Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
beibej
Tak nevím kde začít dřív.
nikdy neměl VR6 3.0 s pětiventilovou technikou.
nikdy neměl motor W8
naopak měl i předokolku a to s motorem 3,2 a manuální převodovkou.
Veyron nemění kola s každou sadou pneu. Top speed vám musí odemknout mechanik z Bugatti a dělá to pouze když auto splňuje vše potřebné. Jinak omezovač na 380.
nikdy neměl VR6 3.0 s pětiventilovou technikou.
nikdy neměl motor W8
naopak měl i předokolku a to s motorem 3,2 a manuální převodovkou.
Veyron nemění kola s každou sadou pneu. Top speed vám musí odemknout mechanik z Bugatti a dělá to pouze když auto splňuje vše potřebné. Jinak omezovač na 380.
Uživatel_5340709
Chybí tam VW Passat ((Audi A4) 2,0 TDI s cinknutým sofwarem.
To je jeho nejslavnější auto! :yes: 😄
To je jeho nejslavnější auto! :yes: 😄
Je to u člověka kterej měl na obor tak výraznej vliv dost smutný = ale do seznamu jeho nejvýraznější počinů = to fakt asi patří 😐
kesumb
Asi nejslavnější dieselovej motor všech dob a to R5 z piána. Jako jde tohle zničit?
S Audi má společný motory převodovky a část elektrotechniky. Mnohem blíž má k první generaci Bentley Conti GT a Flying spur.
No rozhodně to moc povedená záležitost nebyla. Je to Conti GT první generace = i to bylo jízdně špatný
No a nazvat ho na základě výše uvedeného krámem může asi jen trdlo.
Ale abych je citoval = takovej wooow efekt nevyvolal ani příjezd ve Ferrari 😉
Dobové V12 byly lepší = než 2x VR6 = motor zlepšili až časem = i co se tý spotřeby týče = bavíme se o první generaci Conti GT W12 = na cenu špatný auto se špatnym podvozkem, přední náprava byla pak kompletně předělaná a výraznejch zlepšení se dočkal i W12
Jak sem už zmiňoval = při testech 2. generace najdeš vystihující věty TAKHLE mělo Conti jezdit od začátku.. nebo tak nějak 😉
Ale jak už sem napsal = při příjezdu do hotelu atp. dělalo VĚTŠÍ efekt než když si přijel Ferrari = byť motorem i podvozkem bylo o x levelů pod.. sme prostě takoví :-!
Na to, jak bylo auto hmotné, jezdilo opěkně, tiše a hlavně komfortně.