Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi omezí nabídku. Zaměří se jen na výdělečné modely a verze

20 komentářů

Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
winder
Toto je nejaký slabomyseľný pacient toto CICERO.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - robertPLUS
robertPLUS
Tak snáď sa BMW a spol vráti k tomu čo ich definovalo. Veď tá široká ponuka akurát rozleptavala hodnoty značiek. BMW sa stalo tým čím sa stalo keď vyrábali rady 3,5,7 a občas nejakú tú špecialitku (8, M1) a nie všetko a nič pre každého a pre nikoho ako teraz.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Bohužel právě to, co tolik k BMW neladí, jako různé deriváty SUV, jim vydělává nejvíc. Takže to naopak nebude návrat k tradičnímu portfoliu, ale spíše naopak.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Tady jde o boj o přežití. Neúprosná konkurence donutila BMW, aby vstoupila i do segmentů kde původně neměla/nechtěla být. Co bude s BMW dál? Přežít jako samostatná značka ve světě, který nepřeje sportovním vozům bude nesmírně těžké.... jestli vůbec možné.... 😒
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
… se omezovat nabude ha ha ha :-! :-! :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nech už se vyšetřit = nebo ať ti to někdo zkusí vysvětlit = proč ta snaha o bezemisní přibližovadla. Že nezešíleli všichni krom tebe a neinvestujou miliadry peněz a hodin JEN protože se = z tvýho pohledu = naprosto zbláznili

Psát furt dokola že TY to co se děje a proč se děje nechápeš = je už trochu otravný
Avatar - speedfred
speedfred
Keď môže byť dotovaná nafta, budú aj elektrá však Hamuna.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Může bejt cokoliv = ale zatimco podpořit něco s nulovejma emisema jako EV nebo vodík celkem dává smysl = tak brutálně zvýhodňovat desítky let naftu před benzínem = to už tak smysluplný nebylo

Nebo ty vidíš nějaký plus miliardama upřednostňovat silniční nákladní dopravu = před železniční a lodní? 😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ta se bude dotovat z těch výdělečných
Avatar - Beefcake
Beefcake
Zeby EU vyrobcom to zacalo dochadzat ?
Japonci to vedia davno.
A koncern (teda jeho zvysok) ? Ten si fici na svojich 350 modeloch toho isteho 😊
Avatar - xxc
xxc
Ved nech si kazdy vyberie a kupi, co chce. Naklady na rozne verzie toho isteho auta mozu byt zanedbatelne. Ale aj nemusia, kto vie, ako to je?
TT
Keby z toho neprofitovali, tak by to nerobili. Koľko pokút už VW musel zaplatiť - napriek tomu nikde ani zmienka o nejakých problémoch s financiami, jeho zisky musia byť rozprávkové.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zisky sou vwelmi v pohodě a jejich poDieselgate hoax že by díky pokutám za svý prasárničky mohli zkrachovat byl přímo čítankovej hoax = nicméně ziskovost na auto je spíš problematická. A třetinu zisků gigantickýho koncernu = dělá malá automobilka Porsche
Dost pomáhá i škoda = ale ta zdá se začíná poprvé od převzetí trochu narážet na ceny svejch modelů = kterejma doteď naopak bodovala. Takže budoucnost je = omezení nákladů a viz xxc = náklady na různý verze toho istého auto nemozu byt zanedbatelné = právě naopak = šetří se i na daleko menších detailech

Co to bude znamenat pro VW bude zajímavý = ta pestrost je trochu základnim kamenem jejich nabídky
Avatar - iudex
iudex
Tak slová sú jedna vec, ale skutky Audi svedčia o pravom opaku. Veď len v posledných mesiacoch rozšírili portfólio o úplne nové modely bez predchodcov ako je Q8 či Q3 Sportback.
Ale inak s tým súhlasím, to portfólio Audi (ale aj Mercedesu a BMW) začína byť neprehľadné najmä v oblasti SUV. Veď mať 6 rôznych SUV (Q2, Q3, Q3SB, Q5, Q7, A😄 je už trochu prehnané. V klasických radách by som až taký problém nevidel, že sa A3 robí ako hatch aj ako sedan je logické, u nás frčí hatch, v USA som iné ako sedan nevidel. Možno A5SB a A7SB sa akosi "nezmestia do rady", ale zase sa predávajú a je tam aj vyššia cena a ziskovosť (ako pri klasických sedanoch A4 a A6), takže niet dôvodu to zarezať.
Z aktuálneho portfólia by som vyhodil A1 (v triede B ide najmä o cenu a tam drahá A1 nemá moc šancu), Q3SB a dve rady Q2 a Q3 nahradil jediným modelom, obdobne tak Q7 a Q8. Neviem ako ide TT, ale predokolkový športiak v princípe nie je to pravé a ak nemá čísla, tiež by som ho vypustil.
Avatar - kari.laz
kari.laz
no jenže to je právě ono, dneska frčí SUV, tak chrlí jedno za druhým, byť kolikrát jsou si podobná natolik, že by se řeklo, že to je jedno a to samé jen v jiné verzi. Podle mě ale modely, které na toto doplatí jsou právě například cabria od A3, A4/5 a podobně. Dlouhá léta měli své místo, ale teď je zaříznou, protože je to okrajová záležitost. Ale je to škoda.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Bohužel nakonec rozhoduje jen zisk a tvrdá čísla. Účetní na konci finančního roku všechno spočítá, zanalyzuje a vydá zprávu obvykle s doporučením. To vše bez emocí.
Vedení pak zprávu zanalyzuje, vygeneruje závěry a plán na další období. Tady už mohou emoce hrát nějakou roli, ale většinou vítězí realita, protože peníze jsou vždy až na prvním místě....
Avatar - iudex
iudex
Jasné, ešte kabriá som zabudol, tie asi držia viac z prestíže než pre predajné čísla a čisto ekonomicky sú zrejme skôr na ťarchu, preto asi skončia (minimálne jedno určite).
Olle Garden
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.