Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTohle je vysněný vůz všech petrolheadů: Porsche 718 Cayman GT4 má manuál a atmosférický šestiválec!
30 komentářů
pradeda777
....kdo by něco takového v dnešní době čekal. Já určitě ne. Zdá se, že u Porsche stále mají pár vlivných petrolheadů............a to je dobře... :yes:
Ber, dokud to ještě jde! :yes:
Ceny na poměry Porsche (vzhledem ke konfiguraci) příznivé.
"S dvouspojkovým PDK se v tuto chvíli navíc vůbec nepočítá, Porsche ho nabídne jen v případě, že si ho zákazníci vyžádají. U tohoto typu vozu ale podle automobilky žádají většinou manuál..."
Tady je jasně vidět, že rozhodující slovo mají (v tomto ohledu) zákazníci.
Když ještě dneska manuál do nového auta, tak právě přesně do tohoto Porsche.
Ceny na poměry Porsche (vzhledem ke konfiguraci) příznivé.
"S dvouspojkovým PDK se v tuto chvíli navíc vůbec nepočítá, Porsche ho nabídne jen v případě, že si ho zákazníci vyžádají. U tohoto typu vozu ale podle automobilky žádají většinou manuál..."
Tady je jasně vidět, že rozhodující slovo mají (v tomto ohledu) zákazníci.
Když ještě dneska manuál do nového auta, tak právě přesně do tohoto Porsche.
Pravda, Cayman je "sex na kolech" a cena v normě, ale na "oprašování" by ho byla škoda. Nicméně doufám, že se najde dost zákazníků, kteří tento odvážný krok Porsche podpoří.... :yes:
Žádné oprašování, na rohlíky Yaris, na ježdění Cayman GT4. 😉
Ber, než bude pozdě...
https😐/www.auto.cz/…dni-verzi-128895
Ber, než bude pozdě...
https😐/www.auto.cz/…dni-verzi-128895
Kurňa, nech už těch provokací......... 😉
To není provokace, to je dobrá rada, potom si budeš říkat, že jsem na něj nedal... 😉
Navíc tohle auto časem určitě poroste na ceně! :yes:
Navíc tohle auto časem určitě poroste na ceně! :yes:
Jo, u mě určitě, když bude mít za 3 roky najeto 6 000km...... :-!
Tím spíš poroste na ceně..., dobrá investice s petrolheadským bonusem! :yes:
Ak na to mas, tak ho ber. Ked bude prilis ultimatne a nebudes s nim prilis jazdit, tak ho s novou generaciou predas drahsie ako si kupil 😄
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
3_diamanty
je celkovo dnes uz za mna zaujimavejsie porsche ako prerastena tazkotonazna carrera.... navyse cayman netrpi na tazky a tlusty zadok tak jak carrera .. ma nielen daleko lepsie polozene tazisko ale celkovo je aj vizualne sviezejsi lahsi a posobi aj zaujimavejsie ako jeho vacsi prerasteny placaty braska...
za mna ale stejne radsej F-type ako akekolvek porsche
za mna ale stejne radsej F-type ako akekolvek porsche
Neměl bys auta (tím spíš sportovní) hodnotit podle "obrázků", nebylo by od věci se s nimi reálně projet...
Minulý týždeň som videl GT4 a GT3RS (v Moste) a o bachratosti 911 nemôže byť žiadna reč! Áno je väčšia ako Cayman ale tie tvary “brouka” sú proste stále famózne.
Treba ich vidieť na živo nie len porovnávať tabuľky a fotky.
Treba ich vidieť na živo nie len porovnávať tabuľky a fotky.
Genialita... :yes:
A zřejmě i funkční... přítlak +50% zní až podezřele.
Kazdopadne uzasne auto - 15 rokov naspat by to bol este regulerny supersport.
400 koni staci akurat na dorovnanie najsilnejsich hot hatchov (A45 AMG, RS3). Samozrejme jazdne to bude ina liga :😉
Dopatral som sa k cislu cca 100kg pritlaku (220lb) pri maximalke pre predchadzajuce GT4 na zadnej naprave. Takze tu to bude znamenat 150kg pritlaku v tej istej rychlosti.
Pre porovnanie posledna Carrera GT3 generuje cca 350kg pritlaku (770lb) celkovo rozlozene medzi obe napravy @300km/h.
https😐/www.excellence-mag.com/…gt3-aerodynamics
https😐/www.youtube.com/watch?…