Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Beefcake
5
Nema to byt inzercia/PR Barumu ?
Scarab
...Do pravidelných testů zimních pneumatik se snažíme volit takové, které by potenciálně mohly zajímat nejvíce motoristů....
- no tak ty B. Polaris 5 určitě ano, jenže si troufám tvrdit, že ty ostatní byly vybrány tak aby ty Barumky vyšly nejlépe a to nemluvím o tom, že o některých pneu. z testu průměrný motorista vůbec netuší, že existují!
Kde je třeba Continental WinterContact TS860 (v loňských testech absolutní jednička) nebo letošní vítěz testu AutoBildu Bridgestone Blizzak LM005??!! Takové srovnání by mne zajímalo a ne srovnání s defacto noname typy.
- no tak ty B. Polaris 5 určitě ano, jenže si troufám tvrdit, že ty ostatní byly vybrány tak aby ty Barumky vyšly nejlépe a to nemluvím o tom, že o některých pneu. z testu průměrný motorista vůbec netuší, že existují!
Kde je třeba Continental WinterContact TS860 (v loňských testech absolutní jednička) nebo letošní vítěz testu AutoBildu Bridgestone Blizzak LM005??!! Takové srovnání by mne zajímalo a ne srovnání s defacto noname typy.
Smutná MEGATRAPÁRNA = Barum se v testech všech zimních = a NE jen vybranejch horších než Barum nedostal ani do širšího výběru 20ti nejlepších pneu který šly do testu https😐/www.autoforum.cz/…t-a-ktere-chtit/
Pneumatice která se nedostatne mezi 20 nejlepších který se dál testujou = vy řikáte REFERENČNÍ a ETALON
ACZ stydim se za vás :no: 😐
Pneumatice která se nedostatne mezi 20 nejlepších který se dál testujou = vy řikáte REFERENČNÍ a ETALON
ACZ stydim se za vás :no: 😐
Etalon to moze byt, ale testovat to s velmi pochybnymi konkurentami, to uz nie. To uz je manipulacia neznalych.
Týmto výberom súperov, t.j. najlacnejších lowcost a noname gúm sa Barum sám zaradil. Takže netreba sa rozčuľovať nad tým, že v teste nie sú kvalitné gumy typu Goodyear či Dunlop, sám Barum povedal, kam jeho gumy patria. 😒]
ajne
Nemá být náhodou PR článek označený? Nicméně gratuluji, dokonce jste mne donutili se registrovat, abych vám mohl pogratulovat k nejtrapnějšímu a nejubožejšímu článku, co jsem za dlouhou dobu četl. Hlavně si tam nezapomeňte zmínit několikrát fauvé grůp... :no:
KANKUNEN
Kumho i Toyo jsou v testu velkém, takže máš s čím porovnávat. Výsledek je, že pomalu za prachy jak za číňana , máš gumu slušné úrovně. A jak říká Pan Kalousek nová guma je vždy lepší. A dokonce si troufnu říct, že nová unirvezálka bude na sněhu lepší než trochu sjetý vítěz testu. A ten rozdíl na vodě 100m co vytestoval autobild je samozřejmě nesmysl daný vjetím do kaluže nesmyslnou rychlostí.
Ide o to, ze tie dalsie znacky boli vybrate takto prave preto, aby barumka zvitazila. Napriklad tebou spominane kumho winterkraft a toyo snowprox skoncili v teste adac/oamtc (povedzme to diplomaticky) v spodnej tretine. Ze v tomto teste "zvitazila" pneumatika Barum nie je vobec ziaden uspech, pretoze porazit hentie sunty nie je zrovna meradlo kvality...
Osobne som kedysi obuval barum polaris, a bol som spokojny. V priamom porovnani boli ovela lepsie, ako napriklad zimne z matadoru. Ale uz je to par rokov, co im Continental riadne "slapol" na krk, a posunul ich kvalitou jednoznacne pod svoju primarnu znacku. Odvtedy sa uz barumky neoplatia. Nie su o tolko lacnejsie, o kolko su horsie od inych znaciek...
Osobne som kedysi obuval barum polaris, a bol som spokojny. V priamom porovnani boli ovela lepsie, ako napriklad zimne z matadoru. Ale uz je to par rokov, co im Continental riadne "slapol" na krk, a posunul ich kvalitou jednoznacne pod svoju primarnu znacku. Odvtedy sa uz barumky neoplatia. Nie su o tolko lacnejsie, o kolko su horsie od inych znaciek...
A někdy se Barumka vyrovnala Conti? B 1000, C 1400 to je 40% ceny. Cena kvalita odpovídá.
Zajímavé úvahy, Barum je třeba srovnávat s nejlepšími a když srovnají Superb s MB E tak to správné není.
Zajímavé úvahy, Barum je třeba srovnávat s nejlepšími a když srovnají Superb s MB E tak to správné není.
Takový test je opravdu radost číst. Superúžasný Barum, který je prořezaný jako univerzálka (staší si všimnout, že jaksi nemá žádné "vlnkované" prořezy na krajích, tak jak to mají snad všechny prémiové pneu), se porovnává s tím největším šmejdem. Toyo a Kumho jsou snad v každém testu posledních 5 let na spodních příčkách, nikdo je nepoužívá a ani nezná. Logika článku, že chtěli srovnat Barum s něčím v odpovídající třídě, tedy jaksi nevychází. Chápu, že asi nebudou srovnání dělat s Dunlopem, Michelin a Bridgestone, protože Barum není prémie, ale možná horší střed nebo lepší lowend, ale pár kandidátů jako třeba Fulda, Semperit, Sava by se prostě našlo. Navíc byl zvolen naprosto nelogický rozměr - proč proboha dělají test na Tiuquanu, když ty Barumky u nás budou lidi sázet nejastěji na fábii nebo oktávku ve čtrnáctkách a patnáctkách? Jo, vím proč - u toho zvoleného rozměru totiž vynikne cena těch Barum - jak jsou levné, hlavně když si to pak jelito porovná s prémiovou konkurencí. Loni jsem kupoval dvoje pneu. Na sadě 195/65/15 Bridgestone Evo LM001 jsem proti Polaris 5 připlatil pětikilo, na druhé sadě 205/55/16 Dunlop Winter Sport 5 už mě to stálo cca 1500... Nevidím logiku kupovat Barum, když je prémie v těchto běžných rozměrech jen nepatrně dražší. S Barum zkušenost je ta, že Polaris 3 proti snad všemu jinému, co jsem kdy měl, neseděly na vodě a odešly po 2 letech, prostě zatuhly a byly vyloženě nebezpečné - byly na autě ve firmě, ježděné jen v zimě. Ale tak zase chápu logiku nějakého pepana z dědiny, že dobré ušetřené kilo na zimu, hned má 4 pivka v knajpě navíc, a to se počítá. Když mu je navíc vystaví pěkně v Globusu s nějakou slevičkou, tak si Pepan vzpomene na takový krásný článek a vítěz testu je doma.
" A ten rozdíl na vodě 100m co vytestoval autobild je samozřejmě nesmysl daný vjetím do kaluže nesmyslnou rychlostí." ????? 80km/h je nezmysel ?
" nová unirvezálka bude na sněhu lepší než trochu sjetý vítěz testu. " tomuto by som fakt neveril. Mozno v jednej z X disciplin.
" nová unirvezálka bude na sněhu lepší než trochu sjetý vítěz testu. " tomuto by som fakt neveril. Mozno v jednej z X disciplin.
Podľa toho, čo si predstavuje pod "trochu sjetý" Lebo sneh je tá jediná oblasť kde je zimná lepšia ako univerzálka. Pre toho kto na snehu jazdí malo už dnes má cenu brať univerzálky, ale slušné. Ak chce občas na sneh, tak GoodYear alebo Conti a ak potrebuje len prežiť na snehu pár dni v roku tak dobrá voľba je Michelin, ktorý je letných podmienkach lepší ako priemer letných a na vode sa vyrovná aj najlepším.
Renoo
"Nezapomeňte, Barum musí vyhrát, je vám to jasné"? OK, mrkneme na jiné testy a vyberem ty, které nedopadají právě nejlíp. I tak se nějak podezřele rozcházíte s tím, co neměřili a na čem se docela shodly opravdové testy.