Novinky
Zpět na článek
Nové Audi S8 je tady. Sází na benzinový osmiválec s 800 N.m a unikátní podvozek
21 komentářů
netcar.xx
4
že mám v Mercedesu jenom jeden displej a ovládat můžu všechno poslepu...
Přejít do diskuze
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
...že najviac vsádza na predný gril. Pri pohľade na auto sa nemôžem zbaviť dojmu, že tá obrovská predná mreža je najdôležitejšia so všetkého a to ostatné sa popri nej už nejak zvezie...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
Přesně. To je paradox dnešní automobilové doby.
Cpe se vzduch, elektronika a strašný rance peněz....do podvozků, aby se jen eliminovalo, že auta jezděj na ráfkách. A nefunguje to.
Nedávno jsem viděl nějaký vykoupený limošky od spolkový vlády. Někteří pancéřovaný...ale to je fuk. Každopádne FULL, FULL, FULL akorát všechny na 17kách.
A jel jsem v pětkovým E60 na 16kách. Super. Podvozek+vyváženost BMW stačí na svižnou jízdu. A práce se silnicí odvedou PNEUMATIKY!
Cpe se vzduch, elektronika a strašný rance peněz....do podvozků, aby se jen eliminovalo, že auta jezděj na ráfkách. A nefunguje to.
Nedávno jsem viděl nějaký vykoupený limošky od spolkový vlády. Někteří pancéřovaný...ale to je fuk. Každopádne FULL, FULL, FULL akorát všechny na 17kách.
A jel jsem v pětkovým E60 na 16kách. Super. Podvozek+vyváženost BMW stačí na svižnou jízdu. A práce se silnicí odvedou PNEUMATIKY!
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Emel
To je nějaká soutěž s BMW, kdo to dotáhne víc do absurdna. Ale teda takhle, na té titulce mě to až tak zásadně neruší... ne tolik, jako třeba u X7.
MrBeranek
A to máš z vlastní zkušenosti nebo JPP? Když budu mluvit z vlastní zkušenosti, tak jedno auto mám na 245/30/20+265/30/20 na adaptivních Bilsteinech a druhé na 255/35/19+275/35/19 na pasivním Mkovém podvozku a rád si od tebe nechám vysvětlit, v čem ty podvozky např. v rychle jetých zatáčkách fungují hůř než ty s ráfky s pneu s vysokým profilem.
netcar.xx
Copak, budeš si pořizovat prvního Mercedesa a inzerující tě uvedl do rozpaků?
Emel
Pokud vidím správně, je tam 255/35 R20. To mi nepřijde zase tak extrémní... nedávno se tu mluvilo o Insignii, která má 245/35 R20 a jezdí na tom úplně v pohodě.
webpaja
Ne, zase jsi se předvedl, tak si Fostek vystřelil. Který MB se dá ovládat poslepu?
webpaja
Nech ty svoje teorie v klidu spát, nesmysly o Talismanu si nech kámošům do knajpy. Jakkoliv mám problém se vzhledem, technika je špičková, talismane.
Anonym