Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
steny007
není ale nutno zapomenout, že mezi auty je 200tis. cenový rozdíl. Hyundai nabízí opravdu pěkný poměr cena/výkon. Honda zase něco navíc......za víc 😒]
Bukové dřevo bývá dražší než smrkové 😉 Ještě když má prasklý smrk v sobě kůrovce 8-s
Jo, souhlas... za ty prachy eNko super, Honda... Honda jako auto určitě lepší, ale holt si to zaplatíš.
Anonym
Honda hnusnější. Ale zase kvalitnější.
Myslím, že zdravej člověk si nemůže koupit ani jedno.
Myslím, že zdravej člověk si nemůže koupit ani jedno.
mne sucasny civic ( aj ten zakladny ) pride strasne cikusovy s tymi pozerskymi nasrdenymi naraznikmi jak z 1000 konoveho specialu...ako som pisal.. este nam za predoslym ufo civicom ( hoc tiez nebol krasavec ) nakoniec aj bude smutno ;-\ .. i30 je tu krajsim kuskom za mna z tejto dvojice aj ked nie lepsim ... a teraz ktore z tychto dvoch? ani jedno... v podobnej cene radsej top outlandera v 4x4
...že autlander pri HH 😲 😲 😲 ,ty to vieš pekne zamiešať. Ty by si určo neskončil u Mitsu,raz to tu už bolo.
Hlavně už se točí dokola stále a stále na tom samém. Dřív se to nechalo číst, teď je to utrpení.
Ty jsi měl úraz? Pod jakýmkoliv autem, jakoukoliv kategorií, jakoukoliv diskuzí skončíš srágorou typu ASX, Eclipse, Outlander.
Jaký asi průsečík bude mít HH a Outlander? Když manželka dostane choutky, taky tě napadne ASX nebo Eclipse? 😉
Jaký asi průsečík bude mít HH a Outlander? Když manželka dostane choutky, taky tě napadne ASX nebo Eclipse? 😉
Ano, design je veci vkusu a urcite se design Civicu X nelibi kazdemu. Nicmene jakozto jeho majitel jsem obdrzel na adresu tohoto vozu spousty obdivnych vyjadreni. Pochybuji, ze se najde jediny clovek, ktery si se zajmem bude prohlizet genericky design I30 a bude vam rikat, pane, mate moc pekne auto...Priznam se, ze me to pokazde zahreje u srdce a jsem jsem rad, ze pri koupi vozu zvitezilo srdce nad rozumem.
Anonym
Blbý a blbější jezdili v autě, co vypadalo jako pes.
A nejblbější jezděj v autě, co vypadá jako hmyz.
:-!
A nejblbější jezděj v autě, co vypadá jako hmyz.
:-!
Máš recht, .............. v korejským autě. http😐/www.carstory.com/…MHD35LE4DU075811
(jako kusadla brouka Potužníka 😄 )
(jako kusadla brouka Potužníka 😄 )
akurat ze ako hmyz tu podla neho vyzera civic.. a nie i30 ak som spravne pochopil fosteka 😉
ZaklinacTristan
Civic mám, teda nie TypeR, ale civilný 1.5T, výbava Sport Plus. Strašne dlho som auto vyberal, do poslednej chvíle som chcel zobrať Mazdu 3. Ale nakoniec som nemohol urobiť lepšie. Na to auto nemám jedno krivé slovo. Som veľmi spokojný. Takže keď niekto nad ním uvažuje, za seba plne odporúčam.
Blahopreju k vyberu :yes:
V testu se mluvi o prilnavosti predni napravy.
Ja mel pres tyden nahradni vuz Civic 1.0 turbo 10g. A muzu rict to samy. Mozna ze to bylo dany i lehcim motorem, ale doted jsem neridil zadnou predokolku, ktera by se jen priblizovala. Kdyz clovek dobrzduje do zatacky, zad je hrava. V zatacce neutralni, obcas s naznakem pretacivosti. A podvozek je zaroven neuveritelne komfortni.
V porovnani s 9g s tezkym motorem, nadrzi vpredu a jednoduchou zadni napravou je to uplne jinde. 9g ma snad jen trochu presnejsi razeni. A vyssi pozici sezeni, ktera je lepsi na cestovani, ale ne na "sportovani".
Exterier je hodne agresivni a po chvili zvyku mi nevadi, krome prehnanych zadnich fake mrizek. Interier mne prijde uplne v poho, snad krome grafiky navigace.
Jaky ma podvozek Mazda 3? Tou jsem nejel.
PS Litr turbo by mne skoro stacil. Zvuk trivalce mne nevadi. Problem je akorat trochu s turbo dirou. A samozrejme zustavaji obavy o zivotnost, kde tezko muze neco konkurovat atmosfere..
V testu se mluvi o prilnavosti predni napravy.
Ja mel pres tyden nahradni vuz Civic 1.0 turbo 10g. A muzu rict to samy. Mozna ze to bylo dany i lehcim motorem, ale doted jsem neridil zadnou predokolku, ktera by se jen priblizovala. Kdyz clovek dobrzduje do zatacky, zad je hrava. V zatacce neutralni, obcas s naznakem pretacivosti. A podvozek je zaroven neuveritelne komfortni.
V porovnani s 9g s tezkym motorem, nadrzi vpredu a jednoduchou zadni napravou je to uplne jinde. 9g ma snad jen trochu presnejsi razeni. A vyssi pozici sezeni, ktera je lepsi na cestovani, ale ne na "sportovani".
Exterier je hodne agresivni a po chvili zvyku mi nevadi, krome prehnanych zadnich fake mrizek. Interier mne prijde uplne v poho, snad krome grafiky navigace.
Jaky ma podvozek Mazda 3? Tou jsem nejel.
PS Litr turbo by mne skoro stacil. Zvuk trivalce mne nevadi. Problem je akorat trochu s turbo dirou. A samozrejme zustavaji obavy o zivotnost, kde tezko muze neco konkurovat atmosfere..
Za ty prachy je ten litr fajn, to je fakt. Krom turbodíry bych si uměl představit i vyšší redline.
Civica X jsem koupil predevsim kvuli podvozku. Jak pisete, je velice hravy a v zatackach drzi jako pribity. Turbodiru ma 1.0 jen v nizkych otackach (pod 1600), jinak pak po zajeti tahne srdnate az k omezovaci bez zjevneho poklesu vykonu. Myslim si, ze 1.5 je daleko vhodnejsim motorem. 1.0 je v urcitych situacich objektivne nedostacujici a neumoznuje dokonale vychutnat schopnosti podvozku. Navic nema charakter a jeho maximum v 5500 ot/min je ostudne. Ackoliv se jedna o bezesporu zabavne auto, musim rici, ze oplakavam syrovost starsich Civicu,ktere hucely, naklanely,daly pocitit kazdy kaminek na ceste se a rvaly v sedmi tisicich pred omezovacem. U tech mel clovek pocit,ze auto ridi. Soucasna Honda Civic ridi vice vas. A v kombinaci s motorem 1.0 adrenalin vyplavuje maximalne jen dokonaly podvozek,rozhodne ne motor.
Já přece jen pár výtek našel... sedačky nejsou nic moc, vzadu je to takové šedivé, kufr maličký díky těm frajerským výfukům... a design taky není úplně můj šálek saké. Ale jako celek se mi Civic líbil.
Maličký kufor? Videl si ten v Mazde? 😊
Práve kvôli kufru som Hondu kúpil, očakávali sme prírastok. Všetko, čo potrebujem sa mi doň vojde.
So sedačkami nemám nijaký problém. Mám cca 90 kg.
Dizajn veľmi nerezal ani mne. Ale zvykol som si.
Práve kvôli kufru som Hondu kúpil, očakávali sme prírastok. Všetko, čo potrebujem sa mi doň vojde.
So sedačkami nemám nijaký problém. Mám cca 90 kg.
Dizajn veľmi nerezal ani mne. Ale zvykol som si.
Sedacky jsou v 10g podle me tak prumer.
V 9g mely lepsi bocni vedeni a mozna byly o trochu pohodlnejsi.
10g jsou hodne siroky a hladky.
Kufr je na svou tridu dobrej.
Civic je ve tride, pokud vim, snad nejdelsi.
Designove podle me jednoznacne nejlepsi Type R, kam se ty zadni "mrizky", ale i celkovy pojeti (agresivni nizka prid, zadni deleny okno atd.) hodi.
PS Z pohledu designu je nejlepsi sedan, obzvlaste zad je nejenom lepsi nez HB, ale proste i absolutne super - muj pohled. https😐/www.auto.cz/…vyzrala-revoluce?…
V 9g mely lepsi bocni vedeni a mozna byly o trochu pohodlnejsi.
10g jsou hodne siroky a hladky.
Kufr je na svou tridu dobrej.
Civic je ve tride, pokud vim, snad nejdelsi.
Designove podle me jednoznacne nejlepsi Type R, kam se ty zadni "mrizky", ale i celkovy pojeti (agresivni nizka prid, zadni deleny okno atd.) hodi.
PS Z pohledu designu je nejlepsi sedan, obzvlaste zad je nejenom lepsi nez HB, ale proste i absolutne super - muj pohled. https😐/www.auto.cz/…vyzrala-revoluce?…
Civik sedan je hezcí ale míň prakticky proto mam hb s 480 l kufrem kde dám kocarek i vaničku :yes: mam 100 kg a 186 cm a sedacky jsou super hold pro americke postavy. Najak tlacici uzouny v leonu.
Nojo, tak já se svými 70kg bych si holt představoval v lehce sportovně střiženém autě nějaké sportovnější sesle... ale vyloženě problém jsem s tím neměl. Spíš ten zadek je takovej fádní http😐/www.cartavern.com/…terior-seats.jpg
Právě vzhledem k těm rozměrům auta je kufr malej, absolutně ne... měl jsem Civica ve výběru a asi bych s tím uměl žít, ale když dneska vidíš Captur 500+...
TypeR je úlet, ale přece jen... je rozdíl, jestli je GT křídlo na Felicii nebo na TypeR, tomu TypeR se smát nemůžu 😄 . I tak musím říct, že mám radši funkční design a obří zaslepené nádechy a výdechy mě úplně neberou, stejně jako falešné výfuky (to samo není na Civic).
Právě vzhledem k těm rozměrům auta je kufr malej, absolutně ne... měl jsem Civica ve výběru a asi bych s tím uměl žít, ale když dneska vidíš Captur 500+...
TypeR je úlet, ale přece jen... je rozdíl, jestli je GT křídlo na Felicii nebo na TypeR, tomu TypeR se smát nemůžu 😄 . I tak musím říct, že mám radši funkční design a obří zaslepené nádechy a výdechy mě úplně neberou, stejně jako falešné výfuky (to samo není na Civic).
Ale jo... ale kvůli těm výfukům nemůžeš mít rezervu, nemůžeš mít tažné... jasně, Mazda jako hb je na tom hůř.
Ale žádné auto není dokonalé a Civic beru.
Ale žádné auto není dokonalé a Civic beru.
Uživatel_5340709
Machala uměl jezdit, dostalo by korejské poloauto cca. 5 s! :no:
Tak to zase prrr...Machi má Most solidně najetý a to se závodními auty. V den kdy to testovali jsme zorvna měli i my testování. Jezdí nadprůměrně a umí.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
palečkáři určitě viděli machiho v akci...prostě přitroublí ovečky bez názoru a sebereflexe. :-!
palečkáři určitě viděli machiho v akci...prostě přitroublé ovečky bez názoru a sebereflexe. :-!
Presne tak,Martin M. v Moste seká celkom slušné časy. Okruh by si mali podaktorý vyskúšať na vlastnú kožu pokial niečo napíšu.
riolalo
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
vines
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
LeonST
Auta obě velmi rychlá, I30N mi přijde prostě typický korejský produkt - okopíruju :no: co už vymysleli ostatní a vyrobím to s nižšími náklady a pomůžu si případně levnějšími řešeními, pak všechny seru tou nízkou cenou a ještě blbější propagací (kombík co ujede všem a podobně).
Rozhodně ale tvrdit, že I30N je nejlepší hot-hatch současnosti bez objektivních kritérií pro srovnání je blbost. Pokud by se tam prohnal Megane RS a Cupra, je skoro jistý, že I30N bude poslední (Focus RS nevím jestli je předokolka).
Fulín to v roce 2015 dal se sériovou Cuprou kombi 206 kW za 1:57 (https😐/youtu.be/gRp6QajZI8k) a přišlo mi to, že by mohl být i podstatně rychlejší, kdyby opravdu chtěl. Dnešní Cupra s 221 kW by byla ten čas zajela taky rychleji. Pan Machala každopádně umí jezdit fakt dobře :yes:
Rozhodně ale tvrdit, že I30N je nejlepší hot-hatch současnosti bez objektivních kritérií pro srovnání je blbost. Pokud by se tam prohnal Megane RS a Cupra, je skoro jistý, že I30N bude poslední (Focus RS nevím jestli je předokolka).
Fulín to v roce 2015 dal se sériovou Cuprou kombi 206 kW za 1:57 (https😐/youtu.be/gRp6QajZI8k) a přišlo mi to, že by mohl být i podstatně rychlejší, kdyby opravdu chtěl. Dnešní Cupra s 221 kW by byla ten čas zajela taky rychleji. Pan Machala každopádně umí jezdit fakt dobře :yes:
Design je samo věcí osobního vkusu. Někdo raději korejské, jiný japonské. Minimálně interiér v Hyundai působí ale dost lacině.
V hlavě naděláno, na ní bílá kčitovka, volšový ruce a místo auta kastrol na rejži.
To je ta pakáž.
Horsie… kristepane ty jseš vygumovanej.