Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Frankfurt 2019

Autosalon Frankfurt 2019

Letošní ročník IAA se koná mezi 12. a 22. zářím 2019, na 10. a 11. září jsou naplánovány novinářské dny. Hostí jej jako tradičně frankfurtské výstaviště. Mottem ročníku je "Driving tomorrow," tedy řízení zítřka.

Hlavními hvězdami výstavy jsou Land Rover Defender, Porsche Taycan nebo Volkswagen ID.3. Škoda na IAA 2019 představuje hlavně nové deriváty svých modelů, např. elektrické Citigo.

 

Vstupné

Vstupenky na IAA 2019 je možné zakoupit online nebo až na místě. Nákup přes internet je však cenově výhodnější, vstupné během pracovního týdne v takovém případě vyjde na 13 eur. Výstaviště je otevřeno každý den od 9:00 do 19:00.

Kdy: 12. – 22. 9. 2019

Kde: Ludwig-Erhard-Anlage 1, D-60327 Frankfurt/Main, z Prahy 510 km

VSTUPENKY ONLINE

 

Historie

Autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem se koná od roku 1987 a pořádá se jednou za dva roky. Zaměřuje se na osobní automobily a ob rok se střídá s výstavou nákladních automobilů v Hannoveru.

Původně byly tyto výstavy společné, když se ale staly kapacitně nezvladatelné, rozdělily se podle zacílení. Společná minulost se ostatně odráží i ve společném názvu obou výstav. V domovském Německu jsou nazývány stejně, IAA (Internationale Automobil-Ausstellung), neboli mezinárodní automobilová výstava.

I přes pokles zájmu vystavovatelů i návštěvníků patří autosalon ve Frankfurtu mezi největší automobilové výstavy na světě. Poslední ročník, konaný v roce 2017 navštívilo přes 810.000 osob.

Starší ročníky

Autosalon Ženeva

Autosalon Paříž

Další autosalony

Zpět na článek

IAA živě: A pak že nejsou ve Frankfurtu auta. Je tu Audi RS 6 Avant!

11 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
Konečně je mezi těmi mixéry taky auto s normálním motorem a hned top model své řady :yes:
Celkem se těším na živé setkání. Zda tento agresivní design nebude na živo "za hranou" . :yes:
janok77
Čo si budeme hovoriť, ak by som išiel proti logike a rozumu, tak okrem LC500 a Panamere je toto jedine auto, do ktorého by “jsem sel... kdyby na to měl” 😄
scadar
Tohle auto taky vic nez 500km na jednu nadrz neda (viz id3), ale najednou to nikomu nevadi. 😒]
Avatar - Ham.
Ham.
No celkem logicky nevadí, protože i kdyby dalo jenom 300km na nádrž (což se při ostré jízdě může lehko stát) tak za pět minut doplní nádrž a peláší zase dál.
scadar
5 minut? To vis ze jo, a platit bude kdo jako? 😒]

Konvencni auta to maj spocitany, pod id3 je pres sto komentaru, tady jenom par blaznu a moje sarkasticky recicky 😒]
Avatar - kari.laz
kari.laz
Za pět minut i s ohřátou bagetou 😁
Avatar - iudex
iudex
Ak si si nevšimol, pod tým ID3 sú komentáre zväčša kritické až odmietavé. Konvenčné autá tu budú ešte desaťročia, pretože nikto zatiaľ nevymyslel efektívnejší spôsob individuálnej dopravy. Ak sa budú dať elektromobily nabiť pred každým činžiakom a za 10 minút, potom sa môžeme baviť o ich masovom rozšírení. V stave, keď si môžeš nabiť svoj elektromobil na dvoch nabíjačkách v obchodnom centre a bude to trvať 8 hodín, zostane elektromobil exotickou výstrelkou pre bohatých hipsterov. 😉
Avatar - Ham.
Ham.
No možná sis toho nevšiml, ale v Evropě existuje hromada benzínek, kde přímo u výdejního stojanu je možnost zaplatit bezkontaktně kartou nebo mobilem a to jak v noci, kdy je to jenom samoobsluha, tak přes den, když funguje i kiosek vedle.
A konvenční auta nic spočítaného nemají, to že je pod ID3 sto komentářů vůbec nic neznamená. ID3 je prostě další EV na trhu, ani první ani poslední a VW jistě dobře ví, že musí být připravené, ale zároveň dobře ví, že musí rozvíjet i další pohony a rozvíjí je. EV se budou rozšiřovat, ale bude to postupný nárůst především v segmentech kde to dává smysl (městská doprava). Zpomalovat rozšíření bude nepřipravená infrastruktura, která není ideální ani v zemích jako je Norsko o ČR nemá vůbec smysl se zatím bavit. Ceny EV jsou také stále mimo, takže růst mohou zaznamenat nejbohatší země, ale jsou zde i chudší a vyloženě chudé země. A do třetice v okamžiku kdy EV zaujmou v kterékoliv zemi třeba 30% vozového parku, tak příslušný stát zaznamená obrovský výpadek spotřebních daní z nafty a benzínu a napálí spotřební daň v nějaké formě na elektřinu a v tu chvíli se růst zase zpomalí. A přidej si klidně další faktor a to je neschopnost Evropy nějakého racionálního postupu. Vsadím se, že tak jako je zde dnes snaha zelených likvidovat klasické pohony, tak za pár let zde bude jejich snaha likvidovat EV. Ono jim dojde, že přechodem na EV v Evropě se světová bilance vypouštění CO2 prakticky vůbec nezmění, naopak prudce stoupne, protože jejich "klacek" funguje jenom na evropské politiky, ale s Čínou nebo USA nehnou ani o milimetr a to co Evropa případně ušetří (ušetří-li, protože aby ušetřila musí totálně překopat svůj energetický mix) tyto velmoci "prošustrují" svým postupem, který na nějaké CO2 hází z vysoka velký bobek (stačí se podívat na roční nárůsty CO2 v Číně, která jistě bude nadšená přístupem Evropy a ochotně nám dodá jak suroviny, tak třeba celé baterky na naši e😜anzi, ovšem za cenu, že sama ještě razantněji bude navyšovat CO2).
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to bolo vtipne 😒]
Avatar - Dinar
Dinar
aktuální A6 mě zcela míjí a ani jeho vyšperkování u RS6 na tom nic nemění, je to bída. Zato exteriér RS6 je naprosto parádní, je to malinko okázalé, ale přesně tak malinko, aby to demonstrovalo, že jde o vrchol řady, rozkročené a přikrčené, jen stojí a už předvádí potenciál, krásné detaily, prostě :yes:
Pit Wossen
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.