Mundy, az bude stat kWh (ne kW) na cerpacke jako benzin, tak si majitel plug-inu natankuje benzin a elektrinu pro jizdu si vyrobi.
Jinak to neni realita za par let, uz dneska si na tranzitnich cerpackach rikaji nesmysly ale plug-iny si majitele na verejnych nabijeckach nenabijeji ani dneska i presto ze jich je mraky zdarma.. Tedy aspon ja ne.
Tedy tvuj prispevek je hodne mimo, pokud se zamyslis tak na to prijdes taky. Ten patri pod clanek s elektromobilem.
Jako asi takto. Par desitek km na elektrinu se do mesta hodi. Cekani na semaforech, poskakovani v kolonach bez pusteneho spalovaciho motoru je jedine plus. Mimo mesto at jede treba za deset. Za mne ma tento koncept palec nahoru. Osobne jsem si toto vyzkousel pred lety s jettou 1.4 benzin
Moje řeč. Letos jsem vyzkoušel Volvo XC90 s plug-in hybridem. A získalo si mě to docelo. Teda k autu a jízdním vlastnostem bych měl pár výhrad, ale ten samotný pohon je super věc. Ve městě tiché a čisté rozjezdy. Bylo to v Norsku, takže takové rozjezdy měla třeba půlka aut - opravdu je to o hodně příjemnější. A zároveň jsem se nemusel stresovat tím, kde najdu nabíječku - dálky prostě jedu na benzín a jsem v klidu. Naprosto si tenhle koncept dovedu představit jako svoje příští auto.
No, nevim... tech 8 litru by mel i bez hybridniho pohonu.
Takze to aspon neskodi.
Nemam rad modu elktroaut, ale hybrid mi nevadi. Jedine riziko je, ze se to bude kazit a nepujde to opravit, ale to je zatim "teoreticke" riziko.
Common-rail je taky servisne narocnej a driv nebo pozdeji se musi draho vymenit.
Jinak to neni realita za par let, uz dneska si na tranzitnich cerpackach rikaji nesmysly ale plug-iny si majitele na verejnych nabijeckach nenabijeji ani dneska i presto ze jich je mraky zdarma.. Tedy aspon ja ne.
Tedy tvuj prispevek je hodne mimo, pokud se zamyslis tak na to prijdes taky. Ten patri pod clanek s elektromobilem.
Takze to aspon neskodi.
Nemam rad modu elktroaut, ale hybrid mi nevadi. Jedine riziko je, ze se to bude kazit a nepujde to opravit, ale to je zatim "teoreticke" riziko.
Common-rail je taky servisne narocnej a driv nebo pozdeji se musi draho vymenit.