Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeKupa elektrifikovaných modelů včetně 20 elektromobilů. Audi odhaluje plány pro příští roky
44 komentářů
Anonym
"chtějí mít svůj elektromobil i v dalších automobilových segmentech"
Ne, nechtějí. Nechce to nikdo. Ale je to nařízeno přes emisní limity.
Ale diktatura skřípe. Ten el. Jago vypadá na mesasuperpropadák.
Ne, nechtějí. Nechce to nikdo. Ale je to nařízeno přes emisní limity.
Ale diktatura skřípe. Ten el. Jago vypadá na mesasuperpropadák.
oni doufají a modlí se aby to "vyšlo"
pokud by na trh jen Audi dodalo 20 elektromobilů, opravdu nevím kdo by to kupoval a kde by to nabíjel - ono totiž Audi kupují spíš bohatší lidé a tolik jich není to se západní Evropa postarala aby střední třída nebohatla
a lidi opravdu nevydělávají peníze aby je potom utráceli za EV, tak přispěje stát který bude muset okrást populaci - a ta se jednou pořádně nassere jako ve Francii
pokud by na trh jen Audi dodalo 20 elektromobilů, opravdu nevím kdo by to kupoval a kde by to nabíjel - ono totiž Audi kupují spíš bohatší lidé a tolik jich není to se západní Evropa postarala aby střední třída nebohatla
a lidi opravdu nevydělávají peníze aby je potom utráceli za EV, tak přispěje stát který bude muset okrást populaci - a ta se jednou pořádně nassere jako ve Francii
JosefBrofsky
To se bude prodávat jak housky na krámě ... samo ... zrušte celou divizi spalovacích motorů, aut ... včera bylo pozdě !!!
Upřímně, Audi mně chybět nebude ... 😒]
Upřímně, Audi mně chybět nebude ... 😒]
Až se dokafráš, spláchni za sebou, klaune.
Taky nikomu chybět nebudeš.
Taky nikomu chybět nebudeš.
http😐/www.autoforum.cz/…la-duch-audi-s6/ radši nečti srovnávačku eště nedávno atmo osmiválcem z Galarda a pak furt hodně zajímavym V8 4.0 TFSI osazený S6 v aktuální verzi kdy jen s maximálnim úsilim ujede BMW 330i s 4válcem nebo komfortě laděnýmu E400d = no tomu ani ne 0-160 12,4s vs 12,6s = rozdíl ve spotřebě 0,5 litru = ve prospěch sametovýho tiššího řadovýho medvěda OM656. To že Mercedes krom toho mňamkovýho dieslu dál nabízí benzínový E 53AMG, 63AMG a 63S určitě víš
U modelu kategorie S obzvlášť tristní = že na pohodu laděnej kombík 400d uhání stejně rychle a umí to i pod 6 litrů abych citoval zatimco citát o S6 "..klacky S6 pod nohy jází souhra motoru s automatem... vůz trpí prodlevou zátahu motoru"
Takže Audi nezkrachuje = ale už rok trvající propady prodejů nejsou náhoda = jako každoroční vyhazování šéfů technickýho vývoje = který určitě pamatuješ. Došlo to do takový reality = že fakt už nejde používat Vorsprung durch Technik
Na závěr pozitiva = novej 2.0TDI evo 150kW se evidentně poved = drsnější strana týhle zprávy je že se už dost recenzentů shodlo že R4 je lepší než V6 3.0TDI 😉
U modelu kategorie S obzvlášť tristní = že na pohodu laděnej kombík 400d uhání stejně rychle a umí to i pod 6 litrů abych citoval zatimco citát o S6 "..klacky S6 pod nohy jází souhra motoru s automatem... vůz trpí prodlevou zátahu motoru"
Takže Audi nezkrachuje = ale už rok trvající propady prodejů nejsou náhoda = jako každoroční vyhazování šéfů technickýho vývoje = který určitě pamatuješ. Došlo to do takový reality = že fakt už nejde používat Vorsprung durch Technik
Na závěr pozitiva = novej 2.0TDI evo 150kW se evidentně poved = drsnější strana týhle zprávy je že se už dost recenzentů shodlo že R4 je lepší než V6 3.0TDI 😉
Nějak se ztrácím: - z Galarda snad pocházel V10 a ne V8
-"V8 4.0 TFSI osazený S6 v aktuální verzi" - aktuálně je tam 3,0TDI
-co je zvláštního na tom, že špičkový šestiválec v MB není o parník
pomalejší než ten v Audi, proč by měl?
- AMG 63? Proti té snad stojí RS6.
-"V8 4.0 TFSI osazený S6 v aktuální verzi" - aktuálně je tam 3,0TDI
-co je zvláštního na tom, že špičkový šestiválec v MB není o parník
pomalejší než ten v Audi, proč by měl?
- AMG 63? Proti té snad stojí RS6.
Jasně že V10 sorry = no a po něm furt MOTOR co patří do něčeho typu S = V8 4.0
No a teď nafta = navíc ne moc povedená = když u modelu typu S nekamarádí motor s převodovkou = je to dost špatně. Když tou převodovkou je velmi povedená ZF8HP = je něco dost špatně
400d neni o parník pomalejší = ale auto i motor chovánim o parník lepší TO je zvláštní = teda ŠPATNĚ
Mercedes dál nabízí benzíny = proti S je samozřejmě 53 = ale to tam je napsaný
Mimochodem testík kupé 53AMG ve Speciálu fakt stojí za to = rozhodně doporučuju = o HODNĚ lepší přístup než ten Audi = tak moc že mě to auto docela láká
Prostě prvotní zklamání z použití normální výkonnější nafty místo benzínu podle víc zdrojů pokračujou = reálnym fungovánim motoru. Jinde zas porovnali naměřený časy s R4 330i = něco jako S6 by prostě MĚLO bejt rychlejší
Tohle nevim jestli je pro tebe = místní odpor k faktům ať citacím často i jen číslum vyjádřenej :no: je sranda = tim se ty naměřený hodnoty apod. URČITĚ nezměněj 😉
No a teď nafta = navíc ne moc povedená = když u modelu typu S nekamarádí motor s převodovkou = je to dost špatně. Když tou převodovkou je velmi povedená ZF8HP = je něco dost špatně
400d neni o parník pomalejší = ale auto i motor chovánim o parník lepší TO je zvláštní = teda ŠPATNĚ
Mercedes dál nabízí benzíny = proti S je samozřejmě 53 = ale to tam je napsaný
Mimochodem testík kupé 53AMG ve Speciálu fakt stojí za to = rozhodně doporučuju = o HODNĚ lepší přístup než ten Audi = tak moc že mě to auto docela láká
Prostě prvotní zklamání z použití normální výkonnější nafty místo benzínu podle víc zdrojů pokračujou = reálnym fungovánim motoru. Jinde zas porovnali naměřený časy s R4 330i = něco jako S6 by prostě MĚLO bejt rychlejší
Tohle nevim jestli je pro tebe = místní odpor k faktům ať citacím často i jen číslum vyjádřenej :no: je sranda = tim se ty naměřený hodnoty apod. URČITĚ nezměněj 😉
Napriec celym vw group funguju tie diesly na*** a to vratane Q8 ktora kludne stoji 100 000€. Nechapem kde sa stala chyba ked napriklad BMW taketo problemy vobec nema. A taktiez nechapem kto si taketo auto kupi. Asi niekto, koho motor a prevodovka vobec nezaujima a ide mu len o dizajn, i ked displejovy interier takeho Q8 za mna tiez nic moc. Inak ta S6 je len obyc diesel s cenovkou vyssou o 10t€ a 4 fejkovymi koncovkami vyfukov. Fuj.
Nojo současná S6 fakt ne = po zklamání že to je místo velkýho benzínu tuctová silnější nafta přišlo další s testama = ani nefunguje jak by měla
ad Karel už mi došlo co sem to napsal v 16:46 = se mi stává že myšlenky sou rychlejší než písmenka :😉 a původní generaci C5 s V8 4.2 se textově spojil s následující C6 s V10 z Gallarda 😉
ad Karel už mi došlo co sem to napsal v 16:46 = se mi stává že myšlenky sou rychlejší než písmenka :😉 a původní generaci C5 s V8 4.2 se textově spojil s následující C6 s V10 z Gallarda 😉
Ano, vyzvracel ses na Audi, pěkný, ale😒br />
Audi S6 4,0 TFSI z roku 2012! má 0-200km/h za 15,7s, tedy stejně jako soudobá C43 s menším výkonem v podstatně menším autě.
https😐/fastestlaps.com/…els/audi-s6-2012
další měření😒br />https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…echnische-daten/
Současná 330i má 23,5s
https😐/www.autobild.de/…st-14633993.html
A to není žádnej zázrak, Superb 2,0 TSI má 0-200 za 25s..
PS to starý krásně znějící V8 v S6 nakope masivně i tu tvojí e400d ...
Opět seš vyargumentovanej, čekám omluvu!
https😐/fastestlaps.com/…els/audi-s6-2012
další měření😒br />https😐/www.auto-motor-und-sport.de/…echnische-daten/
Současná 330i má 23,5s
https😐/www.autobild.de/…st-14633993.html
A to není žádnej zázrak, Superb 2,0 TSI má 0-200 za 25s..
PS to starý krásně znějící V8 v S6 nakope masivně i tu tvojí e400d ...
Opět seš vyargumentovanej, čekám omluvu!
Omluvu za citáty parafráze z testů? 😁
Ano omylem ŠÍLENČE :😉
Čti = nebudeš takhle zvracet. Víš co je FÓR = je to dokonce z titulů tohohle vydavatelství 😉
Vzhledem k tomu že jeden je TECHNIKA tak včetně měření na stolici = parametry výkonu a krouťáku jakžtakž naměřený zrychlení už ne = všude stejná výtka VELMI špatný sladění motoru s převodovkou. To je od WLTP = aby V6 3.0TDI v jakýkoli verzi REÁLNĚ plnil = takhle se pak chová.
Takže starý eS6ky V8 a V10 a V8 = velmi slušný motory. Tenhle NE = líp hodnocenej je v přímym srovnání i 400d Mercedes = kterej ale neni laděnej do sportovna ale komfortna. S6 má podobnou dynamiku jako maringotka na kolech BMW X7 50d = drsný žejo
Tentokrát z němec Auto-motor-sport = stejně dopadla slabší verze V6TDI 210 kW = sfouknul jí i 195kW řadovej bavorák = drtivě = výkonama i spotřebou. Stejně tak 350d Mercedes = někdo holt musí bejt poslední
Ale muj povzdech se týkal úpadku motoru S6 = po 3 zajímavejch až velmi zajímavejch = první stupeň zklamání tuctová třílitrová nafta. Ne řadová jako u D3 konkurence ale furt starý véčko. Další stupeň opět blbý sladění s převodovkou = a v ZF8HP to neni. A poslední stupeň reálná dynamika = asi nejhorší S6 historie = tohle sou ZÁVĚRY víc testů! Že tvoje hlava odmítá realitu = to je problém tvý hlavy
Doporučuju začít tim čtenim
Ano omylem ŠÍLENČE :😉
Čti = nebudeš takhle zvracet. Víš co je FÓR = je to dokonce z titulů tohohle vydavatelství 😉
Vzhledem k tomu že jeden je TECHNIKA tak včetně měření na stolici = parametry výkonu a krouťáku jakžtakž naměřený zrychlení už ne = všude stejná výtka VELMI špatný sladění motoru s převodovkou. To je od WLTP = aby V6 3.0TDI v jakýkoli verzi REÁLNĚ plnil = takhle se pak chová.
Takže starý eS6ky V8 a V10 a V8 = velmi slušný motory. Tenhle NE = líp hodnocenej je v přímym srovnání i 400d Mercedes = kterej ale neni laděnej do sportovna ale komfortna. S6 má podobnou dynamiku jako maringotka na kolech BMW X7 50d = drsný žejo
Tentokrát z němec Auto-motor-sport = stejně dopadla slabší verze V6TDI 210 kW = sfouknul jí i 195kW řadovej bavorák = drtivě = výkonama i spotřebou. Stejně tak 350d Mercedes = někdo holt musí bejt poslední
Ale muj povzdech se týkal úpadku motoru S6 = po 3 zajímavejch až velmi zajímavejch = první stupeň zklamání tuctová třílitrová nafta. Ne řadová jako u D3 konkurence ale furt starý véčko. Další stupeň opět blbý sladění s převodovkou = a v ZF8HP to neni. A poslední stupeň reálná dynamika = asi nejhorší S6 historie = tohle sou ZÁVĚRY víc testů! Že tvoje hlava odmítá realitu = to je problém tvý hlavy
Doporučuju začít tim čtenim
"....hodně zajímavym V8 4.0 TFSI osazený S6 v aktuální verzi kdy jen s maximálnim úsilim ujede BMW 330i s 4válcem nebo komfortě laděnýmu E400d..."
Tahle věta je kravina a to naprostá, takže se nauč psát, což ti krom obecnýho nadhledu v rámci aut zásadně chybí.
Já taky o současný S6 nemluvím, kdyť to váží víc než Q7....
Tahle věta je kravina a to naprostá, takže se nauč psát, což ti krom obecnýho nadhledu v rámci aut zásadně chybí.
Já taky o současný S6 nemluvím, kdyť to váží víc než Q7....
Tak fajn že shoda = že současná S6 je fakt těžká slabota = nestačí ani na konkurenční řadový šestiválce 400d o sportovně laděnejch naftách typu Alpina B5 nemluvě
Hlavně to auto bude příšerně těžký na čumák. Mám doma C7 3,0 TDI s 200kW a už tam je to teda hodně znát. Ale to co je v S6 musí být ještě těžší.
_Karel_
Jj, už to vidím, 6 nových modelů ročně, levou zadní.
pradeda777
....jinde a několikrát.....nějak se zapomíná na to, jak se elektřina rychle zdražuje. Aby nakonec nebyla elektřina tak drahá, že krom těch co mají fotovoltaniku na baráku si nikdo jiný nezajezdí..... :-!
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A co teprve, až stát začne přicházet o desítky miliard ze spotřební daně na palivech...
a ty si dědku myslíš že se fotovoltaické panely na střeše nedají zdanit?
princip stočného - neodebíráš elektřinu ze sítě, zaplatíš paušál
ve Španělsku už to dělají …. tam už to zdárně funguje.
princip stočného - neodebíráš elektřinu ze sítě, zaplatíš paušál
ve Španělsku už to dělají …. tam už to zdárně funguje.
Tak jasný. A ještě před tím samozřejmě přestanou srandičky v podobě dotací a úlev.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
zvláštní vyrovnání se s minulostí, Němci ho hezky nechali dožít do 96 let
zdá se že na jednoho nepotrestaného esesáka je třeba dovézt cca 10 000 nelegálů, nejlépe musulmanů
zdá se že na jednoho nepotrestaného esesáka je třeba dovézt cca 10 000 nelegálů, nejlépe musulmanů
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
v některých zemích už přestaly a byly nahrazeny přirážkou na spalováky (Holandsko, Dánsko, Švédsku, UK)
já vůbec nechápu že chce UK opustit EU když si tak s Grétou krásně notují a větrníků mají nejvíc na světě
já vůbec nechápu že chce UK opustit EU když si tak s Grétou krásně notují a větrníků mají nejvíc na světě
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Beefcake
To je hnus. Gj redakcia 😢
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Kundomil
Jenom nechápu ty hadráky, tj. kvůli hmotnosti nebo jakože EKO? Mohli to udělat z krav ty jsou taky svi-ně přes CO2, ne.
Hele, viděls ty rozhovory s těma hovadama z tý demošky v Praze? Člověk by čekal, že že o tom alespoň něco ví, že to nějak vyargumentujou a vysvětlí, když už mají prostor v TV.
Ale byla to partička blekotajících retardovanejch vohnoutů.
:no:
s velkou slávou vyštípali ODS
aby nastala doba TOP09 - 1. doba temna
aby poté nastala doba Pirátů a Čižinského, přičemž TOP09 k chaosu dále mocně přispívá
a to jsme chviličku po volbách a už je jasné
že mosty nikdo neopraví
že se nic nepostaví a už rozhodně ne pražský okruh ani vnitřní ani vnější
že byty nebudou a stávající budou více zdaněny
ale Babiš s hřibem Satanem si budou poměřovat pindíky
Mám takovej šílenej pocit...že Hřib je horší než Krnda. To je fakt unreal.
houba je zřejmě pro pražany nějaká zlá karma