Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW X5 xDrive45e oficiálně: Plug-in hybrid má teď třikrát delší dojezd. Známe české ceny

21 komentářů

Avatar - Dinar
Dinar
je od bmw konečně slušné řešení, el. dojezd s přehledem na denní ježdění kolem komína, výkonný šestiválec a nepřestřelená cena. Zkusil jsem konfi klasiku této třídy, což je auto kolem 2,5 mio a díky lepší standard výbavě hybridu mi to vyšlo jen o nějakých 70tis. víc než za stejně konfigurovanou 30d, a to už je na zvážení. :yes:
webpaja
Tak typický příspěvek, měřící metoda je pro všechny stejná a pokud bude v reálu jezdit s takovým výkonem za 8-10, pak je to super pokrok. Že je ale v Evropě hodně Číňanů...za první pololetí 2019 20.000 z nich koupilo X5 😉

Mimochodem druhé místo letitý RRS, prostě pořád umí.

Tady máš ty Číňane😒br />
http😐/carsalesbase.com/…rge-suv-segment/#…
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Od ledna platí WLTP 2-nd Act = kde je mj výrazně změněný měření plug-in hybridů = začíná se klasicky s plně nabitym aku ale pokračuje i po jeho plnym vybití = a dál kdy baterii dobíjí jen rekuperace a spalovací motor. Takže tak nějak = jako za mořem 😄

No a za chvíli tohle přechodný období po aktuálním zmenšení tolerancí + novinkách EVAP a ISC skončí = a přijde zas normální Euro = už 7. generace
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Můžeš tu legalizaci metod Dieselgate vysvětlit? Mám dojem žes to byl ty co přesně tohle už psal = a někdo ti to precizně a důkladně vysvětlil, nebo?

Teď s aktualizací testů teda zmírněnim tolerance = má jako obvykle problém král nezvládání týhle problematiky https😐/zpravy.aktualne.cz/…7864a9dbc68c631/
webpaja
Až k nakrknutí s těmi parametry 😉
kesumb
Zkusil jsem konfiguraci a vychází to dost pěkně. A pak je tu fakt, že slovy prodejce umí na 45e lepší slevu (řádově o 5😖 než na klasickou 40i. Tzn hybrid vyjde skoro stejně.
A pak 24kWh je teda paráda, to je fakt super. Možná škoda, že elektromotor není silnější , řekněme 120 kW. To snad bude příště, další ZF zástavba počítá se 160kW elektromotorem.
Co je škoda je, že nelze kombinace s aktivníma stabilizátorama..
Avatar - elektrikar
elektrikar
Přesně tak, nebo alespoň do 7er... V Německu to půjde na dračku s těmito parametry, nemůžu se dočkat na zánovní vozy.
webpaja
Ještě to dát do 5er a bude vymalováno 😉
Avatar - elektrikar
elektrikar
Sice jsem se zařekl, že už další spalovák určitě nechci, ale tyto parametry za tuto cenu tomu říkám lákavá nabídka...
webpaja
"The X5's major advantage over the 745e is that it has a much larger battery pack: 24 kilowatt-hours, or twice the energy capacity of the one in the 7 Series. That's also a huge increase over the battery in the outgoing X5 plug-in hybrid, the 😁rive40e, which had just 9.2-kWh of battery capacity and managed only 14 miles of all-electric driving in EPA testing."

Ale už vidím, že jsi editoval.
webpaja
To ořezání barevnosti kůže je děs. Coffee je už asi jediná volba. Lehce přes 70k při stejné konfiguraci. :yes:
Avatar - elektrikar
elektrikar
Pokud je to opravdu 24kWh, tak je to velmi slušné...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Takže tak nějak = a = to isté = neni to isté 😉

Ale od letošního ledna konečně slušnej krok. WLTP 2 pro hybridy nemá 23 km = viz výše začíná se plnou baterií a pokračuje i po PLNYM VYBITÍ. Když holt jedeš jednou za rok do Chorvatska tak máš spotřebu jako běžnej hybrid = těch prvních 50-70 nebo kolik km což pokrývá běžnej denní provoz co normálně ujedeš jen na elektřinu a většinou to stačí = se takovýhle cesty moc netýká. Ale to ví každej = stejně tak se doteď neměřilo jakou maj auta spotřebu když jedou třeba při 200 km/h

Teda v testech občas jo = a je to zajímavý. A nějakou takovou rychlostí tu a tam jede každej = možná i častějš než jedou do Chorvatska = máme to Německo blízko 😄
Avatar - elektrikar
elektrikar
Ano, až se mi to zdálo z říše snů, ale je to tak. To je opravdu obrovský pokrok ztrojnásobení kapacity a s touto baterií je to už opravdový plugin hybrid.
Niemand
Toto majú za morom lepšie, tam sa udáva dojazd na batérie a spotreba v režime s vybitými batériami, kde beží ako hybrid.
Orm
Tak WLTP 2 by mne zajímalo. A k té lgalizaci podvodu Dieselgate: U Dieselgate šlo o to, že auto rozpoznalo, že se s velkou pravděpodobností testují emise a podle toho se přispůsobil motormanagement. V případe hybridů a WLTP už se legalizuje, že autu pro prvních pár desítek km pomáhá elektromotor napájený z předem nabitých aku. Co se děje pak už nikdo neměří. To je naprostý ekvivalent Dieselgate.
webpaja
Ani mi neříkej...když vezmu u běžné verze snížený objem pod podlážkou, tak si říkám, že... :-!

Tudíž příště 😉
Avatar - Zetti
Zetti
To auto bude neskutecne drahy na porizeni i provoz. Neumim si predstavit kolik stoji pravidelny servis, ale bude to pecka v desetitisicich a k tomu pneumatiky ktere nebudou za par kacek a s timhle vykonem budou doslova horet.
Pri vasem najezdu kolik? 15 tis do roka? a faktu ze cekate na levnejsi ojetinu koupe tohohle auta nedava zadny smysl.
Ja mel 300 konovy sedan, nedaval sem mu nejakou extremni cocku a gumy vydrzely sotvy 20 tis. U tehle tezke kravy to bude sotva 15
Orm
Mood měření je stejná pro auta se spalovákem a elektro, pro hybridy je to legalizace metod Dieselgate.
Niemand
Nie je to ani zďaleka to isté. WLTP test má len 23 km. Aj keby si ho opakoval 5 krát tak začiatok s plnou batériou mi nepovie nič o spotrebe cestou do Chorvátska.
Orm
určený především pro Číňany. A spotřeba do 2 litrů - ha ha ha. Takový těžký a velký krám bude reálně jezdit min. za 8 litrů, spíš 10. WLTP pro hybridy je v podstatě zlegalizovaný Dieselgate. A přitom bude dotovaný osvobozením od dálničních poplatků, parkováním zdarma a vjezdem do center měst.