Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
winder
7
Toto je nejaký slabomyseľný pacient toto CICERO.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
robertPLUS
Tak snáď sa BMW a spol vráti k tomu čo ich definovalo. Veď tá široká ponuka akurát rozleptavala hodnoty značiek. BMW sa stalo tým čím sa stalo keď vyrábali rady 3,5,7 a občas nejakú tú špecialitku (8, M1) a nie všetko a nič pre každého a pre nikoho ako teraz.
Bohužel právě to, co tolik k BMW neladí, jako různé deriváty SUV, jim vydělává nejvíc. Takže to naopak nebude návrat k tradičnímu portfoliu, ale spíše naopak.
Tady jde o boj o přežití. Neúprosná konkurence donutila BMW, aby vstoupila i do segmentů kde původně neměla/nechtěla být. Co bude s BMW dál? Přežít jako samostatná značka ve světě, který nepřeje sportovním vozům bude nesmírně těžké.... jestli vůbec možné.... 😒
WinDiesel
… se omezovat nabude ha ha ha :-! :-! :-!
Nech už se vyšetřit = nebo ať ti to někdo zkusí vysvětlit = proč ta snaha o bezemisní přibližovadla. Že nezešíleli všichni krom tebe a neinvestujou miliadry peněz a hodin JEN protože se = z tvýho pohledu = naprosto zbláznili
Psát furt dokola že TY to co se děje a proč se děje nechápeš = je už trochu otravný
Psát furt dokola že TY to co se děje a proč se děje nechápeš = je už trochu otravný
Keď môže byť dotovaná nafta, budú aj elektrá však Hamuna.
Může bejt cokoliv = ale zatimco podpořit něco s nulovejma emisema jako EV nebo vodík celkem dává smysl = tak brutálně zvýhodňovat desítky let naftu před benzínem = to už tak smysluplný nebylo
Nebo ty vidíš nějaký plus miliardama upřednostňovat silniční nákladní dopravu = před železniční a lodní? 😉
Nebo ty vidíš nějaký plus miliardama upřednostňovat silniční nákladní dopravu = před železniční a lodní? 😉
Beefcake
Zeby EU vyrobcom to zacalo dochadzat ?
Japonci to vedia davno.
A koncern (teda jeho zvysok) ? Ten si fici na svojich 350 modeloch toho isteho 😊
Japonci to vedia davno.
A koncern (teda jeho zvysok) ? Ten si fici na svojich 350 modeloch toho isteho 😊
Ved nech si kazdy vyberie a kupi, co chce. Naklady na rozne verzie toho isteho auta mozu byt zanedbatelne. Ale aj nemusia, kto vie, ako to je?
Keby z toho neprofitovali, tak by to nerobili. Koľko pokút už VW musel zaplatiť - napriek tomu nikde ani zmienka o nejakých problémoch s financiami, jeho zisky musia byť rozprávkové.
Zisky sou vwelmi v pohodě a jejich poDieselgate hoax že by díky pokutám za svý prasárničky mohli zkrachovat byl přímo čítankovej hoax = nicméně ziskovost na auto je spíš problematická. A třetinu zisků gigantickýho koncernu = dělá malá automobilka Porsche
Dost pomáhá i škoda = ale ta zdá se začíná poprvé od převzetí trochu narážet na ceny svejch modelů = kterejma doteď naopak bodovala. Takže budoucnost je = omezení nákladů a viz xxc = náklady na různý verze toho istého auto nemozu byt zanedbatelné = právě naopak = šetří se i na daleko menších detailech
Co to bude znamenat pro VW bude zajímavý = ta pestrost je trochu základnim kamenem jejich nabídky
Dost pomáhá i škoda = ale ta zdá se začíná poprvé od převzetí trochu narážet na ceny svejch modelů = kterejma doteď naopak bodovala. Takže budoucnost je = omezení nákladů a viz xxc = náklady na různý verze toho istého auto nemozu byt zanedbatelné = právě naopak = šetří se i na daleko menších detailech
Co to bude znamenat pro VW bude zajímavý = ta pestrost je trochu základnim kamenem jejich nabídky
iudex
Tak slová sú jedna vec, ale skutky Audi svedčia o pravom opaku. Veď len v posledných mesiacoch rozšírili portfólio o úplne nové modely bez predchodcov ako je Q8 či Q3 Sportback.
Ale inak s tým súhlasím, to portfólio Audi (ale aj Mercedesu a BMW) začína byť neprehľadné najmä v oblasti SUV. Veď mať 6 rôznych SUV (Q2, Q3, Q3SB, Q5, Q7, A😄 je už trochu prehnané. V klasických radách by som až taký problém nevidel, že sa A3 robí ako hatch aj ako sedan je logické, u nás frčí hatch, v USA som iné ako sedan nevidel. Možno A5SB a A7SB sa akosi "nezmestia do rady", ale zase sa predávajú a je tam aj vyššia cena a ziskovosť (ako pri klasických sedanoch A4 a A6), takže niet dôvodu to zarezať.
Z aktuálneho portfólia by som vyhodil A1 (v triede B ide najmä o cenu a tam drahá A1 nemá moc šancu), Q3SB a dve rady Q2 a Q3 nahradil jediným modelom, obdobne tak Q7 a Q8. Neviem ako ide TT, ale predokolkový športiak v princípe nie je to pravé a ak nemá čísla, tiež by som ho vypustil.
Ale inak s tým súhlasím, to portfólio Audi (ale aj Mercedesu a BMW) začína byť neprehľadné najmä v oblasti SUV. Veď mať 6 rôznych SUV (Q2, Q3, Q3SB, Q5, Q7, A😄 je už trochu prehnané. V klasických radách by som až taký problém nevidel, že sa A3 robí ako hatch aj ako sedan je logické, u nás frčí hatch, v USA som iné ako sedan nevidel. Možno A5SB a A7SB sa akosi "nezmestia do rady", ale zase sa predávajú a je tam aj vyššia cena a ziskovosť (ako pri klasických sedanoch A4 a A6), takže niet dôvodu to zarezať.
Z aktuálneho portfólia by som vyhodil A1 (v triede B ide najmä o cenu a tam drahá A1 nemá moc šancu), Q3SB a dve rady Q2 a Q3 nahradil jediným modelom, obdobne tak Q7 a Q8. Neviem ako ide TT, ale predokolkový športiak v princípe nie je to pravé a ak nemá čísla, tiež by som ho vypustil.
no jenže to je právě ono, dneska frčí SUV, tak chrlí jedno za druhým, byť kolikrát jsou si podobná natolik, že by se řeklo, že to je jedno a to samé jen v jiné verzi. Podle mě ale modely, které na toto doplatí jsou právě například cabria od A3, A4/5 a podobně. Dlouhá léta měli své místo, ale teď je zaříznou, protože je to okrajová záležitost. Ale je to škoda.
Bohužel nakonec rozhoduje jen zisk a tvrdá čísla. Účetní na konci finančního roku všechno spočítá, zanalyzuje a vydá zprávu obvykle s doporučením. To vše bez emocí.
Vedení pak zprávu zanalyzuje, vygeneruje závěry a plán na další období. Tady už mohou emoce hrát nějakou roli, ale většinou vítězí realita, protože peníze jsou vždy až na prvním místě....
Vedení pak zprávu zanalyzuje, vygeneruje závěry a plán na další období. Tady už mohou emoce hrát nějakou roli, ale většinou vítězí realita, protože peníze jsou vždy až na prvním místě....
Jasné, ešte kabriá som zabudol, tie asi držia viac z prestíže než pre predajné čísla a čisto ekonomicky sú zrejme skôr na ťarchu, preto asi skončia (minimálne jedno určite).
Olle Garden
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.