, že čo na túto výzvu povie. Aj keď viem, že na verejnosti jazdí veľmi pokojne. Nejaký Igorko.
Opýtam sa takého jedného pánka,čo celý život jazdí Hothatch, že čo na túto výzvu povie. Aj keď viem, že na verejnosti jazdí veľmi pokojne. Nejaký Igorko.
Rozhodne suhlas. Aktivne stabilizatory a vektoring tociveho mementu so 4x4 dokazu divy. Gumy su tiez dnes uplne inde ako 15 rokov naspat, takze aj takato krabica sa udrzi na ceste pri velkom priecnom zrychleni.
Ono v praxi by ten HH podla mna bol rychlejsi aj na zlej okreske (ak tlmice udrzia kolesa na ceste), ale realne uz ide o jazdu tak na hrane, ze to proste nikto robit nebude na ceste, ktora nie je uzavreta.
Pripadne staci najst okresku so zakrutami s tak malym polomerom, ze tieto obludy budu mat problem vykruzit ich bez masivnej nedotacavosti. Tam by ich stale malo nieco ako Yaris GRMN vyskolit.
Len neviem, kto by po takej ceste s Q8 jazdil 😁
Ono v praxi by ten HH podla mna bol rychlejsi aj na zlej okreske (ak tlmice udrzia kolesa na ceste), ale realne uz ide o jazdu tak na hrane, ze to proste nikto robit nebude na ceste, ktora nie je uzavreta.
Pripadne staci najst okresku so zakrutami s tak malym polomerom, ze tieto obludy budu mat problem vykruzit ich bez masivnej nedotacavosti. Tam by ich stale malo nieco ako Yaris GRMN vyskolit.
Len neviem, kto by po takej ceste s Q8 jazdil 😁
st.paul
Nemá zmysel polemizovať nad tým, či a aký zmysel dáva existencia veľkých SUV, o SUV-Coupe už ani nehovorím, pretože to je z princípu kravina. Ja si ako vrchol automobilky predstavujem stále veľkú luxusnú limuzínu, na druhej strane, moje predstavy nikoho nezaujímajú, rozhoduje názor reálnych kupcov v tejto cenovej kategórii. Faktom je, že Q8 je krásny kus auta, ktorý si svojich zákazníkov určite nájde a mať adekvátnu hotovosť, jedno už je doma. Motoristický svet sa jednoducho zbláznil a výrobcovia na to len reagujú. Príde mi celkom úsmevné testovať veľkosť priestoru na zadných sedadlách. Som totiž presvedčený, že v 99,9% prípadoch na nich nebude nikto nikdy sedieť. Rovnako ako nikdy neuvidím plný kufor v kombíku vyššej strednej triedy. Teraz ale trošku odbočím. Vážme si domu, kedy sa autá ako Q8 vyrábajú, respektíve s nimi môžeme ešte voľne jazdiť. Ekologické šialenstvo ich raz určite vymaže a to aj napriek tomu, že „uhlíková stopa“ tohto naftového mastodonta je možno tretinová voči ktorejkoľvek Tesle. Tlak na zníženie emisií je logický a nikto rozumný to nemôže rozporovať, prečo ale stále znásilňujeme civilnú automobilovú dopravu, ktorá sa na produkcii emisií podieľa celými 2,8% !!! Poznám jednu slečnu, ktorej sme vraj zobrali jej sny a detstvo, tak rýchlo utekajte do showroomu AUDI, aby Vám jej podobní šialenci nezobrali posledný kus poriadne veľkého SUV.
tak ona teraz pravdepodobne vesluje domov ... ale urcite ti da vediet co a ako ked dorazi 8-s
mna inak najviac prekvpauje to ake velke auta dnes ludom treba a vlastne na co? ... ked nakoniec stejne z Q7 vystupi 50 kilova zienka a sama .... a tak je to stale pri obchodakoch co si vsimam s tymito velkymi SUV .. auta jak kravy ale povacsino utak dvaja ludia ked su vnutri aj to je vela... proste asi imidz a fakte ze na to clvoek ma tak si to kupi ale inak podla mna tie auta nevyuzivaju potencialom zdaleka..
mna inak najviac prekvpauje to ake velke auta dnes ludom treba a vlastne na co? ... ked nakoniec stejne z Q7 vystupi 50 kilova zienka a sama .... a tak je to stale pri obchodakoch co si vsimam s tymito velkymi SUV .. auta jak kravy ale povacsino utak dvaja ludia ked su vnutri aj to je vela... proste asi imidz a fakte ze na to clvoek ma tak si to kupi ale inak podla mna tie auta nevyuzivaju potencialom zdaleka..
Osobne denne pred škôlkou stretávam podobný prípad. Obrovský Range Rover a panička s váhou max. 50 kg a to má 5 kg zimná bunda 😄 Ale aby som bol objektívny, má tam aspoň autosedačku a dieťa a.....samozrejme parkuje pokiaľ možno, čo najbližšie ku vchodu.
je to podla mna aj o tom ze na to mas a citis sa v tom kralovsky... akurat ta efektivita prepravy ludi je kvoli tomu coraz horsia...a dnes ked chces prepravit jednu osobu mestom tak uz velakrat ani na to plocha 5x2m pohybujuceho sa auta ako vidime niektorym nestaci ..... mame sa proste moc dobre a logike prepravy tento fakt tiez moc nepomaha ... nertvrdim ( aby ma nejaky chytrak opat nechytal za slovicka ) ze mame vsetci teraz jazdi citigom.. ale v minulosti mi fakt prislo ze ludia si auta kupovali skutocne viac podla skutocnych potrieb a pouzitia kdezto dnes si kupis hoc aj drahu kravinu lebo.. lebo proste na to mas a chces byt frajer ... a poto msa cuduj svete preco mame problemy aj s parkovanim aj emisiami aj kdecim dalsim.. do velkej meiry sami si za to mozeme len nikto to neprizna lebo by siel proti sebe
Ocividne asi este nemas rodinu a vidis veci len z tvojho pohladu. Ked budes mat deti a budes ich vozit po kruzkoch a po sutaziach budes vidiet veci zase trosku inak. Ja do prace jazdim s kravkou 5x do tyzdna sam a urcite pri tom pohorsujem ludi na prechodoch. Nebudem si ale kvoli tomu kupovat Smarta len aby to niekomu zacalo davat logiku.
bavime sa len o istej skupine zakaznikov ktori nevedia vyuzit potencial auta ale proste ho maju lebo na neho maju a chcu to dat najavo.... kto ale vyuzije velku limuzinu alebo velke SUV tak voci tomu ani pol slova neceknem... takze pohoda.. sam keby som vyuzil vacsie auto tak by som sa mu do buducna nebranil...
Len mne pride, ze vsetci vidia len imidzakov a fesandy.
vsetci nie.. len drviva vacsina 😒]
sam som jazdil pred rokmi pajerom.. auto jak krava.. parkovanie tiez ziadna sranda ( este ak aj mas tu rezervu vzadu tak to mas hadam aj cez 5m ) a obcas som sa citil fak divne ked som s tym siel po mlieko kavu a nejaky dezert tych 2km za roh ... ale inak v terene mie tie divne pocity behom par sekund vykompenzovalo a tam by nejake citigo fakt proste nestacilo 😉
sam som jazdil pred rokmi pajerom.. auto jak krava.. parkovanie tiez ziadna sranda ( este ak aj mas tu rezervu vzadu tak to mas hadam aj cez 5m ) a obcas som sa citil fak divne ked som s tym siel po mlieko kavu a nejaky dezert tych 2km za roh ... ale inak v terene mie tie divne pocity behom par sekund vykompenzovalo a tam by nejake citigo fakt proste nestacilo 😉
Pajero so servom je nič 😁 Taká 613 bez serva v meste ... to ti bolo labúžo. 😁
ja som jazdil este pred rokmi brigadnicky jedno leto s TAZom 1500... v podstate taka 1203ka.. kusok akoze "vylepsena" .. predok tazky.. k tomu zadny nahon... servo tiez nikde... co servo.. tam nebolo ani radio.. to aj ked si siel 40tkou tak si mal smrt v ociach... tu aj felda bol uz luxus .. akoze dodnes ked si na to spominam mam zimomriavky... v dnesnej premavke by som uz do toho asi ani nesadol .. uplne sa za tych 10 rokov tak pomenila doprava a celkovo zrychlila ze konec... ale vtedy som to bral akoze super zazitok ale aj nutnost ze jo.... ale je fakt ze aj odvahy som mal vtedy viac ako dnes.. ale tak vek nazastavime .. dnes uz ale TAZ v podstate v premavke ani nemas.. vacsinou su vsetko uz vyradene z prevadzky.. ved necudo.. na dnesne pomery je to uz fakt pojazdna rakva ... ale tie spomienky aspon ostanu
Ja uz som zopar aut s rozmermi okolo 5m odjazdil, takze mne tie rozmery pridu normalne. Nezvycajne mi prave pride ked obcas zasadnem do maleho zalozneho auticka. 😒]
aj ja som mal tie pocity.. cely den jazdis pajerom a potom vecer presadnes do feldy... boze jak mi prisla nizka vtedy ako sportiak 😁 ..az som sa bal ze sucham spodok... boze ved sedim skoro na zemi.... 😄.. ale stacili 3 minuty a uz si bol opat zvyknuty a v pohode..
Mna neprekvapuje, ze stale niekoho nieco prekvapuje. 😁
Mas takych ktori to maju na imidz ale povacsinou to sluzi ako univerzalne rodinne auto. Maminky jazdia na kravickach a ocinkovia si uzivaju nieco menej prakticke. Moja 50kg zienka bohuzial nechce jazdit s velkym SUV tak to je na mne.
Mas takych ktori to maju na imidz ale povacsinou to sluzi ako univerzalne rodinne auto. Maminky jazdia na kravickach a ocinkovia si uzivaju nieco menej prakticke. Moja 50kg zienka bohuzial nechce jazdit s velkym SUV tak to je na mne.
Co Greta, my máme Hamunaftu.
Čítal si Jeremyho odkaz Gréte? Lepšie by som to určite nenapísal a nepovedal.
tak zrovna ten stary saso opat nesklamal a to nie so gretin fanda ani nahodou ... aj ked svedsky roxette mam nadalej velmi rad ked uz aj tie volva tiez sklamali..
Když potkáš Rollse nebo Bentley, a pak potkáš SUV od Rollse nebo Bentley, je ti jasné, že větší aura vychází ze sedanu nebo kupé... aspoň tedy u mě.
Moji chlapci 5 a 7 rokov sú viac odvarení z Lady 2014 či Nivy ako z nejakého Rollsa 😁 Tru story, lížeme v BG na lavičke zmrzlinu a oproti zastaví tmavozelený Rolls Phantom s RU ŠPZ a ja im že poďte dáme foto, lebo toto nestretneme každý deň a oni sa vybrali k zaprášenému, oprýskanému žiguľu zaparkovanému o pár miest ďalej 😁
Sice to bude znít nevhodné, ale nemáš děti s Barikem ?😁
Nestraš 😁 😁 😁 Ja to skôr vidím v tom, že oni tie dnes youngtimery a veterány nemajú veľmi možnosť niekde stretnúť či vidieť inde ako na obrázku. Na uliciach a cestách u nás ich v podstate niet, takže pre nich sú tie autá veľká rarita, niečo na spôsob parnej lokomotívy. 😊
Já tomu rozumím, mám pro auta z této doby taky slabost, ale spíše pro ty západní, které jsem tu jako dítě nepotkával a nebo po revoluci pár ks, které rychle zmizeli ze silnice. Když jsem byl na jaře v Utrechtu, chodil jsem po ulicích, zatímco zbytek naší skupinky obdivoval krásy města, já se rozplýval nad západními vozidly z let 80tých, kterých bylo požehnaně 😊 Doslova ráj.. Staré Oply, Fordy, Mazdy, Hondy, Peugeoty, Nissany, auta, které jsem třeba nikdy neviděl.... nejkrásnější ale bylo Clio II Initiale Paris 😁
Mňa najviac berie Simca 1310 keď už je o tom reč. Dokonca tak, že špekulujem nad kúpou jedného polovraku, ktorý by som si časom dal do pôvodného stavu. 😁 Ale stále mi to niečo pokazí, takže zatiaľ smolík. 😞
Inak s tým chodením po uliciach a obzeraním starých áut, to máme rovnaké 😁 a moji synovia sa v rámci možností pridávajú. 😁
Inak s tým chodením po uliciach a obzeraním starých áut, to máme rovnaké 😁 a moji synovia sa v rámci možností pridávajú. 😁
ved stale tu mame youngtimera ASX 😁 a tych je hodne ...
ja napriklad vidim tu prvu micru ( tu hned ako byvam ) tu z 90 rokov ked vyhrala auto roku ako prvy japonec.. a dodne s krasne auto... strasne by som si chcel skusit taketo nieco... uz som sice siel v maluchovi le npar metrov po parkovisk ale to uz bol fakt extrem... nohy pod bradou ... a zatacas volantom az ked si v zatacke .... to uz je kusok off.. ale take to male normalne auto ako za starych cias by som si rad skusil .. ono voci micre je aj to stare polo z 90rokov co ma otec akesi este "velke" a dospele takze fakt chcel by som skusit nieco este mensie kompaktnejsie ale nie uz extrem ako maluch alebo smart ... cize povedzme staru mciru alebo seicento alebo matiza alebo este nejaky ten stihly swift z 90 rokov... to musi byt zazitok dnes uz :yes:
ja napriklad vidim tu prvu micru ( tu hned ako byvam ) tu z 90 rokov ked vyhrala auto roku ako prvy japonec.. a dodne s krasne auto... strasne by som si chcel skusit taketo nieco... uz som sice siel v maluchovi le npar metrov po parkovisk ale to uz bol fakt extrem... nohy pod bradou ... a zatacas volantom az ked si v zatacke .... to uz je kusok off.. ale take to male normalne auto ako za starych cias by som si rad skusil .. ono voci micre je aj to stare polo z 90rokov co ma otec akesi este "velke" a dospele takze fakt chcel by som skusit nieco este mensie kompaktnejsie ale nie uz extrem ako maluch alebo smart ... cize povedzme staru mciru alebo seicento alebo matiza alebo este nejaky ten stihly swift z 90 rokov... to musi byt zazitok dnes uz :yes:
To bude stejne jako jezdit Felicií, jen je tro jeste trochu horší
matiza mal byvaly spopluziak ( rocnik 2000 ) .. dnes uz ho nema... a siel som v nom len ako spolujazdec kedysi davnejsie ale prislo mi ze je tihhsi a komfortnejsi ako felda ktoru som v tom case jazdil ... a prekvapivo aj priestranny bol .. ... taka svizna kulicka... bol som prekvapeny pretoze som fakt cakal nejaku "somarinu"kde sa budem citit ako "menejcenny" ale ono to po nasadnuti bolo nakonec celkom sympaticke a aj prekvapivo zive mini ... na behacky po meste dokonale... a tusim jazdil aj za 5L v meste.. samozrejme malicky motor.. lahka kasna ( 800kg ) .. akoze s tym by som na dialnicu ani nesiel ale inak do mesta este aj dnes ako taky mestsky youngtimer na nakupy paradicka... preco nie
u nas nejake tie pizzerie dodnes maju matizy/sparky.. a cuduj sa svete su vzdy v meste najrychlejsi a najobratnejsi a zaparkuju vsade... tu fakt netreba ani passata ani Q8... a prave taketo male sikovne zive miniauta za ferovu cenu mi dnes na trhu chybaju... a zase F500 je uz drahsi a len ako 3 dverak.... ono uz aj citigo je dnes docela obluda ked tak vezmes.. jak taka mega skatula .. ked vedla toho vidim tu malicku micru az nechapem.. kam sa tie sikovne miniauta podeli vsetky uz
u nas nejake tie pizzerie dodnes maju matizy/sparky.. a cuduj sa svete su vzdy v meste najrychlejsi a najobratnejsi a zaparkuju vsade... tu fakt netreba ani passata ani Q8... a prave taketo male sikovne zive miniauta za ferovu cenu mi dnes na trhu chybaju... a zase F500 je uz drahsi a len ako 3 dverak.... ono uz aj citigo je dnes docela obluda ked tak vezmes.. jak taka mega skatula .. ked vedla toho vidim tu malicku micru az nechapem.. kam sa tie sikovne miniauta podeli vsetky uz
Problém s ASX je ten, že je stále tu aj ako nový viacmenej v nezmenej podobe. Teda kupuješ si nového youngtimera. 😊
to je ale pre zakaznikov ASX prave ta najvacsia vyhoda... a navyse tento novy uz je aj celkom fesak a vidim tu kusok uz aj snahu "uputat" oko zakaznika uz na prvy pohlad nie az na ten druhy .... ale hlavne.. vdaka bohu za normalny motor a aj moznost 4kolky... ono zakaznik ASX nekuka po X1 a naopak zakaznik X1 netuzi po ASX ... ale obe auta si najdu svoju cielovku to je jasne 😉
niekomu vyhovuje sandero inemu lexus dalsiemu asx a niekto chodi aj peso a je spokojny ... podla mna kazde auto si svojho zakaznika najde ( dnes uz vyslovene zle auta fakt nemame to by automobilky skrachovali ) .. ci uz niva alebo fabia ASX alebo S klada alebo nejaky kamiq ... kazde je svojim sposobom a pouzitim v praxi pre toho svojho majitela ten "ideal" ktory si kupil :yes:
niekomu vyhovuje sandero inemu lexus dalsiemu asx a niekto chodi aj peso a je spokojny ... podla mna kazde auto si svojho zakaznika najde ( dnes uz vyslovene zle auta fakt nemame to by automobilky skrachovali ) .. ci uz niva alebo fabia ASX alebo S klada alebo nejaky kamiq ... kazde je svojim sposobom a pouzitim v praxi pre toho svojho majitela ten "ideal" ktory si kupil :yes:
mas niekde link na podiel emisii z automobilovej dopravy ? viem, ze to bolo dost male cislo, ale nikde sa neviem dopatrat podielu. mne prave preto pride cela tato hysteria okolo aut absurdna. samozrejme, maju sa riesit emisie aj z automobilovej dopravy, ale v pomere k celkovej produkcii znecistenia je to proste maly podiel. ak by sa staty zamerali hoc len na vyletne lode, tak by sa dosiahol vyrazne lepsi vysledok pre planetu ... ale je to ako vzdy, osobnu dopravu zaplatia hlavne vodici ...
Orm
jinak to nazvat neumím. Stejná blbost, jako např. Phaeton. Váží to 2,5 t, nedá se s tím nikde vejít a chce se od toho jízdní výkon sporťáku. Ne že by to nešlo, ale vyleze z toho krám pro psychouše a ekologie jde samozřejmě do kytek.
ak ho clovek vyuzije ok.. mne sa normalne paci akoze fakt... ale je fakt aj to ze by mi bolo uplne k nicomu aj kebyze vyhram jackpot ... to clovek skor investuje uz do nehnutelnosti alebo si kupim nieco co ine co tiezaz tak na cene neklesne po par rokoch ( mozno nejake koniky a chalupu ) ... a na bezne jazdenie a ten vikend na chalupu k tym konikom by mi povedzme postacil nadalej aj nejaky ten eclipse cross bohate az az 😉
Doufám, že bydlíš v chatrči z větví a listí. Taky věřím, že nejíš nadýmavá jídla apod. 😉
3_diamanty
vau... co sa deje... najprv bawo.. teraz audina... najprv polroka nic a teraz takto zostra ... uz to chce len do tretice nejak to cele nepokazit ... takze odporucam na pondelok ASX v 4kolke 😒] ... tam by to tiez mohlo vyjst 😒] 8-s dobre no... to nebolo moc vtipne uznavam
Martin911Turbo
S a kde je motor? Toto je vrcholná motorizace, to snad ne...
V8 4.0 ti příjde slabé ? No, to by mě zajímalo čím jezdíš ? 😁
asi narazal na benzin 😁 .. ved to vies .. a nafta ani mne ako sportova motorizacia nevonia
Tak kde jinde ti dává velký naftový motor smysl, než ve velkém luxusním silném SUV?
to hej ano... vo velkom SUV ok.. ale ako vrcholnu sportovu motorizaciu u takto sportovo strinuteho ( divne sa to cita ja viem ) SUVecka by som tu tiez radsej videl iny motor teda benzin .. tym ale nechcem povedat ze tento dizel by v ponuke namal byt aj nadalej...
No, bude to tím, že ty ani Martin911turboBoxer taková auta nekupujete 😁
tak to fakt jedine tym.. nicim inym 😒]
napada ma tak narychlo prva dizlova fabia RS aj P406 coupe s hdi... ... akoby tam to uz kusok zacalo... a potom zrazu vsetko uz dizle zacali pchat do sportovo ladenych aut ... premiu aj kabria ci kupatka nevynimajuc.. ale to boli tie neslavne roky nastupu dizlovked zrazu ich tlacili vsade .. od miniauta az po limuziny bez kusak logiky lebo biznis.... a asi aj vdaka tomu dnes uz jazdime vsade 3 valcami a hybridami.. sme si to sami urychlili ten "pokrok" ... takze dakovat mozeme v prvom rade nasej "sikovnosti" s akou tento svet aut pekne spravujeme 8-s ..
napada ma tak narychlo prva dizlova fabia RS aj P406 coupe s hdi... ... akoby tam to uz kusok zacalo... a potom zrazu vsetko uz dizle zacali pchat do sportovo ladenych aut ... premiu aj kabria ci kupatka nevynimajuc.. ale to boli tie neslavne roky nastupu dizlovked zrazu ich tlacili vsade .. od miniauta az po limuziny bez kusak logiky lebo biznis.... a asi aj vdaka tomu dnes uz jazdime vsade 3 valcami a hybridami.. sme si to sami urychlili ten "pokrok" ... takze dakovat mozeme v prvom rade nasej "sikovnosti" s akou tento svet aut pekne spravujeme 8-s ..
Sportovni SUV vzdy bylo a bude tak trosku protimluv, nevidim duvod proc by v takovem aute nemohl byt vrcholem i trochu protiproudova motorizace. Zvlast kdyz nikde se velka nafta nehodi tak jako sam a zvlast kdyz je to nafta na kterou konkurence nema odpoved.
když už takový nesmyslný krám, tak potom Urus nebo Cayenne Turbo nebo nějaké SRT... když už stodola tak s pořádným řevem...
Jak jsem psal nahore, pochopim i kdyz si nekdo koupi takovou uchylarnu. Vedle tech je ale dieslova SQ8 jeste volba rozumu. A volba rozumu s 0-100 pod 5, to by se mi jako pragmatikovi volilo snadno. 😄
Sportovní? To snad ne, vrcholná motorizace ano, ale sportovní zcela jistě ne, mimochodem 60TFSI, které přijde do prodeje je hybrid s 460HP a V6 benzínem.
Už aby to bylo, to by totiž konečně nemuselo mít prodlevu an sešlápnutí plynu. Akorát by mě zajímalo, kdy se tak stane. Měla to mít Q7 i Touareg, ale zatím pouze zákulisní info, že po začátkem roku.
Vždyť už jezdí
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/audi/a8/108083/new-audi-a8-60-tfsie-2019-review
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/audi/q7/108084/new-audi-q7-60-tfsie-2019-review
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/audi/a8/108083/new-audi-a8-60-tfsie-2019-review
https😐/www.autoe😜ress.co.uk/audi/q7/108084/new-audi-q7-60-tfsie-2019-review
320kW je málo na SUV trhače silnice, koukni na Jeep a Dodge co mají za motor a i stájový Urus
Docela by mne zajímalo, jak by ten přemotorovaný Jeep zvládl třeba okruh, když jsem viděl videa, moc mu ten výkon nepomohl. Urus je auto ze stáje koncernu, asi není potřeba konkurovat s Audi.
Na videích si nevedl zle, chtělo by to porovnat s veškerou konkurencí na okruhu a sprint byl díky 4x4 lepší než u Challengeru se stejným motorem a menší váhou
Koľko vydrží ostrých kôl na okruhu, dve? Potom silno chladiť.
rokyta.p
V reálu a v téhle barvě je to hodně impozantní vůz. Občas jeden potkávám a vždycky se za tím otočím. :-! :yes: Jak se s tím jezdí a jaký to bude dar jako ojetina nevím. Trošku mám strach aby to nebylo něco, jak ve své době bílá X6. Wau všichni a za pár let je to pro smích. 😐
PS: Timhle stylem postupem casu prekousnu i to ze se superb bude delat v turecku. Uz to neni jedina skodovacka vlajkova lod, maji dve. Takze to neberu jako ponizujici, je to evoluce, a dokud kodiaq zustane v CR je to v poradku.
PS2: iudex, libi se ti Q8 v tehle barve?
PS: inak podla mna superb je predsa len kusok pred kodiaqom ( ved kodiaq nema ani 4,7m a je len o 2,7 centi dlhsi od octavky a v podstate aj kratsi ako nejaka astra kombi v nizsej strednej .... kodiaq je velkostne na urovni outlanderu ale nic viac ) ale keby skoda casom mala nieco ako touareg tak potom by som kludne povedal ze ma hned dve vlajkove lode.... 😉
inak suhlas.. je to tak aj u nas na vychode.. S kladu aby som uz hladal.. kym range rover alebo cayenne c iX5 X6 stretnes kazdy den...
Na druhej strane, tie sportove auta nikdy neuvidis postavat na zahrade na rodzidel od SUV. Su zaparkovane v garazach, takze takto ziadnu statistiku neurobis.
Zároveň je potřeba vidět, že soukromých majitelů těchto aut bylo v našich končinách pramálo a obvykle to byli až ti druzí majitelé. Taková ta klasická pozice limuzíny jako top managerského auta je stále silná a také pořád funguje.
Máme na to rozdielny náhľad.
Jinak Q8 nesoudím, není to muj šálek kávy, ale asi na něm něco bude 😊
Q8 je proti Q7 drazsi, bude raritnejsi / exklusivnejsi... takze i kdyz je technika stejna na piedestal bych postavil jen Q8 (s dovetkem ze Q7 je volba rozumu). Muj subjektivni nazor.
Inak súhlasím (ako väčšinou) aj s Tvojím náhľadom na túto kategótiu, ide mimo mňa, ale KEBY som lovil v tejto triede, tak to bude práve Q8 a dal by som jej prednosť pred A8, predsalen ide o rovnako luxusné, ale univerzálnejšie auto.
Len tá cena príplatky, ten zoznam je tak dlhý, až sa človek čuduje, čo vôbec je v základe (a to ide o športový vrchol rady).
http😐/www.auto.cz/…it-jak-hot-hatch?…
https😐/i.pinimg.com/…e04edec6577e.jpg
Toto je výsledok ekológie, vodou riediteľné farby.
Toto by ma tiež štvalo: X4M rozbeh, čas 12:55
http😐/www.youtube.com/watch?…
Alfa sa s tým asi nepára...