Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeZemřel Ferdinand Piëch, vnuk Ferdinanda Porscheho a dlouholetý šéf koncernu VW
14 komentářů
Orm
0
Rozepře mezi Piëchem a Winterkornem není dosud objasněná, ale měla mít souvislost s následně vypuknutou Dieselgate. Názory na samotného Piëcha jsou různé, ale osobností určitě byl.
Hammunasakra
1
Nemyslim že názory na Piëcha sou různý = byl to křivej parchant a mimořádně schopnej člověk = obojí
Orm
0
Dle náznaků jeho podřízených, s některými jsem měl možnost hovořit - asi tak.
Hammunasakra
0
Tenhle německej citát nejspíš docela sedí https😐/www.idnes.cz/…233_automoto_fdv
webpaja
...pouštět se do hlubších rozborů Piecha jako člověka nemá smysl, na základě útržkovitých informací bez znalosti kontextu, je to nemožné a zcela nesmyslné.
Že však dokázal postavit na nohy obrovský koncern, dát mu křídla a nabalit na něj spousty prestižních značek mu nikdo neodpáře. Stejně jako to, že minimálně na čas byly a pro někoho stále ještě jsou auta se znakem VW jakousi svojí třídou.
Že však dokázal postavit na nohy obrovský koncern, dát mu křídla a nabalit na něj spousty prestižních značek mu nikdo neodpáře. Stejně jako to, že minimálně na čas byly a pro někoho stále ještě jsou auta se znakem VW jakousi svojí třídou.
Ale byl i velmi dobrý konstruktér, pokud vím, podílel se na pověstným R5 (klavírním) dieselu...
Zrovna o něm toho bylo rozebráno napsáno rozpitváno dost a dost = jakej byl spíš víme = viz já 11:08 bez diskuzí obojí
Jestli se někdo chce klonit a vyzdvihovat spíš tu stránku nebo onu = je fuk = prostě takovej byl a viz úvodní příspěvek = bez diskuze osobnost
Jestli se někdo chce klonit a vyzdvihovat spíš tu stránku nebo onu = je fuk = prostě takovej byl a viz úvodní příspěvek = bez diskuze osobnost
Přesně tak, jeden z nejschopnějších manažerů automobilového průmyslu, díky němu je VW nejsilnějším hráčem na evropském trhu. Nemluvě o tom, že to byl snad poslední manažer, který byl zároveň i skvělým konstruktérem.
A nesmíme zapomenout na motorsport, ikonická 917 je jeho dítě. 😉
A nesmíme zapomenout na motorsport, ikonická 917 je jeho dítě. 😉
V 90. letech VW VÝRAZNĚ pomohl (možná že i skutečně zachránil) - no a dnes, když viděl, kam se automotive business pustupně dostává, dospěl k názoru, že TOHOHLE se snad už raději ani dožít nechce.
A jak řekl, tak udělal
Ať tak či onak, byl to velký muž, ať ho svatý Henry (Ford) přijme v automobilovém nebi
A jak řekl, tak udělal
Ať tak či onak, byl to velký muž, ať ho svatý Henry (Ford) přijme v automobilovém nebi
Zachránil? Neni to PŘEHNANÝ?
Označení osobnost nezpochybňuju = s tim nebem tam si nejsem tak jistej :-!
Označení osobnost nezpochybňuju = s tim nebem tam si nejsem tak jistej :-!
No - v podstatě kdyby to nebyl sevestředný a narcistní tyran, asi by VW nepozdvihnul - viz. Steve Jobs.
Určitě pozdvihnul = ale ne zachránil = před krachem bankrotem?
Pozdvihnul = za cenu viz odkaz 21:29 ale to samozřejmě funguje = ale opakovaně ho vyhodili = protože to je občas fakt trochu moc :-!
Pozdvihnul = za cenu viz odkaz 21:29 ale to samozřejmě funguje = ale opakovaně ho vyhodili = protože to je občas fakt trochu moc :-!
Sám jsi nahoře dával celkem zajímavý článek, tak na něj jukni.
Co konkrétně v něm máš na mysli? Přišlo mi to jako slušně napsanej souhrn = jakej byl mám myslim docela představu. Svět je malej a osud miluje černej humor = i vzhledově je si tenhle rakušák podobnej s rakouskym nestrejdou = fakt nekecám 😄
A jak už to u podobnýho vzhledu často bejvá = sou si docela podobný.. i jinak :-!
A jak už to u podobnýho vzhledu často bejvá = sou si docela podobný.. i jinak :-!