Technika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeBMW zřejmě pracuje na novém motoru V8, dorazit by mohl pod kapotou nové M5 CS
24 komentářů
Hovnohlav
1
..a pak, že už nemá smysl začínat něco novýho :yes:
xxc
3
Stary sa im kazil, nie? Ci to nebol ten?
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
mp390
"Nová V8 bude stále přeplňována turbodmychadly, která by se však měla po vzoru konkurence přesunout mezi hlavy válců."
A kde jsou teď? 😲 To je zase článek...
A kde jsou teď? 😲 To je zase článek...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přesně tak, teď jsou mezi hlavami válců, z toho pramení známé trable motoru.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
obcas fakt nechapem 😄 presne to je najvacsi problem sucasnej generacie V8 od BMW, ze ma truba medzi hlavami valcov a preto sa prehrievaju. je mozne, ze clanok prekladal z anglickeho originalu a v skutocnosti tam stalo, ze "turba sa presunu z priestrou medzi hlavami valcov" ... to by mi davalo dokonaly zmysel
https😐/www.bmwblog.com/…n-new-v8-engine/
"The information is still scarce at the moment and not a lot is known about it. Apparently, the new engine codenamed S68 will be more of a drastic upgrade of the S63 than anything else. It will still be a twin-turbo setup and it will keep the ‘hot V’ configuration alive too.
However, it could be smaller in size and, most importantly, it could feature some electrification on the side."
Takže budou stále mezi válci. Ale skoro bych se vsadil, že půjdou s objemem dolů na 4.0 litru.
"The information is still scarce at the moment and not a lot is known about it. Apparently, the new engine codenamed S68 will be more of a drastic upgrade of the S63 than anything else. It will still be a twin-turbo setup and it will keep the ‘hot V’ configuration alive too.
However, it could be smaller in size and, most importantly, it could feature some electrification on the side."
Takže budou stále mezi válci. Ale skoro bych se vsadil, že půjdou s objemem dolů na 4.0 litru.
Pan Mára odborně, jako vždy... 😁
Ono je to přesně naopak, konkurence to s těmi turby mezi válce udělala po vzoru BMW, jen to jaksi lépe zvládla.
Ono je to přesně naopak, konkurence to s těmi turby mezi válce udělala po vzoru BMW, jen to jaksi lépe zvládla.
jaro2k
a na co to este robia? investuju peniaze do nezmyselneho projektu..
ved takto Teslu nikdy nedobehnu..
je to obdobs toho.. akoby v dobe Henryho Forda pisalo auto.cz o farmarovy ktory pracuje na vyslachteni super rychleho kona.. hehe
ved takto Teslu nikdy nedobehnu..
je to obdobs toho.. akoby v dobe Henryho Forda pisalo auto.cz o farmarovy ktory pracuje na vyslachteni super rychleho kona.. hehe
tak to si teda fakt zabil kravinu 😄 😄 😄
Ve skoku ze skály Teslu opravdu nedoběhnou. Proč by to dělali...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Pochybuji, že akcionáři BMW by dovolili BMW "dohánět" Teslu. Tesla prodělává těžké miliardy, BMW těžké miliardy vydělává a i když musí redukovat portfólio modelů aby udrželo vysokou ziskovost, tak pořád je to slepice, která snáší zlatá vejce na rozdíl od Tesly, která akcionářům zatím snáší jenom pukavce. Takže BMW i další automobilky budou rozvíjet přesně to co jim bude přinášet zisky, konec konců i nějaká ta elektroauta to jistě budou ale určitě ne způsobem aby si ze dne na den pod sebou podřízly větev okamžitým ukončením ICE, ty zde ještě dost dlouho budou a všechny významné automobilky je samozřejmě vyvíjí.
Mercedes, VW?
Ty to mají jak?
https😐/www.idnes.cz/…400_automoto_fdv
Vyvíjet nový osmiválec se dvěma turby je nesmysl.
Ty to mají jak?
https😐/www.idnes.cz/…400_automoto_fdv
Vyvíjet nový osmiválec se dvěma turby je nesmysl.
Mercedes a VW vyvíjejí nové spalovací motory jak na běžícím pásu. Vyvíjet nový osmiválec je v prémiové třídě a zvláště v D3 absolutní nutnost a otázka udržení prestiže, Mercedes i Audi/Porsche mají poměrně nové benzínové biturbo osmiválce a to jak ve variantě samotný ICE tak PHEV a BMW určitě musí následovat, konkurence nepustí.
Nikdo nikoho nasledovat nemusi.
Ten trh bude hrozne malej. Zustane tak v Rusku a v Kataru 😄
Pro (P)HEV taky zadny osmivalec nepotrebujes - zbytecna zatez.
Ted uz je to slepa vetev.
Ten trh bude hrozne malej. Zustane tak v Rusku a v Kataru 😄
Pro (P)HEV taky zadny osmivalec nepotrebujes - zbytecna zatez.
Ted uz je to slepa vetev.
Nemusí, ale pak vypadne ze hry. Trh je dostatečně velký na to aby na něm třeba Porsche dosahovalo pohádkových marží. Pro PHEV žádný osmiválec není potřeba tak jako není potřeba pro jezdce v běžných tříválcových nebo čtyřválcových levných autech pro nemajetné. Pro většinu chudých to byla slepá větev vždycky, kvůli jejich peněžence, takže žádná změna.
kari.laz
Zdá se, že době, kdy bude mít stejné pohony zboží v Okay elektro a autosalónech, úplně nevěří ani sami výrobci. Sice AMG se připravuje na mixéry pod kapotou taky, ale nevěřím, že to tak dopadne. Udělají jeden model, který se prodá v řádech pár kusů a k tomu stejně bude většina produkce Benzínová a pokud BMW bude mít Osmiválec, tak i u MB bude osmiválcová. Tak snad se doba řidičova temna oddálí a dáli štěstí ani nepřijde (nebo ne v takovém rozsahu).
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To je ale hloupy nadpis prispevku 😄
https😐/www.auto.cz/…a-hranice-128987
Prirovnal bych to k vete: Ze by predni vyrobci věřily pohonu z mopedu?
Mozna kdyby BMW neinvestovalo do neperspektivniho vyvoje, tak by nemuselo tolik propoustet (5000-6000 zamestnancu do r. 2022).
https😐/www.24vest.de/…zr-13025762.html
Kdyz BMW prislo s i3, melo slusne naslapnuto spravnym smerem. Bohuzel H. Kruger to totalne zazdil. Stejne jako s Kabanem a s celym smerovanim BMW. BMW mam rad a mrzi me, jak jde prudce dolu. Zlepsovat se to asi nebude, kdyz ctu clanky tohoto typu. Uvidime.
To je rozdil mezi Tesla a BMW. BMW bude propoustet a dal se venuje nesmyslum. Tesla roste zavratnym tempem, uz vyrobila auto v gigatovarne Shanghaj, kde nabira obrovske mnozstvi lidi nejen do vyroby, ale i vyvoje.
Vyvoje neceho perspektivniho.
EV zdar
PS Vic nez dve turba mne prijde jako zhovadilost - to jen k perspektivninu vyvoji. Stejne jako turba mezi valci. Je to mrhani prostredky. Kdyz uz bych si kupoval V8, tak bych sahnul k osvedcene americke produkci. A ne k nespolehlivemu BMW.
BMW se bude muset snazit udat V8, kde to jde. Nedivil bych se, kdyby ji pouzival i M-B, bude to pouzivat Rolls samozrejme, Jaguar mozna.
https😐/www.auto.cz/…a-hranice-128987
Prirovnal bych to k vete: Ze by predni vyrobci věřily pohonu z mopedu?
Mozna kdyby BMW neinvestovalo do neperspektivniho vyvoje, tak by nemuselo tolik propoustet (5000-6000 zamestnancu do r. 2022).
https😐/www.24vest.de/…zr-13025762.html
Kdyz BMW prislo s i3, melo slusne naslapnuto spravnym smerem. Bohuzel H. Kruger to totalne zazdil. Stejne jako s Kabanem a s celym smerovanim BMW. BMW mam rad a mrzi me, jak jde prudce dolu. Zlepsovat se to asi nebude, kdyz ctu clanky tohoto typu. Uvidime.
To je rozdil mezi Tesla a BMW. BMW bude propoustet a dal se venuje nesmyslum. Tesla roste zavratnym tempem, uz vyrobila auto v gigatovarne Shanghaj, kde nabira obrovske mnozstvi lidi nejen do vyroby, ale i vyvoje.
Vyvoje neceho perspektivniho.
EV zdar
PS Vic nez dve turba mne prijde jako zhovadilost - to jen k perspektivninu vyvoji. Stejne jako turba mezi valci. Je to mrhani prostredky. Kdyz uz bych si kupoval V8, tak bych sahnul k osvedcene americke produkci. A ne k nespolehlivemu BMW.
BMW se bude muset snazit udat V8, kde to jde. Nedivil bych se, kdyby ji pouzival i M-B, bude to pouzivat Rolls samozrejme, Jaguar mozna.