Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Dinar
ve vyšší střední, pak mám také dilema. Muset to být čtyřválec, pak E220d, mohl-li by to být šestiválec pak bmw 530d, protože obecně všechno to (s malou výjimkou vyvážení řízení) co umí éčko a co je na něm (jako modelu) i v tomto článku chváleno, umí pětka ještě o fous lépe, jen ve variantě E220d je motoricky lepší než 520d. 😄
Novy R6 u 400 d nie je ani o chlp horsi ako 530 d
Éčko, a pro méně chápavé tam schválně zdůrazňuji (jako model), je ve všem kromě naladění řízení o fous horší než pětka. Za sebe říkám, že ve verzi dvoulitrových dýzlů je její motor lepší o tolik, že bych ji preferoval před 520d. Aktuálně 350d s novým R6 není motoricky horší než 530d, ale protože v tom ostatním o fous ano, preferuju 530d. Myslel bych, že jsem to napsal jasně. A proč k 530d dáváš 400d tomu zas nerozumím já.
Není.
Není.
Není.
Nevydávej svůj dojem za obecnou pravdu.
Ale obávaám se, že si stejně nekoupíš ani jedno.
Není.
Není.
Nevydávej svůj dojem za obecnou pravdu.
Ale obávaám se, že si stejně nekoupíš ani jedno.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Trochu k tématu http😐/www.autoforum.cz/…-h-na-autobahnu/
Trochu míň k tématu https😐/www.autoforum.cz/…ktricka-moderna/
Skoro vůbec k tématu http😐/www.autoforum.cz/…-to-docela-bida/
Trochu míň k tématu https😐/www.autoforum.cz/…ktricka-moderna/
Skoro vůbec k tématu http😐/www.autoforum.cz/…-to-docela-bida/
A nejlepšejší je Kojota Korela ATMO zrovinka v té výbavě a barvě, jako máš ty, viď?
Nebuď *** = nejlepší je přece https😐/www.koenigsegg.com/ teda aspoň pro mě 😄
Pro chudší https😐/www.alpina-automobiles.com/de/
A samozřejmě eště https😐/www.auto.cz/…omba-roku-111966 😉
A teď ty = sem zvědavej
Pro chudší https😐/www.alpina-automobiles.com/de/
A samozřejmě eště https😐/www.auto.cz/…omba-roku-111966 😉
A teď ty = sem zvědavej
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Proč nedáváš originály článků, ale podporuješ tu zlodějskou verbeš, která je takovou spodinou, že ji nenechají ani testovat auta? 😉
Asi protože to je v češtině a celkem aktuálně sbíraj zajímavý info z Jalopniku apod. Nemám s nima nic společnýho
Otázka proč ti totéž často bohužel s nekvalitnim překladem a chybama = nevadí tady? 90% zajímavostí tu vypustěj = ale vyroběj spousta článků jen pro článek = fakt mizernejch. Navíc docela často s chybama = kalousek má navěky práci = vysvětlovat co je zase blbě 😄
Vim že je nemáš rád, nevim proč to samý neaplikuješ tady = verbeš bude nějaká podřadná verbež = fakt je nemáš rád 😉
Otázka proč ti totéž často bohužel s nekvalitnim překladem a chybama = nevadí tady? 90% zajímavostí tu vypustěj = ale vyroběj spousta článků jen pro článek = fakt mizernejch. Navíc docela často s chybama = kalousek má navěky práci = vysvětlovat co je zase blbě 😄
Vim že je nemáš rád, nevim proč to samý neaplikuješ tady = verbeš bude nějaká podřadná verbež = fakt je nemáš rád 😉
Tady vypouští špatnými překlady, tam překrucují a vymýšlí závěry o autech, která neznají. Neporovnatelné
To je snadno porovnatelné = oboje ŠPATNĚ
Jestli někdo přeložil úmyslně špatně nebo protože je matla je fuk = a nejde to vždycky poznat 😉
Na těhle 3 odkazech co sem dal je něco vymyšlenýho?
Jestli někdo přeložil úmyslně špatně nebo protože je matla je fuk = a nejde to vždycky poznat 😉
Na těhle 3 odkazech co sem dal je něco vymyšlenýho?
Těžko říct, originál jsem nečetl a vždy mě dostává, když někdo neřeší celý test, jen pompézně vyhighlightuje jeden faktor. Bulvár hadr 😉
Klídek živočichu, přidávám se k Dinarovi s tím, že jsem jen nepřišel na to, proč první kusy 5er měly lepší řízení než co jsem zkoušel teď. Podvozkově, tlumením je M-B o chlup horší, Airmatic je pak nesmysl.
Jiná motorizace? Kola? Dokonce možná jen pneu? Podvozek ovlivňující pocit z řízení? 😐
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Názory ti trochu vyměkli = dávám přednost kdyby zůstaly = jak maj bejt 😄
Neriskuju, mám najeto a MB má své kvality, jen neumí podvozkově u E-Klasse fungovat tak, jako 5er. Pokud s RFT umí fungovat konkurence, tak se to musí naučit i MB.
Jednalo sa mi o 3l dizlove agregaty od MB 350/400 d a 3l dizle od BMW
Nové dýzl r6ky 400 jsem jel jen v esku, 350 zas v cls, přímé srovnání 530/540d s éčkem v těchto R6 nemám, ale psal jsem to tu už několikrát, nové R6d MB jsou špičkové motory, tedy kvůli náskoku v R6 dýzlech už není třeba dávat přednost bmw. Po roce s éčkem jsem zpátky v pětce, a přestože éčko není o moc horší (vadily mi jiné věci než jízdní vlastnosti), přesto se v pětce cítím, jako bych nasadil staré dobré bačkory, prostě všechno je to takové o fous dotaženější, chuť přední nápravy jít do zatáčky, stabilita podvozku na hrbolech, dotlumení runflatů... Naopak nastavení posilovače a vyvážení řízení mi v éčku sedí líp. Celkově za mě v šestiválci 5er, ale éčko po fl s R6 rozhodně zkusím. 😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
radimf
Vyzdvihujete spotřebu 7,4 l na dálkové trase.
Osobní dlouhodobá zkušenost A7, 3.0 TFSI kompresor, quattro, 1,9 t +plně obsazený, diametrálně jiný výkon, na dlouhých trasách po dálnici 140 km/hod tachometrových spotřeba 7,5 l. Čili žádné zázraky se nekonají. Naopak, ale málo ucpané město 12-13 l, ucpané 15 l.
Osobní dlouhodobá zkušenost A7, 3.0 TFSI kompresor, quattro, 1,9 t +plně obsazený, diametrálně jiný výkon, na dlouhých trasách po dálnici 140 km/hod tachometrových spotřeba 7,5 l. Čili žádné zázraky se nekonají. Naopak, ale málo ucpané město 12-13 l, ucpané 15 l.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Presne tak.Podla mna je Mercedes naj naj naj automobilová značka na svete.Maju take velké portfolio modelov že si určite každý vyberie. :yes: 😄
Ale těch 7,4 bylo, když motor tavili v reichu, normální dálniční spotřeba je těch 6 na tempomat, při předvídavé jízdě bez tempomatu by to šlo i níž, ale nikomu se nechce mít křeče v noze...
Když lechtáš kompresorové TFSI tak spotřeba je ok, ale při zapojení kompresoru do hry - účinnost motoru hodně klesne a jedeš za hodně nad 10l/100km, spíš k 15l.
Když lechtáš kompresorové TFSI tak spotřeba je ok, ale při zapojení kompresoru do hry - účinnost motoru hodně klesne a jedeš za hodně nad 10l/100km, spíš k 15l.
No oni psali, že jezdili i okolo 200.
Nesnaž se to srovnávat. Tvoje auto je rychlejší,a le víc žere. Hlavně v to městě.
Znám A6 s tímhle motorem Dlouhodobej průměr bude 9. U toho meďáka tak 6.5
Mícháš jablka a hrušky. V6benzín vs r4nafta,
Nesnaž se to srovnávat. Tvoje auto je rychlejší,a le víc žere. Hlavně v to městě.
Znám A6 s tímhle motorem Dlouhodobej průměr bude 9. U toho meďáka tak 6.5
Mícháš jablka a hrušky. V6benzín vs r4nafta,
Jel jsem s tím, 7,4L je ukrutná tavba po dálnici. Když jedeš 160!!! na pohodu po bahnu, je tam v cíli něco přes 6L!!! Ne víc. S trvalou 4x4! Ten motor jede a opravdu nežere. A aby toho nebylo málo, ještě dle všeho dává s přehledem i aktuální emise!
GeekStar
Kde jsou ty časy, kdy se dalo základní Éčko koupit hluboko pod milion i s DPH a za 1.5 M už tomu nechybělo nic...
Něco mi říká, že až přijde krize, tak to bude zase tak. Současná cenová politika je hodně vyšponovaná, zkouší, co vydržíme. 😄
Něco mi říká, že až přijde krize, tak to bude zase tak. Současná cenová politika je hodně vyšponovaná, zkouší, co vydržíme. 😄
Kde jsou časy, kdy byl Touareg V6 TDI za mega? No, není to úplně tak dávno. 😄
Je fakt, že cenové dno už tu bylo a ceny v posledních třeba 3-4 letech mírně, ale setrvale rostou... ale myslím, že je pořád dobrá doba na koupi, ekonomika roste taky a auta nezdražují zase o tolik. Dnešní problém se jmenuje spíš ořezávání konfigurací... typicky máš problém koupit lepší motor v manuálu.
Ale jen minimum kupců si vybere manuál, u dailydriveru nějak není potřeba šaltpáky. U dražšího nového auta pro běžné jezdění bych bral prakticky vždy automat (pokud by to nebylo CVT). Jo, jsem línej 😁
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No on je v tom zmatek.
On totiž skoro do teď manuál 1.5 NEŠEL objednat. Fyzicky podlr mě žádná ani neexistuje.
A naopak teď v konfigurátoru je JENOM manuál.
Nákupčí nech bejt, za nic nemůžou.
Berou to, co se škoddovka uráčí prodávat (zhomologovat)
edit.
neuvažuješ špatným smětrem s tou pozorností. Třeba ACC je úplný peklo.
Vyrůstá tu generace línejch a nebezpečných řidičů.
Parkovaním to začalo...
On totiž skoro do teď manuál 1.5 NEŠEL objednat. Fyzicky podlr mě žádná ani neexistuje.
A naopak teď v konfigurátoru je JENOM manuál.
Nákupčí nech bejt, za nic nemůžou.
Berou to, co se škoddovka uráčí prodávat (zhomologovat)
edit.
neuvažuješ špatným smětrem s tou pozorností. Třeba ACC je úplný peklo.
Vyrůstá tu generace línejch a nebezpečných řidičů.
Parkovaním to začalo...
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Chováš a píšeš jako mileniálská kurtizána a pak tu meleš o spojkách...
Hošíci z redakce, čípak je to alterego?
Hošíci z redakce, čípak je to alterego?
autá dražejú, ale je fakt, že dnes už ľudia neakceptujú nižšiu výbavu. Každý chce automat, full ledky, tempomat, autoklimu, vyhrievané sedačky, výkon, elektriku aj na kufri.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jo za posledních 5 let auta šli docela nahoru (osobní možná i o 20😖, ale snad si nikdo nemyslel že ty emisní systémy a bezpečnostní asistenty zaplatí strýček skrblík?!
Ty akorát nejsi ten ekonomický, jinak jsi redakční podržtaška.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Myslíš nijak oblíbenou W212? V době, kdy F10 5er jela za plné mi nabízeli skladovku 350CGI za 790 bez DPH. Ani základní 520d by za to tenkrát nebyla. Nešťastný design, otřesný interiér...proto nízké ceny.
Londonbridge
K tej nadrzi ja mam v E 350 za priplatok 80 L nadrz myslym chcu za to priplatit 150 Euri alebo nieco take :-!
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nonsens
po 40 tisíc km musí byť každé auto ako nové, inak je to pruser.
Je to dobré auto, ale asi im v redakcii robil dobre aj pocit, že jazdia E, proste imič.
Je to dobré auto, ale asi im v redakcii robil dobre aj pocit, že jazdia E, proste imič.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nemusí. U smradu jménem Mitsubishi je i při opatrném zacházení "koženej" volant po 40ti tisících na ***. A další věci.
Nepolemizovat pánové, přijmout jako informaci.
Vyzkoušeno.
Nepolemizovat pánové, přijmout jako informaci.
Vyzkoušeno.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Dacia? Levné auto se vším všudy. Ale rozedraný volant jsem snad u žádného řemeslníka neviděl. Nikterak ošizený koncept.
Předchozí generace E, zvlášť před FL žádná mana nebyla. Náchylná na poškrábání na odporných plastech, stejně levná jako E60.
Londonbridge
S takymto kombikom len 350 d sme vlani absolvovali cestu z Brna do Rakuskych Alp. nalozeny sme boli statocne lyziarska vybava pre 3 atd. V pohode sa vsetko zmestilo aj dieta vzadu bolo spokojne. K tej jazde ziadne vycitky na palube pohoda klidek a tabacek... Mna uz vola MB dealer na vymenu mojho starceka E350 moc sa mi nechce nic menit mam na tom 16 000 mil a moc necitim dovod menit aj ked viem ze k tomu pride za par mesiacov. Tak ako redakcia ja sa tiez budem hodne hodne nerad lucit .
😒
😒
LandHodor
Nechci byt drzej ale Ecko v te cerne vypada jak luxusni pohrebak. BMW 5 sice ma min mista v zadu a cinsky zadni lampy ale je to sakra bavorak ze.
3_diamanty
nechapem.. auto tak drahe.. tak luxusne.. a tak fadny dizajn... aj stara embecka vyzaruje vacsieho ducha ako tento vytuneny pohrebak... pritom Gecko je neskutocne paradne a ma skutocne v sebe to co od medu bedu chcem vidiet .. aj nove GLE alebo nove GLBecko.. toto su fakt krasne masiny s neskutocnym vyzarovanim kde ozaj aj prave ten dizajn posobi na mna proste premiovo a aj akosi charizmaticky a noblesne ... ale Ecko? neskutocny vizualny paskvil... odkedy sa v medvedoch preslo na ten bananovy styl u limuzin tak su vsetky tie cecka ecka eska neskutocne fadne nevyrazne a za mna az gycovo vyzerajuce... a dnes uz radsej GLE a Gecko ako Ecko ci Esko .. tu podla mna nie je o com
a ano viem ze Ecko je super luxusne a super prakticke aj super kvalitne... to ani nepopieram... mne sa proste nepaci ( len) jeho dizajn... preto by som si v jeho cene urcite vedel skor predstavit nejake GLE dnes uz od medveda :yes: alebo rovno Gecko :yes:
a ano viem ze Ecko je super luxusne a super prakticke aj super kvalitne... to ani nepopieram... mne sa proste nepaci ( len) jeho dizajn... preto by som si v jeho cene urcite vedel skor predstavit nejake GLE dnes uz od medveda :yes: alebo rovno Gecko :yes:
Skutečně si myslíš, že o kvalitě auta svědčí jeho design? 😄 Připadáš mi jako ženská, která přišla, kupovat na svého žigula v dobách totality nové pneumatiky. Koupili nakonec ty, které se té babě zdály nejhezčí... 😄
Kdo chce sedan nebo kombi nebude řešit gazíka a už vůbec ne G-KLASSE. Zkusil jsi ho někdy???
Zase zasnu, co ty dokazet vymyslet za nesmysl. Srovnavat Ecko s Gle a s Geckem, boha jeho Kefalin... zkus jet s tim Geckem 3 hodiny 160 po dalnici, ses uplne mimo misu. GLE sice okej, ale ne kazdej potrebuje mastodonta na vozeni hektolitru vzduchu. A pokud chces klasickej kombik, tak Ecko je s tim 4valcem fajn, ja bych teda resil Allterrain, ale to uz mas fuk.
Jirka1
Když jsme tak u toho, už jsem někde napsal kritikům designu škodovek, že takový Mercedes na tom není jinak růžově a nikdo ho nenapadá. Zde ale bylo jasně řečeno, že i když se jim design nelíbil, auto by si koupili. A světe div se, pětimetrové auto mělo problém s místem na zadních sedadlech... 😄 Jak prostě, milý Watsone... 😄
Merc se zacyklil na ocucaném bonbonu a když už byla šance u CLS, tak přišla plochá a nevýrazná zadní část. To auto mě mrzí nejvíc.
Dodnes se mi ale líbí C-Klasse
Dodnes se mi ale líbí C-Klasse
Obecně je známé, že německá auta jsou tak škaredá, až jsou krásná... 😄 Němci moc design neumí a auta vymýšlejí spíš na výkon a užitnou hodnotu. Takže pokud chceš vidět hezké německé auto, je třeba angažovat nějakého Itala (nebo Slováka 😄 )...
Ten Slovák se v BMW neohřál. Němci jsou tvůrci tolika legend, že spíš bych nepsal, že design neumí, jen není tak polarizující. A to je třeba z mého pohledu skvělé.
Ano, neohřál, ale přetáhli ho, asi věděli proč. Ale nevyhodili ho, strčili ho někam jinam, ne?
Strcili ho k Rolls-Royce, tam po Superbu muze svou nevnucenou majestatnost uplatnovat dal 😁👍 Nebyla asi pldel navazat na Karim Habiba ktery vypustil kompromisni asijsky design G modelu od BMW.
all risk
I tahle recenze zmiňuje, že vzadu je málo místa pro nohy. To je potom rodinné auto na houby. Moje dcera (14) je už teď vyšší než manželka, takže místo vzadu nepodceňuju! Když to nedá éčkový kombík, tak co teda?!
Jo, tohle je na hlavu postavené, celá vyšší střední D3 vždycky slibuje, jak se další generace prostorově zvětší a potom přijde kulové. Kam se pak reálně (místem na nohy vzadu) hrabou na obyčejný Superb.
Jen dve poznamky😒br />
1. Ja jsem sedel v tomto E kombi vzadu a mista jsem mel se slusnou rezervou. Ale ja mam pod 180cm, a ridic mel 190cm. Ovsem pokud se bavime o dvoumetrovych lidech za volantem i vzadu, uz to nebude ono.
2. Auta s klasickou koncepci - tj. podelne ulozeny motor a tudiz dlouha kapota, dobre rozlozeni hmotnosti - tato auta proste nemaji sanci ve vnitrnim prostoru konkurovat koncepci nejakeho Superbu (tj prodlouzeny Passat, ktery ma vic mista na nohy). Je to kompromis - tato auta proste plytvaji prostorem, ale za odmenu maji lepsi jizdni vlastnosti a zadek ridice je presne mezi prednim a zadnim kolem.
S touto klasickou koncepci se potom da udelat jedina vec, pokud potrebujete vic mista - udelat prodlouzenou verzi jako Mercedes S long a ozelet trochu jizdnich vlastnosti (ve smyslu rozlozeni hmotnosti).
Pokud mate vsichni 2 metry a chcete premiove auto, asi budete mit smulu - MB E, BMW 5 ani Audi A6 pro vas asi nebude uplne ono. To uz budete asi mit lepsiho toho Superba, tam je mista na nohy vazne dost. Pokud chcete zustat v premii, asi bych doporucil podivat se po nejakem vetsim SUV, tam NEKDY byva mista vzadu na nohy o neco vic. Napr. Audi Q7 mi prislo vzadu docela dost prostorne.
2. Auta s klasickou koncepci - tj. podelne ulozeny motor a tudiz dlouha kapota, dobre rozlozeni hmotnosti - tato auta proste nemaji sanci ve vnitrnim prostoru konkurovat koncepci nejakeho Superbu (tj prodlouzeny Passat, ktery ma vic mista na nohy). Je to kompromis - tato auta proste plytvaji prostorem, ale za odmenu maji lepsi jizdni vlastnosti a zadek ridice je presne mezi prednim a zadnim kolem.
S touto klasickou koncepci se potom da udelat jedina vec, pokud potrebujete vic mista - udelat prodlouzenou verzi jako Mercedes S long a ozelet trochu jizdnich vlastnosti (ve smyslu rozlozeni hmotnosti).
Pokud mate vsichni 2 metry a chcete premiove auto, asi budete mit smulu - MB E, BMW 5 ani Audi A6 pro vas asi nebude uplne ono. To uz budete asi mit lepsiho toho Superba, tam je mista na nohy vazne dost. Pokud chcete zustat v premii, asi bych doporucil podivat se po nejakem vetsim SUV, tam NEKDY byva mista vzadu na nohy o neco vic. Napr. Audi Q7 mi prislo vzadu docela dost prostorne.
rokyta.p
No jistě a to je běžné éčko ve slabší motorizaci, takovou věc bych ani nechtěl. Hlavně že tu do nebe vychvalujete Oktávky nedejbože póvl Hovnaje. Sranda když má redakce Vánoce z alespoň trochu normálního auta. Ale za zdejší facelift (sami jste se odstřelili) normální nezasloužíte. Clio max a pan Machala Pandu, aby ho ty roupy přešly.
Freddka
Tatka mi vzdycky rikal: Uslysis vsechno mozny, ale opravdovy auto je sedan mercedes E (tenkrat teda jeste w124). Chytrejsi lidi si koupi malicko horsi, ale praktictejsi kombik.
Budes poslouchat jak je Audi lepsi protoze quattro
Budes poslouchat ze je VW lepsi, protoze cena
Budes poslouchat ze Volvo je lepsi, protoze bezpecnost
Budes poslouchat ze je BMW lepsi, protoze podvozek nebo motor
Pozdeji dodal: budes poslouchat, ze lepsi je SUV, ikdyz tam uz argument nikdo nenajde, snad bezpecnost
A vsechno to bude PRAVDA - ale zapomenou ti rict, ze ten nejlepsi kompromis na normalni zivot je ten obycejne vypadajici tuctovy nevyrazny nezajimavy Mercedes E, idealne kombik.
Jezdi to na vsech kontitentech, jezdi to v kazdem pocasi, jezdi to od rana do rana, jezdi to na sibiri, jezdi to na pousti, jezdi to tam desitky a desitky let.
Vybavit si to muzes jak chces a na kolik mas.
Nakonec je to taky nejspolehlivejsi taxik ... a taxikar vi vic nez kdokoliv jiny, co je to mit spolehlive auto, ktere vydrzi aspon pul milionu km (ano na w124 uz asi nikdy nic nemelo, to je uplna rarita, pul milionu hadr)
Potom jsme sedli do Favorita / Formana a projeli pul evropy.
A vidite, stale to plati.
I po dalsich 25 letech.
A dokud se bude vyrabet, asi to platit bude. Jen nam to vetsinou zapomenou rict.
(Ano byla jedna generace, prvni dvouokac, ktera se tolik nepovedla. I mistr tesar se nekdy utne)
Budes poslouchat jak je Audi lepsi protoze quattro
Budes poslouchat ze je VW lepsi, protoze cena
Budes poslouchat ze Volvo je lepsi, protoze bezpecnost
Budes poslouchat ze je BMW lepsi, protoze podvozek nebo motor
Pozdeji dodal: budes poslouchat, ze lepsi je SUV, ikdyz tam uz argument nikdo nenajde, snad bezpecnost
A vsechno to bude PRAVDA - ale zapomenou ti rict, ze ten nejlepsi kompromis na normalni zivot je ten obycejne vypadajici tuctovy nevyrazny nezajimavy Mercedes E, idealne kombik.
Jezdi to na vsech kontitentech, jezdi to v kazdem pocasi, jezdi to od rana do rana, jezdi to na sibiri, jezdi to na pousti, jezdi to tam desitky a desitky let.
Vybavit si to muzes jak chces a na kolik mas.
Nakonec je to taky nejspolehlivejsi taxik ... a taxikar vi vic nez kdokoliv jiny, co je to mit spolehlive auto, ktere vydrzi aspon pul milionu km (ano na w124 uz asi nikdy nic nemelo, to je uplna rarita, pul milionu hadr)
Potom jsme sedli do Favorita / Formana a projeli pul evropy.
A vidite, stale to plati.
I po dalsich 25 letech.
A dokud se bude vyrabet, asi to platit bude. Jen nam to vetsinou zapomenou rict.
(Ano byla jedna generace, prvni dvouokac, ktera se tolik nepovedla. I mistr tesar se nekdy utne)
Ano, éčko je legenda,pojem. A taky čistokrevná bezpohlavní nuda. Něco jako Passat, ale ještě víc. Abych pravdu řekl, na éčko člověk musí mít koule. Nebo je naopak nemít vůbec😊
S tou nudou suhlas nebereme teraz na musku E 63 s tam sa ta nuda da zmenit velmi lahko. Moje osobne dojmy sa nezmenili a E je velmi prijemne auto ano v beznej motorizacii je dost nudne aj dizajn je nudny ziadny wow faktor ale je ako nenapadna zena v sivom kabatiku ktora vie co robi...Mam rad tu nudu :-!
Nejvíc se ztotožním s Martinem - vzhled (zejm. zepředu) nic moc. Ale jinak určitě parádní auto. Moje volba z rozumu by bylo E300 kombi (4x4 nepotřebuji, lehký a solidně výkonný motor s přiměřenou spotřebou, bez problémů s adblue). V Německu dává samozřejmě smysl pro hodně zákazníků R6 diesel ať už 350d/400d. Proto jsem se divil, že do současné C klasse se nemontoval 350 bluetec.
https😐/www.obchod-kars.cz/…w1600_h1600.jpeg?…