Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Frankfurt 2019

Autosalon Frankfurt 2019

Letošní ročník IAA se koná mezi 12. a 22. zářím 2019, na 10. a 11. září jsou naplánovány novinářské dny. Hostí jej jako tradičně frankfurtské výstaviště. Mottem ročníku je "Driving tomorrow," tedy řízení zítřka.

Hlavními hvězdami výstavy jsou Land Rover Defender, Porsche Taycan nebo Volkswagen ID.3. Škoda na IAA 2019 představuje hlavně nové deriváty svých modelů, např. elektrické Citigo.

 

Vstupné

Vstupenky na IAA 2019 je možné zakoupit online nebo až na místě. Nákup přes internet je však cenově výhodnější, vstupné během pracovního týdne v takovém případě vyjde na 13 eur. Výstaviště je otevřeno každý den od 9:00 do 19:00.

Kdy: 12. – 22. 9. 2019

Kde: Ludwig-Erhard-Anlage 1, D-60327 Frankfurt/Main, z Prahy 510 km

VSTUPENKY ONLINE

 

Historie

Autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem se koná od roku 1987 a pořádá se jednou za dva roky. Zaměřuje se na osobní automobily a ob rok se střídá s výstavou nákladních automobilů v Hannoveru.

Původně byly tyto výstavy společné, když se ale staly kapacitně nezvladatelné, rozdělily se podle zacílení. Společná minulost se ostatně odráží i ve společném názvu obou výstav. V domovském Německu jsou nazývány stejně, IAA (Internationale Automobil-Ausstellung), neboli mezinárodní automobilová výstava.

I přes pokles zájmu vystavovatelů i návštěvníků patří autosalon ve Frankfurtu mezi největší automobilové výstavy na světě. Poslední ročník, konaný v roce 2017 navštívilo přes 810.000 osob.

Starší ročníky

Autosalon Ženeva

Autosalon Paříž

Další autosalony

Zpět na článek

Autosalon Frankfurt 2019: Rozmach čínských automobilek? Ukáže se jich více než Japonců

10 komentářů

Avatar - rokyta.p
rokyta.p
No však to většina víme a nikdo s tím nic nedělá. Ono každý chvilku, tahá pilku.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Mladí nemají k tradici žádný vztah, my si zákážeme spalováky, budou se teda kupovat levnější čínské auta, protože ti se s nějakou ekologií výroby nebudou trápit a za peníze od nás evropanů si číňané koupí Evropu. Teda jestli budou mít zájem o nějaké černochy a islám.
dzozifko
Číňania sa už nebudú chcieť v Európe presadiť spaľovákmi, ale elektromobilmi. Tam majú podstatne lepšiu východiskovú pozíciu v porovnaní so západnými značkami.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Jo, a také zapomněl na odbory. V Číně svobodné odbory nejsou a proto si můžou s pracujícími dělat co chtějí. V takovém státě by určitě nechtěl žít a pracovat. Proto Čínu nekupovat, pokud tam nebudou mít pracující stejné podmínky jako mají pracující v Evropě.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
ten drak má wole momentálně potíže, prodej spalováků mínus 15 až 20%, prodej elektromobilů kvůli nižším dotacím mínus 50%
ty jsi takový věštec že by ses dobře uplatnil v prognostickém ústavu vedle Zemana a Klause :-! :-!
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
hele dej si sám sobě facku a přestaň tady exhibovat svoji blbost
nemáš co říct tak plkáš howadiny ale hlavně že plkáš :no: :no: :no:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
este nas pekne vyobracaju 😉 a nase fosilne legendy na cele s golfom pojdu casom vsetky vieme kam .. drak sa uz prebudza ... jeho cas sa uz blizi .. cina coskoro bude daleko pred nami uz aj v autach 😉 ... uz od roku 2020 zacne dalsia zaujimava dekada automobilizmu... mozno najzaujimavejsia za poslednych 30 rokov ( aspon tolko ja auta uz sledujem a pamatam ) .... takze som na to fakt zvedavy ako sa to s autami zase cele vyvinie v tych najblisich 10 rokoch :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to asi ani moc nevadi ked alfa vo frankfurte nebude.. ved uz aspon dva roky stejne nic nove nemaju .. len zuzlaju tie svoje nepredajne kusky stale dookola ( a z nahanania casov na ringu sa tiez vyzit neda ) .. 😒 a aj nejedna cinska znacka ktora pred 20 rokmi este ani neexistovala je dnes uz pred nou a ma daleko vacsiu perspektivu a buducnost ako cela ta legendarna alfa ... 😒]
megacruiser
Bohužel ano. Ovládají zdroje surovin nutných k výrobě baterií, ovládají výrobu komponent, procesorů, prostě všeho. Nakoupili odborníky z celého světa. Díky tomu jejich produkty budou levnější a technologicky vyspělejší. Jejich výhodou je, že se mohou plně soustředit na vývoj, nemusí jako u nás dělat genderové audity a soudit se s opálenými flákači vyhozenými pro neschopnost. Taky se nemusí tolik bát podvodů a nevymahatelnosti práva, protože za to je v Číně provaz. Mohou těžit z dokonalejší infrastruktury, levnějších energií, proe😜ortní politiky a státních akvizic. Prakticky všechny peníze se tam vrací zpět do výroby, žádné vyvádění ven jako na západě. Vše je tam digitalizované, díky tomu nemají tak přebujelý státní aparát a hodně ušetří. Neženou se do slepých uliček. A jakmile ve spolupráci s Ruske a Indií zprovozní čisté jaderné reaktory 4. generace, získají neomezený zdroj levné elektřiny i vodíku pro vodíkové hospodářství. A to už bude náš úplný konec protože tou dobou budeme cpát zbytečně miliardy do rosšíření našich zastaralých atomovek americkým Westinghousem.