Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Frankfurt 2019

Autosalon Frankfurt 2019

Letošní ročník IAA se koná mezi 12. a 22. zářím 2019, na 10. a 11. září jsou naplánovány novinářské dny. Hostí jej jako tradičně frankfurtské výstaviště. Mottem ročníku je "Driving tomorrow," tedy řízení zítřka.

Hlavními hvězdami výstavy jsou Land Rover Defender, Porsche Taycan nebo Volkswagen ID.3. Škoda na IAA 2019 představuje hlavně nové deriváty svých modelů, např. elektrické Citigo.

 

Vstupné

Vstupenky na IAA 2019 je možné zakoupit online nebo až na místě. Nákup přes internet je však cenově výhodnější, vstupné během pracovního týdne v takovém případě vyjde na 13 eur. Výstaviště je otevřeno každý den od 9:00 do 19:00.

Kdy: 12. – 22. 9. 2019

Kde: Ludwig-Erhard-Anlage 1, D-60327 Frankfurt/Main, z Prahy 510 km

VSTUPENKY ONLINE

 

Historie

Autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem se koná od roku 1987 a pořádá se jednou za dva roky. Zaměřuje se na osobní automobily a ob rok se střídá s výstavou nákladních automobilů v Hannoveru.

Původně byly tyto výstavy společné, když se ale staly kapacitně nezvladatelné, rozdělily se podle zacílení. Společná minulost se ostatně odráží i ve společném názvu obou výstav. V domovském Německu jsou nazývány stejně, IAA (Internationale Automobil-Ausstellung), neboli mezinárodní automobilová výstava.

I přes pokles zájmu vystavovatelů i návštěvníků patří autosalon ve Frankfurtu mezi největší automobilové výstavy na světě. Poslední ročník, konaný v roce 2017 navštívilo přes 810.000 osob.

Starší ročníky

Autosalon Ženeva

Autosalon Paříž

Další autosalony

Zpět na článek

IAA živě: Tak jaká je ta revoluce VW ID.3? A je to vůbec revoluce?

8 komentářů

Avatar - iudex
iudex
Presne ako som písal pod prvým článkom: kvalita a celkové stvárnenie interiéru je také poslabšie, zjavne VW musel niekde šetriť keď chcel stlačiť cenu pod 30t eur. Pritom sa nazdávam, že pri aute tejto cenovky (a pri tej mediálnej masáži, ktorú VW spustil) by mal byť interiér aspoň v kvalite a na úrovni Golfa. Takže ako hovorí Machi, zvonku nemastné neslané, zvnútra lacné, nezostáva iné než silné PR.
PowerHouse
na baterkách.Chtělo to začínat i těch 77kWh.

Je to PODVOD 😄
Ten udávaný dojezd je podvod.V zinmích měsících a na dálnici můžete upravit dojezd na polovinu 😄 .
Dalším podvodem je, že nikdo neřekne, kolik stojí výměna baterek. 😄
Avatar - xxc
xxc
A pri spalovacich motoroch nie je dojazd podvod? Pri udavanej spotrebe auto prejde 1000 km, pri rychlej jazde kludne polovicu.
ptr078
Pr je silne. V uk uz pol roka sustavne bezi reklama na celu ID familiu
megacruiser
Kufr mělký a maličký, ok, to by se dalo překousnout. Ale co ten výhled? Střecha se svažuje příliš brzo a prudce. A sloupek má rozvidlení přímo v zorném poli. To bude nebezpečné hlavně ve městě, nebude dobře vidět vlevo vpřed. Celé je to taková beztvará hrouda, jakoby to ani nedělal designér. Ve srovnání např. s designem BMW i3 je to ostuda. Snad bude mít alespoň teplotní management baterek a časem přijde nějaká praktičtejší karosářská verze...
kalousek
Mi se líbí jak se světlé plochy palubovky parádně zrcadlí v předním skle. Něco takového navrhnout, to chce už velký kus fištróna

Jinak souhlas, revolučního na tom není zhola nic
Pit Wossen
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Caslava
V elektromobilitě není revoluce dána technologií. Ta je velmi stará a pamatuje ještě černobílé filmy. Ta revoluce je dána použitím komponentů tedy zejména baterií, které dostanou cenu vozu minimálně na úroveň ceny vozů se spalovacím motorem.