Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeBMW X5 xDrive45e oficiálně: Plug-in hybrid má teď třikrát delší dojezd. Známe české ceny
21 komentářů
Dinar
je od bmw konečně slušné řešení, el. dojezd s přehledem na denní ježdění kolem komína, výkonný šestiválec a nepřestřelená cena. Zkusil jsem konfi klasiku této třídy, což je auto kolem 2,5 mio a díky lepší standard výbavě hybridu mi to vyšlo jen o nějakých 70tis. víc než za stejně konfigurovanou 30d, a to už je na zvážení. :yes:
elektrikar
Pokud je to opravdu 24kWh, tak je to velmi slušné...
"The X5's major advantage over the 745e is that it has a much larger battery pack: 24 kilowatt-hours, or twice the energy capacity of the one in the 7 Series. That's also a huge increase over the battery in the outgoing X5 plug-in hybrid, the 😁rive40e, which had just 9.2-kWh of battery capacity and managed only 14 miles of all-electric driving in EPA testing."
Ale už vidím, že jsi editoval.
Ale už vidím, že jsi editoval.
Ano, až se mi to zdálo z říše snů, ale je to tak. To je opravdu obrovský pokrok ztrojnásobení kapacity a s touto baterií je to už opravdový plugin hybrid.
Až k nakrknutí s těmi parametry 😉
Sice jsem se zařekl, že už další spalovák určitě nechci, ale tyto parametry za tuto cenu tomu říkám lákavá nabídka...
Ještě to dát do 5er a bude vymalováno 😉
Přesně tak, nebo alespoň do 7er... V Německu to půjde na dračku s těmito parametry, nemůžu se dočkat na zánovní vozy.
To auto bude neskutecne drahy na porizeni i provoz. Neumim si predstavit kolik stoji pravidelny servis, ale bude to pecka v desetitisicich a k tomu pneumatiky ktere nebudou za par kacek a s timhle vykonem budou doslova horet.
Pri vasem najezdu kolik? 15 tis do roka? a faktu ze cekate na levnejsi ojetinu koupe tohohle auta nedava zadny smysl.
Ja mel 300 konovy sedan, nedaval sem mu nejakou extremni cocku a gumy vydrzely sotvy 20 tis. U tehle tezke kravy to bude sotva 15
Pri vasem najezdu kolik? 15 tis do roka? a faktu ze cekate na levnejsi ojetinu koupe tohohle auta nedava zadny smysl.
Ja mel 300 konovy sedan, nedaval sem mu nejakou extremni cocku a gumy vydrzely sotvy 20 tis. U tehle tezke kravy to bude sotva 15
Zkusil jsem konfiguraci a vychází to dost pěkně. A pak je tu fakt, že slovy prodejce umí na 45e lepší slevu (řádově o 5😖 než na klasickou 40i. Tzn hybrid vyjde skoro stejně.
A pak 24kWh je teda paráda, to je fakt super. Možná škoda, že elektromotor není silnější , řekněme 120 kW. To snad bude příště, další ZF zástavba počítá se 160kW elektromotorem.
Co je škoda je, že nelze kombinace s aktivníma stabilizátorama..
A pak 24kWh je teda paráda, to je fakt super. Možná škoda, že elektromotor není silnější , řekněme 120 kW. To snad bude příště, další ZF zástavba počítá se 160kW elektromotorem.
Co je škoda je, že nelze kombinace s aktivníma stabilizátorama..
Mimochodem druhé místo letitý RRS, prostě pořád umí.
Tady máš ty Číňane😒br />
http😐/carsalesbase.com/…rge-suv-segment/#…
Teď s aktualizací testů teda zmírněnim tolerance = má jako obvykle problém král nezvládání týhle problematiky https😐/zpravy.aktualne.cz/…7864a9dbc68c631/
No a za chvíli tohle přechodný období po aktuálním zmenšení tolerancí + novinkách EVAP a ISC skončí = a přijde zas normální Euro = už 7. generace
Ale od letošního ledna konečně slušnej krok. WLTP 2 pro hybridy nemá 23 km = viz výše začíná se plnou baterií a pokračuje i po PLNYM VYBITÍ. Když holt jedeš jednou za rok do Chorvatska tak máš spotřebu jako běžnej hybrid = těch prvních 50-70 nebo kolik km což pokrývá běžnej denní provoz co normálně ujedeš jen na elektřinu a většinou to stačí = se takovýhle cesty moc netýká. Ale to ví každej = stejně tak se doteď neměřilo jakou maj auta spotřebu když jedou třeba při 200 km/h
Teda v testech občas jo = a je to zajímavý. A nějakou takovou rychlostí tu a tam jede každej = možná i častějš než jedou do Chorvatska = máme to Německo blízko 😄